Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jehh, zl heeft heel de nacht doorgeslapen in zijn eigen bed!

2. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeej, wat super!!

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Super Schmidt!

4. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Zo hier ook een goede nacht gehad gelukkig!! Mijn griepje is flink afgenomen. Hopelijk gaat het vandaag helemaal over, ik doe maar gewoon nog even rustig aan. Ik lag wel gisteren lekker om half 8 in bed en om half 9 gaan slapen. Om half 7 vanmorgen kwam dochter mijn slaapkamer binnengewandeld. Dus dat was lekker een lange nacht!

5. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!
    Heb nog niet de tijd gehad het topic door te lezen. Maar ik leer jullie in de loop van de tijd wel kennen 😆 en als jullie iets van mij willen weten hoor ik het wel!
    Zelf ook een goeie nacht gehad. Maar 1 keer eruit om te plassen haha dus viel weer mee
    Net in het ziekenhuis geweest om bloed te prikken en een glucose test. Nuchter was hij 5.6 vies suikerdrankje op en straks weer terug.. ben benieuwd. Bij mn eerste zwangerschap had ik suikerziekte en de vk zei toen dat de kans groot zou zijn dat ik bij een volgende zwangerschap weer zou krijgen maar tot nu toe zijn alle testen gelukkig goed!!

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

@mamalindaaa, gezellig dat je mee komt kletsen!Dus ook een suikertest, hopen dat de uitslag goed is!

@Schmidt, wat lekker!

Hier weer beroerde nachten achter de rug, bleh!Ben kapot!
    Op zich voel ik me heel goed alleen doordat je niet goed slaapt gaat het allemaal wat lastiger...
    Gisteren ff naar ikea geweest, en een verduisterend rolgordijntje voor de beeb gekocht!Kamer is nu zo goed als klaar, nog even een wandplank, en het rolgordijn ophangen, en nog wat kabels wegwerken, dan is het af!
    Laatst nog wat spullen online besteld, dus ook dat kunnen we weer afvinken!
    De tijd gaat nu echt wel snel he?A.s Zondag wordt de jongste alweer 5, en precies een week later wordt de oudste alweer 10!We vieren het a.s zondag gewoon in 1x. Vrijdag kinderfeestje...nog traktaties maken/bedenken.Hebben jullie nog tips?hihi moet niet te moeilijk zijn...ben niet zo crea!

Fijne dag

7. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Houden jullie van sushi?
    Kwam dit tijdje terug tegen zit er erg leuk uit vind im

Sushi van snoep

Bijgevoegde bestanden:

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Hier een rot nacht gehad. Ik had zo veel last van rusteloze benen. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik kon daardoor mijn draai niet vinden.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik heb ook wel last van onrustige benen maar zo gauw ik in bed ga liggen is het over!

10. Mamatje89

Mamatje89 Bekend lid

5 nov 2012
    541
    0
    16
    Vrouw
    Mama :)
    Z-holland
    Ik heb ook soms last van kuitkramp en een onrustig spierpijn gevoel in mn benen heel irritant snachts

11. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rustloze benen zijn heel vervelend inderdaad zeker als je er niet van kan slapen miekielief 😦😦:(
    Zelf heb ik er last van als ik op de bank zit en moe wordt savonds maar als ik dan naar bed ga is het meestal over.

net terug van het zkh.. waarde was 8.1 beetje aan de hoge kant denk ik weet het zelf niet zo goed. Mja donderdag naar de vk dan zal ik het wel horen...

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Rusteloze benen?breek me de *** niet open!daarom slaap ik al maanden slecht!Overdag nergens last van maar s nachts...heb al extra magnesium, misschien een tip voor degene die het nog niet gebruiken?

Mamalindaa, volgens mij is 8,1 nog prima, dacht ik?Anders ff googlen,hihi!

13. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Mamalindaa, heb ff gekeken is toch wel aan de hoge kant aldus internet...

14. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Rusteloze benen, plasnachten en kinderen die te vroeg wakker worden of niet doorslapen; check! :)
    Nog geen harde buiken of voorweeën hier, dat is weer een meevaller!

