Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeetje, ze zijn het laminaat aan het leggen en dat niet helemaal zoals gewenst! Pffff!
    Wastafel hangt, tegels zitten erop, spiegel hangt en beetje van stroom is al klaar, vensterbank zit er op! Het schiet al aardig op!!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zozo word druk gewerkt. Doe allemaal wel rustig aan hoor.

Ik doe hier in huis de kleine dingen als wasjes draaien, keuken opruimen, speelgoed en rotzooi ruimen. Het grote werk laat ik aan ml over. Hij moet er maar aan wennen dat hij nu Huisman is 😝.

Nee ik merk dat ik wanneer ik kan rust moet gaan pakken. Het werk wreet echt teveel van mij. Heb nu ook echt wel bandenpijn. Ben ook goed moe, maar kan gelukkig ook nog van veel dingen genieten. Vandaag best veel gedaan, maar allemaal leuke dingen. Eerst wat inkopen gedaan on morgen onze nieuwe bbq uit te proberen. Lekker met het gezinnetje wandelend naar het winkelcentrum en daar ook rustig wat gedronken. Daarna heb ik met zl gezwommen. Lekker even geslapen. Spoedbezoek bij mijn ouders ivm onverwachts bezoek beide broers (wonen niet on de hoek). En daarna gezellig bij vrienden geweest. Zo lekker te bed en morgen genieten van het mooie weer. Op mijn vrije dagen ga ik elke middag plat wanneer zl slaapt.

Komende week begint opa met schilderen op het kamertje van zl. Geniet allemaal van het mooie weer morgen. Misschien wel de laatste mooie zondag van 2014.

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Goedemorgen, eindelijk weer eens geslapen tot 6.30 uur! Eruit geweest om te plassen maar daarna was kruimel zo actief dat van slapen niets meer terecht kwam! Ach ja, het is wel zo rustig beneden nu!
    Wat betreft mijlpalen, hier ook erg geleefd na 24 weken! Het feit dat ze dan alles willen doen voor kruimel! Verder niet echt mijlpalen in mijn hoofd nu.
    Vanmorgen wil ik de strijk weg werken en straks om 14.30 uur naar vriend gaan kijken. Daarna eten wij lekker stroganoff met frites!

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Vandaag 25 weken zwanger :D

5. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mooie buik starry!

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Starry, mooi buikie!
    Pamela, fijn dat je eindelijk weer eens goed geslapen hebt, voel je je toch veel beter door he?

Iedereen lekker aan de klus, leuk!

Wil straks even het beddengoed wassen, lekker buiten hangen, dan slaap ik op mijn manier lekkerder,hihi!

Verder niet echt plannen vandaag, ik wil eigenlijk nog naar een grote prenatal(groningen) maar mijn vriend heeft niet echt zin.....
    Ik zal vandaag even een lijstje maken wat we nog moeten hebben, hebben al aardig wat, maar denk dat we ook nog best veel nodig hebben!
    Fijne dag, en geniet van het mooie weer!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Starry, mooi buikje.

Heb tot 9.00u uit kunnen slapen. Heerlijk. Zo denk even het park in met zl, nadat ik even snel wat kleine dingen geruimd heb.

Mijlpalen. Deze heb ik eigenlijk niet. Ik laat het allemaal op mij afkomen. Vorige keer had ik dit wel.

Spullen inkopen. Hebben zeker nog spullen nodig. Nadat de kamer van zl klaar is ga ik wanneer ik met verlof ga nog wat spullen in slaan. Ga 6 wkn van tevoren met verlof dus heb dan als het goed is nog wel wat tijd. 1 voordeel, we hebben sowieso alles nog in huis van zl. Ik kan pas eventarisere wat er nog nodig is wanneer zl over is.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Mooi buikje Starry!
    Ik voel mij idd goed vandaag! Wat kan iets meer slaap goed zijn!
    Hier een start gemaakt met de najaarsschoonmaak, de bovenste twee zeilen van het paviljoen afgehaald en gewassen. De beide kelders opgeruimd en schoongemaakt! De tuin voor 1/3 geveegd! Mischa heeft alle fietsen nagekeken en gerepareerd waar nodig!
    Daarnet lekker gedoucht! Zometeen naar mijn mannetje kijken en daarna lekker koken! Ik hoop dat ik 2x 45 minuten kan blijven kijken ivm mijn bekken! Wij zullen zien!
    Ik ga deze week proberen iedere dag iets aan te pakken in huis!

9. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooi buikje Starry!

Pamela, fijn een goede dag. Maar pas goed op jezelf!

Anieska nog naar de prenatal geweest?

Ben benieuwd hoe het aankomende week gaat met werken hier..

10. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    De vorderingen op Imre zijn nieuwe slaapkamer!
    Benieuwd wanneer ze verder gaan op zijn slaapkamer! De avonden worden nu moeilijk omdat de kids op tijd naar bed gaan!

11. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Mooie Buik starry.

