Wat fijn allemaal die goede echo's! Nu genieten zover het kan! Hier al voor de derde nacht op rij slecht geslapen! Pffff! Zometeen mag ik weer naar het voetbalveld met Dionne! Daarna breng ik haar naar haar papa! Imre gaat een dagje naar zijn tante en nichtjes en blijft daar ook slapen (als het goed gaat)! Mischa is werken dus verder houden wij het rustig vandaag!
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Merel1990, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Pandorabeads, 2e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 17-1 Lizalovesphil, 1e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 18-1 Poedie, 3e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Loesje9, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 08-09 Beebiebeeb 20w. echo 09-09 Anieska 20w. echo 09-09 Noralie extra echo bij kinderarts voor ontwikkeling 10-09 Anieska controle vk 11-09 Anieska gesprek gyn 24-09 Pamela1203 controle vk 30-09 Starry controle vk Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (6) Meiden klopt de lijst helemaal? Er staan een aantal meiden op de lijst die volgens mij niet meer mee kletsen, zal ik die eraf halen? Zijn er nog afspraken die erbij gezet kunnen worden?
Ik geloof dat de volgende meiden niet heel actief zijn, klopt dat meiden: - Merel1990 - pandorabeads - Lizzalovesphil - Poedie - Lusvi - Loesje9 Zal ik hun eraf halen? Dan blijft de lijst overzichtelijk.
Beebiebeeb: is het geslacht bij jullie wondertje een verrassing? Of heb ik er misschien over heen gelezen?
Lovelaughlove: Fijn dat de echo helemaal goed was! En wat leuk een jongen (heb het meteen aangepast op de lijst) nu kun je lekker gericht shoppen voor de kleine man. Hier is manlief een paar uurtjes werken en ik ben met dochterlief een beetje tv kijken zo maar eens douchen en aankleden en even een was opvouwen en ophangen. Geloof dat vandaag mijn pakket binnen komt van de V&D ben benieuwd. Vanochtend op de Weegschaal gestaan en er is inmiddels al 4 kilo aan...
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Merel1990, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Pandorabeads, 2e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 17-1 Lizalovesphil, 1e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 18-1 Poedie, 3e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Loesje9, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 08-09 Beebiebeeb 20w. echo 09-09 Anieska 20w. echo 09-09 Noralie extra echo bij kinderarts voor ontwikkeling 10-09 Anieska controle vk 11-09 Anieska gesprek gyn 24-09 Pamela1203 controle vk 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (6) Meiden klopt de lijst helemaal? Er staan een aantal meiden op de lijst die volgens mij niet meer mee kletsen, zal ik die eraf halen? Zijn er nog afspraken die erbij gezet kunnen worden?
Bedankt allemaal, inderdaad nu kunnen we gericht shoppen.. Ik heb dinsdag al een shop dag in gepland haha. @pamela2013 Slecht slapen herken ik, vervelend he. Probeer overdag altijd een uurtje in te halen. @starry netjes 4 kilo maar aangekomen, ik ben 2 weken korter als jou en bij mij zitten er al 6,5 aan. Terwijl ik nauwelijk iets van suiker of zoet of snoep dergelijke eet, altijd een gezond eet patroon heb gehad. Hebben jullie ook als jullie in de spiegel naar jezelf kijkt, hoe je lichaam in +- 20 weken tijd al zoveel is verandert? Ik had altijd een strak sportief figuur, maar nu.. me billen hangen, en me boven benen en billen zitten nu kleine putjes in. Ik denk maar zo, belangrijkste is dat je er iets heel moois voor terug krijgt. Sporten komt wel weer
Leuk een jongetje! Meisjes en jongetjes lopen aardig gelijk op. Ik ben wel erg benieuwd wat wij krijgen. Ik moet geduld hebben. hiero ook zon 6 kilo erbij, ondanks netjes eten. We hebben vd week de maxi cosi wagen en dergelijke mee gekregen om te kijken of wij hem willen overnemen. Van goede vrienden. Alles ziet er nog super goed uit. De kleur vind ik alleen niet zo heel mooi. Buitenkant is een soort donker blauw paarse kleur. Dat ziet er wel mooi uit. Binnenkant is een stuk lichter blauw paars. Dat vinden we allebei nietzo. Gelukkig ben ik handig met de naaimachine en maak ik er een hoes om heen. We vinden het zonde om een nieuwe wagen te kopen alleen maar vanwege de kleur. Hiermee sparen we geld mee. Langzaamaan beginnen we alles te hebben. We kunnen zelfs kiezen. Gratis box gekregen, maar mogen er ook een lenen van iemand. De kleine dingetjes moeten we vooral hebben. Kleertjes, babyfoon, nagelsetje, flesjes, etc. Ik ben een newbie met babys en zwanger zijn. Een pasgeboren kindje gaat toch ook in een slaapzak of doe je die de eerste weken nog onder een laken? Gister had ik die discussie met mijn vriend. Zo ja, koop je het dsn ook in maat 50/56 of al 60?
