Haha beebiebeeb! Ik heb hem wel geopend, zat een leuk speelkleed in en een knuffeldoek. Best te doen eigenlijk hihi.. De té grote kraamverbanden ook even in mijn handen gehad en moest wel lachen, eigenlijk mogen we niet klagen na 9 maanden geen menstruatie hihi. Kijk er natuurlijk ook niet echt naar uit naar die vervelende bloeding na de bevalling blehh..
Hmmm ik heb wel even naar de cadeautje gekeken natuurlijk speelkleed? Of was het een wikkeldoek? Klinkt namelijk als dezelfde als hier Met zetje zebra er in of niet? Ik weet nog goed dat ik bij mijn eerste zwangerwchap een pakket kraamverband van mijn vriendin kreeg die ze niet meer nodig had. Ik zei OMG wat is dat?!?!? Hoe groot!!!! Tpen ze zei dat je er vast nog wel een paar keer 2 van in je onderbroek had, viel ik helemaal van mijn stoel haha Ik wist niet wat ik hoorde toen
Nee ik heb van VGZ/Iza Cura de zorgverzekering. Is een wit speelkleed met blauwe stippen en een wit met blauwe knuffeldoek. Best leuk, wie weet komt het eens van pas hihi.. Zetje zebra heb ik wel bij zoonlief gehad hihi, dat oranje rode ding toch? Ja erg he hoe groot die verbanden zijn, en inderdaad dat je na de bevalling 2 aan elkaar geplakt om krijgt pff. Heel charmant maar ja is maar even als het goed is. Ben jij trouwens al eruit wat het eerste pakje gaat worden na de bevalling? Ik ben nog steeds aan het twijfelen en zelfs qua maat weet ik het niet goed meer. Zoon is al 8 jaar dus ben er helemaal uit hihi
Ik heb 2 pakjes gekocht maat 50/56 geloof ik. Ik moet nog even kijken of ik nog wat heb van mijn dochter of dat ik toch nog meer nieuw koop. Ik had een hele flinke baby, maar ze paste gewoon nog maat 50, ook al duurde dat maar heel kort. Bij ons is het geslacht een verrassing, dus ik heb alleen maar wit. Heb wel een roze en blauw mutsje gekocht. Na de bevalling stuur ik gauw oma op pad om wat leuks te kopen voor een jongen of meisje
Hier hangt het eerste pakje al klaar in maat 50! Oh, ik kan niet wachten om kruimel daarin te zien! Haha, die kraamverbanden zijn enorm ja! Hier ook een badcape en knuffel in het pakket van zetje zebra! Wel leuk zo'n kado erbij! Hier weer wakker voor de nachtelijke plaspauze, hopelijk val ik nog even fijn in slaap!
Even een ego bericht. Vannacht werd zl weer wakker. Krijsen, helemaal overstuur. Tijdje bij hem gezeten maar meteen die angst toen ik wegging. Denk nachtmerries. Heb vannacht bij hem op de kamer geslapen (slaapbank). Niet al te fijn geslapen, maar zei tegen ml, laat mij vannacht maar, want als het de komende nacht weer is moet ik de volgende dag wel werken. Pfff. Word hier even heel onzeker van, zeker omdat het nu met die zs niet uitkomt.
Schmidt, kun je hem dan niet gewoon even bij jullie in bed nemen? Dan kun je hem voorzichtig terugleggen als hij (bijna) slaapt? Dat is wat wij doen als onze dochter in paniek wakker wordt. (Al gebeurd dat maar weinig) Ik heb een aardige nacht gehad gelukkig, alleen mijn meisje was al om 6u wakker een vroegertje dus. Manlief ligt ng te slapen, als mijn meisje naar bed gaat vanmiddag, ga ik ook even lekker terug want ik ben nog steeds ziekjes..
Goedemorgen meiden, Hier een iets betere nacht achter de rug dan de afgelopen dagen maar toch weer een aantal keer opgestaan om te plassen ik zou willen dat ik een hele nacht kon doorslapen maar denk dat dat voorlopig verleden tijd is. Dochter was ook weer iets na 06:00 uur wakker net maar opgestaan want ik kon de slaap niet meer vatten.
