Januari 2013 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door natascha1, 26 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    @akkoe. fijn om te horen dat het anders voor je voelt dan bij je mk. Mag ik vragen wat er anders aan voelt?

dank je voor de tip ik ga mijn best doen om te relaxen ik voel me ook een zeurzak maar tis echt de allereerste keer dat ik zwanger ben en weet wat dat betreft totaal niet wat me overkomt en wat ik er mee aan moet zeg maar.

2. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    @MayD...oh vandaar! Nou dan ben ik erg benieuwd of wij dat ook krijgen!

@Tumtum...is idd best raar, maar het verschilt echt per land, in andere landen krijgen ze het weer haast elke maand!
    Hetzelfde met verlof...dat is hier 16 weken, maar bij jullie een jaar toch?

Hier gaat het allemaal wel best. Ben soms een beetje moe en aangebrand, maar haast nog niet misselijk, wat me soms wel zorgen baart want bij Finn was ik zooooo ziek.
    Verder wel zere borsten en ze zijn ook echt enorm! Hahaha!

3. Elisse

Elisse Lid

29 jan 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Akkoe, ik ben ook wel benieuwd wat je anders voelt, dan bij je mk. Je hoort vaak dat vrouwen wel een soort voorgevoel hebben bij een mk, maar dat heb ik dus echt niet gehad. had jij dat voorgevoel wel? Ik kan me ook niet meer zo goed herinneren of ik bij me andere twee kinderen angst voor een mk heb gehad, maar de angst is nu wel heel erg aanwezig! Word er erg onzeker van!

4. Akkoe

Akkoe Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.186
    0
    0
    Wijkverpleegkundige Buurtzorg Nederland
    Eeuh nou de vorige keren werden we overrompeld..... Toen veel misselijk en overgeven, weinig naar t toilet....
    Nu juist niet overgeven, wel flink n vol gevoel en veel naar toilet.... Dat is ook het enige verschil.... Voel me ook veel meer relax....

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier nog iemand die heel bang is!
    Bij mijn zoontje had ik al geen klachten en nu dus ook niet echt!
    Ik krijg een echo met 7wk maar wordt nu al misselijk als ik eraan denk.
    Ben zo bang weer een leeg vruchtzakje te zien!

Ik probeer te genieten maar "vergeet" dus vaak dat ik zwanger ben.
    Of laat ik het zo zeggen "ik besef het nog niet zo goed".
    Ik denk Als ik een goede echo heb gehad de angst wat verdwijnt.

6. Elisse

Elisse Lid

29 jan 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Akkoe, ik ben ook wel benieuwd wat je anders voelt, dan bij je mk. Je hoort vaak dat vrouwen wel een soort voorgevoel hebben bij een mk, maar dat heb ik dus echt niet gehad. had jij dat voorgevoel wel? Ik kan me ook niet meer zo goed herinneren of ik bij me andere twee kinderen angst voor een mk heb gehad, maar de angst is nu wel heel erg aanwezig! Word er erg onzeker van!

7. Elisse

Elisse Lid

29 jan 2012
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry,weet niet wat ik gedaan heb,was niet de bedoeling om mijn berichtje 2x te plaatsen;)

8. Luun

Luun Bekend lid

24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    Hallo allemaal! Nou, dit is de vierde keer dat ik meeklets op het zwangerschaps forum! Het lijkt echt gisteren dat ik me aanmelde toen ik zwanger was van de eerste.... Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben en het was voor ons echt een verrassing! Nu we van de schrik zijn bekomen vinden we het allebei wel heel erg leuk! We moeten nog wel wat praktische zaken regelen omdat we gaan verhuizen en m'n man ook gaat wisselen van werk. Maar alles is nog erg onzeker en we zijn van veel andere mensen afhankelijk en dat geeft nogal stress op het moment. Ik probeer te ontspannen en ik weet zeker dat ik me beter zal voelen als ik komende vrijdag een kloppend hartje heb gezien op de echo! Duim, duim, duim

9. dropje26

dropje26 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.010
    0
    36
    Hooi meiden!
    Hier berichtje vanuit new york!
    Fantastiche stad!
    Alleen ben sinds gisteren zooo ziek en misselijk!
    Hoort erbij maar erg naar!
    Hoop dat alles goed met jullie gaat!
    Liefs suushe

10. hartje1982

hartje1982 Niet meer actief

Dames. Allemaal fijne mamadag.

Hoest met iedereen. Hierega druk door de tuin doe moet vandaag af en vanaf morgen de voorbereidingen voor me verjaardagsfeest as zaterdag. Druk druk druk.

