Thuis van de wedstrijden! Beide dames hebben gewonnen! Helaas wel ontzettend teleurgesteld dat schoonvader niet geweest is! Ik kan zo niet verder! Even snel naar de winkel voor lasagne, dat willen de kindjes vandaag!
Pamela, ik snap dat je ervan baalt, maar had ie ook een goede reden. Geef aan bij je naaste omgeving dat je nu echt hulp nodig hebt ( ken natuurlijk de situatie niet). Hier is de kamer van zl zo goed als klaar. Dadelijk het hoognodige nog inruimen en dan niks meer. Het is nu echt even teveel. Zweet loopt overal langs af, in de bouwmarkt was ik helemaal buiten adem. Mijn moeder staat erop dat ik maandag de Arbo ga bellen. Ik ben zo zwaar en het is gewoon teveel. Hoe graag ik ook wil.
Geen idee of hij een goede rede had! Ik heb niks van hem gehoord. Ze hebben een sleutel en kunnen zichzelf binnen laten als ik/wij er niet zijn. Ik ga Mischa maar opdragen om dat stukje te behangen want ik wil het klaar hebben nu! Ik word er niet mobieler op helaas! Soms moet een ander je even zeggen dat je het rustiger aan moet doen schmidt! Ook echt gaan doen hè? Fijn dat jullie zover klaar zijn!
Tegen die drang van zwangere vrouwen om alles af te willen hebben kan niks op. Maar ga er maar vanuit dat het een goede reden was dat hij er niet was. Maar begrijp je reactie wel, want het geeft zoveel rust om het af te hebben. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik veel minder aan ml gehad. Je merkt nu dat het anders is nu hij vader is. Ik blijf maar zeggen hoe blij is met hem ben. Hij sjouwt nu ook steeds met zl en vraagt of hij moet helpen. Zo lief. Zeker nu valt het extra op omdat ik het bij hem ook anders ervaren heb.
Fijn dat je man zo helpt Schmidt! Mijn vriend is ook wel extra lief voor me nu. Pamela wat vervelend dat je schoonvader niet is geweest :s echt frustrerend, vooral met die hormonen! Hier vandaag een slechte dag qua harde buiken.. Pff ze leken de hele dag continue terug te komen. Dus lig nu al een paar uurtjes op de bank, gaat nu wel iets beter gelukkig. Maar het rare is dat ik niks bijzonders gedaan heb vandaag. Alleen de boodschappen en een stuk gewandeld.
Daarnet even bij schoonouders op bezoek geweest! Maandag of dinsdag komt hij het stukje behangen! Zo blij als een klein kind nu! Julia, ik heb dat afgelopen woensdag ook zo erg gehad. Ook alleen boodschappen gedaan. De harde buiken schijnen ook te komen als de kindjes groeien. Daarna niet meer zo veel last van gehad!
Vriend probeert ook te helpen waar hij kan hoor! Alleen jammer dat hij zo lang moet werken iedere dag. Gemiddeld 11-12 uur van huis! Om de zaterdag ook werken, dan heeft hij wel tussendoor een dag vrij. Waar mogelijk brengt hij ook de kinderen naar school zodat ik niet hoef te lopen!
Pamela: wauw je deken word echt mooi! En wat fijn dat je schoonvader dinsdag weer even komt. Ik snap heel goed dat je Imre z'n kamer af wilt hebben, hij verheugd zich er waarschijnlijk ook op en daarbij wil je natuurlijk ook aan de babykamer beginnen. Schmidt: wat lekker dat jullie babykamer zo goed als af is. Zal je vast ook enorm veel rust geven? Ben benieuwd naar jullie kamer. Hier zijn we vandaag even langs de baby dump geweest en heb wat spullen voor de wieg en ledikant gekocht, ik moet nu alleen nog een deken voor de wieg en twee dekens of minimaal èèn voor het ledikantje en dan is dat af dan nog twee piekstokken en een hemeltje voor het ledikantje. Hemeltje voor de wieg heb ik al. We zijn ook nog even langs m'n ouders geweest en heb meteen het matras voor het ledikant meegenomen daarna nog even langs m'n broertje en toen weer naar huis..nu lekker op de bank.
