Hier ook een hele goede nacht gehad! Pas om 6 uur eruit om te plassen! Heerlijk! Ik heb geen idee meer hoe de kruimel ligt. Kruimel lag in stuit maar ik vermoedde dat kruimel eruit gedraaid was. Nu twijfel ik of die niet dwars is gaan liggen! Ik hoor het morgen wel bij de controle! Waar voelen jullie de hik van de baby's? Ik echt helemaal onderin!
Ik heb nog geen hik gevoeld! Alleen maar getrap en gebeuk en hoe!! Voor mijn gevoel is deze baby echt veel drukker dan mijn dochter toen was! Ik heb het idee dat mijn mini nog steeds in stuit ligt. Het zit zo hoog Onderin voelt het ook zo 'leeg'. Ik denk dat ik kindjes maak die gewoon graag rechtop zitten
Hey allemaal. Mooie buikjes zeg...zal ook eens ff een foto van mijn buik maken! Slapen ging iets beter als de nachten ervoor maar nog niet zoals ik wil,grrr! ik heb dus ook last van kriebelbenen, en nu nu las ik dat het ook kan komen door ijzer tekort...in mijn geval zou dit dus kloppen.Ben flink aan de appelstroop en floradix, denk dat ik zo nog maar even een fles roosvicee ferro haal, en dan weet ik het ook niet meer,haha. Ons meisje lag de vorige x half dwars, half in stuit, en na mijn idee is dit nog steeds zo, voel haar echt alleen maar onderin!Nu al een dwarsligger,hihi!Nou ja, krijg toch al een keizersnee dus maakt het ook niet zoveel uit.... Joepie vandaag 28 weken!
Toch behoorlijk wat mama's die een geplande keizersnee krijgen geloof ik? Ben er eerlijk wel blij mee: geen zin om die hele ellende nog een keer mee te maken als dat niet nodig is. Zit nu bij de fysio, kijken of zij nog wat met mn rug kan haha
Hallo allemaal! Net controle gehad bij de vk. Alles zag er goed uit, en baby ligt goed. Bloeddruk was goed. 25 nov controle weer bij vk, en 26 nov groeiecho, en savonds info avond ziekenhuis over de bevalling. Fijne dag allemaal!
waarom krijgen jullie een geplande keizersnee?? als ik vragen mag hoor tenminste... de bevalling is me echt 100% meegevallen en hoop nu (natuurlijk ) weer op een goede snelle thuisbevalling. zie eigenlijk alleen maar op tegen de ellende ná de bevalling.. maar heb juist gehoord dat het herstel na een keizersnee langer en heftiger is...???? net in ieder geval m.n kraampakket binnen gehad. weer een stapje dichterbij hihi ben ook klaar nu met alle was . laatste paar dingetjes gisteren gestreken en in de kast gelegd. even n fotootje 😊
Mooi geworden pamela! Het ziet er strak uit Sodeju mamalinda! Kan wel zien dat je al een dochter hebt haha, wat een hoop kleertjes en spulletjes heb je! Ik wilde eigenlijk vanmiddag de laatste kleertjes uit gaan zoeken, maar mijn dochter is helaas alweer wakker na een uurtje slapen. Straks maar even kijken of ik haar even voor de tv kan zetten. Anders wil ze alleen maar 'helpen' en dat is niet handig
Mooie buiken dames! Lovelaughlive, jij hebt zo'n mooie ronde zwangerschapsbuik! Ik ben jaloers Ik vind mijn buik wel mooi maar er zal wel wat vet op zitten.. Hij is namelijk niet zo rond.. Haha. Fijn dat de controle bij de vk weer goed was! Super leuk Mamalindaa! Ik kan ook zo wegzwijmelen bij de kastjes vol met babyspullen! Mooie lampenkap Pamela!
Is jullie baby ook zo actief? Gisteren voelde ik hem echt de hele dag door.. Vanmorgen gewerkt, maar voelde hem wel af en toe. Niet evht op gelet en nu ik weer even zit is hij continue aan het schoppen
Hey, Pamela, mooi hoor!!! Mamalindaa, ziet er gezellig uit al die spulletjes, ook echt lekker meisjesachtig,hihhi. Je vroeg waarom een keizersnee, bij de oudste geplande keizersnee ivb met stuitligging, bij de jongste vaginaal bevallen, maar dat ging niet goed.Helemaal uitgescheurd naar binnen toe, waarbij een stukje van mijn darmen ook zijn meegescheurd!Vandaar voor mij een geplande keizersnee!
oow anieska dat klinkt heftig!! ben je daar wel helemaal van hersteld?? Super leuke lampenkap pamela!! mooi gemaakt ! heb inderdaad een hoop kleertjes..bij dochter nummer 1 zoveel gehad dat sommige ongedragen zijn blijven liggen. uiteraard paar nieuwe pakjes gekocht en gekregen. hele stapel rompers met lange mouw van een vriendin gekregen en dan de kleertjes die ik nog had. en dit is nog maar tot maat 68 heb nog 2 dozen op zolder staan.met grotere maten. maar weet niet of daar nog veel bruikbaars tussen zit maar dat uitzoeken.komt.nog wel ben.al blij dat ik het zover heb uitgezocht, gewassen en.vooral gestreken heb 😆 Ik voel deze baby een stuk minder dan bij dochter 1 wss omdat nu de placenta voor ligt. maar ze is vooral savonds laat en smorgens vroeg erg actief niet de fijnste tijden haha mjaa wat doe je eraan. wel een heerlijk gevoel he Julia88?! maak me soms wel ongerust als ik haar minder voel maar heb een angelsound... een van jullie toevallig ook??
