Hihi kleine dreumesjes zeg. zo oei nedyse.. Dat is wel schrikken inderdaad.. Mijn meiske probeert ook te klimmen wanneer ze geen slaapzak aan heeft in de middag. 'savonds heeft ze wel een slaapzak aan. Hier vind ze duplo ook heel leuk. Knuffels, keukentje etc. ze is vandaag precies 17 maanden. tijd gaat heel snel.. Misschien kunnen we af en toe een fototje plaatsen van ons kindertjes als jullie willen..
Zal eens kijken wat ik allemaal heb! Ik fotografeer me een ongeluk Bij mijn oudste dochter had ik nog een 'gewoon' toestel, dus die foto's heb ik nog braaf zitten inplakken . Lange leve de digitale camera! Begint jouw kleintje ook al een beetje woordjes te zeggen? Mijn kleintje zegt mama! Haha, tot groot vermaak van zijn vader Maar verder heeft hij nog niet zo veel te melden, hoor. Althans niets waar je iets uit kunt opmaken.
O ja mijn dochter zegt al heel lang mama, vanaf een maand of 11, tot groot ergernis (geintje) van papa zegr ze dat pas sinds vorige week Ze duid echt heel veel dingen aan met woordjes die ik wel herken, soms lijkt het er ook erg op, in de auto zingt ze steeds: 'Hahaha' dat komt van beren broodje smeren En als zebuiten met stoepkrijt bezig is zegt ze heel hard: 'Faaa!' Ik kwam er achter dat dat 'wauw' betekend. Zo kom je er achter wat je zelf altijd zegt Ik plaats geen foto's ivm privacy.. Ik heb wel een digitale maar druk alles nog af hoor ik hou van scrappen, wel een digitaal vakantieboek omdat ik m dan snel klaar wil hebben voor familie enzo. Is wel duur zeg.. Gaan jullie nog weg? Ik heb het kamperen niet aangedurfd dit jaar.. Jammer want twee jaar terug zijn we op fietsvakantie geweest dat was heerlijk! Wel zwaar, was toen 18weken ofzo zwanger. We gaan nu een weekje naar Dwingeloo in een stacaravan, wie weet volgend jaar weer trekken.
Ik maak ook veel fotos maar met mijn iphone.. onze dreumes zegt best veel.. Maar wel allemaal in het turks. Ik leer haar ook nederlands. In het turks zegt ze: mamma, pappa, opa, oma, mijn naam, naam van haar vader, naam van haar oom, tante. hij is weg, (in het turks is het maar 1 woord): gitti hij is gevallen, ( in het turks is het ook weer 1 woord). dustu dus niet dat ze zinnen zegt ofzo sommige woorden zeg je het helemaal anders in het turks.. In het turks zegt ze nu ook 'mamma kijk heb je het gezien'' In het turks zegt ze het zo zeg maar '' anne bak gordunmu'' dus 3 woord zin.. ze zegt nog meer dingen denk ik maar ben het echt vergeten in het nederlands zegt ze: 1, 2, 3, doei, daag. ben nog bezig met leren
Dankjewel Plaats jij ook? Leuk, Turks dus? Ze praat echt al goed dan! Mijn oudste zei ook al veel meer met deze leeftijd trouwens.
Ja wij zijn van turkse afkomst. Maar ik zelf ben hier geboren in nederland.. Ja ik vind dat ze ook best veel zegt vergeleken met andere dreumesjes.. Hier een foto van vandaag.. Wel omgekeerd sorry. Stomme iphone.
Wat praten ze al lekker! Die van mij is veel te druk met klimmen ! Tweetalig vind ik wel goed, hoor. Zou ik ook doen als een van ons tweeën uit een ander land zou komen. Hoe jonger hoe eerder ze het onder de knie hebben. Ik vind het heel grappig dat ieder kind zich zo op z'n eigen manier ontwikkelt. Mijn oudste zoon sprak al heel duidelijk toen hij anderhalf was, terwijl zijn kleine zusje (nu 4) nog steeds peutertaal spreekt. Gelukkig gaat dat wel een heel stuk beter sinds ze op school zit.
Leuk!! Schatje zeg!! Edit die laatste wat een droppie! Wat lijkt dat toch anders dan kruipen, zo groot zeg
Oh, wat is ze schattig! 2jees, ik heb jouw foto net gemist! Zat op mijn werk . Wie weet lukt het morgen! Moet nu het kroost verzorgen. Ik zal kijken of ik er morgen een van mijn kleintje op kan zetten, met zijn boevenkop
Oh jammer ik zag dat je ingelogd was op dit topic maar geeft niet, je keek misschien niet eens Ik ben morgen aan het werk, misschien vrijdag.
Leuk! Het kan best geweest zijn dat ik wel ingelogd was, maar net niet even keek i.v.m. werk. Moet ook gebeuren, he