Hoest met de kwaaltjes bij jullie. Hier blijft die pijnde heup en onderug maar en dood moe. Enme borsten Pff moet andere bh's gaan halen heb 75 c en ze rollen eruit. En Me buik hè ken t gewoon niet verborgen houden.

Nou t word mooie dag de zon schijnt al heerlijk hier.

Fijne dag meiden

Ps suus gaaaaaaafff NY I love that city

11. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    @Suuskie Wat leuk! Ik zat daar 1,5 week terug! Bijzonder he?! Zoveel hoogbouw en die hectiek!

Wij gaan straks de oma's ( en opa's ) het blijde nieuws vertellen. Ben echt een beetje zenuwachtig :D. Ook ga ik het vanmiddag mijn zusje vertellen. Die gaat waarschijnlijk tegen de vlakte... Ze maakt al sinds jaar en dag grapjes over een zwangerschap... Dan belt ze me op en zegt ze:'ik moet je iets vertellen... Je wordt tante'... En ik trap er iedere keer weer in!
    Nu zal ze het dus in eerste instantie ook niet geloven... En heel grappig, want ze wordt in augustus ook al tante van de zus van mijn zwager.
    Dubbel-mazzel dus! :)

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hoi Dames!!

Hier vanmorgen goed verwend door mijn man en zoontje voor moederdag :D

Hier weten mijn ouders al vanaf de positieve test dat ik zwanger ben, kan het veelte moeilijk voor me houden doordat ik zo'n goede band met ze heb en ik een flapuit ben haha. ook mijn zoontje weet het al, die zag toevallig de test en ik weet niet hoe hij het weet, maar riep meteen '' mama broetje jutje in buit'' wij stonden echt verbaasd hoe hij dat kon zien aan een test terwijl wij daarvoor niks verteld hebben :$

Verder gaan we het pas vertellen na een week of 8-10

Hier verder alleen 's morgens misselijk, en ruik nu 100x beter. dingen die ik normaal lekker vind vind ik nu echt supervies, en dingen die ik normaal niet eet, eet ik nu wel ;)

Hier ook iemand die echt heeeeeeeel angstig/bang is dat het misgaat, pff.. de dagen lijken wel weken tot de echo ook al mag ik al supersnel..

Hele fijne moederdag iedereen!!

13. hartje1982

Meiden. Sorry voor dit vieze praatje zo op de vroege morgen.
    Maar zit met zenuwen. Ik ga net wc en plassen kijk in de pot niks te zien. Aan bloed. Automatisch kijk ik omdat ik bang ben dat t fout gaat. Toen moest ik grote boodschap doen. En die was groot wil ik afvegen bloed aan papier ik denknee. Ik achterkant afvegen bloed toen achterkant klaar was voor kant en beetje bloed ook was met een veeg daar na niet meer. Is dit omdat de boodschap zo groot was of toch van de voor kant. Heb totaal geen buikkrampen maar ben nu zo gestrest. Jeetje

14. SeaShell

heb je misschien aambeien :)? of echt hard gedrukt zeg maar? kan anders een aambei zijn of vaatje dat is geknapt. als het echt uit je vagina was bloedde je ook niet van achter zeg maar :p

15. SeaShell

was de teststreep van de kruidvat 2v5 bij jou ook donkerder dan de controlestreep? bij mij is hij nog steeds even donker als de controlestreep

en die angst is echt heeeeeeel herkenbaar :( ik word er zo onzeker van en kan nu ook nog totaal niet genieten helaas

16. hartje1982

Ja gister niet geweest dus hij was echt groot groot spoelde biet eens weg bleef liggen. Heb net nog gekeken maar geen bloed aan voor kant dus zal idd wel te groot geweest zijn dat er wat geknapt is ofzo daar. Ga daar maar vanuit denk ik. Wat ik zeg in me buik totaal geen krampen of wat.

17. lennyt

lennyt Fanatiek lid

22 feb 2008
    2.844
    0
    0
    budel dorplein
    Begin er eindelijk een beetje aan te wennen wen er zo snel aan dak me al aangemeld heb voor het blad wij jonge ouders en bij de kruidvat ook

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Goedemorgen dames,

Wij hebben besloten het vandaag toch nog niet te vertellen aan onze ouders. Heb de hele nacht wakker gelegen met buikkrampen dus ben bang dat het niet goed zit en weet dat het van de banden kan zijn maar wil de ouders niet onterecht blij maken. Dus we wachten toch maar tot na de eerste echo.
    Hoop alleen dat ik me niet verspreek.

19. missm

missm Bekend lid

12 mrt 2012
    931
    123
    43
    kwebbelsnoes ik zal voor je duimen dat het goed blijft gaan meid...ik hoop het heel hard voor je..

20. hartje1982

Duim voor je dat goed blijft gaan. Knuf voor jou

Deel Deze Pagina