@striae, ik heb er erge last van op mijn heuupen en rechts voor op mijn buik. Nog niet helemaal overdwars, maar op het eind zit denk ik mijn hele buik onder. Jammer maar niks aan te doen...
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 Beebiebeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 12-09 Schmidt controle vk 15-09 Michieltje controle vk 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 24-09 Boerderijmama, 'late' 20 wk echo (gyn) 26-09 Love2Live controle vk 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 03-10 Katharina controle gyneacoloog 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)
Net terug van de vk. Alles was goed. Kleine 2 kilo aangekomen. Bloeddruk goed. Moet met 27 wkn bloed prikken voor suiker en het negatieve gen (weet zo even niet hoe het heet). Ze gaat overleggen over extra groei echo's. Wanneer dit doorgaat zal ik met de 28 en 32 weken een extra echo krijgen naast de liggingsecho met 35 weken. Ze dacht wel dat ze met de huidige gegevens en mijn eerdere zwangerschap dat ik deze echo's ga krijgen. Ik sta er eerlijk gezegd ook op 😉. Striae, mijn buik staat er nog vol van. Weet nog goed dat ze de vorige keer ontstonden. Had er vrede mee, want voorkomen doe je het toch niet , maar dat branderige gevoel op dat moment. Hebben op 3 okt weer de volgende afspraak staan.
Ik heb geen last van straie, bij de vorige ook niet gehad. Weekend moet ik meerendeels werken dus niet echt plannen gemaakt. Ik heb controle wer staan op 09-10.
Hier ook geen last van striae, maarja in mijn geval zou dat het minst erge op mijn buik zijn, gezien de littekens. Het is net een landkaart, ik kan Afrika en Amerika al zo aanwijzen lol De volgende controle staat hier half oktober weer gepland bij de gynaecoloog, en volgende week bij de VK. Ik loop dubbel omdat mijn ziekenhuis a/d andere kant van het land ligt.. En de VK zit in de buurt, vandaar
Hier ook geen striae op de buik, wel van de vorige keer op mijn borsten maar daar is niks gebeurd deze keer en de spanning is er wel af. Heb ook wel grote borsten dus zoals ze toen opgerekt zijn dat zal nooit meer gebeuren hihi. De tijd lijkt wel stil te staan momenteel.. Denk dat het komt omdat alle echo's nu achter de rug zijn, we weten wat het wordt dus nu is het alleen nog maar afwachten zeg maar.. Ach het hoort erbij zullen we ma zeggen
Hier straie genoeg. Jullie mogen er wel een paar overnemen. Vanochtend een wipstoel van mp gekocht. 5 euro en zag er nog perfect uit. Geen vlek te zien. Komen we later bij prenatal om een babyfoon te halen. Zagen we dezelfde wipstoel voor 82 euro. Daar schrokken we enorm van. Wat een verschil. Kopen jullie wel eens wat van marktplaats?
Haha Miekielief, nee dankje! Wel heel gul van je Ja hier ook al aantal dingen gekocht, de kinderwagen van Maxi cosi mura 4 heb ik daar bijv. vandaan. In perfecte staat, helemaal compleet en de kleur die ik mooi vind. De maxi cosi heb ik via een FB vraag en aanbod pagina gekocht. Zou ook niet weten waarom niet, als het in goede staat en zgan is zie ik geen bezwaar. Als je geld zat hebt is het natuurlijk leuk alles nieuw aan te schaffen maar goed die luxe heb ik helaas niet. Ook heb ik al veel spullen gekregen, zoals babybad en standaard en een complete babykamer die echt in perfecte staat is. Wit kamertje met een kast en commode zo goed als nieuw ook. Ook kleertjes, zoals bijv. een winterjasje, de winterzak voor in de maxicosi, kruiken etc heb ik gekregen en het is allemaal nog supermooi dus ben er erg blij mee. De rest van de kleertjes wil ik wel zelf aanschaffen en aangezien dit het eerste meisje in de familie wordt zullen we ook wel veel gaan krijgen.
Beginnende striae op mijn buik sinds deze week, mijn buik heeft deze week ook een groeispurt gemaakt!
Starry: Mooie buik hoor! En je bent inderdaad mooi slank verder Anieska: een gentle sectio klinkt érg prettig zeg, dat zou eigenlijk de standaard moeten worden! Zo te lezen, zijn er meerdere dames met striae. Je doet er inderdaad maar weinig aan en is voor het goede doel . Vandaag heb ik trouwens de voorlichting van de verpleegkundige alsnog gehad: telefonisch. We hebben ruim een uur gebeld en ik ben toch wel veel nuttige dingen te weten gekomen over de bevalling enzo! wel fijn aangezien het de eerste gaat zijn voor mij Dit weekend vieren we de verjaardag van vriendlief en de dag erna die van zijn moeder. Druk genoeg!
