* Januari 2014 mama's *

Discussie in 'De mama's' gestart door Liefoe, 4 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Aangezien er al een deel mama's zijn die eerder zijn bevallen dan hun uitgerekende datum dacht ik dan gaan we maar al een topic opstarten waar we na de bevalling verder kunnen praten over onze wondertjes :)

Dus bij deze geopend :D

2. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    jeej wat gaat het nog toch allemaal snel :D zal zo even foto plaatsen van me 2 boefjes :D

3. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    :D 2 boefjes :D

4. Mooie foto. Is dat die doek van mvm? Die heb ik ook :D S ligt er alleen maar in :)

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

DMJ prachtige kindjes !!

Christea hoe is het met u en de kindjes ??

Hoe is het met de anderen ??
    De hoogzwangeren ?
    De mamaatjes??

De vv van gisteren maande me aan voor men oedeem toch eens niet beter volgende week naar de ha.te gaan.
    Kreeg ik ineens enorme pijnen aan men bm gisteravond.naweeën mja echt pijn ,hoop na vandaag goed gerust te hebben dat het wegebt anders morgen een telefoontje doen naar de gynè.

Liefs x

6. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Hoe is het hier met de mama's?

Hier gaat alles goed. Sofie groeit als kool en slaapt zelfs al een paar nachten door. Vanmorgen heb ik haar om 07.00 uur zelfs wakker gemaakt voor haar fles!

7. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hallo ,

hier heel druk ,s'nachts is niet zo optimaal en daardoor loopt het overdag allemaal moeizamer voorts genieten we ervan hoor met zen allen !!!

Liefs x

8. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    sorry voor late reactie :$ klopt is die doek van mvm lekker warm en zacht hihi R ligt er ook alleen maar in en als hij gewassen moet worden zodra hij de droger uit komt gaat ie gelijk er weer in

9. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    Dankje Liefoe!

hoe gaat het met je?? hoop goed
    hier redelijk alleen heb nu n 4 week tijd 2 keer een blaasontsteking ... zit nu weer aan de antibiotica , dus zullen zien of het aanslaat

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dmj mooie foto hoor! Hoe gaat t nu met de oudste?

Liefoe kan je soms ff bijslapen of niet? Dat zal wel schelen...

Hier alles okay! Y. Is zo trots en doet t zo goed. J is een erg tevreden baby.

11. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    dankje meid :D
    gaat redelijk is nog wel opstandig maar niet meer zoals in het begin ,, en gelukkig mag hij vanaf morgen eindelijk naar de nieuwe psz dus hoop dat er dan ook wat meer rust komt in huis en voor d. zelf kan ik er nu ook wel bij gebruiken aangezien ik voor de 2e keer weer een blaasontsteking heb

12. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hee "nieuw" groepje! ik meld me aan:D

Die mvm doek is zooo fijn!! haha hier is hij ook steeds in gebruik! ik vind het vooral voor snachts fijn, dan ligt ze erin met om haar heen nog een kleine fleece deken.. die laat ik dan lekker om haar heen als ik voed en dan gaat ze daarna weer terug in de warme deken. vooral dat klittenband is fijn, valt ie ook niet open.

wat vervelend van je blaasontsteking djm :(

mama's van 2 kindjes.. vinden jullie het nu ook zoveel makkelijker als de eerste keer?? ik weet niet of mijn baby nu zo makkelijk is vergeleken met mijn zoontje maar alles loopt gewoon zoveel soepeler.. Ik moet zeggen dat ik alles ook veel minder via de "regeltjes" doe.. dus meer mijn eigen intuïtie volg.. en dat gaat best lekker!

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Blackbird wij hebben ook zoon doek van de prenatal ideaal...

Hier is j. Meer tevreden heb ik t gevoel als y was. Want y. Had veel pijn doir haar nek. Verder vind ik t ook veel rilexter en makkelijker. Op eigen gevoel afgaan en er vertrouwen in hebben.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dmj balen zeg weer blaasontsteking. Ik spuug ook nog steeds ik weet hoe irritant t lichaam kan zijn.

15. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Balen van de blaasontsteking DMJ :(

Zowel Sam en Sofie (tot nu toe) zijn erg moeilijk. Ik vind het verschil van 1 naar 2 wel groter dan gedacht...

16. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    ben gelukkig dus niet de enige die er zo over denkt!!
    had me heel anders de boel voorgesteld het zal uiteindelijk wel goed komen maar voor nu is het erg zwaar en vervelend qua gedrag...voornamelijk het gedrag dan van de oudste ,,, kleine slaapt op zich goed enzo alleen savonds na 8 uur heeft hij zijn cluster uurtjes wil dan niet meer eten noem maar op ....en snachts vaak opstandig... helaas

17. dmj

dmj Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.266
    0
    0
    provincie groningen
    qua met baby is wat je zegt wel gemakkelijker inderdaad ,, je bent daar beetje meer op voorbereid haha , alleen ja wennen met 2 kids vooral als 1tje ontzettend jaloers en opstandig is...

18. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ja hier was Sam ook z'n grenzen aan t opzoeken, maar gelukkig is dat nu n stuk minder.

Wat ik makkelijk vond bij de eerste is dat je veel kan slapen, gewoon tegelijk met de kleine. Nu kan dat natuurlijk niet...

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Y. was in de zwangerschap heel erg moeilijk, en die is nu weer helemaal happy. Met mij gaat t beter dus met haar dan ook. Ze is totaal niet jaloers, als iemand zegt mag ik J. houden dan gaat ze bijna flippen want het is haar baby en die MOET thuis.

Ik vind van o naar 1 kind zwaarder dan van 1 naar 2. Ik ben toch al de hele dag bezig dus die kleine kan er dan wel bij... Alleen is het jammer dat je niet vaak kan rusten. Maar daardoor hebben wij s avonds geen visite. Wij gaan lekker samen om 8 uur in bed liggen en lekker ff bijkletsen of samen tv kijken (kleine ligt erbij) dan heb je en rust en quality time samen.

Ik baal alleen dat ik nog zo misselijk ben. Ga volgende week de dokter bellen. Iedereen vind ook dat ik wit zie. Dus even mijn hb enzo laten testen...

20. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    ok, ja hier was er de eerste dagen wat jaloesie, en als het heel druk is en mama "bezet" is door de baby wil hij nog wel eens uithalen.. dan is het even opletten.
    Maar voor de rest vind hij het prima, hij wil graag helpen maar is ook erg zelfstandig bezig met spelen enzo.
    Hij heeft ook zijn momenten hoor.. echt een peuter van 2 jaar.. soms een flinke rol behang nodig om hem achter te plakken:D maar dat zou zonder zusje ook wel zo zijn denk ik..

Qua slaap heb ik niet eens t idee dat ik zoveel mis ofzo.. savonds heeft E meestal een cluster paar uren waardoor ze de nacht weer best heel goed slaapt (2 voedingen per nacht) en omdat ze dus in een cosleeper ligt en ik bv geef ben ik met 20 min (als de luier ook moet) of soms zelfs met 10 min al klaar en slaap ik zo weer in. Best luxe dus..

wel balen van de misselijkheid puzzel! :( zou toch idd wel over moeten gaan nu!

Deel Deze Pagina