Heel leuk kamertje! Hier is het begin er ook, gaatjes in de muur dicht en oude zooi verwijderd. Zaterdag verf enz halen en dan echt klussen, heb er zin in. Heb veel ideeën over hoe het gaat worden, als het zover is zal ik ook fotootje plaatsen Net even gewogen, 2 kilo aangekomen. Geen verslavingen, vind fruit wel heerlijk op het moment hoop niet meer aan te komen dan nodig hoewel ik iets lekkers zeker niet laat staan. Heb er alleen weinig trek in
Hey meiden, Wat is het rustig hier Vanmorgen ff geshopt, moest nodig nieuwe bh's!Heb bij livera 2 meegroei bh's gekocht, ze zijn niet heel charmant maar zitten fijn! Ook nog ff bij de prenatal geweest, ff een hemdje gekocht, lekker warm, en een leuk shirt! Heb gisteren bij simly colors een bestelling geplaatst!Zooo leuk, misschien een top...normaal een shirt met lange mouwen bedrukt 18,95, en nu een shirt bedrukt met een broekje erbij voor 16,95 incl verzenden!Heb het gedaan met de naam erop, dus we kunnen nu niet meer terug,hihi!Wel ff goed verstoppen als het er is!haha Zijn jullie nog van plan om een 3 of 4 d echo te doen? ik was het eigenlijk niet van plan omdat we bij de jongste het een beetje tegen vonden vallen, vond het zelfs een beetje eng eruit zien...al die knobbels enzo!Maar het begint toch wel weer een beetje te kriebelen...vooral omdat je ook nog zo lang moet wachten op weer een echo...maar ik vind het best duur.:x
Hier net ook geshopt, 2 omslagdoeken/badcapes, 3 truitjes en 1 setje! Wij gaan geen extra echo meer doen, sparen dat geld liever uit!
Anieska, wij doen ook geen 3d/4d echo. Ik vond het bij de eerste 'wel' leuk, maar vond het voor dat geld niet geweldig. Om nou te zeggen dat het niet de moeite waard is, is misschien wat cru, maar ik doe van die bijna 100 euro liever andere leuke dingen voor of met mijn kindje Wij doen bijv. na de geboorte een newborn fotoshoot met de kleine en ons gezinnetje. Dat kost hier bij een geweldige fotograaf ook zo'n 250eu. Maar dan heb je wel geweldige foto's en dat soort foto's heb ik liever dan een kleine 'aliën' in 3d hihihi
Wat leuk dat je dag gekregen hebt Noralie! Wij gaan hier waarschijnlijk ook geen echo meer doen. Behalve de liggingsecho die we standaard bij 35? Weken krijgen.
Ik zal ook geen 3d echo doen, vind het zonde geld en vind het ook wel wat hebben om niet te weten hoe het kindje eruit ziet na alles wat wel al bekend is zeg maar.. Blijft er tenminste nog iets een verassing, niet dat je het zo overduidelijk ziet maar toch.
Hier zeiden ze bij Imre zijn pretecho dat hij lange haren had, uiteindelijk viel dat best tegen! Wij zijn wel 2x geweest omdat hij zijn gezichtje niet liet zien. Wel waar van ons geld gehad! Alleen kijken wij dat nooit terug dus best zonde!
Wij gaan wel een 3d echo doen. Het is idd erg duur, maar manlief wilt het héél graag. Vandaag hebben we een afspraak gemaakt en moet zeggen dat ik er ook erg veel zin in. Het is ons eerste kindje. Aangezien we het geslacht niet weten vind ik het wel leuk om de kleine beter te kunnen bewonderen. Ik kan me goed voorstellen dat je het bij de 2e niet doet of een goedkoper pakket.
Hier geen 3D echo. Kan er eerlijk gezegd geen geld aan uitgeven. Hier een rustig avondje. Zl heeft de afstandsbediening verstopt. Ga zo lekker in bedje lezen.
