Goedemorgen dames, wij hebben gisteren een super mooie dag gehad! Ondanks dat het weer niet mee wilde werken, hadden tenten opgezet buiten maar nadat die al zo vaak gerepareerd waren zaterdag en zondag hebben wij toch maar de woonkamer leeg geruimd! Wat was ze gelukkig met alles!! Wij hebben gisteren onze ouders en zussen ingelicht dat wij weer papa en mama mogen worden! Zo waren verrast en blij! Wat een leuke reacties! Ik had mij er wel druk overgemaakt! Mijn schoonmoeder had wel al mijn buik gespot, haha! Vandaag staat in het teken van poetsen en de woonkamer weer inruimen!
Wow, mooie meid, pamela! En wat fijn dat het ondanks het weer toch goed verlopen is allemaal. Heerlijk om het te kunnen vertellen he! Mijn kwaaltjes beginnen wat toe te nemen. Soms ineens helemaal geen trek meer in eten om daarna bijna flauw te worden door te weinig eten haha. De eerste misselijkheid komt ook af en toe opzetten en ben zo moe! Maar goed, ook allemaal wel bevestiging dat het echt zo is
Mooie meid! Gelukkig dat je iedereen in woonkamer kwijt kon. Hier zou dat niet passen. Ok al ruimen we het leeg. Was ook nov ff flink aanpoten dan om toch nog ineens uit te morgen gaan ruimen. Vandaag drukke dag dan! Leuk de ositieve reacties. HAD je schoonmoeder je buikje al eerder gespot? Of gister toen je vertelde? Hebben meer dames al groeiend buikje? Ik merk m'n broeken strakker zitten en heb "verse" straie op m'n buik en zij (maar had al opgeblazen gevoel met de hormonen spuiten en gespannen buik) maar nu dus idee m'n buik al wat groter is. Maar is dit niet snel voor de eerste? En moet me van vp elke dag wegen om in gaten te houden mbt oversimulatie omdat ik nog steeds last van buik heb sinds punctie. Maar ik ben laatste weke. Juist afgevallen (onbewust niet aan lijnen) maar weinig trek. Eet met moeite en dan weer misselijk. Vroeg het me gewoon even af. Ben nu 5.3
Nadat wij het vertelde liet ik mijn buik zien waarop ze zei, ik dacht al iets te zien! Wij gaan de hele woonkamer nu weer omgooien!
@ pamela1203:heb je nu al een zichtbaar buikje??leuk!!!! Ik heb vandaag de verloskundige gebeld voor mijn eerste echo,helaas zat 30 mei al vol dus nu wordt het 2 juni ben dan 7 weken,moet nog 3 weken geduld hebben dus
Ja, ben dan ook al zwanger van de 4e! Makkelijk is anders, willen voorlopig het nog aan niemand vertellen!
Pamela, wat een mooie meid. Leuk om te lezen wat voor leuke reacties jullie gisteren allemaal gekregen hebben. Buikje, mijn schoonouders zeiden het al gezien te hebben. Ben voor mijn gevoel wel wat dikker, maar ben ook opgeblazen. 6 wkn echo, is idd voor de positie. 1ste werkdag. Zwaar, en moeilijk om mijn mond te houden. Ben blij wanneer ik weer naar huis kan. Moet zeggen dat het gisteren ook wat later geworden is.
