Ik denk dat dat inderdaad een goed idee is om de club te gaan splitsen. Zo is het makkelijker om te kletsen.
Zal ik een clubje aanmaken voor de 1-15 januari mama's? Als iemand er dan 1 aanmaakt voor de 16-31 januari mama's?
http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/357174-16-31-januari-2013-mamas.html Hopelijk is het zo gelukt.
En hierbij de 1-15 januari club http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/357959-1-t-m-15-januari-2013-mamas.html#post12740873
Uhhh ik geloof dat ik niet blij word van het splitsen.... Mijn vriendinnetje is de 2e uitgerekend en ik de 21e.... vind het niet echt fijn dat ik weinig van haar mee krijg doordat er gesplitst wordt.. Ik wil niet heel vervelend doen maar die lijst dat is zo voorbij met dat geplak en gekopieer! En helaas zal niet iedereen mee blijven kletsen. Bij ons mei 2010 clubje was dat ook zo... niet iedere zwangerschap blijft een zwangerschap helaas...
frommeltje, is toch geen probleem als je met je vriendin meekletst in het 1-15 jan forum. Ik weet ook echt wel dat niet bij iedereen sw zwangerschap goed gaat maar om daar nou zo vanuit te gaan vind ik niet zo leuk, We zijn nu met z'n 25en worden er alleen maar meer en dan neem ik niet aan dat er ongeveer 20 overblijven>???
inderdaad!! Bedankt dat ik weer ff lekker met de neus op de feiten wordt gedrukt!!! Zoiets zeg je toch niet frommeltje! Ik zeg toch ook niet dat jij mss straks niet meer met je vriendinnetje over de zs kunt kletsen omdat jij de 12wk nog niet bent gepaseert? Sorry, ik vind dit niet gepast, en voel me hierdoor niet echt prettig!
Snap eigenlijk het probleem niet frommeltje?? Je kunt toch gewoon op beide forum's actief blijven?? Zodat je haar kunt volgen en in het andere topic ook actief bent.
Jeetje moet ik nu maar 1-15 Jan mama Zi iedereen daar. Val net weer in was vandaag hele dag druk. Maar vin ook dat er zo iets niet gezegd mag worden. Iedereen is hier zwanger en geniet ervan en zijn onzeker dan zijn dit soort uitspraken niet gewenst. Ik loop zelf met bloed verlies waardoor ik me toch onzeker HA voelen maar wel positie blijf. Dus nee leuk is t niet.
hoi dames ik kom even spieken hoe het met jullie gaat @hartje: wat??? bloedverlies?? vertel? @hier: we zijn in Niagara Falls: amazing!!! lekker chillen in hotel na lange autorit dus ff ZP!! hahaha verslaafd! @vraag tips NY: hop-on-hop-off-bus! je ziet alles en weet dan wat je nog wel de moeite waard vindt en wat niet! Enn helicoptervlucht mega cool! Voel me eindelijk weer beter, ben zooo misselijk geweest! Geen buikpijn of bloedverlies dus ben nog zwanger! 4 juni de tweede echo kan niet wachten! eerst nog ff 3 weken hier doorbrengen! Meiden ik volg jullie op afstand!! xxx
Heej suuske,klinkt SUPER daar!!! Een helikoptervlucht lijkt me ook zoo cool. Klote van je bloedverlies maar zo te lezen ben je erg positief! Dat is fijn om te lezen. Veel plezier nog!!!
hallo dames mag ik me hier voorzichtig melden?? heb net heel licht posi getest zou vandaag ongi moeten worden test gedaan heel licht
Vandaag mijn vervroegde echo!!!!! Het was heel spannend, want het duurde lang voordat ze wat zag...Ik denk onee dis niet goed en ze zei maar niks. Maar toen wees ze het me aan. Ik heb 1 goed werkend hartje gezien Ze zag nog wel iets, maar kon niet goed thuisbrengen wat het was, dus volgende week nog een Echo!!! Jippie.
Marloescha: Fijn, een kloppend hartje! Suuskie: Volgens mij heb je het geweldig in New York. Top! Aangezien ik niet zeker ben van mijn uitgerekende datum en rond half januari zit, wacht ik even af tot de eerste echo voor ik beslis met wel clubje ik mee ga kletsen.
Jammer....ik vond het wel gezellig zo met zijn allen. Bij de juni2009 mama's ook nooit problemen gehad eigenlijk. Daar deed idd 1 iemand de lijst.
Bij de oktober 2010 mama's hadden we ook maar 1 topic en dat ging altijd goed dus ik zie het probleem ook niet zo.
@ Suuskie: Wat fijn dat je het naar je zin hebt. Wel luxe hoor dat de kleine in je buik nu al een rondreis door USA maakt hihihi. Geniet er lekker van!! @ Hartje: Gelukkig is je bloedverlies weg, nu lekker genieten van het zwanger zijn meis @ Nieuwe meiden: Welkom en klets gezellig lekker mee !! @ andere zwangere mutsjes , hoe voelen jullie je??? Hier gaat eigenlijk alles best oke. In de ochtend nog wat misselijk, maar verder mag ik nie klagen eigenlijk. Nu lekker 4 dagen vrij en dan zaterdag mijn verjaardag vieren (was 13 mei jarig) en zondag op naar de volgende verjaardag. Al met al een vol weekendje dus... Gaan jullie nog wat doen het weekend??