Goedemorgen, hier al weer 24 weken! Straks controle vk en vriend kan mee omdat hij pas om 12.20 uur moet beginnen! Onze kruimel was vanmorgen al erg actief! Zoonlief heeft vanmiddag zijm eerste kinderfeestje ben eens benieuwd hoe hem dat gaat bevallen! Ik ga in die tijd met de meiden maar even voor nieuwe schoenen shoppen!
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 24-09 Pamela1203 controle vk 24-09 Boerderijmama, 'late' 20 wk echo (gyn) 26-09 Love2Live controle vk 29-09 Noralie87 Groeiecho 30-09 Starry controle vk 30-09 LoveLaughLive controle vk 30-09 Anieska suikertest ziekenhuis Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 03-10 Katharina controle gyneacoloog 08-10 Anieska controle vk 06-10 BeebieBeeb controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)
Goedemorgen allemaal, Hoe gaat het met jullie?Hier alles goed! Heb eigenlijk totaal geen klachten alleen het slapen...de ene nacht gaat het goed, en de andere nacht is het niks! gisteren was ik precies 22 weken, en heeft mijn vriend voor het eerst ons meisje gevoeld!!!Wat een mooi moment!Ook al is het de derde het blijft bijzonder. Hebben jullie al na gedacht over hoe jullie het gaan doen na de bevalling, en dan bedoel ik met het oog op je man/vriend?Hoeveel dagen/weken neemt hij vrij? Wij zitten er wel over na te denken, ik weet dat ik een keizersnee zal krijgen dus zal minder snel herstellen dan na een gewone bevalling, plus dat we natuurlijk nog 2 jongens hebben rond lopen die naar school gebracht moeten worden, weet ook niet of de kraamzorg dit doet.. Na een keizersnee mag je de eerste 6 weken niet al te veel doen, sowieso niet autorijden, en fietsen met baby is geen optie. Lopen is best wel een eind, minimaal een kwartier naar school, en dat 8x per dag..Zit er dus wel al over na te denken hoe we dit gaan oplossen.. Nou begreep ik dat het nieuw is dat mannen 5 dagen vrij krijgen, i.p.v 2 dus dat scheelt alweer. Je kunt na een keizersnee extra dagen krijgen dat de kraamverzorgende komt, maar dat zit bij een aanvullend pakket, en laten wij dat nou net niet hebben. Vind het wel lastig hoor! Mijn vriend is instrumentatiefitter en werkt voor een uitzendburo, waar hij wel gewoon een vast contract heeft. Hij zou ook als freelancer aan het werk kunnen gaan, maar dat risico vinden wij te groot, geen werk(wat vooral in de wintermaanden nogal eens voorkomt)is geen geld.Nu is hij gewoon verzekerd van loon.Maar in dit geval is het een beetje lastig, het projecht waar hij nu opzit moet in jan afgerond zijn.. dus ja wat komt er dan, en wil dat bedrijf waar je dan momenteel voor werkt dat je vrij neemt.Ik had namelijk bedacht dat hij maar een paar weken vrij moet nemen,haha!Is lastig omdat hij met de kerstvakantie vaak ook 2 weken vrij is, omdat de bedrijven dan vaak dicht zijn.Dus dan gaan zijn vakantiedagen daar aan op. nou is misschien wel weer het voordeel, dat hij kan aangeven dat hij toch wil werken en dan ergens anders naar toe kan. Het handigst zou zijn dat hij gewoon werkt als ik de eerste dagen in het zh lig, maar dat kan natuurlijk niet i.v.b met de jongens. Het liefste zou ik willen dat hij, als de kraamzuster weg is, nog lekker 2 weken bij ons is, om me te helpen, ook met de jongens naar school te brengen enzo. Nu las ik dat je als man zijnde recht hebt op kortdurend zorgverlof???Iemand ervaring? Lang verhaal maar hoop dat jullie het een beetje snappen...dus graag tips over wat handig zou zijn...
Pamela: wat leuk dat je vriend mee kan! Mijn man kan ook vaak niet mee naar de controle maar dat vind ik niet erg sta meestal na 15 minuten weer buiten. Veel plezier met shoppen! Boerderijmama: jij ook veel plezier bij je 'late' 20 weken echo! Jullie weten het geslacht niet toch? 3D echo: doen wij ook niet, wel bij onze dochter gedaan maar deze keer niet.
