Mooie buikjes allemaal! Michieltje, mijn buik is smorgens ook iets platter dan savonds. Al begint die smorgens nu steeds sneller op te zetten. TSCM, welkom terug! Ik forum alleen ook mobiel nu. Als ik van de week op de pc zit dan voeg ik je toe! Op deze foto ben ik 18 weken. Voor een eerste kindje toch best een buikje al denk ik. Aangezien ik normaal vrij slank ben.
Wat leuk al die buikkies sweet!!! Goede echo's gehad lees ik...blij om te horen. Nu krijg ik ook echt een kooptik, dus lijkt de echo hartstikke ver weg. Anieska het was gelukt hé Mijn buikkie lijkt ook weer groter geworden in die ene week, moet maar even ook weer een foto maken. Fijn weekend!
Imre al om 7 uur wakker! Dus hier zit ik al gewassen en gestreken op de bank! Wachten op schoonvader die komt behangen vandaag!
Ik ben ook al wakker hoor Pamela en m'n dochter ook, manlief ligt nog knock out in bed die was met vrienden weg en kwam pas tegen zessen thuis met een te hoog alcohol percentage in zijn lichaam want de hele slaapkamer stinkt ernaar :x ga straks toch wel ff een woordje met hem hierover spreken wilde zo boodschappen gaan doen maar de auto staat niet voor de deur dus die zal hij wel ergens achter hebben gelaten. Ga hem zo dus gewoon wakker maken en zeggen dat hij de auto moet gaan halen. Dat hij weg gaat vind ik niet erg maar dat hij zoveel alcohol drinkt wel, kom op hij is geen tiener meer.
Jeetje starry dat is niet leuk!! Hier gelukkig een kerel die nooit drinkt en zelden stappen gaat! Mischa is werken tot 14.30 uur en om 18 uur weer een bekerwedstrijd! Veel zien wij elkaar dus niet! Morgen gelukkig niks op de planning.
Dat hij weg gaat vind ik geen probleem ( al gebeurd het de laatste weken wel erg vaak ) niet dat hij tegen zessen thuis komt maar wel in de nacht. Alcohol vind ik niet erg maar gewoon met mate en dat hij gewoon naar huis toe kan rijden.
Je hebt helemaal gelijk! Ik zou daar ook een hartig woordje over spreken! Je onderschrift is blauw mag ik daaruit concluderen dat jullie een zoon krijgen? Als je het niet wilt zeggen ook prima hoor!
Leuk hoor, de buikfoto's! Bij mij valt er nog niet veel te zien, klein bolletje Nu in totaal rond 2 kg aangekomen en buikomvang rond 85 cm. Zal geen foto plaatsen ivm behoud van privacy.
Jia, mooi buikje. Hier al ruim 10 kilo aangekomen. Starry, een avondje weg moet idd kunnen ik wat drank. Maar laat dan de auto thuis of doe dit in goed overleg. Zeker nu je zwanger bent. Hier is het ook al vroeg dag 07.15u was Alexander wakker. Ml ligt ook nog te ronken. Kwam pas om 02.00u te bed. Doet hij wel vaker. En hij heeft natuurlijk heel de week gewerkt okke niet, dus laat hem maar liggen. Normaal heb ik er geen vrede mee wanneer hij zo laat te bed komt, maar toen ik vannacht ging kijken zat hik een docu over ALS te kijken. Zijn vader is hieraan overleden. Baal wel een beetje want wilde deze ochtend boven dweilen en zuigen. Dat lukt niet wanneer ik alleen met Alexander thuis ben. Verder zien we wel wat de dag brengen gaat.
Gefeliciteerd met jullie zoon Starry! Mijn vriend was rond 1 uur thuis vannacht, gelukkig viel het mee met de alcohol. Maar ik heb er ook zo'n hekel aan als de hele slaapkamer naar alcohol stinkt. Maar even een hartig woordje met m spreken dan! Wij gaan vandaag aan de babykamer werken
Die alcohol lucht zou ik momenteel ook niet kunnen verdragen idd starry, en wat vervelend dat je niet weet waar hij de auto heeft gelaten. Leuk dat jullie nu een zoon krijgen. schmidt ben benieuwd of je nog aan schoonmaken toe komt. Ik kreeg het vanmorgen ook in mn bol en heb aardig wat lopen boenen hihi (had er eerst geen puf voor vanwege de HG) Julia veel klus plezier vandaag. pamela wat een gaaf behang zeg echt leuk
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Merel1990, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Pandorabeads, 2e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 18-1 Poedie, 3e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Loesje9, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken: 26-08 LoveLaughLive controle vk 26-08 Nail87 20 wkn echo 27-08 Pamela1203 controle vk 27-08 Noralie87 20w. echo 29-08 Love2Live 20w. echo 29-08 Poedie 20w. echo Afspraken september 01-09 Mommychar 20w echo 02-09 Starry controle vk 03-09 Noralie87 controle vk 04-09 Loesje9 controle vk en 20w. echo 05-09 LoveLaughLive 20w. echo 05-09 Julia88 20 w. echo 08-09 Beebiebeeb 20w. echo Totaal: ❤️ Jongen (6) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (8)
Hi meiden, Ik kom gezellig meekletsen en lezen 17 januari ben ik uitgerekend van mijn eerste kindje voor mijn vriend word het de 4e. Vandaag zijn we wezen kijken voor een wagen en een kamertje maar er was zoveel keuze dat we nog niks hebben besloten vind het zo lastig aan welke keuze je goed aan doet.
Welkom lisa. Pam, goed bezig! Ik ben nog aan poetsen toe gekomen. Nu ml verbannen dat ik beneden nog even kan stofzuigen en dweilen.
Welkom Liza! Gezellig dat je mee komt kletsen. Pamela wat een leuk behang voor Imre, wat vind hij er zelf van dat hij een nieuwe kamer krijgt? Hier gisteren ook even het hele huis gestofzuigd en 3 wasjes gedraaid die ga ik zo maar ff opvouwen, en dan weer een nieuwe was wassen, komt namelijk nooit een eind aan Gisteren is dochter haar derde tand eruit gekomen, ze mist er nu 1 onder en 2 boven door het 'gat' slist ze nu helemaal wist helemaal niet dat dat zo snel ging.. Volgende week begint de school weer en ik moet toegeven dat ik daar best blij om ben, kan ze daar lekker haar energie kwijt, ze is op het moment zo druk soms best vermoeiend Denk dat ik vandaag even de stad in ga want dochter heeft echt nieuwe schoenen nodig..ze klaagt dat alles te strak is maar dat kan ook komen dat ze nu in soort van fase zit van alles is stom dus ik wil even eerst haar voeten op laten meten en dan even kijken voor leuke laarsjes waar ze ook de herfst mee door kan. Jullie nog plannen voor vandaag?