Hoi dames! Ik heb me laatst een keertje voorgesteld en ik wil heel graag meekletsen hier. Af en toe vind ik het wat moeilijk bij te houden omdat jullie al zo ver zijn, maar ik ga het heel erg proberen ! Ik ga de lijst even opnieuw delen want ik zie dat ik de kleurtjes niet heb overgenomen... Ik ben morgen 22 weken zwanger en voel onze kleine sinds een paar weekjes lekker schoppen, hij wordt steeds actiever !
Hier hebben ze de eerste tijd gewoon onder een laken met deken geslapen! Naderhand pas in een slaapzak!
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Merel1990, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Pandorabeads, 2e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 17-1 Lizalovesphil, 1e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 18-1 Poedie, 3e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Loesje9, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 08-09 Beebiebeeb 20w. echo 09-09 Anieska 20w. echo 09-09 Noralie extra echo bij kinderarts voor ontwikkeling 10-09 Anieska controle vk 11-09 Anieska gesprek gyn 11-09 Katharina spreekuur verpleegk. (controle & voorlichting bevalling) 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 03-10 Katharina controle gyneacoloog 01-10 Noralie controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (8) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (6) Meiden klopt de lijst helemaal? Er staan een aantal meiden op de lijst die volgens mij niet meer mee kletsen, zal ik die eraf halen? Zijn er nog afspraken die erbij gezet kunnen worden?
Ik voeg meteen even een foto toe van mijn buikfoto's tot week 20. Morgen maak ik weer een nieuwe . Ik zag laatst trouwens een heel leuk pakje voorbij komen, lekker dik en fluffy met oortjes. Ik kan hem zo snel niet meer terug vinden, maar volgens mij heeft Pamela hem besteld. Waar heb je deze gevonden? Lijkt me ideaal voor de winter !
Klopt, ik heb hem besteld bij de H&M. Hier gaat hij gebruikt worden als vervanging van de jas! Heb hem gisteren gekregen en hij heeft ook een leuk staartje, haha!
Goedemiddag! Voor mij mag de volgende afspraak, controle bij de vk toegevoegd worden. Dat is op 15 september met 24 weken. Dan krijg ik ook een suikertest, want met pcos heb je daar meer kans op. Wat een bergen kleertjes zie ik al voorbij komen zeg. Ik moet nog flink shoppen hoor. Dat pakje is van h&m volgens mij Katharina, ik heb het daar ook gezien in ieder geval. Ik ben nu 5 kilo aangekomen. Hebben jullie ook af en toe het gevoel dat je buik uitelkaar klapt? Het voelt dan echt alsof ik mezelf niet te lang moet maken omdat mijn vel dan gaat scheuren. Is dat wat ze harde buiken noemen?
Nee, bij een harde buik voel je je baarmoeder gespannen worden. Je voelt dan een harde bal in je buik! Ik heb de afgelopen dagen veel last van harde buiken trouwens! Misschien een groeispurt van de baarmoeder, ben niet echt druk bezig! Volgens de mama's langs de lijn was de buik flink gegroeid.
Wij gaan hem ook gebruiken ipv een jasje lekker warm. Daarnaast heb ik nog een winterjasje maatje 56 voor als ons meisje zo hard groeit dat ze niet de hele winter doorkomt met haar berenpak!
@Pamela: hij is erg leuk! Ik heb hem meteen in het wit besteld, bedankt! Ze hadden nog leuke andere winterpakjes voor buiten zag ik. Jammer dat het zo moeilijk inschatten is qua maatjes, vinden jullie ook niet? Ik heb dan de neiging om leuke dingen meteen in twee verschillende maten te kopen! @Michieltje: ik heb hem dus gevonden :-D! Ik heb de suiktertest twee dagen later dan jij, ik ben benieuwd! Ik heb soms wel dat mijn buik wat strak gaat staan (met name aan de bovenkant voel ik mijn buikspieren dan heel erg trekken), als ik in dezelfde houding blijft staan of zitten lang achter elkaar. Een harde buik heb ik volgens mij nog niet gehad.