Pamela veel plezier 3D echo, tuurlijk. Wanneer jet hem kado krijgt, erg leuk! Anieska, zorgverlof ligt per CAO volgens mij anders. Hier voortaan elke nacht kramp in mijn kuit wanneer ik gewerkt heb. Op het werk loopt het ook niet soepel. Heb al een zware job en mijn collega krijgt een nieuwe functie en dan sta ik er alleen voor. Leidinggevende hebben niet in de gaten wat het werk wat ik doe inhoud. Docenten weten allemaal wanneer ze wat voor lessen hebben. Voor mij is dit altijd weer een verassing. Daarnaast geef ik wanneer ik vol zit 24 uur les over 4 dagen. Een docent mag dit Max per week geven. Het is dat ik mijn 8 vaste uren deze periode wil draaien anders had ik een gesprek met de Arbo aangevraagd. Nu weet ik niet wat ik moet doen. Weer alleen dat het allemaal wel Erg zwaar is en wordt in combi met de thuissituatie nu. Zo genoeg geklaagd. Ons mannetje beweegt goed hihi
Anieska, mijn kraamhulp bij de derde bracht wel de meiden naar school! Dit moet ook maar lukken met de zorg voor jou en de kleine! Ik was goed mobiel dus dat lukte wel! Mannetje is hier 2 werkdagen thuis gebleven en rest van de week halve dagen gewerkt. Deze keer nog niet echt over nagedacht eigenlijk! Mijn schoonouders wonen hier schuin tegenover dus daar kan ik ook wel hulp van verwachten! Controle bij vk was goed! Bloeddruk 92/67, iets omlaag gegaan weer! Gewicht nu 63,7 kg, dat is +11 kilo! Kleine kruimel lag volgens de vk nu in stuit maar dat was nog niet erg! Deze week bloed laten prikken voor de glucose en als deze goed is hoef ik verder niet meer geprikt te worden. Met 30 weken nog ijzer laten prikken! Voor op de lijst: 15-10 weer controle vk!
Hallo, Hier geen 3D echo, hebben het geld niet extra en geef het liever uit aan andere babydingen. Anieska is het echt van 2 naar 5 dagen gegaan dat zou zoveel leuker zijn! Ik heb er ook nog niet over nagedacht hoe het straks gaat, weet dat we genoeg hulp hebben in de familie dus dat komt wel goed. Wat een echte herfstdag trouwens, heb gelijk zin in kaarsen aan en warme choco. Baby is hier trouwens ook erg actief en zijn grote broer groet hem af en toe met Ag baby...(dag baby)
Lastig Anieska, vooral omdat jullie niet weten hoe het in januari zal zijn. Als het kan dan zou het fijn zijn als hij even vrij is! Mijn vriend neemt een paar weken vrij na de bevalling, dit moet met zijn werk wel lukken waarschijnlijk. Schmidt, wow wat moet je veel lesgeven dan! Hou je lichaam goed in de gaten, als je klachten krijgt toch maar naar de arboarts.. Fijn dat alles goed was bij de vk Pamela! Mommychar, wat schattig van je zoontje! Hier ook een erg druk trappelende baby, wat tot nu toe nog wel erg leuk is. Maar aan het einde van de zwangerschap vast niet meer
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje Afspraken september 24-09 Boerderijmama, 'late' 20 wk echo (gyn) 26-09 Love2Live controle vk 29-09 Noralie87 Groeiecho 30-09 Starry controle vk 30-09 LoveLaughLive controle vk 30-09 Anieska suikertest ziekenhuis Afspraken oktober: 01-10 Noralie controle vk 03-10 Katharina controle gyneacoloog 08-10 Anieska controle vk 06-10 BeebieBeeb controle vk 15-10 Pamela1203 controle vk 16-10 Noralie echo kindercardioloog 24-10 Katharina controle gyneacoloog Totaal: ❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)