Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    De kleine is hier bijna altijd flink actief. Op het werk kan ik een auw niet altijd onderdrukken, want hij trapt steeds op dezelfde plek.

Gister een kinderwagen gehaald via marktplaats. Quinny buzz (zwart). Ziet er bijna als nieuw uit

2. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mommychar, fijn dat het goed was en helemaal prima toch een extra echo!

Joyyke, wow wat een mooie buik!

Pamela succes vandaag bij de vk!

Schmidt wat fijn een bijna nieuwe kinderwagen via mp. Scheelt toch weer een hoop geld!

3. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Joyyke mooie buik hoor!
    Schmidt Herkenbaar! Hier trappelt ie soms lang achter elkaar op de zelfde plek en fijn is t niet... of tussen mijn ribben. .. Nee dan komt er hier ook wel een x au uit! ;)
    Kinderwagen hier ook via marktplaats. .. Scheelt toch een hele hoop. Wij Hebben De Bugaboo frogg, daarnaast nog een duo wagen voor wanneer ik alleen met de kids ergens heen moet of wil.

Vanmiddag weer naar de fysio. .. pff ontzettend last weer van mn bekken...ging er gisteravond aan onderdoor...
    Ben na 21.00 u dan ook ma mn bed ingekropen... kon me geen houding meer vinden.

Dames met vk controle, succes!

4. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een wagen van marktplaats! 45 euro! Dat geloof je toch niet haha met bak, maxi cosi en wandelwagen gedeelte
    Kreeg er zelfs nog een campingbed(wat ik weer verkocht heb voor 15 euro) en een draagzak bij 👍

Succes iedereen met alle vk,gyn en fisio afspraken!

Bijgevoegde bestanden:

5. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wat betreft aankomen, dit is heel verschillend dus vk zal niet snel wat te melden hebben denk ik.. Gemiddeld tussen de 6 en 15 kilo kun je aankomen, soms wat meer soms wat minder. Bij zoonlief ben ik 18 kilo aangekomen, was toen wel heel erg mager dus was alleen al nodig om de basis te leggen hihi.

Ben nu gestart met een gezond gewicht, ben benieuwd wat er uiteindelijk aan komt.

Ik heb mijn kinderwagen ook via MP gekocht, de Maxi Cosi Mura 4 met babybak en alle toebehoren. Echt als nieuw ook, maxi cosi zelf ook via internet (fb).

Zometeen gesprek met mijn manager om de zwangerschap/verlof te bespreken. Hij gaat de zwangerschapsuitkering aanvragen, het begint al zo dichtbij te komen!

Las dat een aantal dames een keizersnede krijgen, lijkt me wel spannend hoor! Ben natuurlijk bevallen vorige keer, hoop weer zo een mooie te bevalling te mogen meemaken, keizersnede zou ik bang voor zijn.
    Maar goed ben dan ook nog nooit geopereerd dus misschien daarom.

6. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Mamaalinda, wat een koopje zeg!Leuk!
    Mamavandaisy baleb van je bekken, hopen dat de fysio wat voor je kan doen!
    Joyke85, succes met je gesprek!

Wij hebben geluk, krijg/leen de kinderwagen van mijn schoonzusje, de maxi cosi mura.
    De gewone maxi cosi ook via mp, echt ziet er nog zoooo goed uit!

Zal even de was aanzetten meiden, moet ook gebeuren helaas!

7. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat is er weer veel geklets meiden, leuk en gezellig!
    En twee nieuwe dames erbij, welkom in ons gezellige topic :)

Ik ben de afgelopen dagen best druk geweest en nog steeds niet helemaal fit :( van m'n griepje..heb manlief er inmiddels ook mee aangestoken en mannen zijn zo zielig als ze ziek zijn ;)

Gisteren controle gehad bij de verloskundige en alles was helemaal goed, mannetje lag al met zijn hoofdje naar beneden. Ik weet dat dat altijd nog kan veranderen. Over 4 weken krijg ik ook een groeiecho ben dan 34 weken en 4 dagen precies de dag dat toen mijn weeën begonnen van mijn dochter.

Hier toch maar een lamp gekocht afgelopen weekend bij kwantum, manlief vond deze leuk en hij was niet zo duur en ik had zoiets dan heeft hij ook wat uitgekozen, we moeten hem alleen nog ophangen en de oude weg halen, denk dat ik die maar op Mp zet, ook zijn we geslaagd voor gordijnen en die zullen over 2a3 weken klaar zijn.

Ik ga er weer vandoor want ik moet van mezelf de badkamer gaan schoonmaken, stel het iedere keer uit want heb er zo'n hekel aan.

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Controle bij vk was weer goed! Bloeddruk prima, bescheiden buikje (26 cm)! Kruimel lag volgens haar nog altijd in stuit, begin mij er nu wel langzaam een beetje zorgen om te maken. Op 9-12 liggingsecho en 26-11 en 10-12 weer controle vk!

