Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Haha dat denk ik miekielief..

2. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    ❤️ Januari 2015 mama's ❤️

❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje
    ❤️ 03-1 Schmidt, 2e kindje
    ❤️ 08-1 Noralie87, 1e kindje
    ❤️ 11-1 Starry, 2e kindje
    ❤️ 12-1 Mamatje 89, 2e kindje
    ❤️ 14-1 Pamela1203, 4e kindje
    ❤️ 15-1 Joy86, 2e kindje
    ❤️ 20-1 Mommychar, 2e kindje
    ❤️ 20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    ❤️ 21-1 Lusvi, 1ste kindje
    ❤️ 22-1 Julia88, 1e kindje
    ❤️ 25-1 Beebiebeeb
    ❤️ 27-1 Loesje9, 1e kindje

Afspraken:

11-08 Julia88 echo geslachtsbepaling
    12-08 Julia88 controle vk
    13-08 Boerderijmama echo
    14-08 Schmidt 20w. echo
    18-08 Beebiebeeb controle vk
    21-08 Pamela1203 20w. echo
    22-08 Starry 20w. echo
    27-08 Pamela1203 controle vk
    27-08 Noralie87 20w. echo
    01-09 Mommychar 20w echo
    03-09 Noralie87 controle vk
    04-09 Loesje9 controle vk en 20w. echo
    08-09 Beebiebeeb 20w. echo

Totaal:

❤️ Jongen (1) ❤️ Meisje (3) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (9)

Zo, geloof ik alles aangevuld! Op mijn PC kleuren de hartjes mooi blauw/roze/groen :D!
    Net nog wat leuke zachte minibroekjes gescoord in de zeeman, wit - lichtblauw -muntgroen/blauw, blauw met sterretjes, twee toffe unisex T-shirts, en minisokjes; helemaal happy!! (als je wat later wacht, zijn de mini-maatjes telkens al verdwenen hier, dus heb ik me niet ingehouden ;)) Jullie nog niet op de koop?

3. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ik heb al genoeg gekocht boerderijmama. Eigenlijk vrijwel alles al haha. Kleertjes enzo nog niet echt alles in huis, hier en daar wat.. Maar ik moest ook alles nieuw kopen. Eerste kindje hé :p

4. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Inderdaad wat leuk!!!

Bedankt voor het toevoegen op de lijst boederijmama :D

5. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Leuk hoor dat shoppen dames! Ik heb ook al aardig wat kleertjes voor mn meisje ♡ verder al een leuk deken en lakentjes gekocht voor in de kinderwagen. Meeste grote dingen hebben we natuurlijk nog van onze zoon.

6. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier ook aan de koop. Maar nog wel voorzichtig. Dat komt door manlief. Omdat we nog niet willen weten wat het is is het kopen van kleren best lastig. Ik vind bijv blauw ook goed bij een meisje passen. Terwijl manlief dat niet vind. Ik moet gewoon een x met hem gaan shoppen. Hij is gek op oranje, dus een oranje rompertje gekocht ook. Ook daarover twijfelde hij of het kon. Pfff.. mannen!
    De rest moeten we nog kopen. We krijgen ook veel van de familie. We willen de babykamer al een beetje indelen zodat we ook beter kunnen zien wat we kunnen gebruiken. Van onze nichtjes is alles in meisjes stijl. Dat moet nog uitgezocht worden wat bij beide kan.
    Ik vind het wel super om ermee bezig te zijn.

7. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat hebben jullie al veel gekocht, hier alleen nog de commode haha.. mn moeder en oma zijn wel al druk aan het breien, zo lief!

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nog niks voor de kleine gekocht. Ik wacht eerst het geslacht af en dan ga ik wat neuzen.
    Leuk hoor al die inkoop verhalen. Heb er zo zin in!

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh zie nu pas dat de kleur van de hartjes het geslacht van de baby's is.. Haha. Alleen ik zie alleen rode hartjes.

