Ik ga even niet op iedereen reageren.ben erg moe na 2 dagen werken. Erg druk, alles opstarten waaronder een totaal zelfontwikkelde nieuwe lessenreeks. Voel mijn buik nu ook wel later op de dag. Leuk al die babykamers. Bevallen vond ik noet erg, vind de misselijkheid aan het begin erger. Wanneer ik puf heb zal ik mijn verhaal plaatsen. Heb net een akkoord bereikt betreffende meubels voor zl via marktplaats. Nu wachten op reactie wanneer we kunnen komen kijken.
Ik kreeg vandaag ook een mail om de box op te komen halen. Ik hoop vd week het te kunnen doen. Ik ben altijd zo nieuwsgierig. Ik vond die van baby dump erg leuk. Bruikbare spulletjes. We hebben momenteel 4 spenen. Volgensmij zit bij de prenatal ook een speen. straks is het geen spenen kind. Haha. Ik heb de laatste week snel last vd onderrug. Komt ook door de bandenpijn. Zitten of lekker liggen wilt niet altijd. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat op werk. Na 3 weken vrij te zijn geweest.
Hoi lieve dames! Vandaag de 20 weken echo! Mijn gevoel zat ren beetje goed, ze kunnen het hartje niet goed genoeg beoordelen. Voor de rest is onze uk super perfect! Geslacht: onbekend! Wel ligt ukkie in een ' onvolkomen stuitligging' geen idee wat het precies inhoud! Want zl heeft altijd netjes goed gelegen. De placenta ligt voor! Daardoor voel ik de uk weinig. Ik ben zo dankbaar dat alles goed is! Het is wel al een klein eigewijsje! Net als grote broer hihi! Moest springen en schudden om de uk te laten draaien maar ukkie vertikte het mooi hihi! Slaap lekker allemaal! Liefs
Nail87, goed nieuws dus! Moet je nog terug om het hartje nog eens te beoordelen? Hier was onze kruimel ook eigenwijs. Lag diep met hoofdje beneden en verkeerd gedraaid. Moest ook schudden en plassen gaan. Vk heeft zelfs met haar handen geduwd op mijn buik. Uiteindelijk is kruimel toch gedraaid anders moest ik terug komen!
Op de helft vandaag, 20 weken! Nu mag ik gaan aftellen!! Weer een ochtend werken vandaag! Heb er geen zin in vandaag, rug doet nu al pijn! Straks de bekkentherapeut bellen!
Hoi pamela, Ik moest gaan plassen springen en ze heeft verschildende keren met mijn buik geschud maar ukkie verschoof geen mm! Eigewijsje! We mogen over 2 weken naar nijmegen. Zal heb ik er wel echt een goed gevoel over nu
Goedemorgen allemaal, Leuk al die babykamers!Wij moeten nog beginnen, wil gewoon een kamer van mp! De kamer is niet zo groot dus wil de muren wit, met misschien 1 roze muur.Ook ben ik op zoek naar een witte babykamer. Wat een eigenwijze beebjes hebben jullie zeg,haha!Met de geslachtsbepaling lag ons meissie ook te slapen en wilde ook niet wakker worden... Miekelief, succes vandaag op je werk! Nail87 fijn dat je gevoel goed is, is toch wel belangrijk! Wij moeten nog 2 weken wachten op de 20 weken echo...duurt lang! Het is heerlijk weer vandaag, zo ff mijn wassie buiten hangen! heb gisteren ook de box van de etos opgehaald, leuk! Was net thuis had ik een mailtje van prenatal, dat ik daar ook mijn box op mag halen...Misschien straks maar even doen, anders van de week! Fijne dag allemaal
Nail87, fijn goed nieuws! Hopelijk kunnen ze de volgende keer het hartje ook goed beoordelen! Hier nog geen mail gehad van Prenatal over de box. De andere boxen heb ik al wel allemaal opgehaald. Etos, babydump en kruidvat. Altijd leuk idd! Pamela, balen zeg. Zoveel last van je rug en bekken! Je gezondheid is belangrijker dan je werk!