Even een egobericht. Moest net voor de 2de x terug voor hetzelfde buisje bloed te laten afnemen. Telkens maken ze een fout. Ben donderdag, vrijdag en vandaag geweest. Heb even flink gejankt!!!
Hallo dames! Hier nog een januari mama, Eigenlijk had ik al het een en ander getypt en gereageerd en toen zag ik dames voorbij komen die me helemaal niet bekend voor kwamen... en toen zag ik pas dat dit weer een ander januari topic is woops Maar goed denk ga toch reageren en als jullie t goed vinden af en toe mee kletsen Ik zag hele mooie buiken voorbij komen! Mooi hoor! En jaa ook die met striae! Hoort er gewoon bij en vind het juist wel wat hebben! Is toch een soort van herinnering aan t dragen van je kindje! Ik zag ook een flinke kast vol roze!! Heel herkenbaar van mn vorige zwangerschap! en oooow wat zie ik er schattige dingen tussen! Mooi hoor! @schmid: das niet leuk!! Kan me voorstellen dat t je dan ff hoog gaat zitten.... nu hopelijk wel goed gegaan en is t klaar! Hier ook bijna alles al gewassen en gestreken en in de kast... tm maat 62. Grotere zit nog in een doos bij elkaar. Maar komt nog wel. Vandaag groei echo gehad en alles prima! Volgende keer weer een groei echo... tja wrom? Ik zou t nie weten... Vond t wel prima nog een keer extra spieken! Hebben nu zo'n beetje al een plakboek vol aan echo plaatjes geloof ik! Verder kwam ik er vandaag achter dat ze het hier blijkbaar verplichten bij thuisbevallingen om op begane grond te bevallen... Das nieuw voor mij na twee thuisbevallingen te hebben gehad. Maar goed direct contact opgenomen met zorgverzekeraar en krijg hooglaagbed wel gewoon volledig vergoed... dat scheelt. Op zich ook echt niet erg dat beneden moet bevallen en heeft ook vast voordelen. Maar het is niet echt knus zo'n bed in de woonkamer met de feestdagen. We maken er t beste maar van Beeb is hier laatste dagen ook flink in beweging en flink hard ook! Ene kant fijn maar bij mn ribben porren vind ik toch iets minder en heb T laatste tijd erg benauwd en last van maagzuur... Liefs,
Inderdaad wel fijn hoor om de baby veel te voelen heb ook een angelsound, maar eigenlijk al tijden niet meer gebruikt omdat ik hem veel voel. He wat rot Schmidt, wat raar dat het elke keer mislukt. Maar 3 keer is scheepsrecht! Hopelijk nu wel goed! Mamavandaisy welkom! Dit is een topic waar een tijdje geleden twee topics zijn samengevoegd. Of schrijf je mee in het bevallingslijst forum? Leuk al die echo's! Als met de baby alles goed is tenminste ik zou het ook niet erg vinden om een keer extra te spieken! Maagzuur herkenbaar hier!
Hai dames, Mooi buikkies, moet ook maar weer eentje plaatsen. Schmidt wat naar, hopelijk is het nu voorbij. Mamalinda sweet al die meisjesspulletjes en kleding, hou ervsn al ben ik tot nu toe een jongensmama. Mijn groeiecho is goed verlopen, heb er wel weer een op 1 december vanwege dat de vk het niet goed aanvoelt op mijn buik en daarom weer een echo wilt, vind ik prima kan ik lekker baby weer zien. Baby is hier ook volop bezig en ligt al wel met zijn hoofd naar beneden net als grote broer rond deze tijd. Vandaag is hier de badkamer gesloopt zowat en ze hebnen nog geen oorzaak ontdekt dus hopelijk snel beter nieuws of in ieder geval meer duidelijkheid. Fijne avond nog dames
welkom mama van daisy klets gezellig mee. ben er zelf ook net nieuw bijgekomen 😊 bij mn eerste zwangerschap heb ik ook belachelijk veel echo.s gehad indd alleen maar leuk en fijn! deze keer nog niet zoveel echo.s maar morgen 1e keer naar de gyn dus wss dan weer eens een echo. Toch weer n klein voordeeltje! Beebiebeeb weet jij toevallig of een te lage suiker ook.gevaarlijk is voor.de baby? Ga het natuurlijk morgen ook vragen maar mss dat jij(of mss iemand anders) het mss weet. Heb vandaag weer een dagcurve gedaan en suiker is gewoon harstikke netjes..maar wel.dus 2x voor het eten.onder de 4... Maar heb zelf het idee dat net allemaal.wel meevalt met die diabetes.. mjaaa richtlijnen he Fijne avond moeders!!
Hallo dames, Hier voel ik baby ook heel veel bewegen, en de hik ook heel duidelijk. Slaap ontzettend slecht, voel me snachts ook heel zielig hihi.. lig gewoon niet lekker en plas vaak. Ook last van mijn rug en heupen en baby beweegt dan constant. Verder gelukkig geen kwaaltjes, het begint wel allemaal wat zwaarder te worden. Ben nu geloof ik 4 kilo aangekomen.
Hier wisselt het nogal de bewegingen van de kruimel! Er zijn dagen dat ik het minder voel maar er zijn ook dagen dat het wel wat minder mag! Vandaag mijn 30 weken waggeltje! Straks op controle bij de vk en ben zo benieuwd of de kruimel nog altijd in stuit ligt! Hier inmiddels al zo'n 14 kilo aangekomen! Mijn vk heeft er nog niks over gezegd!