Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Pamela, ook aan jezelf en je baby denken hoor! Gezondheid gaat voor alles!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit idd niks anders op. De kleine liep hier al ruim 2 wkn voor. Raar hoor dat ik het niet meer trek in het onderwijs. Iedereen ziet het behalve de leidinggevende.

Julia, succes met werken.

3. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Schmidt, 2e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    12-1 Mamatje 89, 2e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken november:

10-11 Schmidt groeiecho
    10-11 Beebiebeeb internist
    10-11 Noralie vwp+groei-echo
    12-11 Noralie controle vk
    13-11 Joyyke controle vk
    14-11 Schmidt controle vk
    14-11 Beebiebeeb controle vk + groeiecho
    18-11 Anieska controle vk + groei-echo
    18-11 Starry controle vk
    20-11 Boerderijmama controle vk
    24-11 Noralie controle vk
    26-11 Pamela controle vk
    26-11 LoveLaughLive groeiecho

Afspraken december:

01-12 Mommychar groeiecho
    04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho
    04-12 Starry groeiecho
    09-12 Pamela liggingsecho
    10-12 Pamela controle vk

Totaal:

❤️ Jongen (9) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?

4. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Schmidt, hoe lang moet je nog werken?
    Anders toch maar ziek melden dan?

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Schmidt: ik zou dan echt de ziektewet in gaan als je leidinggevende niet wil mee werken maar dat is mijn mening.

Pamela: jeetje wat vervelend dat je kies eruit moest, hoop dat het qua pijn nog uit te houden is? Heb je nu nog last van bloedverlies? Kan me echt heel goed voorstellen dat je enorm bent geschrokken! Oh nog m'n complimenten voor je coole lamp!

Hier vandaag ff naar de Primark geweest en heb alleen voor mezelf een trui gekocht, twee vesten, een tasje en topje..toen weer naar huis. Even gestofzuigd beneden en gedweild..manlief is nu naar de snackbar ondanks dat hij ziek is wilde hij snacken :D

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik heb geen bloedverlies meer gehad en het was idd best schrikken!
    Helaas blijft de buik wel nog wat gevoelig maar kruimel is ook erg actief vandaag!
    Morgenvroeg maar even bloedprikken voor hb en glucose daarna even naar de stad voor een fitting met plafondstukje te halen om de lamp op te hangen. Meteen de letters van de naam meenemen die wil ik ook nog beplakken met het behang! Voor de rest maar mijn rust blijven pakken!

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Starry, lekker geshopt dus.

Ik moet nog 2 wkn werken

8. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Ow wat ben ik moe vandaag. Gister en vandaag niet echt mijn dagen. Zo moe, futloos en continue honger. Kleintje trapt er gelukkig rustig op los. Dat is erg genieten.

Morgen hebben wij het gesprek met de gastouder en gastouderbureau. We gaan het dan vast leggen dat onze kindje bij haar komt na mijn verlof. Het is fijn om dat af te sluiten.
    Hebben jullie de geboortekaartjes al klaar?wij hebben ze al wel uitgezocht, maar nog niet besteld. Tekst wat we erin willen hebben moeten we nog rond hebben. Ik wil ook 7 kaarten zonder contact gegevens. Die voor mijn de bewoners van me werk. We hebben wel een drukkerij gevonden waarbij het kan. Dat is wel fijn.
    Onze baby Kamer hoeft nu alleen nog maar ingericht te worden. Zo fijn. Ik hoop dat we dat zsm gaan doen. Ik kan niet wachten om alles in te delen en de laatste spulletjes te kopen.

Wij hebben trouwens maandag 17 Nov weer controle

9. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Weer aardig wat geschreven hier!

kinderwagen: wij hebben bij oudste een nieuwe Mura 4 gekocht, geweldige wagen! Alleen loopt één bandje altijd plat, heb al zeker 6 nieuwe banden op laten leggen, dus wil eens informeren naar een volledig nieuw wiel/velg...
    Heb vorige week een Zapp kunnen overnemen, zitting is nog nieuw want vorige eigenaars hebben hem enkel met m/c gebruikt! Rode kleur en perfect in orde, mét adapters m/c voor 55euro. Vond ik toch een koopje (en dan nog in ons eigen dorp).

fietskar: ben hier helaas geen voorstander van, mij lijken de baby's zo dooreengeschud te worden? maar er bestaan ook hangmatjes voor baby's dacht ik, dan zijn de schokken minimaal?
    Wij hebben een bakfiets via mp, alweer 4 jaar nu, 2jaar geleden trapondersteuning op laten zetten omdat hij nu elke dag 4x op en af gebruikt wordt naar school (2.5km) en toen hebben we 2e wagen ook verkocht. Is echt ideaal! Duur materiaal, maar veel goedkoper dan een tweede wagen!

