Hoi dames, allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Mag ik hier meeschrijven? Ik heb gisteren voor het eerst een mooie positieve test gehad, vandaag weer getest en hij loopt mooi op! Moet even afwachten of ik de komende dagen niet ongesteld wordt. Maar hcg zorgt er toch voor dat dat niet gebeurt? Ik heb hele duidelijke testen namelijk. Maar goed, ik hoor wel of ik mee mag schrijven Ben ongeveer 22 januari uitgerekend. groetjes Julia88
Welkom Julia je schreef toch ook in het nod topic 1t/m 15 mei? Misschien is het leuk om in dit topic ook buikfoto's te plaatsen? Hier durf ik nog steeds niet te bellen naar de gynaecoloog/verloskundige ik moet van mezelf wachten tot ik 6 weken ben, de vorige keer ging het voor die tijd mis dus ik ben nu terug houdend. Ik ga het vanavond wel aan mijn beste vriendin vertellen aangezien 31 mei haar vrijgezellenfeest is en ik normaal echt zou drinken..ik doe haar make up voor de bruiloft dus vanavond gaan we een proef make up doen inclusief haar moeder, ik vindt het een hele eer om mijn beste vriendin op haar mooist te maken
Klopt Starry, daar schreef ik mee Kan me voorstellen dat je wilt wachten tot de 6 weken, na je miskraam de vorige keer. Spannend dat je het gaat vertellen aan een vriendin! Pamela, super dat je al een afspraak hebt bij de vk!
Ik heb extra iets langer gewacht, nu lijkt het niet meer zo lang te duren tot de eerste echo! De vk die de laatste keer bij de bevalling was doet nu de echo's maken! Hopelijk wordt het een mooie echo!
Julia, welkom Starry, Leuk om je vriendin mooi te mogen maken en logisch dat je het haar vertelt. Pamela, fijn dat de datum staat. Blijft allemaal toch spannend. Ik heb vanochtend gebeld en nu krijg ik op 22-5 een echo (donderdag en vrijdag zijn hun echodagen). Toch spannend allemaal. Vandaag heb ik het toch tegen 1 collega vertelt, wat op zich wel fijn is. Zeker omdat ik al niet fit ben. Zo heb ik vandaag barstende koppijn. Gelukkig weet ik waarvoor het is. Buikfoto's, wanneer ik zeker weet dat het goed zit dan gaan deze zeker komen. Het is gewoon leuk om bij iedereen te kunnen volgen.
Oh ja, ik had nog even nagevraagd over de hartkloppingen en dit kon idd komen door de prille zwangerschap. Ik moest het wel even in de gate houden, zolang ik er niet benauwd bij wordt kan het geen kwaad, anders afspraak maken bij huisarts voor hartfilm. Heb begin van het jaar een 24 uurs holter gehad en daar zijn geen bijzonderheden uitgekomen.
Spannend dat ook bijna iedereen rond dezelfde tijd een echo krijgt! Ik weet niet of ik de 28ste een echo krijg, hoop het wel, ben stiekem ook een beetje benieuwd of het een baby is of een tweeling gezien de vele tweelingen in de familie aan mijn kant en aan mijn vriend zijn kant. Leuk idee om ook buik-foto's te plaatsen!
Spannend allemaal die echo's Ik kan eind juni pas een echo krijgen. Dat doen ze alleen met tien weken. Dus zal nog even geduld moeten hebben. Inderdaad een leuk idee die buikfoto's. Als we allemaal een buikje beginnen te krijgen
Mooi Zwada! Ook zo'n mooie wikkeldeken gekregen?? Julia gefeliciteerd!! Pamela gelukkig is er nog niets aan de hand! Kan best eng zijn, hartkloppingen! Moontje Wat spannend! Stel je voor dat het er twee zijn! Dat zou leuk zijn! ( of niet natuurlijk.. ) Buikfoto's leuk idee! Er zit al een aardig buikje dat ik onze oudste vanmiddag al een beetje vreemd zag kijken Haha! Maar hij heeft niets gezegd!
Mooie test Zwada! Hebben jullie al een buikje? Als je al eerder zwanger bent geweest heb je dat sneller natuurlijk. Ik denk dat dat bij mij niet snel komt, is mijn eerste zwangerschap!
Haha, ach het heeft z'n voor- en nadelen. Maar is ook wel leuk om al een klein zichtbaar buikje te hebben.. ( denk ik )
Wij willen het eigenlijk nog aan niemand vertellen (onze ouders en zussen weten het wel) maar dat buikje zit wel in de weg. Toen wij het aan de ouders vertelden, zei mijn schoonmoeder al dat ze wat dacht te zien. Vooral nu het mooi weer eraan gaat komen. Ik heb geen wijde shirts namelijk om te camoufleren.
Ik werk in de thuiszorg en rij altijd alleen mijn route en draag een uniformjasje en daar zie je het gelukkig niet in!
Mooie knaltest. Die van mij was ook zo duidelijk, was de vorige x wel anders. Ik hoef dus echt niet nogmaals te testen. Buikje, ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap enorm geweest. Toen ging het langzamer dan nu. Maar of het nu daadwerkelijk door het groeien van de baarmoeder komt bij mij geloof ik niet. Had nog een lekker ribbel hangbuik van de vorige en die is wat meer opgezet, denk door mijn darmen. Borsten voelen ook al flink opgezet, maar heb tot de kerst borstvoeding gegeven en heb tot nu toe nog steeds melk gehad. Nu nog een leuk nieuwtje. Was bij mijn ouders toen ze net een bericht kregen dat mijn schoonzus ook zwanger is. Vorig jaar waren we beide in april uitgerekend en nu beide in januari. Mijn broer en ik hadden het niet meer. Wilde het eigenlijk naar hun toe stil houden, maar vond het zo komisch.
Ik had na mijn zwangerschap al een dikke vette hangpens (serieus). Mijn buik was zo uitgerekt omdat ik een hele korte romp heb door ingezakte rug, dat het heel veel uitgerekt vel/vet was. Maar sinds gisteren valt het me op dat mijn buik aan de bovenkant al boller is. Denk dat mijn darmen naar boven zijn geschoven ofzo haha. Ook ml valt het op. Ik ben ook wel blij dat mijn buik straks eindelijk weer (hopelijk) gevuld zal zijn i.p.v. zo'n lelijk gedrocht dat het was. En over een paar jaar laat ik het corrigeren.