Mooie foto lovelaughlive! Wat naar van het kindje van je oud collega Pamela, hopelijk gaat het dit keer wel goed! Love2live, ik ben denk ik 1 of 2 kilo aangekomen. Buikomvang weet ik niet, moet eerst een meetlint halen. Wel een leuk idee om dat bij te houden!
Ik ben 21 januari uitgerekend. Buikomvang is hier 2cm erbij, dus nu 78cm. En ik ben 1kg aangekomen.. En ik vreet als een bootwerker en patat het liefst als ontbijt lunch en avondeten hahahaa
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 08-09 Beebiebeeb 20w. echo 09-09 Anieska 20w. echo 09-09 Noralie extra echo bij kinderarts voor ontwikkeling 09-09 Julia88 controle vk 10-09 Anieska controle vk 10-09 Nail87 controle vk 11-09 Anieska gesprek gyn 11-09 MommyChar controle vk 11-09 Katharina spreekuur verpleegk. (controle & voorlichting bevalling) 12-09 Schmidt controle vk 15-09 Michieltje controle vk 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 03-10 Katharina controle gyneacoloog 01-10 Noralie controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4) Zijn er nog afspraken die erbij gezet kunnen worden?
Lusvi: je staat er weer bij Joyyke: ik heb je toegevoegd aan de lijst. Katharina: ik denk inderdaad dat ik iemand heb verwijderd van de lijst die nauwelijks mee kletste want jij staat er gewoon op. Ik ben nu in totaal 4 kilo aangekomen maar woog eigenlijk 3 kilo teveel, ben nu dus 64 kilo en woog 57 na een jaar van de geboorte van mijn dochter dat wil ik graag weer wegen na de bevalling en ben dan ook van plan om kei hard mijn best daar voor te doen want ik kom aan in mijn gezicht en vind dat echt vreselijk.
@Starry: Okay! @Joyyke: Welkom ^^! Ik ben in eerste instantie 6,5 kg kwijtgeraakt door de misselijkheid & spugen in het eerste trimester. Sindsdien zit er weer rond de 1,5 - 2 kg aan. Maar ten opzichte van mijn startgewicht ben ik dus nog niets aangekomen. Mijn BMI was iets te hoog toen ik begon (rond de 28), dus dat maakte niets uit . Hier ook mijn fotootje bij 22 weken. Ik ga het nu toch elke week doen denk ik (eerst elke 4 weken) .
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 08-09 Beebiebeeb 20w. echo 09-09 Anieska 20w. echo 09-09 Noralie extra echo bij kinderarts voor ontwikkeling 09-09 Julia88 controle vk 10-09 Anieska controle vk 10-09 Nail87 controle vk 11-09 Anieska gesprek gyn 11-09 MommyChar controle vk 11-09 Katharina spreekuur verpleegk. (controle & voorlichting bevalling) 12-09 Schmidt controle vk 15-09 Michieltje controle vk 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 24-09 boerderijmama 'late' 20w echo gyn 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 03-10 Katharina controle gyneacoloog 01-10 Noralie controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)
Gek dat er nog zo weinig 'verrassingen' tussen zitten Ik heb al wel enkele dames van het forum hier gevraagd om te pendelen voor het geslacht, vind ik wel net zo spannend! Anieska, geen ervaring met streptokokken, wel met blaasontstekingen en antibiotica daarvoor resulteert dan ook in schimmelinfectie... Maar dat is candida schimmel, geen streptokokken. Hopelijk is het opgelost met een kuurtje! Binnen enkele weken terug op controle bij gyn , EINDELIJK de 20w echo (op 23w), dan pas weet ik hoeveel kg er al bij is... Maar ik ga mijn gewicht hier niet posten is al een eind hoger dan jullie gewichten... 4 maand na de bevalling volgend jaar, trouwt mijn schoonzus dus tegen dan hoop ik toch wel heel wat zwschapskilo's te verliezen. En dan kan ik eigenlijk pas last minute voor een kleedje gaan kijken, dat is wel lastig! (en liefst nog een dat ik kan gebruiken om bv te geven zonder mij te moeten uitkleden ) Ik kocht deze positiewinterjas: Mama Licious zwangerschapsjas Celebration Padded Is wel anders dan verwacht toen ik hem ontving (via Zalando trouwens), op de boezem sluit hij met een kort ritsje, daaronder zijn het drukknopen. Dus is na de zs niet echt meer te gebruiken, maar dan verkoop ik hem verder. Ik wou persé een warme jas die tegen de regen kon én met een kap, om met de bakfiets de kids naar school te brengen. Dit heeft de jas dus allemaal, en viel ook nog mee qua prijs (ik heb hem aan 65euro), toch voor een winterjas.
