Luckymom welkom terug. Had idd gezien dat er 1 in Zutphen zat, maar ben er maar kort geweest en dan is het passen en meten met de slaapjes van zl (2x overdag) ANWB, hou op hou op. Ml hebben ze met een Total losse bus in België laten staan. Dag later excuses en een bos bloemen. Ook hebben we recht op vervangend vervoer, maar ook dit werd niet geregeld en dat idd ook tijdens de zwangerschap. Mosselen, heerlijk! Het is dat ml ze niet super vindt anders zou ik ze wekelijks voorschotelen. Eerdaags mijn moeder maar eens vragen om mee mosselen te eten 😃 Ik ben super geslaagd voor een jurk in Eindhoven. Kende het winkeltje al. Zoveel keus! Wilde er eigenlijk meer hebben, maar je betaald er voor en het is kleding voor korte duur. Ben dus een grote meid geweest en heb er maar 1 meegenomen met een vestje en heb 2 naadloze onderbroeken gehaald, zo dat scheelt!
Goedemorgen, hier vandaag niet veel op de planning! Straks bij een nichtje van Mischa naar het flatje kijken en daarna eten koken en bankhangen! Mischa gaat straks nog eerst trainen! Mischa is trouwens heel zielig want heeft een spier verrekt en dan moet ik al sinds gisteren aanhoren. Vanmorgen maar met warmte gel ingesmeerd! Pfff, mannen!
Welkom nieuwe mama's! Hier alleen zwangerschapsbroeken die ik draag, t-shirts enzo gaat nog. Maar niet voor lang denk ik. Leuk Schmidt, dat je geslaagd bent voor een jurkje! Haha, Pamela.. Typisch mannen! Ze zouden eens zelf moeten ervaren hoe een bevalling voelt
Zooooooooo wat is er alweer veel geschreven,niet gek natuurlijk aangezien ik ruim een week niet Anwezig ben geweest hahah,maar nu weer lekker thuis.en ik moet zeggen alles gaat nog steeds erg goed.en ja nog heeeel erg in de wolken vanwege het nieuws dat we een dochter krijgenverder is het rustig hier,oudste zoon is voor drie weken bij zijn papa,ik heb morgen nog een dagje vrij en dan weer werken,nou ja 1 dagje en dan alweer 5 vrij Vandaag 17 weken alweer en jeetje wat gaat het opeens snel hè,net even een foto gemaakt,zal zo even kijken of ik hem erop krijg.zou iemand mij bij het lijstje willen zetten Poedie 33 jaar 18 jan uitgerekend 3e kind meisje,21 aug weer controle verloskundige en 29 aug 20 weken echo. Groetjes
❤️ Januari 2015 mama's ❤️ ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje ❤️ 03-1 Schmidt, 2e kindje ❤️ 08-1 Noralie87, 1e kindje ❤️ 11-1 Starry, 2e kindje ❤️ 12-1 Mamatje 89, 2e kindje ❤️ 14-1 Pamela1203, 4e kindje ❤️ 15-1 Joy86, 2e kindje ❤️ 18-1 Poedie, 3e kindje ❤️ 20-1 Mommychar, 2e kindje ❤️ 20-1 Boerderijmama, 3e kindje ❤️ 21-1 Lusvi, 1e kindje ❤️ 22-1 Julia88, 1e kindje ❤️ 25-1 Beebiebeeb ❤️ 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje ❤️ 27-1 Loesje9, 1e kindje Afspraken: 11-08 Julia88 echo geslachtsbepaling 12-08 Julia88 controle vk 13-08 Boerderijmama echo 14-08 Schmidt 20w. echo 18-08 Beebiebeeb controle vk 21-08 Poedie controle vk 21-08 Pamela1203 20w. echo 22-08 Starry 20w. echo 26-08 LoveLaughLive controle vk 27-08 Pamela1203 controle vk 27-08 Noralie87 20w. echo 29-08 Poedie 20w. echo 01-09 Mommychar 20w echo 03-09 Noralie87 controle vk 04-09 Loesje9 controle vk en 20w. echo 05-09 LoveLaughLive 20w. echo 08-09 Beebiebeeb 20w. echo Totaal: ❤️ Jongen (1) ❤️ Meisje (4) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (10) Aangevuld!! @schmidt: ik heb m'n moeder ook vorige week meegevraagd om mosselen te gaan eten ! Erg benieuwd naar je jurkje! Ik heb in de solden ook twee zwarte jurkjes gekocht die ik kan gebruiken voor de volgende verjaardagen, huwelijk, misschien zelfs nog voor de feestdagen Zonde dat je ze maar even kan dragen hé! Er zouden niet veel baby's geboren worden, als mannen ze op de wereld zouden moeten zetten!! Woensdag hebben we een volgeplande dag (o.a. controle gyn), ml en ik, dus gaan we s middags ook een hapje samen eten... Ik ga alvast op zoek naar een adresje in de buurt met lekkere mosselen ! Gelukkig zijn dat niet teveel calorieën... Vandaag lekker gaan eten bij mijn ouders en ik met de kids morgen dagje Roosendaal, naar de stoffenmarkt voor materiaal om de m/c te bekleden en naar de Hema voor poffertjes (anders zeuren ze de hele tijd !) Gisteren hebben we ook beslist wie peter/meter wordt (bij jullie peetoom/peettante denk ik?); onze kinderen worden ook gedoopt en krijgen 3 namen: eigen naam, naam peter, naam meter (bij een jongen, bij een meisje komt eerst naam vd meter, dan vd peter). Die twee namen worden in praktijk nooit gebruikt, de meeste mensen weten zelfs niet dat wij die geven (staat ook niet op geboortekaartje), enkel op officiële documenten (belastingsbrief ed.).
