Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Anieska, fijn dat je een goede echo hebt gehad!
    Ik ben wel blij met mijn grotere borsten! Ik heb normaal een kleine A cup en nu een b cup!
    Ik lig er weer in! Heerlijk slapen zo!
    Heb vandaag van de fysio oefeningen meegekregen. Dit om de spieren in de benen en billen te versterken. Het schijnt dat een spiergroep in mijn rechterkant is uitgevallen in de vorige zwagerschap en die is nooit meer mee gaan doen. Wij hopen dat ik door die oefeningen weer iets langer kan gaan lopen zonder pijn! Geen garanties meegekregen helaas! Wij zullen zien!

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Moet het inderdaad maar eens gaan navragen bij de bedrijfsarts. Wat betreft werken op andere afdelingen wordt lastig, juist omdat ik op oproepbasis werk..

Heb me net gewogen, had verwacht te zijn bijgekomen maar ben nog geen gram aangekomen... Eet niet minder ofzo, dacht juist wel goed sinds ik niet meer misselijk ben.

Zal nog wel in de komende weken komen dan. Ik hoop ook dat ik goede ervaringen ga krijgen met de borstvoeding dit keer, geen borstontsteking etc want dat is inderdaad heel erg pijnlijk.

Van zoiets natuurlijks zou je eigenlijk geen last moeten krijgen he hihi

3. Bianca368

Bianca368 Nieuw lid

9 sep 2014
    4
    0
    0
    't Gooi
    Ik lees mee met dit forum want ik ben ook in januari 2015 uitgerekend!
    De 31ste weliswaar, maar nog net januari :p

Wij hebben al een zoontje van 2 jaar. Nu komt en een kleine meid aan!

4. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Hier word het ook flesvoeding, ik krijg een keizersnede maar dan horizontaal (ivm oudere littekens, anders krijg ik er zoveel). En er word nog wat 'onderhoudswerk' verricht na de keizersnede, dus na die tijd zal ik wel aardig aan de pijnstilling zitten. Heel zonde, maar ik weet wat me te wachten staat qua pijn, en kan dan echt niet zonder medicatie. Mja ach, ben zelf ook groot geworden met een fles, dus komt goed..

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeej, 22 weken vandaag!!
    Ik zit al lekker aan een bakje koffie en geniet nog even van de rust in huis voordat alles wakker wordt!
    Vandaag weer een wasdagje hier!!

6. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Ik heb de kruidvat 'doos' al opgehaald. Alleen krijg maar geen mail van de prenatal. Als het goed is komt dat nog, zo leuk idd!

Anieska, fijn dat alles in orde was! Super!

Lusvi, heftig hoor dat je een hele operatie krijgt en flink moet herstellen!

Ik heb vannacht gedroomd dat ik moest bevallen en dat het heel makkelijk, haast pijnloos en snel ging. Dus ik was helemaal trots en vond het niks voorstellen.. Haha. Alleen de placenta wilde er niet uitkomen en ik moest gewoon dagenlang wachten tot die er vanzelf uitkwam. Rare dromen!

Pamela, jij bent er vroeg bij smorgens! Hier weer een werkdagje..

7. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Tja, helaas wilt het slapen niet zo Julia! Dan geniet ik maar even van de rust in huis voordat de kids naar beneden komen!
    Werk ze!

8. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Werkze Julia!

Pamela, kan je 's middags nog wel even rusten dan? Lijkt me wel zo fijn..

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik ga 's middags wel eens op de bank liggen maar probeer dan niet in slaap te vallen want dan kom ik 's avonds niet meer in slaap! Het maakt ook niet uit als ik later ga slapen, ben toch rond 6 uur wakker! Zo gaat het al van voor de positieve test!

10. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Haha oke.. Ik heb hetzelfde, als ik 's middags ga slapen, kan ik 's avonds niet meer in slaap komen. Maarja ik heb nog geen kids waar ik achteraan moet hollen, en jij wel..

11. Nail87

Nail87 Lid

11 mei 2014
    82
    0
    0
    nagelstyliste
    Goedemiddag dames!

Vanmorgen op controle geweest, en ik blijk toch bekkeninstabiliteit te hebben dus mag ik naar de fysio! Ook heb ik een flinke longontsteking te pakken, vandaar dat ik eat minder reageer, maar lees wel gezellig mee. Met ons ukkie is alles goed al ligt eigewijsje wel met de voetjes nog steeds naar beneden! Haha tijd zat! Fijne middag!

Liefs

12. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Hier even een kort berichtje (voel me niet zo fit)
    Van de week controle gehad bij de vk en alles is in orde..groei etc. Ik kom nu ook wat kilos aan maar eigenlijk ben ik nu redelijk op gewicht omdat ik eerst zo'n 8 kilo was afgevallen. Merk wel dat het nu zwaarder wordt, zo'n niet soepele zwangerschap met een ondeugende actieve dreumes in huis ;)

13. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Blij om te horen dat je echo goed was Anieska!

Aaaghh Nail dat is minder, let goed op jezelf en doe rustig aan.

