Julia, hoe gaat het met de harde buiken tijdens het werken? Hier gaat alles z'n gangetje! Baal wel even dat schoonvader alleen nog maar het weekend komt om te klussen, had zoonlief eigenlijk dit weekend om willen leggen. Dat wordt dan nu volgend weekend pas. Daarna eindelijk starten met babykamer. Wordt er langzaam onrustig van, ik wil weer een opgeruimd huis! Zit al 14 weken in de rotzooi!
De ene dag meer last van harde buiken dan de andere dag, maar ik doe het al wel rustiger aan Vreselijk he, zo'n 'rotzooi' in huis als alles nog niet helemaal af is. Hopelijk volgende week wel alles af dan!
Julia, verstandig idd dat je het rustiger aan doet. I love de rotzooi... Not. Hier is het wss na vandaag een heel stuk opgeruimd. Kasten komen op zijn plaats, dat scheelt al zoveel.
Goedemorgen allemaal, Starry wat een mooie foto!Wauw! Ellis welkom, gezellig! Julia, verstandig dat je het rustig aandoet! Pamela,haha, had zoonlief eigenlijk dit weekend om willen leggen!Grappig, maar ik snap wat je bedoelt hoor!balen dat het dan niet zo goed als je wilt he? Hier alles zn gangetje, gisteren naar de tandarts geweest voor controle, had een aantal weken gelden kiespijn, maar is met sensodyne tandpasta weer overgegaan, het weekend weer pijn gehad, dus gisteren toch ff gezegt, is er een stukje van mijn kies afgebroken waardoor het is gaan ontsteken, vandaar die pijn.dus nu moet het gemaakt worden, maar heb pas een afspraak over 2 weken, denk dat ik toch maar bel of het niet volgende week kan, heb gisteravond weer zo'n pijn gehad!En ik heb al zo'n hekel aan aan de tandarts... vanmorgen heb ik lekker de jongste nog vrij, dus we zijn net pas aangekleed, straks ff met hondje wandelen, strijken en poetsen. Vanmiddag zwemles, dan wordt mijn haar geknipt!vind het spannend want ik wil heeeel wat anders...dus hoop dat het mooi wordt!Jesse (de oudste) gaat vanavond naar een wedstrijd van het nederlands elftal in de Arena!helemaal super, hij mocht met een vriendje mee, wat een verrassing! Fijne dag allemaal!
Hallo allemaal, Het is weer vrijdag.. moe!!! Net naar Eindhoven op en neer geweest, niet bevorderlijk voor het moe zijn... Maar ja nog een paar uurtjes en dan lekker weekend... Dan gaan de auto zoektocht verder... Tot wanneer werken jullie door? Ik tot 4 weken ervoor, maar twijfel of ik het ga redden.. Ben ook al enorm veel bijgekomen en maak me daar toch wel zorgen over.. ik snoep niet veel, eet wel meer, maar dan zit t in meer boterhammen en eigenlijk gezonder eten.. Zit al op 12 kilo..pfff.. en als ik anderen moet geloven heb ik een mega buik... Zo, dat was het klaagmomentje haha.. Nu weer aan het werk Groetjes en een fijne dag allemaal
Anieska, auwuw van je kies. Daar word jet niet vrolijk van. Neem aan de ze er rekening mee houden dat je zwanger bent. Ellis, waar in Eindhoven ben je geweest? Dat aankomen kan ook vocht zijn. Bij mij zitten er ook heel veel kilo's aan maar deze zitten echt gecentreerd in mijn buik. Bij zl was ik overal dik en dat was vocht. Net even lekker plat gelegen. Zo komen mijn ouders en gaat er hard gewerkt worden.
Ik ben ook al 7 kilo aangekomen, voornamelijk denk ik aan mijn buik en m'n gezicht, heb echt een dik gezicht gekregen ik verheug me er zo op om straks na de bevalling weer in shape te komen + wat extra kilo's eraf te trainen die er al voor m'n zwangerschap zaten. Mijn doel is om volgend jaar zomervakantie gewoon in bikini te lopen op het strand dus ik weet al dat dat hard word aanpoten.
