Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Volgende week donderdag de 20 weken echo en hopelijk is de placenta mooi mee omhoog gegroeid! Dan mag ik lekker weer gaan werken! Ik zou dit dan wel graag willen opbouwen en niet ineens weer 20 uur werken. Dat trekt mijn lijf niet ben ik bang!

2. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb volgende week vrijdag mijn 20 weken echo! Ben zo benieuwd!

3. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Luckymom, leuk ook de derde! Wat heb je al?Jongens, meisjes of van allebei?
    Wij hebben een aantal jaren geleden een dakkapel laten plaatsen op zolder en daar een mooie slaapkamer van gemaakt, waar wij slapen.Wij hebben nog 1 kamertje over, dus die is voor de beeb!Hij is niet heel groot maar ik denk dat we er wel wat gezelligs van kunnen maken!

Jeetje veel hebben al bijna de 20 weken echo, ik moet nog drie weken wachten..pff haha.

ik wil mezelf wel in de lijst zetten maar geen idee hoe?Help..haha

4. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    @Poedie ik denk dat mijn buik ong net zo groot is als die van jou!
    Zag dat het bij jou ook de derde is?
    Heb namelijk het idee dat ik bij de derde nog sneller groei....

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anieska, ideaal dat jullie nog een kamer over hebben. Wij ook, maar er moet daar nog heel veel gebeuren.

Pamela, zal fijn zijn wanneer je na de 20 wkn echo weer wat kan werken en idd rustig aan.

Ik heb net de hele beneden verdieping schoongemaakt . Een paar wasjes gedraaid. Babyspeelgoed in een doos gedaan.... Poeh, wel weer genoeg voor vandaag 😝. Niet dat mijn lichaam noet meer wil hoor, maar wil heerlijk van mijn vrije tijd genieten 😃

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Enne ff een vraagje...hebben jullie nog "klachten"?
    Ik voel me verder helemaal top alleen ik slaap zo ontzettend slecht!Had ik bij de jongens ook...Ik word na 2 uur wakker om te plassen, en zo gaat het eigenlijk de hele nacht door!Ook heb ik last van kriebelbenen/onrustige benen. Slik al extra magnesium..Iemand nog tips???

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas geen tips. Bij Alexander sliep ik ook heel slecht. Nu afkloppen, maar het gaat goed. Misschien toch een tip. Heb aan het begin goede nacht thee (of zoiets) gedronken. Had toen ook hele onrustige benen. Afkloppen, maar hier gaat het momenteel erg goed. Na d'r vorige zwangerschap had ik niet verwacht die roze wolk echt eens te mogen ervaren. denk dat ik nu ook 1 geluk heb en dat is de zomervakantie.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier alleen onrustige benen 's avonds op de bank! Als ik dan naar bed ga is het over! Hier ook minstens 1 x per nacht wakker om te plassen en dat heb ik die andere zwangerschappen niet gehad!
    Bij de vitaliteitscoach geweest, werk in de directe zorg uitgesloten! Wel aangepast werk! Mijn baas moet nu gesprek plannen met arbo arts als ik voor 29-8 niet volledig aan het werk ben!

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat hebben jullie eigenlijk allemaal vroeg de 20w echo, hier pas met 20w6d. Die 2 weken vind ik echt nog lang duren ;)

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier pas 20w echo over een maand!! :$ niet leuk om een van de laatste uit het rijtje te zijn ;);)

Ik heb van de laatste 5 dagen, maar 1 dag een keer gespuugd! Ohhh gaat het dan nu eindelijk met babystapjes vooruit? Ik moet nog wel echt vaak eten, anders ben ik kotsmisselijk. Nu alleen maar 'gewoon' wat misselijk de hele dag :) ik begin er wel een beetje crazy van te worden hoor... Gisteren vertelde mijn oma en mijn moeder nog dat ze bij al hun kids 9 maanden ziek waren. Hopelijk heb ik die genen niet dan.... ;)

11. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ik heb de 20 weken echo over 3 weken. Dan ben ik 19w6d. Mooi op schema :p

Hier trouwens alles in orde. Vanmorgen een controle gehad, de baarmoeder zit 2cm onder m'n navel.. Ofzoiets, geen idee wat het inhoudt haha :D

12. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Noralie, de vk vertelde dat ze het het liefst deden met 19 weken! Dit ivm evt afwijkingen bij het kindje en dan vervolgonderzoeken die volgen. Daarom hier dus al met 19+1!

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mag ik even zeuren? Wij hebben met een aantal collega's een groep app. Nu waren wij daarstraks aan het appen en kreeg ik daarna de vraag of ik bij wilde leggen voor een bloemetje voor een collega. Zij heeft zich vandaag ziek gemeld maar loopt al langer met klachten. Ik doe natuurlijk mee maar het steekt wel, ik zit al 5 weken thuis en hoor nooit iets van ze en heb ook geen bloemetje gehad!

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Oh das knap lullig pamela!!! Ik zou mezelf ook niet laten kennen en gewoon meedoen, maar zou wel pijn doen.. Alsof wat jij hebt niet boeiend is :( Omdat je zwanger bent???
    Heb je niet 1 collega waar je misschien wat closer mee bent? Dan kan je het er met diegene misschien over hebben dat je het jammer vindt dat niemand wat van zich laat horen...

Evt. een dubbelzinnige opmerking op de app gooien anders? ;) daar zou ik heeeel goed in zijn..laat ze het maar voelen :)

15. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland

Dat hoop ik ook niet voor jou hoor!! 9 maanden niet lekker, moet er niet aan denken. Ik voel mij wel goed af en toe nog een powernap als het lukt. Voor de rest af en toe ook bandenpijn maar niet veel nog.

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Pamela, dat is niet leuk!Idd misschien ff een dubbelzinnig appje sturen...
    Beebiebeeb ik heb ook pas over een maand mijn 20 weken echo!Morgen over 4 weken om precies te zijn, ben dan precies 20 weken!
    Thanks voor de tips over het slapen, goedenachtrust thee heb ik ook al....helaas zal het er wel bij horen..

17. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    jeetje wat wordt er ineens veel geschreven hier!

Beebiebeeb hier ook pas 4 sept de 20 weken echo hoor, dus duurt voor mij ook nog even ;)

straks toch maar even bellen voor een geslachtsbepaling, duurt me echt te lang, nog 3,5 week wachten op een echo!

pamela lekker dan van je collega's, zou ik ook niet heel blij mee zijn...

18. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Idd niet zo leuk van je collega's pamela!

ik heb volgende week de 20 weken echo, ook iets 'vroeger' ivm mogelijke afwijking.

voor de misselijke dames veel sterkte! Ik weet helaas wat het is want ik heb HG.het is nu eindelijk aan de betere kant maar nog lang niet goed.

19. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoihoi ik heb zelf het idee dat ik bij de tweede sneller een buik had hahaha,en dat het bij de derde wat langzamer gaat bij mij,ben ook nog niet zoveel aangekomen:)

Voor mij is het ook de derde ja,na 2 jongens nu een dochter yeahhhhhh

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wow wat wordt er veel geschreven in 1 dag. Erg druk met werken dus even snel een reactie.

Rot van je collega's Pamela, zou wel zo netjes zijn als ze jou ook een bloemetje sturen. Het zal vast niet met opzet zijn!

Livelaughlove, wat een bescheiden buikje nog! Wel mooi hoor, je buik kan nog genoeg groeien!

Hier nog 2,5 uur tot de geslachtsbepaling.. Ben zooo benieuwd!!

Deel Deze Pagina