Ja dat plassen 's nachts is echt om gek van te worden. Ik probeer na 8u 's avonds niet meer zoveel te drinken, maar het helpt niet echt hahaha.. Volgens mij worden we voorbereid op slapeloze nachten
Beebiebeeb, Thanks voor de tip. eergisternacht heeft ie bij ons gelegen. En tegen die tijd dat hij in slaap was, was het 1,5 uur verder. Ml lag ook weer in coma. Dat is dan weer een nadeel dat hij op zolder slaapt 😉. Ik wil er voor waken hem te vaak in bed te nemen vandaar deze oplossing vannacht. Ons mannetje is dan zo bang.
Ach als het niet te vaak gebeurd schmidt, maakt het niet uit toch? Je kindje is bang en wil bij papa en of mama zijn, zo gek is dat niet. Ik lig dan liever even wakker in mijn eigen bed om ze daarna weer terug te leggen, dan dat ik een slechte nacht heb op een slaapbank. Mensen zijn gauw bang hun kind te verwennen of te verpesten. Ik heb hier nog nooit een probleem van gemaakt en mijn dochter is niet verpest hierdoor. Als ze bang of verdrietig is, mag ze bij papa of mama knuffelen. Als ze zich gaat aanstellen, heb ik dat gelijk door en heb ik no merci wat dat betreft is mijn dochter een slechte actrice
Hier komen ze alleen in ons bed als ze ziek zijn! De meiden eigenlijk nooit! Imre wel nog als die ziek is. Daarbuiten slapen ze in hun eigen bed. Hier zijn ze dan ook wel al ouder. Ik ben er ook altijd voorzichtig meegeweest om ze bij ons in bed te nemen. Mijn zusje is daar veel makkelijker in met het gevolg dat zij nu nog altijd beide kinderen in bed heeft liggen en haar vriend op de bank slaapt. Kindjes zijn 5 jr en 2 jr. Dat wil ik dus absoluut niet!
Het is bij mij idd de angst. Ik ben bang dat hij het dadelijk gaat misbruiken. De andere kant is weer dat het normaal een goede slaper is en alleen van zich laat horen wanneer er echt iets is. Wat de angst kok versterkt is de komst van de baby. Weet eigenlijk wel zeker dat hij het in de gaten heeft dat er op korte termijn iets echt gaat veranderen. Maar moet ondertussen wel weer lachen om wat iedereen zegt als je gaat googlen. Je mag hem er niet uithalen, bladibladibla. Nou hier heb ik mij idd nooit iets van aangetrokken, want bij zo'n verdriet troost ik hem. Het was een heel ander verhaal toen ik hem wilde laten doorslapen, toen heb ik hem wel laten huilen en ben ik hem alleen over zijn bolletje gaan aaien. Andere tip die ik las, ga er met je kind over praten. Hmmm, 19 mnd oud, kom laten we er eens over praten 😝
Pff vermoeiend hoor Schmidt! Hopelijk slaapt je zoontje de komende nachten beter. Vooral omdat je weer moet werken. Hier ook minstens 3 keer per nacht eruit om te plassen.. Nog maar een paar maandjes!
Hallo!! Ik ben Linda, 27 Jaar. Trotse moeder van een lieve dochter van ruim 3 jaar, Naomi. Wonen in Breda samen met manlief/papa Ben bijna 28 weken zwanger van ons tweede meisje 😍 en uitgerekend op 29 Januari 2015 Mag ik gezellig mee kletsen?? Lijkt me super leuk 😊
Mamalindaa, van harte welkom! Iedereen mag hier gezellig meekletsen. Met het onderschrift kan ik je zo snel niet helpen aangezien ik met mijn tel werk. Hopelijk heeft iedereen vandaag een rustige nacht en hoeven we er niet tig x uit. Wij hebben hier viorzorgsmaatregelen genomen betreffende onze kleine man. Onze kamer is verbouwd en voor als staat het campingbedje klaar. We zullen zien. In de loop van de dag heb ik steeds meer last van mijn buik gekregen. Echt last van harde buiken al dan geen voorweeen want heb ook steken in mijn rug. Kan er al bij horen in deze periode. Tijd om lekker onder de wol te kruipen. Slaap lekker voor zo/straks!
Hier een heerlijke zondag gehad! Vriend heeft plankje op de babykamer opgehangen, de plinten tegen de muur gemaakt! Alle spullen op de vliering gezet! Mijn moeder en haar vriend zijn nog langs geweest om hun nieuwe auto te showen! Daarna hebben wij nog lekker gewandeld. Al was dat iets te veel gevraagd van mijn lijf! Last van bekken en mijn buik! Vanavond ook veel harde buiken gehad! Schmidt, ik hoop voor jullie een rustige nacht! Ik lig er ook in! Trusten allemaal!