Ik ben al wel wat basis spullen aan het inslaan. Badje, hydrofiel luiers, witte rompertjes etc. We hebben de kinderwagen in bestelling staan. Vind het gewoon leuk om af en toe wat te kopen. Maar ga pas echt los na de geslachtsbepaling en 20 weken echo.

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, dat zijn idd al leuke dingen om te doen. Dit hebben we allemaal nog paraat. We moeten nog wel een nieuwe kinderwagen, maar deze willen wij 2de hands. De vorige heeft ons maar 80,- gekost en was goed. Ok, nr 2 redt hij niet meer. Begin oktober hebben ze bij mijn ouders in de wijk garagesale (veel jonge gezinnen) hier hadden er hem gekocht. Hebben ze daar niks gaan we naar de kringloop of kopen we er 1 via marktplaats. Mits ons een nieuwe aangeboden wordt 😉. Schoonmoeder was bij nr 1 niet in beeld en wil nu bij nr 2 ook iets doen.

11. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh dat zou ook fijn zijn Schmidt! Wij krijgen het grootste deel van de kinderwagen van mijn schoonouders. Omdat we bepaalde 'eisen' hadden en het daardoor iets duurder is geworden, betalen we bij.

12. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ohhh wat gezellig, jullie zijn echt druk bezig met babyshopping, hier nog niks gekocht, oma wel al natuurlijk!!! Wel al opgezocht via internet en baby-dump catalogus.

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo jeetje wat veel geschreven in 2 dagen!

3d echo, wij hebben dat bij de eerste wel gedaan, alleen het hoofdje gezien omdat we het geslacht niet wilde weten. Ze lag alleen de halve tijd met haar handen voor het gezicht dus was niet geweldig. Ik vond het wel leuk, maar doe het geen 2e keer. Ik vond het een hoop geld en daar koop ik liever andere leuke dingen voor, voor de baby :)
    Het is wel heel leuk om dat een keer gezien en gedaan te hebben moet ik zeggen. Ik vond de video van de 20weken echo echter meer bijzonder :)

Kinderwagen, wij hebben hem van kindje 1 :) ook nog steeds in gebruik, dus straks moet mijn dochter eruit en koop ik denk een meerijdplankje ofzo. Wij kregen de wagen van mijn ouders en mochten toen zelf kiezen wat we wilden!! Dus zo hebberig als we zijn hebben we toen zo'n mooie joolzwagen gekozen hihi :) echt een aanrader trouwens voor wie nog een kinderwagen zoekt! Rijd heel fijn op de luchtbandjes, lekker hoog, dus je kind zit lekker dichtbij je, en ik vind hem echt heel stabiel! Kinderwagenbak is lekker ruim ook, dus kindje kan er lang in evt. :)

Ik heb eigenlijk ook nog niks gekocht :) ik heb alles nog van mijn dochtertje.. Ik koop denk ik alleen nog wat kleertjes en misschien nog wat leuke nieuwe hebbedingen die je toen weer niet had :)

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Idd, zo'n plankje en heb een draagdoek en draagzak. Ideaal. Wat kinderwagen betreft. Wij beide lang dus hebben een wagen voor grote mensen nodig 😜. Kinderwagenbak moet ook vrij groot zijn, onze zoon was er eigenlijk te snel uitgegroeid en dan was het al een vrij grote bak.

15. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Wij hebben een kinderwagen maxi cosi mura (4-wieler), nog van de dochter (dus van 2009). Nu bij zoonlief liep de band steeds leeg, heb wel zeker 7x een nieuwe (binnen)band laten steken... Nu staat hij weer plat, dus ik bestel een nieuw wiel ;) dit maal! Voor de rest; heel tevreden over, grote bak dus konden ze lang in liggen!
    Ook hebben we een EasyWalker duowagen tweedehands, met één kinderwagenbakje (is supermini hoor), deze kunnen we ook terug gebruiken + nog een goedkope plooibuggy voor korte afstanden.

