Starry dat begrijp ik wel. Dan nog kleine twee weekjes wachten en dan lekker bellen. Duurt wachten ook niet zo lang
Misselijkheid is hier heel wisselend. Ook de eetlust. Ene dag kan ik niet stoppen en de andere dag word ik tijdens het eten misselijk. Vandaag gelukkig bijna geen hoofdpijn. Voel me in grote lijnen vandaag vrij goed. In de avond ga ik er wel vroeg in, maar was al vrij gebruikelijk.
Ha meiden! Ik mag me hier ook melden Vorige week zondag, heb ik op Moederdag positief getest!! Zo bijzonder!! 16 januari ben ik uitgerekend!
Flora wat een bijzondere dag! Gefeliciteerd! Wat eetlust betreft, ik heb een ontzettende zoute trek...gelukkig, heb ik meestal een lage bloeddruk
Hoihoi ook hier nog niet heel erg last van misselijkheid,af en toe een vlaag en dan is het weg.wat ik wel heb is dat ik heel snel een lege maag heb en dan vooral snachts hahaha,dus ja eten gaat hier prima Verder gaan me borsten steeds meer pijn doen en ben ik smiddags wel erg moe,dus als zoontje op bed lig doe ik meestal ook even een dutje,daarin tegen valt het savonds dan weer mee en ben ik langer wakker dan normaal hahaha Welkom voor alle nieuwelingen.
@mamaellen: wow, dat is al een flink buikje! @kwaaltjes: ik had niet eens door dat ik zwanger was. Haha. Precies dezelfde kwaal als altijd.. Hoofdpijn.. Alles klopte gewoon, daarom was ik er van overtuigd dat ik ongi zou worden. Zaterdag/zondag was mijn nod en zaterdagavond verloor ik wat bruin bloed. Dus toen was helemaal de bevestiging dat het game over was, want mijn ongi begint vaker met bruin. Tot mijn verbazing was mijn temp zondag nog hoog en dus toch maar getest en ineens twee strepen! Zo raar vond ik het, haha. En nu nog steeds eigenlijk. Ik kan nog steeds niet geloven dat het raak is. Sinds zondagavond/maandag heb ik wat gevoelige borsten en verder geen kwaaltjes. Het is dat de test me echt verteld dat ik zwanger ben, anders zou ik het niet geloven
Vandaag 5 weken, jeej! Vandaag de hele dag cursus, pffff! Laat mij maar liever gewoon een dag werken. Hier in de ochtend nauwelijks een buikje maar in de avond al een aardig bolletje!
Vanmorgen stond mijn rooster van juni online. Veel avonddiensten en zelfs een vroege na avond. Hoe ga ik dat ooit redden, pffff! Gelukkig heb ik vroege voor mijn echo heb ik tenminste nog afleiding die dag.
Een vroege na avond mag toch helemaal niet,wat betreft mijn rooster die is zoooooo lekker.ik werk maandag en dinsdag alleen en dan om het weekend en gelukkig alleen maar dagdienstenmijn echo is op maandag en dan werk ik ook nog een halve dag,dus ook lekker wat afleiding. Waren er hier nou al meer trouwens die al aan de positiebroeken zitten Ik wel namelijk,mijn gewone broeken zitten niet lekker en erg strak ppfff dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan hahaha,zit ook veeeeel lekkerder
Ik heb geen positiekleding meer en wil dat nu nog niet kopen. In mijn vrije tijd veel rokken met een elastische band.
Normaal draaien wij ook geen vroege na de avond maar het was schijnbaar lastig om de lijst rond te krijgen. Gelukkig maar eenmalig in deze lijst. Ik sta nu te wachten op mijn collega en dan naar de cursus!
Ik draai wel veel vroeg na avond. Niet fijn hoor! Gelukkig maar 1 keer op je rooster Pamela.. En maar eenmalig.. Wel fijn dat je even wat afleiding hebt voor de echo
Ik ben op het werk net al door de mand gevallen. Ik werk op een hele grote school en 1 keek naar mijn buik en vroeg of ik in blijde verwachting was. Ik kan er niet bij dat ik al zo'n buik heb. Heb altijd gedacht dat dit zo snel niet kon, maar kan het echt niet verbergen. Mijn kleding is te strak om het te verbergen. Heb wel wat lossere kleding, maar dan moet het toch echt wat warmer zijn.
En wat heb je gereageerd? Ik merk mijn buik ok voller eruit ziet. En heb komende 2weekenden communie"s. En was niet van plan nieuwe kleding te kopen ervoor. Maar shirtjes zitten strakker. Heb nu mensen verteld die weten dat we icsi hebben gehad, dat m'n eierstokken nog opgezet zijn (dit was vorige week ook zo bij vp) en dat daardoor m'n buik strakker staat en dat last heb van obstipatie erdoor dus die vragen verder niks en geloven het gewoon Vind ok nog vroeg kleding voor te kopen. Maar kan nog maar 1 spijkerbroek aan en m'n bh's knellen ontzettend..(thuis dus makkelijke kleding aan) Dus weet niet hoelang volhou. Willen eigelijk pas half juni vertellen maar steeds meer twijfel of ga volhouden.. Vorige week gingen we ergens brunchen en toen hadden ze bord teveel erbij staan. EN kreeg toen ook opmerkingen dat we baby kregen. Ik kan niet liegen. Dus heb m'n mam aangekeken en heeft ons eruit gepraat. WAnt we wisten toen net zelf positieve test hadden Voor de dames die al eerder zwangerschap gehad hebben bij hoeveel weken begonnen jullie aan positiekleding? En valt dit erg op? Ik heb nieuwe broeken nodig en vind zonde om dan gewone te kopen als dadelijk binnen maand andere moet. Maar als andere aan kleding kunnen zien. Moet misschien toch even nadenken wat we willen..
Ik heb bij de vorige zwangerschap met 8 weken positiekleding aangedaan en je zag er niks van. Ik deed dan wel langere truitjes aan zodat die over de band vielen.