Wij proberen sinds juni 2014 zwanger te worden van onze eerste. Ikzelf ben bijna 30 (in maart al....) en mijn man is 36. Ik heb altijd zo gehoopt voor mijn 30ste moeder te worden. Zijn er meer meiden hier die ook voor hun eerste gaan, en de wens hebben voor hun 30ste moeder te worden? Het lijkt mij fijn om onze ervaringen met elkaar te kunnen delen. Liefs Suze
Hai Suze, Ik wordt 30 in februari... Wij zijn 20 maanden aan het proberen voor een eerste kindje. Ik vind het ook erg moeilijk om mijn dertigste te zien naderen met nog steeds een onvervulde kinderwens. Wij zijn nu bezig met onze eerste ivf poging, de laatste kans dus voor de 30! Wanneer is je volgende NOD? Veel succes, het kan nog! Groetjes, Poefie
Tjee Poefie, dat is niet niks 20 maanden! Zitten jullie al lang in de mmm? Mijn nod is 18 januari, dus in theorie zou ik nog voor mijn 30ste zwanger kunnen worden. Iets wat ik heel erg hoop. Wanneer krijg je te horen of de eerste ivf is gelukt? (sorry ik weet niet zo goed hoe dat in zijn werk gaat) Ik hoop enorm voor je dat het nog lukt voor februari, dat zou toch een mooi verjaardagskadotje zijn!
Wij hebben een clubje op t forum aangemaakt. Allemaal dames vanaf ronde 6, eerste kindje en bijna of rond de 30. Mocht je zin hebben, laat het even weten dan kunnen we je toevoegen.