En nu wil ik nog een quinny zapp tweedehands kopen (liefst een extra, maar niet meer dan 100 euro ;)) om in de bakfiets te gebruiken met de m/c erop. Een heel wagenpark dus!

Ik zoek ook nog een babymee voor de m/c om onderaan de bakfiets te monteren, maar dit verkopen ze niet in B, dus daar schuim ik marktplaats voor af. Te ver wil ik niet rijden, dus in de buurt van Breda/Roosendaal is mijn zoekterrein.

De basisspullen ben ik nog niet aan het inslaan, in het najaar zijn hier ook tweedehandsbeurzen en daar vindt je badjes ed. voor geen geld. Hydrofielen gebruikt mijn zoon ook nog (om mee te slapen), maar ik wil er nieuwe voor de baby, dus moet ik er met andere motiefjes zoeken :) Ik ga nog eens langs de Hema, babydump, prenatal en Ikea hiervoor en voor andere spulletjes!
    Heb zelfs al speciaal wasmiddel gekocht voor de babykleertjes :p

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik geloof dat ik achter loop qua spullen, heb gewoon niets ;) nou ja niets ik heb wat spullen opgeslagen bij m'n ouders op zolder zoals kinderwagen, box, maxi cosi en ik dacht een wip stoel (zo'n hele simpele) moet binnenkort toch maar eens een kijkje nemen of alles nog goed is, ligt al zeker een paar jaar op zolder. Wat betreft de kinderwagen ik wil graag een nieuwe de mijne is met drie wielen en vind ik zelf toch onhandig is zo'n joekel van een ding maar manlief heeft zoiets is van als die goed is kopen we geen nieuwe :( zonde van het geld vind hij...

Qua baby kamer wil ik graag iets samen stellen ik denk dat de commode de Hemnes ladekast (wit) met 8 lades wordt van Ikea en ik wil graag zo'n brocante ledikant (zo'n ouderwetse)

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo'n ledikantje wil ik maar dan in wit..

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    En deze commode..

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mooi ledikantje.

Ik ben juist blij met mij driewielswagen, maar is idd erg groot. Ben bang dat we ook over moeten op een kleinere.

Ik ga denk veel 2de hands zoeken. Moet een commode bij en de kamer van zl moet nog ingericht worden. Hebben een oude design slaapbank die we opnieuw willen laten bekleden voor op zijn kamer.

Gister op zoek geweest naar een jurk voor de trouwerij van mijn broer (4 sept). Het kan dan erg mooi weer zijn dus wil een zomerjurkjr.
    Lastig om iets te vinden. Heb nu wat simpele jurkje in de uitverkoop bij de prenatal gehaald. Zit nu weer even op de camping bij Deventer en ga vandaag weer naar huis en dan ga ik eerdaags in Eindhoven maar eens in een sjieker positiekleding winkeltje kijken. Vind
    Dat je veel te weinig keus hebt of ligt dat aan mij.

20. Luna93

Luna93 Lid

7 mrt 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuk ledikantje! Ons huis is ook in die stijl, alleen hebben wij de inrichting vrij strak en modern.
    Hier ook de babykamer tweedehands via marktplaats gekocht, zie je der toch niet aan en bespaart een hoop geld. Deze is wel een beetje richting het brocante.
    Wij hebben wel een nieuwe wagen, was al een hele tijd verliefd op de joolz day earth dus deze hebben we ook maar aangeschaft met een mooie bijdrage van de a.s. Oma!
    Voorderest kopen we alles nieuw, misschien de box nog tweedehands maar ja het wordt ook ons eerste kindje en voor mijn ouders het eerste kleinkind.
    Onze kleine boy wordt nu al van alle kanten verwent de kledingkast is al voor de helft gevuld.
    Mijn vriend heeft bepaalde dingen die hij perse van een speciaal merk wil hebben, maar ach tijd zat om alles te kopen en Zo kunnen we de tijd vullen tot 9 januari.

Deel Deze Pagina