Pamela; auw tandartsbezoek... en nog een kies eruit ook :(. Bloedverlies is ook schrikken, houd je rust maar wat aan!

schmidt: gelukkig toch een wagen kunnen vinden die jullie bevalt! m/c vindt je ook vast wel op mp als je via de veiling niet slaagt.
    En, ook jij aan jezelf denken hoor! Kan je vk geen ziektebriefje geven?

maagzuur: hier heb ik zakjes siroop voor, Maalox. Is reeds gedoseerd in knijpzakjes en werkt écht, weet niet of het in NL te verkrijgen is...

Baby is hier ook super actief, maar voorlopig nog niet pijnlijk :).
    Het vaak moeten plassen is echt ongelofelijk vind ik, elk 1.5u moet ik minstens naar het toilet, ja ook s nachts!! Ik heb ook wel altijd dorst, dus ik drink erg veel water dus dat helpt vast niet :)...

Vandaag begonnen aan de bedankjes, potjes gelei gemaakt (al 75 stuks klaar, nog 25 te doen). Ging eigenlijk verbazingwekkend snel, lukte ook perfect (stolling mislukt nog wel eens bij appeltjes gelei...).

10. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Schmidt, jeetje balen zeg! Maar wel aan jezelf denken en anders idd toch maar ziekmelden?

Pamela..... doe maar flink ff rustig aan dan! Hier ook aantal keer wat bloedverlies gehad maar is gewoon zo zorgwekkend! ook al weten we dat het er gewoon bij kan horen....

Voor de lijst.... ik ben er niet handig mee maar als iemand me er aan toe wilt voegen? hier de info:
    15 jan uitgerekend, derde, jongen
    Volgende afspraak controle vk + groeiecho: 26 november

Hier vandaag 30weken! En dus weer even buikfotooo!
    :p:D Hieronder mijn 30 weken buikje!

Bijgevoegde bestanden:

• 30wk.jpg
      30wk.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,3 KB
      Weergaven:
      0
    • 30wk!!.jpg
      30wk!!.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,6 KB
      Weergaven:
      0
  11. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Deze wilde ik ook even met jullie delen! ;):D
    Wat is ze ook een schatje!!

Bijgevoegde bestanden:

• 30wk!.jpg
      30wk!.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      0
  12. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ja buikkie van mij staat er naar voren, beiden keren zo een zwangerschap. Anieska haha ik blijf matchen hoor!!

Pamela ohjeetje tandartsbezoek en harde buiken samen met bloedverlies doe je rustig aan, let alsjeblieft op jezelf.

Schmidt wat naar ze tonen helemaal geen begrip zo te lezen.

Starry heerlijk geshopt dus, ik was vandaag ook wezen kijken maar niet echt geslaagd, dan maar weer online shoppen ben ik goed in en meestal genoeg kortingen:D.

Mooie buikfoto's en mamavandaisy die laatste is zo cute!

Ik heb controle trouwens op 24 movember staan.
    Fijne avond ladies

13. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    ❤️Januari 2015 mama's ❤️

02-1 MiekieLief, 1e kindje
    03-1 Schmidt, 2e kindje
    03-1 Michieltje, 1e kindje
    07-1 Ellis2014, 1e kindje
    08-1 Noralie87, 1e kindje
    11-1 Starry, 2e kindje
    11-1 Katharina, 1e kindje
    12-1 Mamatje 89, 2e kindje
    14-1 Pamela1203, 4e kindje
    15-1 Nail87, 2e kindje
    15-1 MamavanDaisy, 3e kindje
    15-1 Joy86, 2e kindje
    18-1 Love2Live, 1e kindje
    20-1 Mommychar, 2e kindje
    20-1 Boerderijmama, 3e kindje
    21-1 Lusvi, 1e kindje
    22-1 Julia88, 1e kindje
    24-1 Joyyke, 2e kindje
    25-1 BeebieBeeb, 2e kindje
    26-1 LoveLaughLive, 1e kindje
    27-1 Anieska, 3e kindje
    29-1 MamaLindaaa, 2e kindje

Afspraken november:

10-11 Schmidt groeiecho
    10-11 Beebiebeeb internist
    10-11 Noralie vwp+groei-echo
    12-11 Noralie controle vk
    13-11 Joyyke controle vk
    14-11 Schmidt controle vk
    14-11 Beebiebeeb controle vk + groei-echo
    17-11 MiekieLief controle vk
    18-11 Anieska controle vk + groei-echo
    18-11 Starry controle vk
    20-11 Boerderijmama controle vk
    24-11 Noralie controle vk
    26-11 Pamela controle vk
    26-11 LoveLaughLive groei-echo
    26-11 MamavanDaisy controle vk + groeiecho
    Afspraken december:

01-12 Mommychar groeiecho
    04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho
    04-12 Starry groeiecho
    09-12 Pamela liggingsecho
    10-12 Pamela controle vk

Totaal:

❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5)

Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Pfff! Wat een dikke buiken allemaal!!!

