Januari 2014 - tweede kindje, wie ook?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sallie, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zie al wel wat topics, maar allemaal vrij vol!

Vandaar dus even kijken of er meer meiden zijn :)! We hebben januari als 'startmaand' voor een tweede kindje. Door omstandigheden voor gekozen, maar het kriebelt nu al zo!

Lijkt me leuk om samen over te kletsen!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik doe stiekem een upje ;). Als hij op de tweede blz belandt valt het topic niet meer op en vind ik geen medemeiden ;).

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tralala ;)

4. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Leuk onderwerp, maar wij zijn pas bezig met ons eerste kindje! Dus sorry haha! Hopelijk vind je meer meiden die willen kletsen!

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Haha, nou eerste mag ook hoor! ;).

Dacht zet er alleen duidelijk tweede bij... De spanning is er niet minder om!

Hoe oud ben je en in welke ronde?!

6. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    Haha, nee zeker niet! Ben 26, man 29! Zitten in ronde 2, week voor NOD! We zouden ook eerst in jan beginnen, maar mijn man wilde (gelukkig) toch eerder starten! Hoe oud ben jij?

Lastig he, dat wachten! Jij hebt al een lief mannetje, wat voor wat afleiding zorgt ;)!

Voel hier nog weinig! Wel zere borsten, maar heb ik anders ook en al lichte ongikrampen! Verder weer lage rugpijn, maar ook dat had ik vorige ronde! Gister ook allemaal steekjes in mn onderbuik! Die zijn nu weer weg!

Dacht maandag al dat het niet gelukt was! Had creme/gelig slijm verlies! (Zie topic: eitje dood bij zwanger worden)! Een ander vertelde me dat ze dit ook had en ze is nu zwanger! Kan dus nog alle kanten op!

7. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ben ook 26! Vriend bijna 28... Wat leuk dat je man toch eerder wil! Spannend hè :).

Die symptomen kunnen je gek maken hè, haha. Ik had bij zoontje wel dat ik het wíst, raaf gevoel maar wist gewoon zeker dat ik zwanger was..

Ben benieuwd of er nog meiden zich aansluiten!

8. Phis

Phis Lid

16 aug 2011
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi Sallie en Marievs,
    Het was mij ook opgevallen dat er veel gaan voor een kleine deze periode,zal vast door het weer komen. Lekker knus bij elkaar ;)
    Wij willen begin december voor een 2e kindje gaan, mag ik meekletsen?
    Ik ben 32 en ml 34, samen hebben we een prachtige dochter van bijna 1 1/2 jaar.

Groetjes Phis

9. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.122
    294
    83
    @phis, gezellig. Ook voor het tweede kindje. Soms wou ik dat ik dat al kon zeggen. Ik wilde al heel lang een kindje, maar mijn man wilde nog even wachten. Maar nu gaan we toch echt voor ons eerste wondertje.

Ik heb geen idee wat ik voel. Aan de ene kant denk ik van wel, aan de andere kant van niet. Heb nu sinds een uur last van mn onderbuik en onderrug. Een brandend gevoel (mn innesteling stond volgens de app op gister). Hoop echt dat dit de innesteling is. Vooral veel steekjes aan de rechterkant in mn onderbuik. Ben zo benieuwd.

De eerste ronde had ik meer zoiets van: ik wil gewoon zwanger zijn om te bewijzen dat het bij mij ook in één keer lukte. Nu heb ik dat niet meer. Nu heb ik meer zoiets van; ik zie het wel.

Hoelang duurde het bij jullie eerste? Goede zwangerschap en bevalling gehad??

10. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hoi meiden wij gaan ook voor de 2e na 2x een ma (2e wordt vandaag opgewekt) gaa we weer voor een 2e beeb. Onze kleine meid is nu al 14 maanden.
    Manlief en ik schelen 15 jaar hij is beroepsmilitair en ik werk on de zorg :)

@eerste (tweede en derde) na een (bewuste) wachtronde zwanger. Dus eigenlijk heel snel. Het zwanger worden lijkt het probleem niet. Maar behaalde resultaten in het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
    @zwangerschap. Ernstige bekkeninstabiliteit gehad. Verder eigenlijk geen kwalen, maar die ene was meer dan zat.
    @bevalling makkelijker dan heel mn zwangerschap bij elkaar. 2,5 uur en geen centje pijn, soms wat ongemakkelijk, maar zo nog 20 haha.

11. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ff upje

12. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ben ik de enige die (wederom... na 2 miskramen) in januari begint voor een tweede wonder.....

13. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Hoi mag ik mee kletsen ik had een soort gelijk topic geopend maar had deze nog niet gezien.
    Wij gaan in januari ook voor een tweede :)

14. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Ik moet (wil, omdat het verstandiger is) nog even geduld hebben. Rond maart/april starten wij voor de 2e. De eerste is dan een jaar oud. Dat lijkt me iets makkelijker qua leeftijdsverschil.

Succes voor degenen die nu al starten. En veel plezier! ;)

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @luvvlie :) leuk! Onze meid is ondertussen 14 maanden, 15 als we weer kunnen proberen na de miskraam. Ik hoop dat het snel raak zal zijn. Tot nu toe steeds redelijk vlot, maar geeft geen garantie voor de toekomst.
    Hoe oud is jullie kleintje?

@cizmo leuk zo dicht op elkaar, was ook onze poging alleen tot op heden 2x mislukt. Anders was ze 17 maanden geweest bij de 2e. :) nu moet ik zeggen dat we een vlotte tante hebben, dat was geen probleem geweest. Maar we moeten geduld hebben.

16. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ons meisje is nu 13 maanden en 14 als we beginnen bijna 15 aangezien we eind van de maand starten. ;)

Ik hoop t ook ! Wij gaan nog niet bewust klussen dan of ovu testen gebruiken.
    Maar stiekem hoop ik natuurlijk dat t gauw raak is

17. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    Nou Meijtje en Luvvlie, dan zit er als het nu snel gaat bij jullie ook niet veel tussen! Gezellig voor de kinderen!

18. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Nee idd super leuk !
    Vriendin van mij was al zwanger toen hun dochter 6 maanden was
    En een andere vriendin is pas bevallen en hun schelen nog geen 1, 5 jaar.

Dus wat dat betreft zijn we nog laat hihi.

Ons plan was eerst ook maart te starten maar hebben toch eerder besloten omdat ml en ik stiekem ook wel al heel graag wilde

19. cizmo

cizmo Fanatiek lid

26 jun 2012
    1.898
    4
    38
    O nog geen anderhalf jaar verschil! Wat weinig! Elke maand scheelt al veel op die leeftijd!

Ik wil eigenlijk ook nog even van mijn eerste genieten. Heb eigenlijk ook nog geen mega grote behoefte aan een nieuwe baby. Maar je moet natuurlijk eerst maar zwanger worden en dan moet het goed gaan en dan nog heel wat maanden wachten. Voor je het weet schelen ze 2 jaar. En dat lijkt mij wel mooi.

20. Luvvlie

Luvvlie Niet meer actief

Ja idd 2 - 2, 5 jaar lijkt ons mooi

Deel Deze Pagina