Je mond houden is ook heel moeilijk... zelf heb ik daar ook de grootste problemen mee. En ik ben bang dat mensen het aan me zien. Heb nog geen zwangerbuik, maar hij is wel volledig opgezet. Lijk ineens twee maten gegroeid.. ja hoe doe je dat in twee weekjes tijd. Vanmorgen kreeg ik al een schuine blik van mijn collega toen ik aangaf thee te willen ipv koffie... schmidt, wel fijn dat je dan iig de bevestiging krijgt. Poedie, fijn dat je nu wel je datum weet
Mooie meid Pamela! Ze straalt helemaal in haar mooie jurk! Ik heb nog geen buikje, wel af en toe een zwaar gevoel in bovenbuik. Begin ook af en toe steken te krijgen aan de zijkant van me buik. Is inderdaad moeilijk om niks te zeggen tegen anderen. Heb het zaterdag al aan een vriendin moeten vertellen omdat we daar een feestje hadden en het dan meestal blauw staat van de rook. We hebben er maar van gemaakt dat ik last had van me keel en iedereen daarom in de keuken moest roken Vanochtend de verloskundige gebeld en ik kan daar pas over 2,5 week terecht, ben dan 7 weken en 6 dagen zwanger. Weet dat het normaal is rond die tijd te gaan maar vindt het zo lang wachten
Hier zwanger van de derde, en heb vandaag mijn positiebroeken maar weer opgezocht, kreeg mijn gewone niet meer dicht! Haha! Dat word nog wat Nog twee weekjes wijde shirts aan..Hoewel het daar ook al uit begint te steken.. Pamela, prachtige foto! Mooie meid!
Hey Dames...ik sluit me graag bij jullie aan.Ik ben onverwacht zwanger maar wel heel blij mee! Ik heb al een zoontje van 7. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik op 05-01-2015 uitgerekend. Op 27 mei krijg ik mn eerste echo. Ben bij mn eerste zwangerschap ook actief hier geweest en vond t altijd erg gezellig!
Vlindertje, idd. Heb steeds het idee van ze zien het aan mij. Was vandaag nog extra moe door een korte nacht. Moontje, lijkt idd erg lang. Dat is de eerste maanden sowieso altijd balen. Dan vond ik dat de vorige x toch een voordeel van een eerdere bbz. 6, 8 en 12 wkn echo. MamEllen, zo nu al. Heb gelukkig wat wijdere jurkjes en van de week bij de Hema van die broeken uit de reclame gehaald voor 10,-. Heerlijk. Positiebroeken vallen meteen op. Linda, welkom en jij ook gefeliciteerd. Vond het de vorige x ook heerlijk en gezellig om alles te kunnen delen. Zelf had ik vandaag nog strakke kleren aan, niet dat ik het gevoel heb dat ze strak zitten, maar in de loop van de dag zet mijn buik op. Ik heb vandaag als afleiding een drastische ingreep van de kapster gehad. Flink stuk eraf. Dan hoop ik dat iedereen denkt van ahhh, het zijn haar haren . Zo, nu dadelijk er vroeg in. En dan morgen gaan bellen. Heb overigens vandaag wel al mijn leidinggevende ingelicht + mijn naaste collega, aangezien ik ook van de medicatie moet afkicken. Ze reageerden erg enthousiast en mijn leidinggevende geeft mij alle ruimte. Vorige x ben ik bijna heel de zwangerschap gedeeltelijk ziek geweest. Hij gaf dan ook meteen aan dat wanneer het niet ging ik de Arbo moest bellen. Fijne avond allemaal!
Ik lig al in bed! Ben kapot na 3 drukke en vermoeiende dagen! Morgen de verloskundige bellen voor intake en echo! Hier bij 8 weken de 1e echo! Gisteren heel veel last gehad van hartkloppingen, vandaag gelukkig niet! Moet van de week toch met zoon naar huisarts dus dan even navragen of dit normaal is!
Pamela, altijd even navragen, maar zoals je weet gebeurt er nu zoveel met je lichaam en dan heb je het nog extra druk gehad.
ook ik heb hartkloppingen hoor meis, dus hoort er bij je hart moet nu 10x zo hard pompen maar is wel irri he pfff
@Smidt: Dat is wel prettig dat er dan extra controle is, zodat he ook al snel weet waar je aan toen bent. Durf ook nog niet echt heel blij te zijn, ben nog veelste bang dat het fout zit... kan me denk ik pas ontspannen als ik het hartje hoor kloppen of een echo heb gehad.
Dat heb ik ook. Veel te bang dat niet goed zit. Dat niet in 1keer allemaal goed kan gaan... Maar volgende woensdag echo. Dus aftellen maar..