Hoi, kom me bij jullie aansluiten. Nog heel pril maar we blijven positief!!! Bevaldatum is tussen de 10 en 15 jan. Sites zeggen elke keer wat anders hopelijk wordt het geen 19 jan want dan is mijn moeder jarig.
Alle nieuwe meiden, gefeliciteerd. Jee wat een vroegtesters hier, ik heb er zelf geen goede ervaring mee maar ja kan me het wel voorstellen, soms moet je het gewoon weten... Hier steeds meer kwaaltjes; zere borsten, een heel klein beetje maar, misselijk en dan vooral 's nachts, slecht slapen en de hele dag door mijn bm voelen. Wie herkent dat laatste, ik heb het echt de hele dag en ik moet oppassen soms niet te veel te sjouwen met mijn zoontje, die is namelijk al 16 kg en dat is best een gedoe, ik merk het dan gewoon in mijn buik. Yasmijn, lijkt me juist leuk op je moeders verjaardag. Als ik het kan kiezen dan toch liever geen kerstkindje, maar heel lang blijven zitten lijkt mij ook niets, mag rond de 37 weken lekker komen, ik ga dus voor een net na sinterklaaskindje Arual, hier ook een man die het moet zien, dus zwanger moet zien staan ipv een roze streepje. nieuwe meiden, is dit julie eerste zwangerschap? Mijn verhaaltje staat in de eerste pagina's ergens.
♥Zwangerschapslijst♥ 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) 2 Natascha1 (2e kindje,?,?) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 29-05 Nicolioo gyn 10.00 is het leuk om het nlijstje weer even aan te vullen? __________________
Hoi Nicolioo, Ja dit is mijn eerste zwangerschap, ik heb z'n kalendar op mijn Iphone waar staat wanneer je nod is en wanneer je kan testen, en 30 april stond dat ik een vroege test kon doen. Dus had ik nog een clearblue indicator in huis en dacht waarom niet, toch had ik verwacht dat ik een NIET zwanger zou krijgen omdat ik het ook erg vroeg vond en in mijn hoofd bleef ik maar zeggen niet zwanger niet zwanger. Maar opeens kreeg ik in het scherm zwanger 1-2 ik gelijk mijn vriend laten zien want idd meneer gelooft het pas als ie het op een scherm heeft inplaats van steepjes. En gisteren ochtend nog een kruidvat 2 v 5 gedaan en deze graf ook al een mooie 2de streepje aan. Ik haal nu ook weer wat testjes om de kijken hoe donkerder het wordt op advies van mijn schoonzus.
Welkom nieuwe dames! Ik ben vanochtend lekker alleen thuis en heb me aangemeld bij de verloskundige en moeders voor moeders, oh ja en ook voor de nieuwsbrief. Iemand daar ervaringen mee? Ben benieuwd! Trouwens ook al een hele mooie kinderwagen gezien op mp, maar das wel een beetje vroeg vond ik... Gaan jullie het al snel vertellen aan ouders en vrienden enzo? Wij willen eigenlijk nog een tijdje wachten, maar ben benieuwd of dat lukt!
Mijn mama en zusje weten t.z.t. vriendin van me zag t dus die weet t verder nog niemand.maar denk dat ik t niet lang stil kan houden aangezien me buik opgezet is.en 19 mei vier ik me 30 verjaardag en ben echt en feest best en lust ook de drankjes wel.dus denk dat wel o valt ook.en heb strak jurkje aan dus berm benieuwd. Welke minder wagen heb je gezien.ik kreeg toevallig vd week krantje binnen vd baby dump en ben verliefd op baby kamer maison die wil ik ook echt hebben..kinderwagen wil ik buga boo had ik bij de 1e ook en vind t een super wagen
Middag dames. En welkom nieuwe dames. Nicoliooo ga jij de lijst bijhouden?? ik wil thuisbevallen en Bv geven. mijn volgende afspraak is 12-6 bij de Vk. Hier vanmorgen weer gewerkt zo ff lekker in het zonnetje zitten lezen heb heel veel leuke tijdschriften meegekregen gister bij de Vk.