Geen idee hoeveel er al bij is, zal ook wel zeker 10kg zijn schat ik ... Ik probeer er wel wat op te letten, maar chocolade is tegenwoordig mijn zoete zonde... Hier toch wel wat stress dat ik nog steeds niets klaar heb van kaartje of doopsuikers en ik ben ook al aan het nadenken over de pakjes die tegen begin december moeten voorzien worden... Had al wat leuke spellen gezien op bol, maar met 4weken levertijd, moet ik binnenkort toch eens een lijstje maken... (en laatste week november in Landal, dus die week valt af). Gelukkig wel een zalig uurtje yoga gehad deze voormiddag, kan ik echt even mijn hoofd leegmaken! (beetje hormonaal geklaag nu Iedereen vraagt telkens ze me zien hoe het is en of alles nog goed gaat e.d., heel vriendelijk natuurlijk, maar ik heb zelf zo het gevoel dat het toch normaal is zo? Vorige week had een kennis me een tijdje niet op school gezien en die dacht al gelijk dat ik wel terug in het ziekenhuis zou liggen... Ik apprecieer de betrokkenheid wel hoor, maar nu de moederkoek ditmaal wél goed ligt, is er toch geen reden om uit te gaan van moeilijkheden? Daar krijg ik nog meer stress van namelijk ... Dan denk ik helemaal 'inderdaad, ik mag blij zijn dat ik nu nog kan rondlopen, nu moet ik zien dat alles snel in orde is!'. Pfff, het zal wel aan de hormonen liggen !
Hey allemaal, @boerderijmama, ik herken dat wel hoor, mensen hebben altijd iets te zeggen...ik hoor ook steeds dat ik er nog zo vrolijk bij huppel!En dan krijg je de verhalen, toen ik zwanger was toen...bla bla. Ook gaat het vaak over mijn buik, de een zegt wat een bescheiden buikje zeg, terwijl een ander zegt, joh je groeit met de week.... Ach ik laat ze maar kletsen..de bedoeling is vaak wel goed,hihi!
Hier afgelopen week ook veel commentaar. Je hebt wel al een flinke buik, je bent voller in het gezicht en je gezicht is aan het veranderen. Ik vind mijn buik nog meevallen eerlijk gezegd. Morgen weer een drukke dag voor de boeg. De middelste om 9 uur een wedstrijd en de oudste om 11.30 uur. Dat wordt racen aangezien de een thuis speelt en de ander uit! Vriend moet werken morgen dus mag het weer alleen doen. Hij gaat wel de weekenden omgooien zodat hij mee kan gaan in het vervolg!
Hier 6 kg aangekomen en voornamelijk aan de buik. Rest van mijn lichaam en gezicht zien er nog hetzelfde uit Vandaag voor het eerst echt mijn buik zien bewegen, erg bijzonder!! Besef wordt steeds meer.. Precies een weekje wachten op onze kamer! Eindelijk!
@schmidt bij Veldhoven.. paradigit.. Het bijkomen is vooral mijn buik.. merk wel ook dat ik veel vocht vasthoudt.. nu begint mijn gezicht te bollen hihi Hmmm kaartje.. we hebben wel al gezocht en een paar leuke gezien, maar nog geen keuze gemaakt.. Zijn er ook nog niet over uit of we een babyborrel o.i.d. houden... jullie??? De tijd gaat zo snel..... whaaaaa
Kaartje moeten wij ook nog! Wij houden het gewoon bij kraamvisite! Al zal dat nu wel wat lastig plannen zijn ivm werktijden Mischa en het sporten van de kinderen! Wij zijn net klaar met eten en de kindjes zijn nog even buiten spelen! Nu eerst maar eens alles in de vaatwasser proppen en dan de hond verzorgen.