Ik heb morgen weer een controle gepland staan.
    Nou maar eerst even werken weer.
    Fijne avond...

14. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gelukkig kan ik super goed slapen nu. Alleen de eerste weken van de zwangerschap niet.

Nail87, balen van je bekkeninstabiliteit. Hopelijk helpt de fysio!

Mamatje89, rot dat je niet zo fit bent! Probeer dan rustig aan te doen als dat gaat met een dreumes..

Mommychar, werk ze en succes bij de vk morgen!

15. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Vandaag bij de fysio geweest ivm bekken klachten. Schijnt banden die aan de bekken zitten die pijn doen. Krijg komende weken wat oefeningen om het sterker te maken.

Vrienden van me vriend willen hun kinderwagen met alles erop en eraan aan ons verkopen. Het is een prima wagen en ook de merk wat we willen. De kleur vinden we niet zo mooi. Ze vragen er best veel voor in vergelijking met mp. Nu gaan we morgen kijken bij een wagen en alles erop en eraan van mp. Die vragen er 100 euro minder voor en de kleur is mooi. Als daar geen gebreken aan zitten dan gaan we die wagen wel nemen, Nu voel ik me toch wel een beetje schuldig dat we dat gaan doen. Hormonen?! Mijn vriend gaat wel eerlijk zeggen dat de kleur en prijs niet naar onze wens is.

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey hoi,

Nail, vervelend van je b.i!en je longontsteking.Proberen rustig aan te doen!
    Mamatje89, rustig aan doen!
    Miekielief, Vervelend die pijn aan je bekken...En als je de wagen van je vrienden niet mooi vind, en te duur, gewoon eerlijk zeggen denk ik. Is best moeilijk maar anders zien ze binnenkort toch wel dat je een andere gekocht hebt.

Vandaag weer op controle geweest bij de vk, alles was prima!
    Moet rond de 24 weken voor een suikertest naar het ziekenhuis, dit omdat mijn moeder ook zwangerschapssuiker heeft gehad!

Morgen gesprek met de gyn over mijn vorige bevalling, en wat er toen mis ging, en of ik dus deze keer een keizersnee kan krijgen.Vind het eigenlijk heel spannend!Een keizersnee(heb ik bij de oudste gehad i.v.b met onvolkomen stuit)is natuurlijk niet niks, en vooral omdat ik natuurlijk ook al 2 kids heb lopen.Je ligt toch een dag of 4 in het zh en daarna mag je de eerste weken ook niet zoveel. Maar de jongens moeten toch naar school gebracht worden enzo..Lastig hoor!Ik hoop dat mijn vriend 2 weken vrij kan krijgen rond die tijd!

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nail, poeh...longontsteking. Denk wel aan jezelf. Doe rustig aan.

Anieska, fijn dat alles bij de vk goed was. Spannend morgen. Succes. Ook alvast voor de suikertest. Ik zal hem ook bog een keer moeten doen...blehh. We horen het vrijdag wel.

Hier gaat het verder op zich goed, alleen een hoop onzekerheden hier thuis. Het enige wat ik nu kan doen is rustig blijven en niet teveel nadenken.

18. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Nail: wat ontzettend vervelend van je bekken en daar bovenop nog een longontsteking! Kun je wel een beetje ontspannen? Sterkte!
    Miekielief: ook beterschap voor je bekken! En wat betreft de wagen gewoon je gevoel en voorkeur volgen en aangeven dat je een andere wagen toch mooier vindt (de prijs hoef je denk ik niet eens als argument te noemen dan)!
    Anieska: ik moet binnenkort ook voor de suikertest. Ik ben benieuwd! Ook spannend je gesprek over een eventuele keizersnede. Hopelijk krijg je wat duidelijkheid.

Ik ga morgenochtend samen met vriendlief naar het verloskundig spreekuur. Voor zover ik begrepen heb is het een controle en voorlichting. Lekker helder (niet dus) :p. Maar ik laat het op me afkomen! Heeft iemand van jullie zoiets al gehad in het ziekenhuis?

Ik hoop dat ik binnenkort ook de bevalling wat beter bespreekbaar kan maken. Ik heb in 2005 een hersenbloeding gehad (gelukkig niets aan overgehouden), maar mag gewoon vaginaal bevallen. Alleen vind ik het eng om te persen denk ik, en misschien belemmert dat het wel... De gyneacoloog kon alleen maar zeggen: ach als je kunt poepen, kun je ook persen zeg ik altijd maar :|... Hopelijk kan ik nog een fijner gesprek en wat geruststelling verwachten wat dat betreft...

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Katharina, je hebt een pb :)

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Katharina: Ik heb ooit bij ons in het ziekenhuis een voorlichting gehad. Ging over hoe het er aan toe gaat als je bevalt in het ziekenhuis en over eventuele kraamtijd in het ziekenhuis. Ook kregen we een rondleiding.

Onze vk houdt hier ook voorlichtingsavonden, en dat gaat over hoe een bevalling in zijn werk gaat in het algemeen en nog wat tips voor de laatste weken zwangerschap en de kraamtijd. :)

Deel Deze Pagina