hallo dames, Ik heb even moeten terug lezen poeh.. hihi Babykamer: Leuk dat jullie er al mee bezig zijn! Wij hebben maar 2 slaapkamers, dus als de 2e netjes gaat doorslapen komen ze bij elkaar op 1 kamer (word nog leuk 2 kibbel giebel klets dames). Er hoeft dus niet veel gedaan te worden. Dochter heeft de 200 euro babykamer van de Ikea, dat zelfde bedje en klerenkastje gaan we erbij halen. De commode word een simpele voor op de badkamer omdat me dat toch makkelijker lijkt! Anieska, jeetje wat een bevalling! Gelukkig heeft het je niet tegengehouden om opnieuw zwanger te raken! Hier opzicht wel een makkelijke bevallen. inleiding van 2 dagen, 15 uur weeen, 10 minuten persweeen, en 1 klein schrammetje. oja en 2 dagen alleen maar liggen spugen. Ik denk dat de gyn niet anders kan als er mee akkoord gaan! Zou ik ook op de lijst mogen? Lijkt me leuk 2 Jan. Afgelopen controle bij de vk was helemaal in orde! Jeej! Baarmoeder rijkt 3 vingers boven de navel :O
Onze 20 weken echo was niet goed. Morgen extra echo om uit te sluiten of ze daadwerkelijk een hartafwijking heeft We gaan van het beste uit maar zijn behoorlijk bezorgd.
Noralie, geen fijn nieuws! Hopelijk morgen beter nieuws! Sterkte meid! Hier plat op de bank, wat doet het gebied rond mijn stuitje zeer zeg! Straks even de bekkentherapeut bellen en morgenvroeg overleg met mijn baas! Hoe graag ik ook werk dit gaat hem niet worden! Wat baal ik hiervan!
Hier een eigenwijs kindje ofzo! Ik voel het kindje duidelijk bewegen maar zo gauw als ik mijn handen op de buik leg stopt het bewegen! Als ik mijn handen weer weg haal voel ik het kindje weer bewegen!
Morgen word ik terug gebeld om een afspraak te plannen bij de bekkenfysio! Hopelijk geeft dat iets verlichting maar ben bang van niet aangezien de fysio bij zoonlief ook niet hielp!
Jeetje, Noralie.... Wat een domper en ongerustheid! Was het al maar snel morgen en hopelijk geven ze uitsluitsel en valt het allemaal reuze mee! Sterkte!! Wij hebben pas 20-wekenecho op 23 weken, 24 september... pfff! Zo lang wachten... Ik wou een pretecho (3d/4d) tussendoor laten doen, maar manlief kan zo goed als nooit mee en dan vind ik het ook zonde om het voor mij alleen te doen (thuis de foto's of dvd zien is toch niet hetzelfde als 'live'). Dus tellen we de weken maar af tot binnen 4 weken... Ik veronderstel dat eventuele afwijkingen dan ook nog voldoende kunnen opgespoord worden, 20w is wel idealer natuurlijk (maar gyn heeft vakantie ).
Noralie, bah wat een rot nieuws!Heel veel sterkte, en morgen hopen op goed nieuws! Pamela, hopen dat het toch gaat helpen! Boerderijmama wachten duurt lang he?
Meiden, ik heb 2 vraagjes. Gisteren bij de vk geweest en bij het voelen naar de baarmoeder zei ze dat hij erg 'diep' ligt, ze moest vrij hard duwen op de buik om hem te voelen. Bij 16 weken zat de baarmoeder 2 vingers onder de navel en gisteren 1 vinger onder de navel. Ik lees dat hij nu wel op navelhoogte zou moeten zitten. Herkenbaar voor iemand?
Noralie, dat is geen leuk bericht. Hopelijk valt het morgen mee. Pamela, helaas kan ik de niet helpen. Hopelijk werkt de bekkentherapie. Ik heb mega pijn aan mijn rug. Dat na deze werkdag. Pff niet fijn, maar goed.
Noralie, I'll pray for you, hopelijk beter nieuws morgen. Boederijmama, wauw ik vond mijn echo al zo ver weg, maar joune is nog langer wachten, tel met je af hoor... Pamela, ik herken het niet.