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 12-09 Schmidt controle vk 15-09 Michieltje controle vk 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 24-09 Boerderijmama, 'late' 20 wk echo (gyn) 26-09 Love2Live controle vk 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 03-10 Katharina controle gyneacoloog 06-10 BeebieBeeb controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4) @schmidt ik las je berichtje verkeerd, ik las: net controle bij vk gehad, de kleine is 2 kilo aangekomen. Ik dacht echt huh?!?! Hahaha maar je bedoelde jezelf dus Wel grappig, ik krijg een babytje, maaaaar ik moet op zoek naar een tienerkamer (voor mijn (2jarige) dochtertje). Een gewoon bed enzo zegmaar niks geen maxicosi, kinderwagen of wiegje die staan allemaal op zolder! Ik wil van het weekend even naar een winkel toe, waar ze baby en tiener dingen hebben, dus ik zal vast ook weer té veel leuke babydingen zien @striae....ik heb een paar lichte streepjes rond mijn navel van de vorige zeangerschap. Ik ben wel als de dood dat het erger wordt nu al moet ik zeggen dat ik niet echt extra insmeer, want ik geloof er niet echt in. Vorige keer schoot het beetje striae er hier trouwens in, in de laatste week toen ik overtijd was. Dus niet te vroeg juichen voor de dames die nog niks hebben
Striae, je doet er niks aan. En idd bij kwamen ze ook laat (sorry) Kleine 2 kilo aangekomen, leuke leesfout. Zal je toch maar gebeuren 😜. Hier staat een appeltaart in de oven. Zelf gemaakt. Ben trots op mijzelf, want doe dat nooi. Ja begin burgerlijk te worden 😜. Helaas lukt het niet om vandaag nog te proeven. Wordt te laat. We zouden morgen meubeltjes voor onze zoon ophalen. Nu zijn die mensen onverwachts niet thuis 😞. Niet dat we ze al kunnen neerzetten.
Ik lig lekker in bed! Morgen weer een drukke dag! Dionne om 9.45 uur wedstrijd en sarah om 13.00 uur een wedstrijd! Slaap lekker dames!
Mooie buikjes dames! Hier nog geen last van striae, hoop dat het ook niet komt. Maar alles kan nog natuurlijk! Vermoeiende werkweek achter de rug, probeer wel alles mee te lezen. Maar even niet de puf om uitgebreid te reageren.
Ik heb het ledikant van mp, we moeten hem wel even schuren en opnieuw verven en ik heb een boxkleed van mp. Commode gaan we begin oktober kopen bij Ikea word gewoon een grote ladekast. Wiegje is inmiddels ook terecht en denk dat die binnenkort ook hier staat is een familiewieg van bijna 35 jaar oud! Alle lakens enzo voor wieg en ledikant ga ik bestellen bij de baby dump. Dan moeten we nog iets van rolgordijnen kopen en een lamp, we komen er wel.
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 12-09 Schmidt controle vk 15-09 Michieltje controle vk 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 24-09 Boerderijmama, 'late' 20 wk echo (gyn) 26-09 Love2Live controle vk 29-09 Noralie87 Groeiecho 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 03-10 Katharina controle gyneacoloog 06-10 BeebieBeeb controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)
02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 12-09 Schmidt controle vk 15-09 Michieltje controle vk 17-09 Katharina glucose test 24-09 Pamela1203 controle vk 24-09 Boerderijmama, 'late' 20 wk echo (gyn) 26-09 Love2Live controle vk 29-09 Noralie87 Groeiecho 30-09 Starry controle vk Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 03-10 Katharina controle gyneacoloog 06-10 BeebieBeeb controle vk 09-10 MommyChar controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)[/QUOTE] Ik heb voor mijn eerste zoontje, zijn meubels destijds ook via mp gekocht, waren nog helemaal in goede staat, heb alleen de spaken overnieuw geverfd, voor een nieuwe look. Wieg denk ik dat ik ook via mp ga kopen, want mijn moeder kan bekleding maken. Voor de rest kleertjes nog van mijn oudste zoon en koop een paar nieuw, is natuurlijk wel een andere kindje he
Hier (nog) geen striae. Ben best ijdel, dus moet er ook niet aan denken Vaak is striae erfelijk en mijn mams heeft het niet gehad. Maar ach, zeg nooit nooit.. Wij hebben gekozen voor een meegroeikamer. Scheelt qua prijs ook niet zoveel met enkel ledikant. Helaas word de kamer pas eind oktober geleverd (2 weken verlaat), dus moeten wij nog even wachten met inrichten
Goedemorgen, daar ben ik weer! Gisteren een drukke dag gehad. Vandaag ga ik het rustiger aandoen. Ik denk dat wij ook pas eind oktober het kamertje van inze kruimel kunnen inrichten. Helaas heeft de kamer van Imre wat vertraging opgelopen. Ach ja, het heeft tijd en zoveel zijn wij niet van plan om te doen op de babykamer.
Hey meiden, Hoe is het met jullie? hier alles goed. Mijn vriend is nu de babykamer aan het verven..spannend!hihi gisteren hele mooie gordijnen van lief! gekocht, volgens mij wordt het heel mooi. Wij zijn ook van plan om de babykamer(meubels) van mp te halen. Ik kijk al een tijdje maar vind het nog best lastig, ik weet wat ik wil, strak en wit!maar of het is beschadigt, te duur, of niet in de buurt.Wij wonen niet echt centraal zeg maar.Nou ja we hebben nog eventjes.Ik kijk gewoon elke dag even. Gisteren dagje naar Hellendoorn geweest, was erg gezellig, de jongens hebben genoten...merk wel dat dat nu wel iets vermoeiender is hoor. Fijne dag vandaag!