Ik ben nu 5 kilo aangekomen, waarvan de laatste drie in de afgelopen 2 weken.. Wow! Heb ook meer honger nu en vooral zoete trek.. Heb een bol gezicht gekregen volgens een aantal mensen. Daar ben ik minder blij mee.. Poeh drukke dag morgen Pamela! Probeer ook je rust te pakken! Hier nog geen keus kunnen maken qua kaartje en wij houden het ook alleen bij kraamvisite.. Een babyshower voor mezelf organiseren zou ik sowieso niet zo snel doen.
Ellis, oh dat is aan dat de andere kant van Eindhoven dan waar ik woon. Opmerkingen, het hoort er nou eenmaal bij. Ik maak me hier geen drukte om en stoor me er niet aan. Ben veel te trots dat ik zwanger ben en ervaar het als een geschenk en weet gewoon dat mijn lichaam veranderd. Ik laat ze maar praten en soms ga ik er lekker in mee. Ik krijg standaard verbaasde reacties wanneer men vraagt hoever ik ben en het dus nog wel even duurt voor het zover is. Ze denken allemaal dat ik op zeer korte termijn met verlof ga. Heb ook een flinke buik. Verder krijg ik alleen maar complimenten. Moet ook zeggen dat ik mooier zwanger ben dan de vorige x. Gisteravond heb ik een verschrikkelijke maagzuuraanval gehad. Zo sterk heb ik hem nog nooit gehad. Ben meteen een drankje wezen halen. Verder is het hier thuis flink gevorderd. Morgen wordt de laatste hand aan de kamer van zl gelegd en dan gaat hij morgen over. Toch wel spannend. Zal kijken of ik eraan denk dan wat foto's te maken. Ben helemaal blij.
Hoi allemaal, drukke week gehad. Het babykamertje staat op, nu nog wachten op de gordijnen, wandplank en de lamp. Heb momenteel veel last van bandenpijn, en obstipatie. Hebben jullie hier ook zo een last van? @ kaartje, hebben we eergister proef versie van gemaakt. De naam zijn we ook al over uit. & de bedankgeschenkjes zijn gister besteld geworden. @ baby shower, mijn zus en beste vriendin zijn iets aan het organise ren. Hoe/wat/wanneer houden ze als verrassing voor mij. @babyborrel zijn we erg over aan het twijfelen, ons huis is niet zo groot en we hebben grote families en veel vrienden.. Dus thuis gaat niet passen, zijn op zoek naar een leuke betaalbare locatie, en anders toch kraamvisite. Tussen 12 en 15:00 rust en na 20:00. (Ivm vroege diensten van mijn vriend) van te voren even bellen. (Tijden kunnen veranderen op vrije dagen etc) @ kilos bij gekomen: nu 7,5 kilo. Mocht ook wel, had begin dit jaar een beetje onder gewicht. Fijn weekend allemaal!!!
Bandenpijn is bij mij alweer iets minder nu.. Obstipatie helaas wel, vanaf n 16 weken al.. ik drink nu roosvicee laxo, dat helpt wel een beetje... Babyshower weet ik ook niet.. ik heb er wel al een paar voor vriendinnen georganiseerd, dus stiekem verwacht ik er wel een hihi... Ik ben doodop, dus zo naar bed... hiephoi t is weekend haha
Ik had mijzelf een dagje vrijaf gegeven vandaag van het verven van de deuren en kastje! Betekent ook minder pijn aan het bekken! Morgen wel verven dan kunnen de deuren zondag terug gehangen worden. Hopelijk komt schoonvader morgen nog even klussen! Nog even een update van mijn deken, hij is nu 32,5 cm lang! Ik lig lekker in mijn bedje, nog even lezen en dan slapen!
Hij wordt mooi Pamela! Livelovelaugh, hier ook last van obstipatie en bandenpijn.. Roosvicee laxo vind ik toch zo vies.. Brr.