Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier begint de vermoeidheid ook te komen. Ook in combi met onrustige dreumes snachts.
    Gefeliciteerd en welkom @coontje (en degenen die ik vergeet :-|)

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Coontje, gefeliciteerd!

Poedie, poeh, zwaar om nu een ziek kind te hebben. Persoonlijk vind ik het wel prettig om al een kleine thuis te hebben. Hierdoor word ik toch een beetje geleefd. En wanneer ik me wat minder voel en naar hem kijk, dan word ik zo blij van het feit dit nog eens mee te mogen maken.

Ik ben de dag gelukkig goed doorgekomen. Ml is onverwachts op stap. Doet hij nooit, en vind het super dat hij eens lekker weg gaat om iets leuks te doen. Wel is hij bewust zelf met de auto gegaan dat hij in tijd van nood, i.v.m. de soms zware misselijkheid naar huis kan komen. Toen hij eenmaal wegwas liep ik helemaal leeg. Had later mijn moeder aan de telefoon, zij zo, zeer herkenbaar. Had zij blijkbaar ook toen ze zwanger van mij was ;).

Verder hebben we besloten dinsdag toch nog eens de vk te bellen om echt net de 6 wkn een echo te laten maken i.p.v. de bijna 8 wkn. Wordt niet voor niks aangeraden na een bbz. Er is nou eenmaal een verhoogd risico. Willen ze hier niet aan meewerken dan gaan we alsnog het zkh bellen. Ik weet ook zeker dat wanneer de vk hoort dat hun assistent hier niet aan mee wil werken ze haar op haar vingers tikken. Zeker omdat ik dit op het kraambed van mijn zoontje al met hun besproken heb.

Hopelijk valt de moeheid bij iedereen mee en blijft het te doen.

Al mochten jullie morgen iets met Moederdag gaan doen, veel plezier. En iedereen die het aan hun ouders gaan vertellen. Spannend, succes, maar komt vast goed. Ze zullen allemaal beretrots zijn. Zelf ga ik morgen het knutselwerkjes van mijn zoontje bewonderen die al 2,5 naar mij ligt te lachen 😊

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sorry voor mijn lange teksten. Wanneer ik eenmaal aan het typen ben 😝

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Helemaal kapot van een dag voorbereidingen voor de communie morgen! Wel nog even songfestival afkijken en dan naar bed! Om 6.30 uur is de kapster hier!!!

5. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Hoi dames! Ik kom gezellig met jullie meeschrijven.
    Ik ben half januari uitgerekend.
    Het is mijn eerste kindje en ik ben in de eerste ronde zwanger geraakt.
    Daar zijn vriend en ik erg trots op, terwijl ik heel goed weet dat het toeval en geluk is.:D
    Over de kwaaltjes, momenteel heb ik zo ongelofelijk veel buikpijn.
    Het komt uit mijn darmen denk ik ;).
    Morgen gaan we het nieuws aan mijn moeder vertellen.

6. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @schmidt:gelukkig is het ergste denk ik wel voorbij, geen nachten wakker meer maar wel nog wat onrustig.krijg jij niet standaard bij 6 weken een echo dan vanwege je bbz?? Ik hoef maar te bellen en afspraak staat.morgen denk maar even bellen.net een digitale test gedaan en...... Zwanger 1-2 hahaha tis dus echt waar;)

Fijne Moederdag allemaal

7. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woww wat een mazzel heb jij:)
    Welkom!!!

8. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Hallo allemaal!

Kom graag met jullie mee praten :)
    Heb gisteren positief getest en vandaag nog een keer met de cb digital positief getest :D

Dit was ronde 4 en wordt ons eerste kindje.
    Morgen de verloskundige bellen, erg spannend allemaal!

9. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Gefeliciteerd Dames!! :D

Vanmorgen nog maar weer eens getest..Kan het niet laten, deze knalde van het schermpje af, hij kleurde eerder positief dan de controle streep Haha! Blij!

Vanmorgen heerlijk van mijn mannen ontbijt op bed gehad, een prachtig zelf gemaakte zilveren ster aan een touw! Haha! Zo lief! En de jongste heeft prachtig getekend Toch leuk moederdag :)

10. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @schmidt, verontschuldig je niet voor je lange teksten. Daar is dit forum toch juist voor bedoeld, even je ei kwijt kunnen :)
    Hoop voor je dat de verloskundige mee wil werken. Lastig hoor. Hier doen ze expres pas 8 weken omdat er anders kans is dat het hartje nog niet te horen is en ik dan juist onzeker zou worden. Maar bij jou is het gewoon belangrijk dat de plaats bepaald gaat worden toch?

