Januari 2013 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Roosje24, 13 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Driftkikkergedrag, dat doet die van mij niet hoor :p.

Haha, ik zie nu al hoe hij straks is als hij twee is en dat duurt gelukkig nog een tijdje! Vind het toch al zo hard gaan.

2. 2jees

2jees Niet meer actief

@Nedyse haha jij bent van het gemak? Ben je TBM? Ik wel. Daarom doe ik ook de huishouding en de tuin, maar jij hebt dubbel zoveel kids :)

@Abri zelf de deur open? Kan ze daar bij? Komt zeker omdat mijn dochter nog laag op de grond zit, dat ik denk: huh?

Hier ook weleens driftig, vooral gooien..

3. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel dom misschien, maar wat is TBM? :(

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja op d'r teentjes staande kan ze zo bij de deurklink en hoppa open. Heel handig: not ;) Tijdens zo'n bui kost het mij trouwens af en toe flink veel moeite mijn lach in te houden. Mijn hemel.. Dat koppie in zo'n bui. Maar herkennen jullie vast wel :D

5. 2jees

2jees Niet meer actief

Soo pittig! Ja dat ken ik.. Maar echt goed is het vast niet voor de kindjes als wij overal om lachen ;)
    Bij jullie nog een middagslaapje? Hier zo'n anderhalf uur. Ze kan wel tijden spelen in bed de laatste tijd.

@Nedyse, thuisblijfmoeder, stom woord maar goed.

6. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL

Ooh, haha, ik had het kunnen weten :p. Nee, ik heb thuis een TBV! :)

7. 2jees

2jees Niet meer actief

Aha vandaar jouw reactie. Grappig, zie je niet o vaak volgens mij.

Mijn man werkt 40uur en heeft s avonds helaas ook nog vaak wat. Na het eten speeltie lekker met de kids, op de trampoline met dit weer ;) Dan doe ik de afwas en daarna breng ik ze naar bed. Hij doet niet veel verder, geen tijd voor en niet nodig ook. Op zaterdag altijd klussen, nooit af :(

8. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik werk 38 uur, mijn man dus niet. Hij zorgt voor alles in en rond het huis, en in het weekend ga ik heel vaak met de kids op stap. We hebben de boel dus eigenlijk een beetje omgedraaid.

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Ok. En gaan jullie dan niet met zn allen of werkt je man dan?

Wij gaan op zondag naar de kerk, en we doen spelletjes met elkaar, gezellig koffiedrinken met een stukje (vaak eigengebakken) koek/taart.

Ga mn dochter uit bed halen, in het weekend ben ik hier bijna niet actief hoor! bye bye fijn weekend!

10. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn man werkt niet, want dat valt bijna niet te combineren met vier kinderen. Het is bij ons zo heel ontspannen. Zeker nu ik ook geregeld in het weekend werk. We gaan ook vaak met z'n allen op stap, maar we splitsen ons ook geregeld. Daarbij is het belangrijk dat ieder kind ook één op één aandacht krijgt.

Fijn weekend!

11. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb maar 1 dochter voorlopig hihi.

Hier eet ons druktemaker ook alles. Ze drinkt heel veel water. Brood gaat af en toe goed maar soms heeft ze er helemaal geen zin. Ze slaapt 1x in de middag. Het verschilt hoe lang. Soms 2 soms 3 uurtjes.

12. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk, he, zo'n kleintje?!
    Groot ook, hoor, ben dol op alle vier!

Ik merk wel dat waar wij bij onze oudste altijd heel bezorgd waren, dat nu veel minder is. We weten gewoon veel meer waar we aan toe zijn. Toevallig zei mijn man laatst: 'Als we deur uitgingen met de oudste waren we altijd bepakt en bezakt, nu lopen we zo de deur uit' :D
    De jongste gaat duidelijk mee in de flow van de anderen, al houden we natuurlijk wel rekening met zijn slaapjes.
    Hij slaapt meestal twee keer per dag (hoelang verschilt erg) en hij is de dikste maatjes met een van onze katten (die net zo oud is als hij :))

13. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Wat is het hier rustig. Leuk weekend gehad?

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ja hier gaat het goed. Weekend naar het park geweest.. En jullieee?

15. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Een druk weekend vooral.
    Zaterdag met mijn dochters naar de stad, krijg ik panne met mijn oude auto! Dat werd dus de Anwb. De koppelingskabel bleek geknapt en er is een noodkabel ingezet. Nu moet ie volgende week naar de garage. En dat, terwijl ik hem echt kwijt wil (hij staat in de verkoop).
    Zondag met de twee oudste naar de clubkampioenschappen judo.
    Helaas dus maar weinig tijd gehad voor mijn kleintje, maar dat ga ik volgende week dubbel en dwars goedmaken, want dan heb ik vakantie! :)

16. 2jees

2jees Niet meer actief

O Nedyse, dat is minder!!

Hier: Gewoon niet zoveel te vertellen ;)

Moppie viel vandaag van het terras af, daar zitten twee treden aan en ze gaat er altijd zelf op-en-af naar de zandbak, ik wist ook wel dat het een keer mis zou gaan ;) Hoppa tand door de lip. Bikkeltje heeft er niks van geleerd ;)

Waar spelen jullie kleintjes veel mee?

17. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh, wat zielig! Ja, ze zullen nog heel wat brokken maken, ben ik bang.
    Mijn zoontje presteerde het gister om uit zijn ledikantje te klimmen en natuurlijk niet bepaald zacht op de grond te belanden… Hij kan inmiddels ook zelf deuren openmaken, dus we kunnen hem echt geen moment alleen laten.

Het liefst speelt hij met een bal, hij is een echt jongetje ;). Verder vindt hij lege dozen erg leuk. Al het dure speelgoed ten spijt!

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Ah wat een aapje! dat zie ik hier nog niet gebeuren! Leg je hem er gewoon weer in? kan nog niet anders eigenlijk he. En de deurkrukken kunnen niet omhoog?

Oh ja bal, leuk een echte jongen. En duplo? hier (vooral samen) echt favoriet! Ook de pop vind ze super, kleertjes aan en uit doen en in bed met een dekentje.. heel schattig. Dat heeft de oudste nooit gedaan dus extra leuk!

19. Nedyse

Nedyse Actief lid

29 apr 2014
    237
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kon inderdaad niet anders dan hem terugleggen. Hij was flink geschrokken, dus ik hoop dat dat hem even afschrikt. Maar hij klimt werkelijk óveral op. Hij had geen slaapzak aan op het moment dat het gebeurde, dus die heb ik hem snel aangetrokken. Wie weet houdt hem dat een beetje tegen. :)

Duplo is leuk! Hij rommelt af en toe wel wat met de blokjes, maar hij is toch vooral geïnteresseerd in het verscheuren van allerlei dingen :D.

Leuk, hè, dat ieder kind zo anders is? Mijn oudste dochters had niets met babypoppen, terwijl ze Barbies wel altijd erg leuk vond. Mijn jongste dochter is juist weer erg van de babypoppen.

Hoe oud is je oudste?

20. 2jees

2jees Niet meer actief

De oudste is 4,5 en ik had allerlei poppenspullen gehaald voor verjaardagen enzo haha nu maar niet meer dus. Je kunt het ze blijkbaar niet leren.

Oja sommigen doen het met slaapzak ook we hoor maar afwachten he. Onze jongste wil nooit een slaapzak van jongs af.

Duplo, hier veel bouwen en poppetjes erin zetten op stoelen enzo heel schattig.

Deel Deze Pagina