Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Dames, succes met de echo's en geniet er ook van!

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Buiten breien doe ik ook nog haken! Ik ben nu met een deken bezig voor onze kruimel maar die kan ik hier niet laten zien!

3. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Veel succes met de echos vandaag meiden!

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Dank jullie! Livelovelaugh ook succes! Trouwens die kramp heb ik 1 of 2 weken geleden ook gehad tijdens het wandelen.. Later met rusten ging het beter. Zit vast goed als je de kleine gewoon voelt bewegen!

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Daarnet de positiejas binnen gekregen en hij gaat meteen weer retour!
    Veel te dun voor een winterjas!

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Jeej! Alles was goed!

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Welke had je besteld Pamela? Ik de gewatteerde, die zou vandaag voor 12 uur bezorgd worden. Maar nog niks gezien..

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik de parka want vond die ander niet zo mooi! Er stond dat hij gevoerd was maar de armen waren net zo dun als een zomerjas.
    Super dat je echo goed was!

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Wat fijn!

10. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Die van h en m met riempje of niet? Ik kreeg m net binnen en vind hem niet heel dik, maar denk dat ik hem toch hou haha :p

fijn dat je echo goed was.

11. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL

Super!

12. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wilde die parka ook gaan bestellen, geen aanrader dus voor hartje winter?

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Julia: wat fijn zeg dat je 20 weken echo goed was!

Positiejas: ik ga er geen 1 aanschaffen denk namelijk dat ik het wel red met mijn eigen jassen. Ik moet binnenkort wel ff wat nieuwe bh's kopen want ik loop nu nog in mijn 'oude bh's' maar de helft hangt eruit.

Hier vandaag wat kleertjes besteld bij V&D voor de kleine man ben benieuwd wanneer ze binnen komen alles in maatje 50..

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Klopt, die heb ik besteld. Is bij de buurman bezorgd, maar die is nu niet thuis dus moet hem straks maar ophalen.

Bedankt allemaal!

15. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Julia fijn dat de echo goed was!Toppie!
    Pamela, handwerken kan ik denk ik niet...hihi geen geduld voor maar ziet er super uit!

Hier ff wat minder nieuws, had al sinds maandag wat buikpijn, dinsdag urine naar de huisarts gebracht om te kijken voor een blaasontsteking(ben ik mee bekend)maar kwam niks uit.
    Huisarts vond het toch prettig om het verder te onderzoeken dus moest gewassen(jaja) urine inleveren bij het laboratorium en vagina slijm(klinkt vies, sorry) zodat ze dat op kweek kunnen zetten.
    vandaag de uitslag van urine, was prima, dat andere had ze nog niet binnen moest volgende week weer bellen.
    Nou belde dokter mij om 16.15 om te vertellen dat ze de uitslag van de kweek had, een vaginale schimmel, en actieve streptokokkenb bacterieen.
    Zijn er meer die dat hebben?
    Heb het mijn vorige zwangerschap ook gehad alleen heb er nu steeds buikpijn van...
    Heb een antibioticakuur gekregen dus hopen dat de bacterie dan niet meer actief blijft!
    Moet afwachten tot na de kuur, gaat het niet beter terug naar de dokter, ook brengen ze de vk op de hoogte.
    Voor mij kan het voor zo ver bekend geen kwaad, alleen voor de beeb.als ik het kindje besmet kan het daar ernstig ziek van worden.
    Dus op zich is het goed dat we hier nu achter zijn gekomen, moet 4 uur voor de bevalling in het zh zijn en daar tijdens de bevalling aan het infuus.Ook moeten we 1 of 2 nachtjes in het zh blijven ter controle...

Nou hoor ik volgende week of ik een keizersnee krijg ivb met mijn vorige bevalling, dus vraag me af of ik dan ook aan het infuus moet...als ik de keizersnee krijg bedoel ik.

Zijn er meer die deze bacterie bij zich hebben??

16. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh wat rot Anieska! Ik heb eigenlijk geen idee, dat testen ze niet standaard toch?
    Op zich kan het geen kwaad dacht ik? Alleen vervelend dat je er buikpijn van hebt elke keer! Hopelijk helpt het kuurtje!

17. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ik heb zelf een paar X schimmel gehad. jeuk en schilfers. En kreeg toen van die tabletten die je moet inbrengen. Rot dingen. Maar werken wel.
    Het is gelukkig pas schadelijk voor de baby als je schimmel hebt als je aan het bevallen bent. Dan nog is de kans niet mega groot.
    Ik las ergens dat yoghurt erg goed werkt tegen de schimmel. Omdat er bepaalde zuren in zit. Elke dag een bakje yoghurt.
    Ik hoop dat je er snel van af bent.

18. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Z-holland
    Anieska wat vervelend zeg! ik ben er verder niet mee bekend.. hoop voor je dat de buikpijn snel wegtrekt en dat je kunt genieten.

19. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Oh wat zijn we blij! GUO type 1 echo gehad, alles zag er goed uit! :) tevens weten we het geslacht, we krijgen een jongetje! zo leuk! het eerste wat we op de echo zagen was het beeld tussen zijn beentjes haha. Was overduidelijk!

Vanmiddag gelijk in kopen gedaan en it's a boy muffins gemaakt, die hebben we langs gebracht bij familie en goede vrienden!

20. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg

Oh wat rot voor je, hoop dat je er snel van af bent!

Deel Deze Pagina