Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Awwhh Anieska wat erg nu alweer slapeloze dagen en de baby is er nog geen eens. Ik heb er zelf niet zoveel last van.

Controle vandaag gehad en alles was oké, nu afwachten tot 01 september hopelijk laat baby iets zien!

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Wat een drukte bij de kruidvat, ik heb die kortingskoopavond niet meegekregen. Maar als het zo druk was laat maar zitten:p

Leuk alle goede echo's!

3. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even tussendoor: We krijgen een prachtige dame!! :D

4. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Kan je geen diazepam of oxazepam krijgen dat zijn doorslapers, weet niet of ze bij zwangerschap ook mogen, maar je kan het vragen. Lijkt me vreselijk 's-nachts wakker liggen. Sterkte

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Ik heb ooit wel eens oxazepam geslikt, maar dat lijkt me echt niet goed tijdens de zwangerschap.... Nu ben ik sowieso zoveel mogelijk anti-pillen en al helemaal tijdens de zwangerschap, maar volgens mij mag je dat niet hebben...

Loesje, wat leuk een meisje!!! Gefeliciteerd!!

6. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Oooh, ik ben ook zoooo moe en lusteloos. Ben dagelijks aan een siësta toe, maar dat lukt niet echt met een fulltime baan :$ Verder nog steeds een super zwangerschap!

Dragen jullie al positiemode? Heb ze wel al in huis gehaald voor het geval dat. Draag zelfs al een heeerlijke jeans van de H&M..door de opgezette darmen van tijd tot tijd zit het als gegoten..:cool:

Loesje9: yeah! Leuk he? :D

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Uh vanaf 6 weken al! Hier is het wel al de vierde! Paste net na de positieve test al mijn eigen broeken niet meer!! Haha Bij de eerste pas met 20 weken zoiets!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dames, ik heb mij toch opeens iets raars! Sinds vanmiddag schieten mijn vingers van de rechterhand steeds in de kramp! Erg vervelend! Toevallig bekend bij iemand van jullie?

9. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pamela, carpaal tunnel syndroom misschien? Is wel een veel voorkomend iets tijdens zwangerschap. Ik heb het mijn vorige zwangerschap wel gehad. Krampen en zere handen en vingers... Weinig aan te doen helaas

Love2live, hier ook al een aantal weken zwangerschapsbroeken aan. :) Ik denk sinds week 13. Ik kon door de misselijkheid zo weinig verdragen, alles wat tegen mijn buik zat was al te veel dus een broek die wat elastischer is bij de buik was geen overbodige luxe. Ik had nog wel wat gewone broeken in een maatje groter liggen dus die heb ik ook aan.
    Siesta staat mij ook wel aan :) doe ik ook lekker op mijn vrije dagen :D op mijn werk is het bikkelen en savonds bij thuiskomst gelijk lekker liggen en uitrusten :) (kijkt op klok, oke het is eigenlijk al ver na bedtijd nu ;))

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Kort: 20 wkn echo was top. Hoor morgen of we nog terug moeten komen want het buikje loopt ver voor. Was bij ons zoontje ook. Komt omdat we groot zijn. Is dus echt een formaliteit.

Enne, we krijgen er een jongen bij. Hij lag goed wijdbeens om het te kunnen zien. De echoscopist vroeg of hij wist wat hij liet zien, Yep we krijgen er een zoon bij 😃

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Schmidt, fijn dat de 20 weken echo goed was! Nog een knulletje, leuk!!
    Beebiebeeb, ik heb al een aantal weken last van stijve vingers en pijnlijk als ik ze buig. De vk zei dat er vocht in zat met dat warme weer maar heb het nu nog. In beide handen overigens.
    Slecht slapen, bekend probleem hier! Minstens 1 maal eruit om te plassen en dan ook wat moeilijk weer in slaap kunnen vallen! Meestal lees ik even iets en kan dan weer slapen! Nu al weer een paar ochtenden pas om 6 uur wakker om te plassen en dan slaap ik daarna niet meer. Ach ja, na volgende week weer iedere ochtend op tijd op omdat de kids naar school gaan of dat ik misschien weer mag gaan werken!
    Nog 6 dgn tot de 20 weken echo!

