Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ja is wel makkelijk zo!

@Danielle veel succes en plezier bij jou echo.

@Pamela, Ja Primark heeft ook een newborn collectie.

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh leuk dat ze ook newborn kleertjes bij de Primark hebben! Helaas hier ook geen primark dicht in de buurt, wordt er hier 30 km vandaan binnenkort wel een geopend geloof ik. Eens even Googlen.

En hier ontzettend last van m'n rug:( gisteren meubels in elkaar gezet en blijkbaar was dat te veel. Na een warm bad ging het gisteren beter, maar toen ik vanmorgen een klein stukje ging lopen met de hond kwam het weer terug.. Toch maar rustiger aan doen? Niet leuk! Nou hou ik op met klagen hoor ;)

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    De dichtstbijzijnde voor ons is Luik! Ik geloof een klein uurtje rijden vanaf hier. Er zou wel een in de buurt komen maar dat duurt geloof ik nog wel even.

4. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk, nog meer jongens en goede echo's! Gefeliciteerd allemaal.

Met die kleertjes is altijd even aankijken. Ligt er idd ook aan wat voor truitjes je hebt en of je veel buiten komt of niet. Weet alleen uit ervaring dat je van 3 dingen nooit genoeg kunt hebben: rompers, luiers en hydrofiele luiers...

5. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noralie87: Hoe gaat het nu met jou? Nog veel afspraken in het ziekenhuis gepland staan? Sterkte

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmiddag weer bij de bekkenfysio geweest en zij heeft mij handige trucs geleerd om zonder pijn op te staan, om te draaien in bed etc! Het is wel nog even wennen maar het werkt voor nu wel!

7. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Heb je nog geen steunband gekregen voor rond je bekken? Bij mijn eerste heb ik dat gehad en hoewel 'ze' zeggen dat het minder goed ik voor je spieren (omdat je ze minder gebruikt), heb ik daar toen erg veel deugd van gehad. Ik had toen ook wel echt BI, ik weet niet of jij deze diagnose ook gehad hebt?

Op next webshop staan ook zo'n leuke dingen!! Als ik bevallen ben, bestel ik meteen wat geslachtsgebonden kleertjes + outfits voor broer en zus voor het Doopsel van baby :D !

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Het heet tegenwoordig geen bi meer maar zwangerschapsgerelateerde bekkenklachten. Ik heb nu geleerd om een diepe buikspieren aan te spannen en pas te bewegen bij uitademen. Het helpt goed want ik voel dan geen pijn. Door die buikspier aan te spannen druk je het bekken weer bij elkaar. Beetje moeilijk uit te leggen zo!

9. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ja, ik kan me er niet direct een beeld van maken, hahaha :) !
    Maar als je bekken gewoon te soepel is (en dus te instabiel al is), valt het toch niet mee om dit met je spieren te verhelpen lijkt me...?

In ieder geval is het wel beter dan zo'n band veronderstel ik, train je ineens je spieren wat :p!

Ik hoop echt dat ik er deze keer geen last van heb, vorige keer sowieso niet omdat ik volstrekte bedrust had - toch één voordeel daarvan... Voorlopig (afkloppen!) nog geen bekkenproblemen... (vòòr deze zschap was mijn bekken pijnlijker en losser dan nu :()

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Juist door die buikspier aan te spannen hou je het bekken bij elkaar wat geen wrijving veroorzaakt. Hierdoor zou je geen blijvende schade over houden.

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeej, vandaag al weer 21 weken! Ik durf nu te zeggen over de helft!

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Fijn dat de er zoveel goede echo's zijn!
    Pamela, hoop dat het nu beter gaat met je bekken!

Wat leuk dat ze bij de primark een new born collectie hebben!Niet dat ie hier in de buurt zit, maar goed dan maar een heel gezellig dagje shoppen, heel vervelend,hihi!Ik scheel 10 dagen met een hele goede vriendin, dus dat is leuk!Kunnen we samen gaan..

Ik zie zoveel leuks voor ons meissie, lastig hoor!haha!Ben er al ff uit natuurlijk en ik zat ook te bedenken van welke maat we wat nodig hebben...
    Wij zijn zelf niet zo groot, de jongens zijn dat ook niet.
    De oudste woog bij zijn geboorte met 38,4 weken 3040 en de jongste 3390 met 41 weken.Heb geen idee meer wat voor maat zij zaten, ga er vanuit in maat 50.
    Heb nu 2 pakjes maat 50 maar denk dat ik daar nog wel wat van moet bijhalen...wat denken jullie?

Moet sowieso nog aardig wat hebben...hihi

13. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    De oudste paste met haar 3435 gr nog in maat 44!
    Ik hou het hier maar op maat 50 of 50/56!

14. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoeveel setjes van maat 50 en 56 is handig om te kopen?

15. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anieska en starry
    Onze oudste zoon woog 4300 bij de geboorte en heeft toen nog 2 weken makkelijk in 50 gepast. Daarna 6 wkn maat 56 en toen ging het heeeeeel snel.nu met 1 jaar in 80/86 maar daar zit ie al in sinds ie maand of 8 is denk ik. Eerst vanwege de breedte, nu vanwege de lengte
    Wat ik wilde zeggen: niet te zuinig met het aantal pakjes 50 en 56. Kraamvezoek komt toch vaak aanzetten met kleding van 62 en groter

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    21 weken!!

17. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Mooi Pamela!
    Joy1986 dus bv 4 pakjes 50 zou geen overbodige luxe zijn begrijp ik?

18. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Pamela: mooie buik(je)!

Vandaag bij de Hema 2 pakken van 6 stuks aan hydrofiele luiers gekocht kan ik dit ook weer van de lijst afstrepen :D bij Zeeman heb ik 3 rompers met lange mouwen en 3 zonder mouwen gekocht in 50/56 (ze hadden geen 50) dus die moet ik toch even ergens anders kopen. Er komen vast nog meer rompers bij maar moet toch ergens beginnen deze zijn ook gewoon standaard wit. Gisteren mijn kraampakket ontvangen dus beetje bij beetje beginnen we langzaam aan.

19. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Pamela mooi je buikkie!!

Bij mij zit er hier een Primark, dus dat is handig en weet van de vorige keer dat ze toen wel een newborn collectie hadden.

Anieska, 4 pakjes is geen luxe hoor, wij hadden hier maar 2 in maat 50 en ml moest toch nog in de kraamweek bijkopen. :D

20. Sweetygirl84

Sweetygirl84 Actief lid

29 okt 2011
    369
    28
    28
    NULL
    NULL
    Hier vanavond de 20 weken echo gehad. Alles is goed met ons mannetje!
    Ze konden alles goed zien behalve ruggertje duurde even best hard geduwd, moest zelfs op me zij gaan liggen terwijl ze het er goed op probeerde te krijgen. Voel het nu ook wel in me onderbuik :(

Deel Deze Pagina