Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Joyyke, mooi buikje trouwens! Vind het wel echt een zwanger buikje! Ik heb denk ik ook zo'n groot buikje, misschien heel iets groter.

2. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pff hier effe in de klaagmodus hoor...

Ik begon vanmorgen al met misselijkheid, de hele ochtend. Smiddags flinke krampen in mijn darmen, alsof de baby er effe een knoop in legde. Een rotdag op mijn werk, ik was mijn collega's een beetje beu.. (Hormonen?)
    En als kers op de taart ook nog eens vanaf vanmiddag constant vervelende harde buiken :( is de dag al voorbij????
    ik heb effe lekker gesnotterd bij mijn mannetje net hoor :)

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ah dikke knuffel beebiebeeb! Niet leuk zo'n dag!

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Pffff, wat een slechte nacht alweer! Gisteren met hoofdpijn naar bed gegaan en die is vannacht alleen maar erger geworden! Vanmorgen een paracetamol genomen en nu is hij er alleen nog maar op de achtergrond!

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier trouwens een fobie voor spinnen! Laten wij er nu al zeker 4 gevonden hebben in de kelder, woonkamer en slaapkamer van Imre! Brrr, gelukkig was mijn mannetje steeds thuis om hem te killen!

6. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hier was het vroeg vanochtend 5:00 uur dat dochter naar beneden wilde toch maar even gezegd dat ze nog verder moest gaan slapen, gelukkig is ze toch weer in slaap gevallen. Gisteren klaagde ze al over keelpijn dus meteen bij Etos keelspray van Daro gekocht maar ze voelde ook warm aan dus vandaag maar lekker thuis houden misschien vanmiddag wel naar zwemles want ze mag bijna afzwemmen voor haar Á diploma (werd ook weleens tijd) eerst maar even kijken hoe ze zich in de loop van de dag gaat voelen. Zit dus nog lekker in mijn pyama ;) straks maar eens douchen en aankleden en een beetje gaan rommelen in huis.

7. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier ook niet helemaal lekker, ik en zoonlief ziek geweest. Echt de griep, is nu wel over zo goed als alleen mijn zoontje klinkt als een zeehondje.

Ikzelf ben dinsdag bij de huisarts geweest want was het maagzuur helemaal beu! Elke keer die oprispingen en gewoon algeheel niet lekker voelen erdoor. Overgeven zelfs.. Heb Omeprazol gekregen en kan die nemen als het echt nodig is, en ik moet eerlijk zeggen. Wat een opluchting! Als ik ze neem heb ik de rest van de dag nergens meer last van, ook s avonds in bed komt niks terug. Echt een verademing want werd er gewoon misselijk van.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vervelend al die zieken. Beterschap!

Maagzuur, tijdens de vorige zwangerschap haalde ik bij de apotheek een drankje wat erg goed werkte. Je hoeft er geen recept voor te hebben. Heb deze toen liters gedronken. Ik heb wel maagzuur, maar tot op heden is dit dragelijk.

Mijn ouders zijn hier nu de tuin aan het doen en ml heeft net met mijn vader besproken wat er boven moet gebeuren. Alles is opgeruimd, dus nu is het een kwestie van schilderen en inrichten. Kan niet wacht.

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Beterschap allemaal!

Ik vind het vandaag zo'n nare dag, zo regenachtig en donker. En ook nog werken zo.. Geen zin in. Maar gelukkig bijna weekend!

Maagzuur is ook rot als je er veel last van hebt! Ik heb er wel last van, maar niet extreem. Gaviscon drank helpt voldoende. Al is dat spul wel vies zeg.

Wat betreft spinnen, hier zat zo'n hele dikke vette spin op de overloop boven. Brrr.. Toen m'n vriend hem probeerde te vangen wist het beestje te ontsnappen. Dus waar die nu weer rondloopt. Geen fijn idee!

Fijne avond allemaal!

10. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Wat veel zieken zeg..beterschap allemaal!Hier zijn de jongens ook verkouden.
    Vervelend, maagzuur..heb er af en toe last van, maar niet zo erg dat ik daarvoor iets moet innemen.
    Het weer was/is hier ook sip en somber!Niks aan!Vanavond maar gezellig de kaarsjes aan, dat is dan wel wel gezellig,haha!

Jullie nog plannen het weekend?Mijn vriend moet morgen werken, en dan verjaardag van mijn neefje. zondag lekker een rustig dagje, en van het mooie weer genieten!

11. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Haiii dames,

Was beetje druk met werken, wat is er veel geschreven!
    Allereerst beterschap aan allen die niet kekker zijn.

Boederijmama ben blij te horen dat jou "20" weken echo goed verlopen is, eindelijk!

Joyke mooi buikfoto, mijn buik is ook heel zichtbaar, sommige zeggen, sta je op knappen, ben het wel gewend van de vorige keer, weer net een attractie. Voel baby ook elke dag en sommige momenten heel hard geschop net als bij zijn broer.

Was vandaag ook in de prenatal en vd met prijzencircus, heb wat lakens gehaakd en ga binnenkort met mams en gezin naar de babydump, is ze daar ook een keer geweest.

Fijn weekend dames!

12. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Dankjewel mommychar, is ook leuk als het zo zichtbaar is. Ik ga morgen eindelijk inkopen doen om aan de muren van de babykamer te beginnen. Zal structuur worden aangezien de muren hier echt slecht zijn. Wil dan achter de commode een mdf plaat in de dezelfde breedte aan de muur bevestigen en die behangen met pip studio behang. Heb ook een mdf boompje met diertjes (uiltje, vlinder, vogelhuisje) gehad en de losse gedeelten behang ik ook met pip studio behang. Een muurtje dan heel zacht roze en de rest wit:)

Ben zo benieuwd, heb er zin in en had het liever al klaar haha.

13. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ohja en als jullue inspiratie zoeken, ik heb zo een leuke ideeen opgedaan op pinterest. Als je babykamer intypt met jongen of meisje erachter krijg je superveel ideeen.

Fijn weekend!

14. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen, hier een rustig weekend voor de boeg! Dadelijk om 9.00 uur mag Dionne weer voetballen, de oudste had een slaapfeestje en gaat vandaag nog zwemmen!
    Na de wedstrijd nog even met zoonlief kijken voor nieuwe schoenen! Dionne heeft een feestje van 15 uur tot 18 uur! Vriendje is werken!

15. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    goedemorgen,

pamela, altijd druk he, met sportende kids?Niet altijd leuk vind ik...
    Joyyke leuk, beginnen aan de babykamer, er zijn zoveel leuke kamers dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet!

Gisteren mailtje gekregen van simply colors dat mijn pakje(met naam) verstuurd is, dus moet het straks even onderscheppen voordat de jongens het zien,haha!

Gaan jullie nog iets van een zwangerschapscurcus volgen?ik niet, heb het bij beide jongens wel gedaan, maar het heeft niks geholpen, al was het wel gezellig,hihi.

Hebben jullie ook steeds mijlpalen in je hoofd?
    Ik zou zo blij zijn als ik 24 weken ben, dan weet ik dat ze er alles aan gaan doen om ons meissie te helpen.
    Dan natuurlijk 28 weken, en dan ga ik voor de 39+1 zodat ik wel mijn gentle sectio krijg, en geen spoed.
    Moet zeggen dat ik echt naar die data"s heen leef, geeft me toch een fijn gevoel, ondanks dat dat natuurlijk ook niks zegt en dat ik me eigenlijk goed voel!

Fijne dag allemaal!

16. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden,

Hier ook niet heel veel voor de boeg dit weekend. Manlief ligt nu nog te slapen die kwam gisteren laat thuis en ik hoorde dat hij boven nog op de playstation ging en kwam vannacht pas naar bed. Dochter was alweer vroeg wakker, ze is echt zo'n vroege vogel! Net even wat was opgevouwen en in de kast gelegd en ga zo maar eens douchen en aankleden en dan lekker ontbijt maken. Geloof dat mijn ouders vandaag nog even langs komen die zijn namelijk dinsdag terug gekomen van vakantie. Ergens op de dag nog even boodschappen doen en manlief zou dan eindelijk verder gaan met het ledikantje en wiegje ze moeten alleen nog in de verf gezet worden en dan zijn die klaar en dan wil ik volgende week de ladekast bij de Ikea gaan halen, heb gisteren op porseleinen knoppen hele leuke knoppen gezien die ik erop wil hebben dus zodra de commode staat ga ik die bestellen.

Ik hoop heel erg dat deze baby minimaal tot 36 weken blijf zitten en niet als dochter met 34 weken komt of nog eerder.. Wij zijn er eindelijk uit welke naam ons mannetje gaat krijgen, hij krijgt er twee net als dochter dus we hebben beiden een naam gekozen die we mooi vinden en het klinkt samen ook nog een goed :)

Ik heb gisterenavond eens een kijkje genomen op Pinterest en inderdaad er staan hele leuke dingen! Er staat alleen niet bij vermeld hoe ze het dan hebben gemaakt? Je kan alleen de foto bekijken..

17. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hey starry. Klopt dit is wel jammer. Ik ben bijv gek op een mdf plaat die achter de commode moet met een leuk druk behangetje.. Ik heb toen via google verdere info gezocht over hoe of wat. Het behang van pip studio vind ik énig alleen voor en hele wand weer te druk plus ik heb structuur op de muur dus behangen op de wand zelf is niet mogelijk. Zo krijg ik toch nog een beetje wat ik wil hihi

18. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier is opa weer druk bezig op Imre zijn nieuwe slaapkamer! Jeej!
    Ik heb net de zijwanden van het paviljoen gehaald en in het wasmachine gestopt! Benieuwd of ze weer een beetje schoon worden! Dan kunnen ze daarna opgevouwen weg gelegd worden voor volgend jaar!

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Hier wat voorbeeldjes wat ik schattig vind.

Bijgevoegde bestanden:

20. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Anieska, hier niet echt mijlpalen. Ben er heel rustig onder en heb zoiets van ik zie het wel.. Ben er ook niet bang voor dat ons kindje extreem vroeg komt ofzo. Dus hoop dat mijn instinct klopt ;)

Leuke voorbeelden Joyyke! Op pinterest kun je best leuke dingen vinden!

Fijn weekend allemaal! Klus ze en doe het rustig aan ;) hier een grote schoonmaak en wat feestjes vandaag en morgen.

Deel Deze Pagina