Is het een idee dat iedereen steeds als er iets nieuws is de laatste lijst even opzoekt en daar dan de afspraken ed invult? Dat is makkleijker dan het eerst hier neerzetten en dat ik dat dan moet doen. Ben nu veel te vinden hier maar moet volgende week gewoon weer werken. Hier ook nog maar een testje er tegenaan gegooid en je raadt het al nog steeds zwanger, een even donker streepje als een paar dagen terug. Heb ook het ziekenhuis gebeld en daar mag ik de 18e voor een echo en de 29e voor een intake met de vk in het ziekenhuis.
hallo dames! Mag ik meekletsen? iedereen gefeliciteerd met de kleine beeb in jullie buikies! het blijft bijzonder! Ik zal me even voorstellen: 26 jaar (bijna 27) al 10 jaar samen met mijn vriend. November 2010 gestopt met de pil, dec 2011 MA met 13 weken en februari 2012 VMK 6 weken en nu weer ZWANGER! Volgens mij rond 6 jan uitgerekend! Vind het allemaal erg spannend! mijn lichaam heeft bewezen dat het zwanger kan worden, maar nog niet bewezen dat het zwanger kan blijven! Volgende week eerste echo ivm rondreis van een maand. Dus even een korte check voordat we weggaan! Hoop stiekem dat ik al wat verder ben zodat ze al wat meer zien! Hier ook een vroege tester! heb op 26 april al positief getest terwijl mijn NOD rond 30 april/1mei lag! Vanmorgen de laatste KV test gedaan en die knalde eraf! @hartje: wow je hebt al een CB test die 2-3 aangeeft!
Ik ga bijna alle spullen gewoon weer via mp kopen, net zo leuk en scheelt zo veel geld, ik heb het er gewoon niet voor over. Ik weet welke merken ik leuk vind en wat mooi blijft.
gefeliciteerd Suus, zal wel een erg spannende eerste weken voor jou worden. Je raakt idd makkelijk zwanger. Leuk een rondreis van een maand en fijn dat je ervoor even mag langskomen, je zal helaas nog wel niet zoveel zien, je bent ook nog geen 4,4 zwanger toch als je nod 1 a 2 dagen geleden was? Wel kun je zien of er een vruchtje zit wat zich goed heeft ingenesteld. Waar gaan julie naartoe als ik vragen mag?
♥Zwangerschapslijst♥ 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje) 2 Natascha1 (2e kindje,?,?) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 5 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 10-05 Suuskie gyn 15.20 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 29-05 Nicolioo gyn 10.00
Ik wil ook wel op de lijst 22 mei echo is ons 2e kindje en wil graag in het ziekenhuis bevallen, rond 4 jan uitgerekend
Ik hoop inderdaad een mooie vruchtzak/kring te zien, dan ben ik al gerustgesteld. vorige keer (6 weken) was er namelijk niets te zien en dus slecht nieuws, volgende week hoop ik tegen de 5,5 a 6 weken te zijn (laatste ongi was 28 maart, NOD is een gok) dus duimen! We gaan door de USA reizen (oosten) echt super veel zin in!
♥Zwangerschapslijst♥ 1 KimmvBritt (2e kindje,thuis,bv) Laura1986 (1e kindje) 2 Natascha1 (2e kindje,thuis Bv) 3 Nicolioo (3e kindje,zh,bv) 4 5 6 Hartje1982 (2e kindje) Suuskie (1e kindje zh) 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Afsprakenlijst: 10-05 Suuskie gyn 15.20 14-05 KimmvBritt intake + echo 18-05 Nicolioo echo 13.45 29-05 Nicolioo gyn 10.00 12-06 Natascha1 VK 10.00
Ja dat is ieder voor zich. Hoe of wat je waar koopt. Ik heb mijn eerste baby kamer ook via mp.was daar zo verliefd op.zag nergens iets anders dat ik dacht wow.dus moest die hebben. En heb nu weer precies t zelfde alleen dan in de winkel...kinder wagen koop ik wel nieuw.. Ja vind Leuk baby shoppen.stond net hema ik dacht zal ik wat kopen ik dacht nee doe maar ff wachten nog.. Wat doen jullie vanavond nog .ik krijg visite en ado speelt vanavond gaan we gezellig kijken.