@Pamala, spannende dag voor jou! Is het allemaal een beetje gelukt ondanks de moeheid?

@Missmystique, wat een mazzel heb jij :) Ik herken het gevoel wel. Ik was ook gelijk de eerste ronde zwanger, maar heb heel snel toen een vroege miskraam gehad. Geniet ervan, gefeliciteerd :D
    Hoe reageerde je moeder?

@Poedie, fijn hoor die bevestiging!

@Moontje, gefeliciteerd! Hier ook een eerste. Alles wat ik voel is nieuw en dat maakt het zo spannend hé :)

@MammaEllen, leuk zo'n moederdag :) En dat je nog een keer test vind ik helemaal niet raar :)

Hier vannacht bij mijn ouders geslapen en ow wat was het moeilijk nog niets te zeggen. Vanmorgen dook ik de koelkast in naar de vleeswarenbak... ligt er in: rosbief, salami en runderrookvlees. Gelukkig trof ik ook nog een verdwaald plakje ham aan. Van runderrookvlees was ik erg aan het twijfelen of die wel mag... Weet een van jullie dat toevallig?

11. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten.
    Gisteren op mijn nod een positieve test..ben heel voorzichtig aangezien ik vorig jaar augustus een vroege miskraam heb gehad. We zijn in totaal 23 maanden bezig geweest voor een tweede kindje. We zaten al in de mmm maar deze cyclus had ik de IUI (op Koningsdag) afgezegd..dus spontaan zwanger, echt een wonder! Ik durf dus ook nog niet de verloskundige te bellen of mvm ik wacht daar denk ik nog zo'n twee weken mee.

Hebben jullie wel direct gebeld naar de verloskundige?

Als alles goed gaat ben ik rond 17 januari uitgerekend.

12. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    ow wauw starry, wat een wondertje! Gefeliciteerd!
    Ik heb gewacht tot ik ruim in mijn vierde week zat voordat ik ging bellen. Ik zou per definitie gebeld hebben, ook als het wederom een vroege miskraam zou worden. Dit had mijn derde geweest. Dus zoals ze bij de praktijk zeiden... Drie maal is scheepsrecht. Ik had de onderzoeken in gegaan als het nu weer fout had gegaan. Maar tot nu toe ziet het er goed uit :)

Moeders voor moeders heb ik nog niet bericht. Wil dit wel gaan doen, maar durf nog niet zo goed.

13. moontje86

moontje86 Actief lid

4 mei 2014
    334
    0
    0
    Welkom Starry, leuk om je ook hier weer te zien!

Mijn vriend heeft zojuist nog wat boodschappen gehaald en kwam aan met een doosje met van die kleine lekkere gebakjes. Hij zei: Dit is alvast je allereerste moederdag cadeau :D zo lief!!

14. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    mazzelaar :) Die van mij ligt nog languit in zijn bed. Heeft nachtdienst gehad. Er kon vanmorgen net aan nog een kusje van af, maar iets voor moederdag nee hoor ;)

15. Zwada

Zwada Actief lid

11 feb 2014
    210
    0
    0
    Ik heb een superdeluxe sapcentrifuge gekeken voor heerlijke gezonde sapjes voor kruimeltje en mij :)

16. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    @vlindertje81:runderrookvlees mag volgens mij wel,is gerookt dus niet rauw lijkt mij:)

17. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wowww wat een verrassing zeg,hier ook nog niet gebeld naar de verloskundige hoor denk dat ik dat vrijdag ga doen,dan hoef ik als het goed is nog maar 2 weken te wachten voor een echo,mag vanwege miskraam en bbz ook met 6 weken al een echo,wil dan 30 mei gaan dan ben ik 6 weken en 5 dagen en weet ik zeker dat er wat te zien moet zijn.dus zoiezo ga ik proberen om tot die echo me mond te houden,en daarna zien we wel weer verder:)

18. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Lekker hoor! hier dus niks... manlief zegt gewoon: je bent nog geen moeder, poep eerst dat kind maar uit :cool:

Poedie, dank voor je antwoord :)

19. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Vlindertje haha, zo'n man heb ik ook hoor! Die maakt zich echt niet druk om moederdag! Het was dat de oudste vanmorgen tegen hem had gezegd, dat de jongste nog niets had! Haha! Owja...Had hij gezegd,

Zwada Dat is een leuk kado! wauw!

20. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Wat een wonder starry!
    En dat is een heel mooi cadeau Zwada.

Mijn moeder moest huilen en was echt superblij.
    Ik krijg nu steeds lieve berichtjes hoe blij ze is en trots.

Deel Deze Pagina