Het verwerken van een miskraam gaat met vallen en opstaan. Maar ook de weg na een zwangerschap en de zwangerschap zelf zal niet meer zo onbevangen zijn als ervoor. En aangezien ik een gezelschapsmens ben wacht, praat, pieker en deel ik blije momenten graag met anderen. Omdat ik wel graag investeer in contacten en geen zeeën van tijd heb zal de groep niet supergroot worden. Dusse, heb je ook een miskraam meegemaakt maar hoop je dat 2014 ook t jaar gaat worden waarin je zwanger bent en vind je t leuk om mee te kletsen, je bent welkom! Om ieders privacy te waarborgen heb ik gesloten club aangemaakt onder clubs (werkt weer anders dan forum). Wil je meedoen stuur me ff een PB-tje! Over mij: Ik ben Humtum, 30 jaar oud We hopen dat 2014 ons jaar wordt voor ons eerste kindje In november heb ik medisch traject gelopen voor een bbz/ma. Wat t precies was blijft beetje vaag maar vanaf januari mogen wij weer opnieuw proberen!
Ff checken of dit nu werkt. Ben benieuwd of jullie (mamaHeleen en AzA) dit nu ontvangen hihi! November/december waren niet onze maanden! En nu gauw aftellen naar 2014, met nieuwe rondes en nieuwe kansen!
Na mijn miskraam op 3 dec. willen wij ook graag weer zwanger worden. De gynaecoloog heeft nu al groen licht gegeven, maar wij willen eerst een menstruatie afwachten voordat we weer zwanger raken. Ook om mijn lichaam eerst nog even wat rust te gunnen en even een maandje kan ontzwangeren. We hopen dat er in januari een nieuwe cyclus is begonnen en we weer verder kunnen proberen. Ik zal me even voorstellen: Ik ben Noralie87, 26 jaar, in april dit jaar getrouwd, in ronde 5 zwanger geworden. Maar na 8w.5d. een missed abortion gehad. Nu hopen we in 2014 voor de tweede keer zwanger te worden....
Er hebben zich nog een paar meiden gemeld dus wordt al leuk groepje! Ik hoop dat t snel januari is haha!
Tis hier nog maar stilletjes Iedereen weer druk aan t werk denk ik! Even dilemma van andere orde: wij moesten vandaag onze zomervakantie wensen doorgeven op t werk. Dat is op zich nog wel te doen maar zat gister met manlief beetje te bomen over wat we gingen doen in die 3 weken. We willen 2 weken weg. Afgelopen jaren hebben we eigenlijk altijd actieve rondreis gemaakt (Noorwegen/Zweden, Dominicaanse republiek, Maleisië). Ideale reis is voor ons steeds afwisseling tussen dagje niets doen (lezen, zwemmen, zonnebaden) en dag actief zijn (sportieve activiteit, iets bezichtigen, wandelen). Amerika, Mexico en Canada staan al jaren op ons lijstje (was jaar geleden zelfs bezig met het inplannen van reis naar Canada, flinke ruzie thuis omdat manlief helemaal niet geïnteresseerd was, bleek hij toen bezig te zijn met huwelijksaanzoek en wat meer tropische bestemming haha) maar nu waren we dus opnieuw aan t bedenken. Met oog op mogelijke zwangerschap (en geld dat we dan aan heel veel andere dingen uit kunnen geven) denken we aan bestemming keer wat dichter bij, ook omdat we rondreizen met auto leuk vinden. Dus dachten actieve week Oostenrijk (raften, mountainbiken, camping, wandelen) en cultuur/zonweek in Italië. Maar dan zit mijn hoofd toch nog vol met zwangerschapshormonen haha en bedenk ik mezelf wat nu als.... Wat nu als......ik in februari weer zwanger ben dan ben ik 6 maanden op vakantie, dan valt er weinig actiefs meer te doen in Oostenrijk. Wat nu als.......ik net zwanger ben, dan ben ik misschien hardstikke misselijk op vakantie, ook niet fijn! Wat nu als....ik niet zwanger ben, had ik dan niet nog liever nog een jaar samen een mooie reis gemaakt? Kunnen we dat niet beter doen? Ik was zo snel na t stoppen met de pil zwanger dat ik hier niet eens over na had gedacht. En toen ik zwanger bleek zeiden we, dan gaan we in t najaar met de kleine wel. Maar ja, het liep allemaal wat anders Herkennen jullie dit? Hoe zijn jullie met deze hersenspinsels omgegaan? Zouden jullie uitgaan van geen snelle zwangerschap en nog droomreis boeken (met annuleringsverzekering voor zwangerschap) of juist niet! Vind mijn eigen gedachtensprongen fascinerend en heb ook al echt zitten denken "wat zou je zelf voor advies geven" maar loop beetje vast. Mijn 2 hoogzwangere vriendinnen van deze zomer waren elkaars tegenpolen. 1 ging all in resort op vakantie, nog ff bijtanken. De ander ging met 34 weken basic kamperen (lees 2p iglotentje en slaapmatje). Beide spreken me niet zo aan. Maar ga 100% zeker niet zwanger basic kamperen. Ingerichte tent is te bespreken maar ga echt niet in minitent. Heb altijd gezegd dat ik vast nijlpaardjes-zwanger wordt ipv topmodelzwanger dus pas vast niet eens in de minitent haha) Manlieg vind alles goed, vakanties regelen is mijn ding en hobby. Ik maak altijd 2-3 opzetjes en hij kiest er dan een uit haha. Dus dacht, das een mooie vraag voor hier! Enne, als t jullie niet bezighoudt ook zeggen want dan ben ik vast ook ineens genezen vd hersenspinsels haha
Ik zie deze nu pas... is dit via het forum dan? Ik was gister al even op onderzoek uit geweest maar snapte het clubgedoe niet helemaal. Haha maar nu al wel wat wijzer geworden. Moet nog werken tot half 11... hoop dat ik vnaaf even tijd heb om wat uitgebreider te reageren via et clubje.(Sorry was een ego berichtje, wou gewoon laten weten dat ik nog wel leef en dat ik dus btje drukjes ben)