Ik moet iedere controle op de Weegschaal! Bij de tweede en derde hoefde dat niet! Morgen is vriend vrij en hoop ik dat hij verder gaat aan het laminaat! Wij hebben 2 ladekasten van de Ikea. Nu heb ik 1 vanmorgen in de primer gezet en ga ik hem morgen aflakken! Benieuwd of het lukt! Die kasten gaan dan bij Imre op de slaapkamer voor zijn speelgoed!
Fijn boerderijmama dat je niet nuchter hoeft te zijn voor de glucosetest! Lijkt mij anders ook geen pretje. Hier moest ik alleen de eerste keer bij de vk op de weegschaal, daarna niet meer. Maar hou het thuis een beetje bij.
Grrr, ik heb bij de H&M het eerste pakje besteld voor kruimel! Nu schuiven ze de levering steeds op! Nu wordt het pas 13-17 okt geleverd! Ik kom niet zo vaak in de stad waar een H&M ligt maar ben geneigd om dat wel maar eens te doen! Wij hebben nog tijd maar ja!
Dat doe ik dus nooit meer, bestellen via H&M's webshop.. Hun levertijd kan erg lang zijn/ worden en dat probleem hebben ze al jaren
Hier net terug van de vk en alles is goed. Ik moet wel over twee weken bloed laten prikken op refus kijken of ik anti stoffen heb aan gemaakt. Ben benieuwd. Suiker was helemaal goed daar moest ik de vorige keer bloed op laten prikken. Ga zo ff hier een beetje opruimen en dan ff naar de Bart Smit ik zag in het cadeauboek het Frozen dekbed voor maar 18 en dochterlief is helemaal gek van Frozen daarna naar m'n schoonmoeder en gaan we gezellig Turkse manti maken.
Goedemorgen, Ben er weer, heb de glucose test achter de rug!Alles was goed, vanmorgen nuchter 4.6 en 2 uur later na het suikerdrankje 5.2! Wat heb ik net genoten van mijn broodjes kaas,haha! Hier moet ik ook elke x op de weegschaal bij de vk,grrrr!hihi! vandaag 23 weken!De tijd gaat wel snel, gelukkig wel!
Hola, Wat een babbels weer, heel veel van jullie zijn bezig met de kamer, leuk allemaal!! Ik zag een mooie buik voorbij komen dacht dat het van jou was Lovelaughlive? Vandaag 24 weken, buik groeit nog steeds hard, had gisteren personeelsfeest en kreeg alle ogen op mijn buik gericht haha! Ik ga deze week ook voor de suikertest, bij ons altijd nuchter en heb volgende week controle, op 09-10. Even weer van baby's hartslag genieten. Ga zo met mama en zusje naar de markt, lekker slenteren. Fijne dag dames
Hier morgen weer vk, ik ben 6kg aangekomen, vind ik heel netjes voor bijna 26 weken. Hopelijk komen er de laatste 14 weken niet nog eens 6kg bij maarja ik wacht het af. laat niets lekkers staan en heb normaal gesproken wel aanleg om aan te komen.
Ja hè?! Wij wilden toch liever iets unisex hebben zodat wij de kamer dadelijk ook kunnen laten zien! Ik ga wel nog voor accessoires die wel voor het geslacht zijn. Die kunnen wij later nog toevoegen als iedereen de kamer heeft gezien!
Er is weer druk geschreven zie ik, gezellig! Mooi buikje lovelaughlive.. Hier wat rommelig, donderdag dus die cervixmeting ivm pijnlijke harde buiken en net maar even gebeld ivm hele dag lichte buikpijn en gespannen gevoel. Zal waarschijnlijk de groei zijn, de buikspieren die oprekken. Ga daar ook maar vanuit. Verder geniet ik echt van mn kleine meid in mn buik, heerlijk. Fijne avond dames
Starry, fijn dat alles goed was bij de controle. Vandaag hebben wij ook controle gehad, alles was goed. & de kleine was flink aan het schoppen tijdens het hartje luisteren. Anieska, fijn om te horen dat je glucose test goed is. Pamela, echt super leuk behang! Dankjewel voor jullie reacties op de buik foto die ik gepost had.
