❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Merel1990, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Pandorabeads, 2e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 17-1 Lizalovesphil, 1e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 18-1 Poedie, 3e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Loesje9, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken: 29-08 Love2Live 20w. echo 29-08 Poedie 20w. echo Afspraken september 01-09 Mommychar 20w echo 02-09 Starry controle vk 03-09 Noralie87 controle vk 04-09 Loesje9 controle vk en 20w. echo 05-09 LoveLaughLive 20w. echo 05-09 Julia88 20 w. echo 08-09 Beebiebeeb 20w. echo 09-09 Anieska 20w. echo 10-09 Anieska controle vk 11-09 Anieska gesprek gyn 24-09 Pamela1203 controle vk Totaal: ❤️ Jongen (7) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (8) Meiden klopt de lijst helemaal?
Noralie: jeetje meis wat verschrikkelijk wil jullie echt heel veel sterkte wensen! Waarom gaan ze pas met 33 weken verder kijken en niet eerder? Anieska: je staat erop hoor met je afspraken Pamela: ik hoop dat je werkgever aangepast werk voor je vind!
Noralie87, heftig meid! Ik ken het ( uit de schoolboeken), verschrikkelijk.. Heel veel sterkte, hoop dat je veel informatie krijgt van artsen en dat jullie weten wat je te wachten staat. In zeker zin dan..
Noralie, dat is niet niks. Heel veel sterkte met de verwerking van dit bericht en succes met alles wat er nu komen gaat. Wat moet dit moeilijk zijn.
Noralie, wat heftig! Ik weet niet precies wat het inhoudt, maar ik vraag mij ook af waarom de vruchtwaterpunctie pas met 33 weken is en niet eerder? Heel veel sterkte de komende tijd!!!! Je zal in een rollercoaster terecht komen denk ik... Van dit soort berichten krijg ik wel weer een beetje de bibbers, want ik moet nog voor de 20 weken echo.. Dit blijkt maar weer hoe kwetsbaar we zijn als mens.
De drukke donderdag overleefd maar nu helemaal kapot! Ik ga mijn bedje op zoeken want mag morgen nog een ochtend werken! Slaap lekker meiden!
Beetje vage reactie of verwoording.. Noralie, wat een heftig nieuws meis. Toevallig heeft een oud-klasgenoot van mij (tevens ook Miss Overijssel geweest) Tetralogie van Fallot, maar in een redelijk lichte vorm. Hele leuke en spontane meid, een levensgenieter! Ik hoop zo voor jullie dat jullie dit nieuws een plekje kunnen geven. Heel veel liefde en kracht toegewenst.
Ik bedoelde alleen maar dat ik zo'n bericht echt vreselijk vindt voor haar en dat dat toch een nachtmerrie van iedereen is... En zeker als je dan zelf je 20 weken echo nog krijgt, zijn dit soort berichtjes soms een beetje beangstigend. Ik neem aan dat je wel begrijpt dat ik het niet vervelend bedoel zeg
Beebiebeeb, de 20 wkn echo is en blijft spannend omdat iedereen weet dat hierop veel te zien is. Dit biedt nog geen garantie. Ik snap jouw reactie, want je wordt van dit soort verhalen toch weer even onzeker. Dat wil niet zeggen dat je niet met een ander meeleeft. Denk dat wij allemaal juist nu extra met een ander meeleven. Zo dat op de vroege ochtend 😝. Van een dag waarop mijn weekend begonnen is maar ik heel veel moet dien 😜
Starry wat een lief buikje weer. nou je kan de hormoontjes wel merken hierzo..lijkt me wel duidelijk dat beebiebeeb er niets naars mee bedoeld. Iedereens kindje kan wat ergs mankeren en dat is verschrikkelijk helemaal als het dichtbij komt. En ik snap je heel goed omdat je je echo nog krijgt. Hier is de misselijkheid weer terug geloof ik heb ook hoofdpijn. Vanmiddag schoonouders even op bezoek kunnen ze met mn kleine ondeugende man spelen. Die vind het leuk om continu op de bank te staan haha krijg er rugpijn van dat getil!
Even over de vruchtwaterpunctie, dit willen wij zelf niet eerder dan 32/33 weken omdat er risico's aan vastzitten op vroegtijdig breken van vliezen en weeën dus vandaar zo laat mogelijk... Bij ons is ze welkom, hoe dan ook!
Zo, mijn laatste dienst in de zorg gedraaid! Nu wachten op aangepast werk! Net met de kindjes lekker gegeten en nu eerst even plat op de bank!
Begrijpelijk dat je er even mee wacht dan, Noralie. Ik duim met jullie mee dat het meevalt. Hadden jullie de combinatie-test overgeslagen? Of was die verder gewoon goed?