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    PAmela, fijn dat alles goed is.

Wij hebben wel wat meer aan de wagen uitgegeven, mede omdat wij hiervoor geld krijgen van mijn schoonmoeder. Daarnaast wilde wij persé een Quinny, omdat wij lang zijn is dit een erg prettige wagen. EN via mijn oom kunnen wij deze wanneer nodig laten repareren. Nu nog via de veiling waar ik eerder over vertelde hopen dat we in aanmerking komen voor een nieuwe mai-cosi, oude past niet op de nieuwe wagen.

10. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Wat een goede deals via mp dames!

Welkom nog mamavanDaisy.

Pamela blij dat de controle goed is verlopen.

Starry haha weet er alles van, heel zielig,,,van ml mag ik de badkamer niet eens meer doen al sinds de 12 weken ofzo.
    Julia, ben er ook blij mee hoor extra altijd leuk!

Hier vanochtend lekker ontbeten met een vriendin thuis was weer gezellie.
    Hier nog een foto niet zo geweldig duidelijk.

11. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Hier is ie, vergeten toe te voegen :D

Bijgevoegde bestanden:

12. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Mammychar!Mooie buik!Enne wat match je mooi met je telefoon,hihi!

Pamela, ff een vraagje aan jou, ik zag dat vk bij jou 26 cm heeft gemeten(je buik)dit is dan toch van je schaambeen tot aan je bovenkant baarmoeder?En wat wil dat zeggen?Wat ik begreep heeft dit toch te maken met de groei van je kindje?

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn die maten idd de groei. Ongeveer dan.

Ik zat 29 wkn en 6 dgn op 30 cm

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Volgens mij is dat niet de groei van je kindje, maar echt de groei van je baarmoeder. Dat je baarmoeder een bepaalde grootte heeft, wil niet altijd iets zeggen hoe je kindje groeit. Denk bijvoorbeeld aan iemand met veel vruchtwater ofzo. Ze hebben wel gemiddelden geloof ik van hoe hoog je baarmoeder ongeveer zit bij het aantal weken zwangerschap. :)

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik zag op de oude kaart van Imre dat ik daar ook iedere keer 4 cm "achter" loop op de zwangerschapsduur. Ze heeft er verder ook niks over gezegd. Alleen dat ik een bescheiden buikje had en kruimel waarschijnlijk kleiner zal zijn als grote broer! Mijn buik zit nu op 1/3 nx!

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Volgens dit kaartje zit het helemaal goed!

17. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is idd de groei vd baarmoeder. En is idd afhankelijk van kindje, ligging en vruchtwaterhoeveelheid.

Hier net terug van de gynaecoloog, met kindje alles goed. Was nu netjes naar hoofdligging gedraaid, heb ik 2 dagen geleden ook voelen gebeuren. Pamela, maak je echt geen zorgen, zl is destijds pas bij 36 weken gedraaid naar hoofdligging.
    Groeiecho gaf wel aan wat ik zelf ook dacht: groot kindje. Lag nu 2 weken voor en ook nog 1.5 zo veel vruchtwater als normaal.

Mamalindaa:ik krijg een keizersnede om 3 redenen: zl Was erg groot, mijn bekken is te smal en wil hetoch zelf ook graag zo.

Wat een mooie buikfotos van iedereen! Mooi om te zien hoe die groeien he?

18. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mooie buik Mommychar!

Fijn dat alle controles weer goed waren! En hopelijk draait jullie baby nog Pamela!

Hier telefoon gehad van kraamzorg. Die komen over 3 weken langs. Ben benieuwd!

19. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hmm zit er ver boven 😜

20. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens dat schema is mn baarmoeder ook 'groot' 25 cm met 25 weken. Morgen weer verloskundige.

Houden me zwz lekker bezig zo.. vandaag dus naar de gyn geweest..hebben wel.een echo gemaakt maar geen groeiecho dus daar moet ik nog voor terug. Morgen naar de vk en Vrijdsg weer naar t ziekenhuis voor de dietist. Volgende week nog naar internist en diabetesverpleegkundige en dan is de groeiecho dus ook alweer bijna.. pfff maar goed dat ik niet werk haha en dat het ziekenhuis hier beetje dichtbij is!

mooie buik mommychar! Staat lekker naar voor he?!

Julia88 was bij de eerste ook erg benieuwd toen de kraamzorg langs kwam maar het is eerlijk gezegd niet veel bijzonders. Mja zeker bij de eerste zijn zulke dingen spannend en weer n stapje dichterbij

En indd pamela maak je nog geen zorgen! Dochter 1 draaide ook pas op het allerlaatste moment. Dochter 2 ligt al een tijdje goed nu.maar hopen dat die niet ook laatste moment besluit om te draaien haha

Deel Deze Pagina