Heb het erg druk gehad vandaar niet meer gereageerd hier.
    Vermoeidheid breekt op, en afgelopen week heeft mijn buik groei spurt gemaakt. Morgen controle vk en volgende week maandag komt de baby kamer. Heb er zin in.. :)

12. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Schmidt, 2e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    12-1 Mamatje 89, 2e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje

Afspraken september

29-09 Noralie87 Groeiecho
    30-09 Starry controle vk
    30-09 LoveLaughLive controle vk
    30-09 Anieska suikertest ziekenhuis

Afspraken oktober:

01-10 Noralie controle vk
    03-10 Katharina controle gyneacoloog
    08-10 Anieska controle vk
    06-10 BeebieBeeb controle vk
    16-10 Noralie echo kindercardioloog
    24-10 Katharina controle gyneacoloog

Totaal:

❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verassing/Weten we nog niet (4)

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    LoveLaughLive: jij hebt ook een mooie buik! En wat leuk dat je volgende week het kamertje krijg. Ik sta ook echt te popelen om te beginnen, wiegje is inmiddels klaar nu moet manlief alleen het ledikantje nog doen ben benieuwd of hij er vanmiddag mee verder gaat en dan gaan we zondag of zaterdag als we tijd hebben ivm slachtfeest naar de Ikea voor de commode.

Pamela: schiet toch al op nu ze bezig zijn met het laminaat! Word vast heel leuk als het helemaal klaar is.

14. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Schmidt, 2e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    12-1 Mamatje 89, 2e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje

Afspraken september

29-09 Noralie87 Groeiecho
    30-09 Starry controle vk
    30-09 LoveLaughLive controle vk
    30-09 Anieska suikertest ziekenhuis

Afspraken oktober:

01-10 Noralie controle vk
    03-10 Katharina controle gyneacoloog
    08-10 Anieska controle vk
    06-10 BeebieBeeb controle vk
    16-10 Noralie echo kindercardioloog
    23-10 boerderijmama echo gyn + suikertest
    24-10 Katharina controle gyneacoloog

Totaal:

❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (6) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (4)

15. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Pfoew, jullie babbelen wat bij zeg :)!!

Druk weekend achter de rug en zoonlief moest vannacht heel wat indrukken verwerken, hij kroop 2x bij mij ons bed, wat nachtmerries en nog 2x gaan plassen (zoonlief + 2xw ikzelf) en was dus een korte nacht... Ga dadelijk maar even op de zetel liggen ;)

Hier eind oktober terug echo op 27w, ook suikertest (hoeft niet nuchter) en dan wordt ook de kamerkeuze doorgegeven en kamer gereserveerd blijkbaar... Vind ik best snel hoor! Dat zet me weer even met m'n voeten op de grond dat er nog wel wat moet gebeuren.
    Ik leef niet echt meer met mijlpalen (vooral de 12w vond ik belangrijk), maar leef telkens elke 4w naar mijn echo toe. Beebje werd vorige woensdag (23w) geschat op 540gr, is al zo'n beetje tastbaar vind ik (ook voor grote zus en broer).

16. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    He allemaal,

Lovelaughlive, wat een mooie buik zeg!Leuk volgende week het kamertje!
    Noralie, hoe gaat het?Zag in de lijst dat je vandaag je groei echo hebt!Hoe was het?
    Boerderijmama, ik heb morgen de suikertest, moet me om 8.00 nuchter melden, eerst prik, dan suikerdrankje, dan weer prik. En dan 2 uur later alles opnieuw!Hoop dat ik het een beetje trek,haha!
    Moet vanaf vanavond 22.00 nuchter blijven, tot morgen vroeg ong 11.00!

Gisteren nog naar de prenatal geweest, nog een leuk badcapeje gekocht, wat spuugdoekjes, en wat washandjes!

17. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Wat vind ik de tijd ineens snel gaan! Alweer 24 weken en moet zeggen dat ik elk moment steeds meer geniet van het zwanger zijn. Denk dat ik het bewuster meemaak nu. Ik voel de kleine steeds meer en beter. Ingeschreven voor een zwangerschapscursus met vriendlief. Hoop niet op suffe bijeenkomsten, maar eentje waar wij echt iets aan hebben. We'll see!

Wat gewicht betreft blijf ik een beetje hangen. 5,5 kg aangekomen in totaal. Buikje groeit mooi naar voren, erg blij mee :)

Op de kamer moeten wij nog een paar weekjes wachten.

18. Lusvi

Lusvi Bekend lid

16 okt 2012
    570
    19
    18
    Ook hier bijna 24 weken! Kamertje is helemaal af, incl. de wieg. Maar ik ga hier geen foto's posten ivm herkenning anders. Mocht iemand 't willen zien, wil ik ze best PBen :p

Buikje komt nu ook eindelijk, en ben 4kg aangekomen in totaal.

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooi aan het worden Pamela!

Laughlovelive, wat een mooie flinke buik al. Zo mooi rond! Zo is die van mij nog niet..

Noralie, ben ook benieuwd hoe je echo is gegaan!

Lusvi je mag mij wel foto's Pb en hoor! Ben altijd nieuwsgierig naar leuke kamertjes :D

Hier 3 à 3,5 kg aangekomen. Nu na de 20 weken komen de kilo's er ineens bij :p

20. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België

Gek hoor, hier moet ik om 9u15 aanwezig zijn, maar ik mag gewoon ontbijten! (wel in België natuurlijk), dan drankje opdrinken (zo'n oranje glucoseflesje), bezoek aan gyn, kamer vastleggen en dan zijn we zo een uurtje verder voor de prik. En klaar :)
    Pfff, nuchter zijn zou me nu echt niet uitkomen, dan zakt mijn bloeddruk nog lager!

Lusvi, je mag mij ook pb sturen van het kamertje hoor!

Ik vermoed hier heel wat meer kg's erbij, dus ik vermijd de weegschaal - wat niet weet, niet deert, toch? ;)

Deel Deze Pagina