Die van mij is ook zo dik :p hihi, dikkertjes zijn we ;)

Ik heb het idee dat mijn baby gedraaid is ofzo. Heb ineens van onder meer last en van boven het idee dat ik ietssssssssje meer de ruimte heb..
    Als ik nu buk om mijn schoenen vast te doen, doet dat ook echt zeer onderaan mijn buik.. Herkennen jullie dat?

15. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, idd fijn om alles geregeld te hebben. Groot gelijk.

Boerderijmama, jij bent dus overal
    Goed voor geslaagd. Ik zal als ik jou was goed informeren of de mura fabrikant geen garantie biedt. Vaak is dit mogelijk, maar men weet dat niet. Wij hebben zelf ook de Zapp 😉.

MamavanDasey mooi buikje. Groeit goed.

Denk dat ik morgen even de Arbo bel en ander de vk. Maandag de echo, kunnen we weer met duidelijke cijfertjes te krijgen.

Toiletbezoeken, ik mag ook zo vaak.

16. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Ik kocht hem bij de Babydump, zou daar eens kunnen horen -allicht ook nodig voor het nieuwe wiel- maar is natuurlijk al 6jaar geleden gekocht... En we zijn sindsdien al 2x verhuisd, dus de factuur vinden is ook niet zo makkelijk meer :) ...

Beebiebeeb, mijn schoenen aandoen valt ook echt niet mee! En me bukken om te helpen bij de schoenen van de kinderen ook niet, pfff! Hoe ik dat op het einde ga moeten doen... :( ?

Was trouwens dinsdag gezellig in Breda, heb paar spulletjes bij h&m gekocht, bij miss etam was er geen positiekleding? Andere winkels heb ik niet gevonden... maar bij v&d nog een leuk uniseks overslagshirtje van Nijntje en tetra washandjes meegenomen voor baby. En wat is Tiger een leuke winkel!! :p

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beebiebeeb, ook een mooi buikje.

Boerderijmama, ik weet dat je bij quinny/maxicosi ooo met een oude wagen terecht kan. Weet niet of de babydump
    Je goed antwoord zal geven. Voor hun staat verkoop natuurlijk bovenaan.

Had net mijn mail van school nog een keer geopend (best stom). Komt er weer een ander probleem naar boven van mijn mijn leidinggevende over minuren die ik heb (dankzij hun fout). 2 voorstellen. Bij 1 voorstel staat 3 punten waaronder voor of tijdens mijn verlof een dag extra terugkomen om mijn vervangster in te werken. De andere optie bestaat uit een compositie waarbij ik geen extra salaris krijg voor de rekenlessen die ik gegeven heb. Hier heb ik recht op en hebben het ook hard nodig nu ml geen werk heeft. Conclusie, bel
    morgen geen Arbo, meld me maandag ziek, ik ga dinsdag wel naar mijn functioneringsgesprek (is niet met mijn leidinggevende maar haar baas) en mijd het bovenstaande, maar benoem wel dat ik de afrekening voor het rekenen geregeld wil hebben.

18. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Tijdens je verlof mogen ze je niet dwingen terug te komen en extra uren die je gewerkt hebt mogen ze ook niet aankomen.
    Ik zou me idd ziekmelden en je functioneringsgesprek afwachten. Maar wat een gezever zo... Succes

19. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wat ontzettend vervelend hoe je werkgever doet Schmidt. Maar ziek is ziek, zijn ze voor verzekerd dus als je het niet meer trekt dan moet je zeker je gevoel volgen.

Beebje is ontzettend druk in mijn buik op het moment. Lig in bed en het is alsof ze zich afzet tegen de matras en aan de andere kant puilt er dan een voetje/handje uit jeetje..

Het gaat zo snel opeens, nog maar elf weken. Het aftellen is begonnen :D

Slaap lekker dames

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Jeetje schmidt wat een puinhoop daar bij jou op het werk! Verlof is verlof en dan zou ik ook niet extra gaan! Wat betreft minuren, daar hadden ze toch eerder mee aan de bel kunnen trekken! Ik denk dat jij het beste besluit hebt genomen!
    Hier in het begin van de nacht erg slecht geslapen! Om 3 uur opgestaan om een paracetamol te nemen en toen nog lekker kunnen slapen! De pijn is nu verdraagbaar!!

Deel Deze Pagina