Morgen plan ik een voormiddagje Breda - moet nog stof hebben voor bekleding maxi cosi en geboortegeschenkjes, waar kan ik nog leuke betaalbare positiekleding vinden? Dochter en zoon zijn allebei in zomer geboren, dus veel zomerkleding hier, maar het wordt toch dra wat kouder dus heb nog wat winterkleding nodig waarbij mijn buik niet steeds komt piepen ;)... Ik dacht zelf al: H&M, Miss Etam (waar is deze winkel in Breda?) en las over Future Maman (dicht bij stoffenmarkt?)?
    Liefst een beetje centraal bij elkaar gelegen, want moet s middags alweer terug zijn om de kids van school te halen! Misschien ook nog een kleine tussenstop bij Prenatal op de weg naar huis.... NOG TIPS? (Mama Lindaa, jij bent een goeie bron waarschijnlijk, jij bent van Breda ;) )

15. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja heb ik gelijk gedaan
    Zwangeren en google hihi trouwens moeders en google ook zoek alles op! Niet altijd even slim natuurlijk mjaa
    Staan veel verschillende informatie op veel ziekenhuizen/huisartsen/ verloskundige houden andere waarden aan maar het is volgens mij net op de grens ach ja wacht wel wat ze er over te zeggen heeft donderdag. Heb oaaf weken geleden ook een dagcurve gedaan (gewoon thuis) en die was keurig. dus wss hooguit extra op de eten letten en hoef ik niet onder controle bij de diatist/gynacoloog.

16. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    miss etam en h&m zitten beide in de barones (overdekt winkelgedeelte) future manan zit wat meer afgelegen in een zijstraatje van de grote markt maar die vind ik persoonlijk wel aan de dure kant.. wel hele mooie en fijne kleding. op de grote markt zit ook nog noppies maar ook die vind ik prijzig maarja dat is natuurlijk voor iedereen anders. ben zelf normaal gesproken al niet van de dure kleding.
    heb voor deze zwangerschap als aanvulling op me zwangerschapskleding die ik nog had een hele berg via marktplaats gekocht. echt super veel broeken,shirtjes,truien,vesten jurkjes van alles voor 30 euro. alles ziet nog super netjes uit

prenatal zit best wel uit de richting van het centrum he ?? weet niet of je dat wist?

waar kom je zelf vandaan?

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vanmorgen met Imre bij de GGD geweest. De jeugdverpleegkundige gaat met de arts overleggen ivm ogentest en gewicht/lengte. Het linkeroogje was iets beter maar het rechteroogje was hetzelfde gebleven. Hij was in 4 mnd tijd 1,5 cm gegroeid en 2 ons aangekomen. Ze liet de curve zien en je zag wel dat de lengte toch iets meer afbuigt naar beneden en hij zit al zo laag. Heb nogmaals aangegeven mij daar wel zorgen over te maken. Zij zou zo snel mogelijk iets laten weten over wat de jeugdarts ervan zegt en wat evt vervolgstappen zijn.

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Even korte reactie op rusteloze benen (druk aan het werk). Ik gebruik het volgende voor kramp en misschien werkt dit ook voor rusteloze benen (begin hier wel weer wat last van de krijgen). Idd magnesium, banaan voor het slapen gaan, glas (vruchten)melk voor het slapen gaan. Wat in het begin hielp (had toen echt megaadt van rusteloze benen) goede nacht thee. Alleen is dat weer niet fijn voor de blaas.

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Mamalinda, 8,1 is hier wel een verhoogde uitslag! De grens is hier 7,8 en zou je dus zwangerschapssuiker hebben.

Join the club zou ik zeggen :D
    Ik hoef tot nu toe ook alleen maar anders te eten en af en toe met vingerprikjes het in de gaten te houden. Alles is keurig netjes hier, maar toch zit die stempel op mijn kop en gaat er niet meer af :)

Zo ik heb mijn moeder nu even in huis die komt helpen poetsen :D ze stond ineens op de stoep met de vraag wat ze allemaal kon doen in mijn huis!! Wat een wereldwijf :D Dat komt echt supergoed uit aangezien ik me van het weekend niet lekker voelde en nog niks had gedaan!!

20. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    had het bij me eerste zwangerschap ook. moest toen onder controle bij de gyn. heb toen een dieet gehad (waar is me obsessief aan hield) en mocht uiteindelijk terug naar de vk en ben gewoon thuis bevallen.
    zie het deze keer (van zelf sprekend) niet zitten mja wacht eerst wel af wat ze donderdag zegt aangezien me dagcurve telkens wel goed waren. zwz nog wat meer op me eten letten, en heb al zoveel lekkere trek. we zullen zien

Deel Deze Pagina