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik word ook 1x per nacht wakker om te plassen, val gelukkig wel weer direct in slaap maar ben altijd vroeg wakker (meestal door dochter, ze is een vroege vogel ;) )
    Ik heb al vanaf het begin van mn zwangerschap last van slapende/tintelende handen. Nog een week en dan de 20 weken echo!
    Net weer even een buikfoto gemaakt :)

13. Loesje9

Loesje9 Actief lid

18 nov 2013
    292
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanks dames, vind het superleuk dat we een meisje krijgen :D

love2live, sinds een week kunnen mijn broeken echt niet meer dicht, maar dat los ik nu nog op met elastiekjes. Dit weekend echt maar eens gaan shoppen want nog even en ik knap er echt uit haha.

schmidt, wat superfijn dat de echo goed was! en wat leuk 2 jongens!

starry mooi buikje hoor!

14. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Loesje, wat leuk, een meisje!Gefeliciteerd!
    Starry, mooie buik hoor!
    Schmidt, wat leuk een jongen!Gefeliciteerd!

Ik ben gisteravond weer naar de vk geweest, alles was helemaal goed!Heb het slechte slapen ter sprake gebracht en ze vond dat ik dit even met de huisarts moest bespreken. Die heb ik vanmorgen gebeld, maar zijn natuurlijk op vakantie!Is altijd zo als ze nodig hebt,hihi.

Moet zeggen dat ik vannacht voor mijn doen redelijk heb geslapen, en voel me meteen veel beter, zo zie je maar wat slaap met je doet!

Vandaag de laatste officiele vakantiedag van de jongens....eens kijken of we wat leuks kunnen doen!

Even over de positiekleding, die draag ik ook al!De afgelopen weken was het natuurlijk warm dus veel harem broeken gedragen en korte flodder broekjes en rokjes, dat past nog wel, maar mijn eigen spijkerbroeken passen echt niet meer, dus sinds deze week positiebroeken aan.

mandag hebben we de (2e) geslachtsbepaling, bij de eerste(met 15 weken en 1 dag)was ze heilig overtuigd van een meisje, en zelf denken we dit ook dus ik ben benieuwd!
    Deze afspraak hadden we al staan....
    Ik kreeg het met 15 weken ineens op de heupen en toen konden we meteen bij een andere terecht die het vanaf 14 weken al kon voorspellen, dus ongeduldig als ik ben hebben we dat maar gedaan...en nu maandag dus weer!hihi
    Wil die afspraak ook niet afzeggen en zo kunne we nog ff binnengluren..hihi. Moet zeggen dat ik al wel meisjes kleren heb gekocht, zo schattig!dus nu maar hopen dat het klopt,haha!

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Weer even kort. Net bij de verloskundige, blijkt er iets fout te zijn bij de echo. Verkeerde uitgerekende datum stond erin, nu moet ik terug. Eigenlijk alleen om het buikje opnieuw op te meten.

16. Pandorabeads

Pandorabeads Actief lid

14 mei 2011
    361
    0
    0
    Verpleegkundige
    Friesland
    Ik lees al een poosje met jullie mee, maar mag ik ook op de lijst?

Pandorabeads, 30 jaar, 2e kindje, uitgerekend op 7 januari

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het plafond zit erin sinds gisteravond! Nu wordt er 2 dagen niks gedaan (ik baal daarvan), zondag het plafond filleren en maandag schuren, dan latexen, de muren bijmaken (behang klaarmaken). Dan kan het behang erop en het laminaat gelegd. De laatste 2 kan vriend zelf want schoonvader vertrekt zaterdag 3 weken op vakantie dus voor die tijd moet de rest klaar zijn!

18. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ohh wat leuk, Loesje een meisje en Schmidt een jongentje, gezellie!!

Love2live, ik draag al een paar weken weer aangepast op mijn buik, alles irriteerde al snel.

Anieska, hopelijk gaat het met slapen beter.

Welkom Pandorabeads, Gefeliciteerd!

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn Schmidt dat alles goed was en gefeliciteerd met jullie zoon! Wel balen van de uitgerekende datum. Mag je binnenkort al terug?

Loesje9, gefeliciteerd met jullie dochter!

Hier ook al een hele tijd alleen maar zwangerschapsbroeken. Denk vanaf week 11 ongeveer. Zit echt veel beter.

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooi buikje Starry!

Deel Deze Pagina