Wat is het hier rustig meiden! Vanmorgen het behang besteld! Komt binnen 1-3 dagen! Vandaag al weer 25 weken!! De kindjes spelen buiten en bij oma dus lekker rustig hier thuis! Zometeen eens de aardappelen schillen en de witlof klaar maken!
Hey, Idd erg rustig hier!Had vandaag de jongens een dagje vrij. vanmorgen ff opzoek naar schoenen maar kon niks vinden, net grote boodschappen gedaan, gepoetst en gewassen, zo even pannenkoeken bakken, Jesse naar karate brengen, en dan met de beentjes omhoog,pfff!Merk nu dat het wel dat het wat zwaarder word hoor. Mijn vriend moet steeds overwerken, dus moet alles alleen doen. We hadden bij de vorige zwangerschap een angel sound gekocht zodat je thuis het hartje kan horen, maar die had ik uitgeleend, gisteren weer terug gekregen en gelijk even uitgeprobeerd, zoooo leuk!Ook heeft de oudste de baby voelen schoppen, en gisteren natuurlijk het hartje gehoord!Leuk leuk! Jeetje Pamela, alweer 25 weken!De tijd vliegt voorbij. Ik bedacht me vandaag opeens, over 16 weken is ons meisje er al...
Hier ook druk met werken.. Dus vergeet af en toe te schrijven. Rot Joyyke van je harde buiken.. Ik heb er ook veel last van. Niet prettig!
Hier vandaag via marktplaats een badset gekocht, badje, standaard en luieremmer van Bebe jou voor maar 15 daar word ik vrolijk van omdat het zoveel scheelt met de winkelprijs. Ik had verder via H&M een zwangerschapsjurkje gekocht maar die stuur ik weer terug, ik voelde mezelf echt dik erin terwijl de stof en kleur echt leuk is. Manlief is klaar met het wiegje en ledikantje nu ga ik morgen de kamer leeg halen, staat niet veel meer in alleen een kastje en gereedschap van manlief ff stofzuigen en dweilen, ramen zemen en gordijnen wassen en dan van het weekend hopelijk de ladekast kopen, de lamp die er nu hangt ga ik zelf 'opknappen'
Ben hier stilaan bezig met het geboortekaartje, dacht om zelf iets te 'ontwerpen'. Helaas ben ik een computerleek, dus ik zou het alleen in word kunnen, hahaha... Iemand een beter idee, voor een totaal onkundige ? Weet al wel wàt ik wil, maar als ik daarmee naar een grafisch ontwerper moet stappen, ben ik al zo 100 euro kwijt om een ontwerpschets te maken, pfff. Misschien maar eens op zoek naar iemand die dat als hobby kan... Gek dat jullie trouwens al last hebben van harde buiken! Bij de eerste had ik dat pas de laatste dag, bij zoonlief nooit gehad (keizersnede op 36+5). Ben benieuwd of ik deze keer veel last ga hebben... En inderdaad, binnen 16weken is het al zover!! Vind het ook onwerkelijk, zeker omdat de maand december traditioneel voorbijvliegt met al die feesten... In november heb ik nog lekker een midweekje Landal geboekt Nooit eerder geweest, maar niet te ver rijden -aangezien manlief elke dag over huis rijdt voor de koeien en dus ook thuis slaapt. Zal spannend worden met een dikke buik en twee kinderen om er 'alleen' voor te staan! Heb er nochtans SUPER veel zin in, vooral voor de kinderen dan (ik ben niet zo'n reiziger, liever thuis, maar weet dat de kinderen hiervan gaan genieten!). Nu kan het nog, nu de baby er nog niet is en dochterlief nog geen leerplicht heeft (pas verplichting vanaf 6 jaar)...