Waat!? Lusvi en Julia nog maar 1 a 2 kilo? Ik ben al 5 kilo aangekomen nu. Van 57,5 naar 62,5. En nu 23 weken. Ik weeg elke zaterdag want ik wil het wel een beetje in de gaten houden. Wat is jullie ervaring met de kilo's, voor degenen die al vaker zwanger zijn geweest? Ik zou het zonde vinden als ik niet gewoon af en toe wat lekkers pak nu en dat dan straks blijkt dat er helemaal geen probleem is om de kilo's kwijt te raken. Een glazen bol zou handig zijn. Maar ben wel van plan om weer een paar keer per week te gaan hardlopen als ik straks hersteld ben van de bevalling...
Ai als ik jullie kilootjes lees dan krijg ik het schaamrood op mijn kaken! Bij mijn eerste zwangerschap 31 kilo kwijtgeraakt, ivm heeeel veeel spugen! Nu ... Ahum.. 18 kilo's eraan. Auuuw.
Nouja mijn gewicht is altijd al om te huilen geweest. Ik kan met moeite 50kg blijven wegen. Dus dat ik nu een paar extra kilo's heb vind ik totaal niet erg. Ik zit ook in de ondergewichts klasse, maarja daar kan ik vrij weinig aan doen. Ik heb een 'wens dieet', ik mag alles eten wat ik maar lekker vind, maar t helpt niets. Zoals ze wel vaker zeggen, ik vreet me dik en ik schijt me mager (excuse my French )
Ik ga me straks maar weer eens wegen, maar vorige week was het iets van 1,2 kilo. Ben m'n hele volwassen leven al vrij stabiel qua gewicht en redelijk slank. En ik ben nooit op dieet ofzo. Ligt misschien aan de spijsvertering?
Haha, je omschrijft het wel heel komisch! Al lijkt me dat ook weer niks dat je maar niet aankomt en toch zoveel eet!
Welkom Joyke inderdaad heb ik jou ook op de bevallingslijst gezien. Pamela ik hoop het ook voor hun. Ik weeg nog steeds bijna niks haha, kwam vorige keer 6 kg bij en zo weer eraf. Weeg meestal rond de 53/54 kg.
Hier 6 kilo eraan. Ben zelf totaal geen slanke den, dus hoop dat er niet heel veel meer eraan komt. Collega van mij is 1,5 week eerder uitgerekend. Vandaag doormiddel van 1e letter en aantal letters samen gekeken of we niet dezelfde jongens naam hebben. Gelukkig allebei anders. Zij weet dat ze een jongen krijgt. Voor ons nog even een verassing. Ik denk niet dat we een andere naam hadden gekozen. Echt leuk zou het niet zijn geweest als het dezelfde is.
Haha nee eigenlijk is het zwaar klote om altijd met eten bezig te zijn, en minstens 6x per dag te moeten eten. Maar anderzijds klaag ik ook niet hoor. Zwangerschapscravings? PATAT? FASTFOOD? Come 2 mama hahaha. Ik kan iig alles eten wat ik maar wil, dat is het voordeel..
Hier zit er toch ook al zo'n 8/9 kilo aan! Ik weet zeker dat ik die straks weer kwijt raak! Woog voor deze zwangerschap al minder als voor de eerste zwangerschap!
Hmmm hier ook al ruim 10 kilo erbij en den dat ik nu de 100 kilo gepasseerd ven. Vertik het om op mijn lij te letten. Zwanger zijn, werken, een zoontje en man met geen vast baan... Moet toch kunnen genieten 😉. Ik woog ergens achterin de 80 voor ik zwanger werd. Ben 184 lang, dik ben ik biet (soory vet 😜, want mijn buik is enorm. Ik schrik van een foto van de bruiloft afgelopen vrijdag. Mijn buik is echt enorm. Hopelijk heb ik eerdaags een duidelijke foto.
Owja leerlingen vroegen van de week of zo'n buik niet erg zwaar is en of je niet snel uit evenwicht raakt (naar voren) 😝. Kun je nog wel gewoon liggen? Super leuk die brugklassers.
Dankjewel voor het toevoegen! Bij mijn 1e ben ik in totaal 18 kilo aangekomen maar had echt ondergewicht toen. Nu misschien anderhalve kilo maar mijn buik is zo enorm voor deze termijn. Een collega die ik weinig zie dacht dat ik al 7 maanden zwanger was... Ben eens benieuwd wat dat komende 20 weken gaat brengen