❤️ Januari 2015 mama's ❤️ ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje ❤️ 03-1 Schmidt, 2e kindje ❤️ 08-1 Noralie87, 1e kindje ❤️ 11-1 Starry, 2e kindje ❤️ 12-1 Mamatje 89, 2e kindje ❤️ 14-1 Pamela1203, 4e kindje ❤️ 15-1 Joy86, 2e kindje ❤️ 18-1 Poedie, 3e kindje ❤️ 20-1 Mommychar, 2e kindje ❤️ 20-1 Boerderijmama, 3e kindje ❤️ 21-1 Lusvi, 1e kindje ❤️ 22-1 Julia88, 1e kindje ❤️ 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje ❤️ 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje ❤️ 27-1 Loesje9, 1e kindje Afspraken: 11-08 Julia88 echo geslachtsbepaling 12-08 Julia88 controle vk 12-08 Beebiebeeb controle vk 13-08 Boerderijmama echo 14-08 Schmidt 20w. echo 21-08 Poedie controle vk 21-08 Pamela1203 20w. echo 22-08 Starry 20w. echo 26-08 LoveLaughLive controle vk 27-08 Pamela1203 controle vk 27-08 Noralie87 20w. echo 29-08 Poedie 20w. echo 01-09 Mommychar 20w echo 03-09 Noralie87 controle vk 04-09 Loesje9 controle vk en 20w. echo 05-09 LoveLaughLive 20w. echo 08-09 Beebiebeeb 20w. echo Totaal: ❤️ Jongen (1) ❤️ Meisje (4) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (10) Even mezelf up to date gemaakt Ik zie helemaal niet wie een meisje/jongetje krijgt!!! Jammer..... Kan dat niet anders?
Ik kan het helaas ook niet zien wie wat krijgt! Als die van mij een kindje moest krijgen was het bij de eerste stop, haha! Daarnet wat gerommeld tussen de dozen op Imre zijn kamer! De positieve test, eerste speentjes, luiertjes en kleertjes! Laat het maar januari zijn!
Aardige buik poedie! Mooi hoor! Pamela, leuk is dat he om terug te zien! Ik heb pas ook de foto's van mijn buik teruggekeken. My oh my, die laatste foto van mijn buik met 40w6d ik vroeg me af hoe ik in godsnaam kon blijven staan en niet voorover viel Tot waar zit bij jullie nu ongeveer je baarmoeder? Ik kan voelen dat het bij mij al tot mijn navel zit en dat is verder dan bij mijn dochtertje! Ik vrees weer voor een megabuik
Met 16 weken zat hij 2 vingers onder de navel! Ik ben al 5 kilo aangekomen maar dat groeit niet zo snel! Ik merk nu wel dat hij soms in de weg zit, vooral als ik mij zittend wil bukken zeg maar! Dat gaat al niet meer zo goed!
Poedie mooi buikje. Pamela, flinke buik. Ik weet het ook nog goed, maar heb de 38 weken gehaald. Met precies 38 wkn is ons zoontje Alexander geboren. Poeh, net wakker. Hebben net 3 uur lang met zijn allen liggen slapen. Heerlijk!
Poedie mooi je buik. Pamela joekel buik zeg, heel mooi. Ik heb geen idee waar mijn baarmoeder nu zit? Ik vraag het wel weer donderdag bij controle.
Mooie buiken! Leuk ook om weer terug te kijken naar die foto's. Wat betreft de lijst, kunnen we anders niet jongen/meisje/verrassing neerzetten bij iedereen? Misschien wat overzichtelijker
Mooie buik Poedie! Pamela ook een mooie buik bij je vorige zwangerschap! Ik heb geen idee waar mijn baarmoeder zit, kan het zelf niet voelen. Ga het dinsdag bij de controle eens vragen. Morgenavond geslachtsbepaling! Ben heel benieuwd!
Oh je hebt al een mooi buik ik ben morgen 16 weken dit was me buikje begin week 15, het is nog niet echt een buik haha ben benieuwd wanneer de groei spurt begint, heb wel al tamelijk wat last van banden pijn in mijn liezen, met lopen, zitten, bukken, liggen enz. Weet me soms geen houding te geven. Ik woog maar 50 kilo voor de zwangerschap en nu 56,5 de vk zei dat ik door gewichtstoename al zo een last kon hebben. Hebben jullie ook al banden pijn?
Bandenpijn met vlagen hier! Ik ga zo mijn mandje opzoeken en lekker slapen of in ieder geval lekker liggen!
Mooi buikje. Kan alleen maar zeggen dat je blij mag zijn met zo'n buik. Ik zal van de week een foto plaatsen, maar hij is al flink. Had ik de vorige keer. Ben ook al flink aangekomen. Bandenpiin heb ik in vlagen. Het kan er soms met een onverwachtse beweging flink inschieten. Net een hotel geregeld voor schoonmoeder die donderdag mee naar de 20 wkn echo gaat. Komt al dichtbij.
Goedemorgen, straks om 10 uur bij de vitaliteitscoach een afspraak! Ben eens benieuwd wat hier uitkomt en wat ik mij hierbij moet voorstellen. Van mijn leidinggevende en collega's hoor ik jammer genoeg niks!