Fijn dat je schoonvader maandag of dinsdag even een stukje komt behangen Pamela! Weer een geruststelling! Rot dat je vriend zoveel moet werken.. Starry, leuk dat je nog even wat spulletjes hebt gehaald bij de babydump. Wij krijgen maandag de levering van babydump, alle grote spullen zoals kinderwagen en box. Dan zullen mijn harde buiken wel met de groei van de baby te maken hebben. Hij is wel lekker actief! En gisteravond niet zo heel veel last van harde buiken meer gehad. Alleen nu al vanaf 4.30 uur wakker. Maagzuur, pijnlijke borsten en rug.. Tsjah, zullen de meeste ongemakken vanaf nu komen?
Hier kwam vriend om 2.15 uur naar bed en daar werd ik wakker van! Daarna amper nog maar geslapen! Ben nu maar opgestaan want kom mij geen houding meer geven. Pffff, dit worden nog lange weken zo!
Hier ook slecht geslapen. Zl heeft goed geslapen op zijn nieuwe kamer. Even kijken of ik foto's kan plaatsen. Reageer later.
Heel leuk schmidt! Nog even en dan mag ik ook! Vanmorgen op een hoogslaper op marktplaats gereageerd. Hij mag voor 30 euro weg! Zometeen met Mischa overleggen want een nieuwe kost 119 euro, scheelt genoeg!
Heel leuk Schmidt! 30 euro voor een hoogslaper zou mooi zijn Pamela, scheelt toch weer een hoop geld! Helaas hebben jullie ook slecht geslapen dus.. Gelukkig is het zondag vandaag.
Goedemorgen meiden, Hier gisteren laat gaan slapen rond twaalf uur en dochter was om half 7 alweer wakker, toen even weer geplast (s'nachts) moet ik er ook minimaal 1 keer uit, gelukkig nog even in slaap gevallen tot half 9 manlief moest voetballen dus nu maar opgestaan. Vandaag niet zo veel op de planning beetje in huis opruimen en maar aan de berg met strijkgoed beginnen. Schmidt: leuk jullie kamertje!
Thanks. Allemaal dus een rustig dagje. Hier ook. Zo even de straat uitlopen waar de Marathon van Eindhoven voorbij komt. Wil in ieder geval de wedstrijdgroep zien. Zo snel dat die zijn. Heb het idee dat het slechte slapen nu gaat beginnen. Voorbereiding op wanneer de kleine er is. Ineens lig ik dan klaar wakker en val pas veel later weer in slaap, vaak te laat. Wanneer zl straks gaat slapen ga ik dat ook maar weer even doen.
Wat zijn jullie allemaal al ver met de babykamers en de nieuwe slaapkamers voor de oudere kids! Wij moeten nog steeds beginnen aan de kamer voor ZL. Hebben laatst wel al het oude behang eraf gehaald 😄 Erg druk de laatste tijd met werken en zijn nu nog even een weekje naar de zon geweest om even bij te tanken voordat kleine broer geboren wordt. Dan zit er de eerste tijd geen rust meer in ben ik bang... komende week nog even de tuin afmaken, moet nog een hek om de vijver. Wel zo handig met een dreumes van 15 maanden die alleen maar buiten wil spelen. Daarna aan zn nieuwe kamertje beginnen. Wil wel nog zelf proberen te behangen, ben nogal precies en wil het graag netjes hebben 😣 Schmidt: wat een supergezellig kamertje heb je er van gemaakt, begrijp wel dat ie daar goed heeft geslapen! Ben benieuwd wat Arbo zegt... Nog even geduld Pamela en dan is je kamertje ook af. Frustrerend he dat wachten en afhankelijk zijn van anderen? Ben ik ook niet zo goed in. Zo nog even het zwembad in en straks weer met het vliegtuig naar huis helaas. Ben benieuwd hoe terugreis met ZL gaat....