Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joykke, soms kunnen ze idd hard te de buik duwen. Op zich komisch, maar slapen lukt dan niet.

Pamela, vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad.

Heb noet geweldig geslapen. Merk echt dat elke prikken in de nacht teveel is. Ml was op de werkkamer bezig met al zwakker ligt dan normaal, maar dat was al te. Zwangere vrouwen 😝. Zit te twijfelen of ik de vk even bel, zodat zij ook aangeeft dat het werken niet meer gaat.

2. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Pfff schmidt. .... vaag allemaal. .. niet leuk! Ben nu wel erg benieuwd naar wat haar baas zal zeggen bij t functioneringsgesprek... Jij doet er zo iidg goed aan. Maar was fijn geweest als t anders had gekund...

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier was gisteren in bed ook iemand erg actief en zich idd ook aan het afzetten tegen het matras! Ook nu is kruimel weer erg actief en gaat zo met iets langs de bovenkant van de baarmoeder en dat voelt alles behalve fijn!
    Dadelijk de kids naar school en dan even bloedprikken en naar de Xenos! Ik moet eigenlijk ook de grote boodschappen doen maar even kijken hoe ik dat ga doen! Helaas hebben wij een vol gepland en druk weekend voor de boeg waardoor ik niet samen met vriendlief kan gaan! Misschien vanavond als hij een beetje op tijd klaar is met werken!

4. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Hier even een ego berichtje!Mijn jongste wordt zondag 5 jaar, en de oudste de zondag daarop 10 jaar!Straks het eerste kinderfeestje van de jongste, 10 stuiterende jongens,hihi!Hij viert het samen met een vriendje in ballorig, dus dat scheelt weer!haha!
    Zondag vieren we de verjaardag van beide jongens gewoon thuis voor familie en vrienden...dus dat wordt een drukte!!!!Pfff ben al moe als ik eraan denk!Maar wel gezellig!

Merk dat ik ook steeds vaker last van mijn rug heb, en veel meer harde buiken dus moet het eigenlijker rustiger doen, maar ja ben daar niet het type voor...;)

Pamela zo zit ik ook met de grote boodschappen, en dan nu natuurlijk voor de verjaardag, bier enzo is best zwaar, maar het scheelt dat de jumbo tot 22.00 open is, en dat mijn vriend dat vanavond even doet als hij de oudste naar karate heeft gebracht!Misschien kun je het zo doen??
    Mijn vriend werkt ook veel en alles komt ook (bijna)altijd op mij neer...hij werkt vaak zes dagen in de week, en is weg van 6.00 tot 18.00.Ik zeg weleens voor de grap, we zijn echt een traditioneel gezin, de man voor het geld en de vrouw voor de rest!
    Fijne dag allemaal

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Anieska, een gezellige drukte. Veel plezier.

Boodschappen, grote boodschappen doe ik niet meer alleen. Gaat ml niet mee kan hij naar zijn drinken fluiten 😜.

Zo op zoek naar een kado voor ml. Is donderdag jarig. Vieren het door alles alleen voor onze ouders.

Vk gesproken, aangezien mijn dossier begrijpen ze heel goed dat ik me ziek ga melden. Mocht mijn werkgever dit willen nagaan mogen ze altijd bellen, maar een verklaring krijgen ze niet, alleen dat ze erachter staan dat ik ziek thuis ben.

6. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Wat een slechte nacht... Ik heb zo last van rusteloze benen en vocht in de benen. Zo irritant.

7. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, dat is idd super irritant.

8. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Zo...
    Gisteren VK geweest.. Ik moet rustiger aan gaan doen en advies is om 6 weken voor de uitgerekende dag met verlof te gaan. Te veel harde buiken en buik reageert heftig op alles...
    Nou Schmidt, lang leve het onderwijs!!
    Bij jou gaat het dus ook om leidinggevenden die alles beter weten..
    Vooral irritatie en dat is niet goed voor ons...
    Maandag weer gesprek, dus... Kreeg net al mail of ik het voorwerk voor mijn leidinggevende alvast kon doen voor het gesprek van maandag a.s. ????? Alsof ik geen werk heb.. heb ook vriendelijk teruggemaild dat ik daar geen tijd voor heb.

Maar Grummel ligt goed, al ingedaald... hoofdje lag al laag i het bekken...daar schrok ik even van, maar is normaal.. hihi..
    Beentjes hebben altijd rechts gelegen en nu lagen ze links..
    Hartslag was nu 135 :) Blijft zo bijzonder..

Heb vanmorgen met een groep autistische kinderen gewerkt en van eentje kreeg de baby een kus :) Super leuk..
    Pamela: blij dat het weer iets beter gaat..

Fijne middag nog dames.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Ik ben vanmorgen met pijn en moeite thuis gekomen van de kids naar school brengen. Zo'n last van mijn rug en buik en er was iemand op mijn blaas aan het trappen! Ik heb bij thuiskomst wel even een potje gejankt hoor! Zie het zo niet zitten om zo nog weken door te moeten gaan. Toch nog even gaan bloedprikken en de stad in geweest, jeetje lijk wel een oude oma! Vanmiddag de jongste maar met de auto van school gehaald! Kon het niet opbrengen om 2 x dat stuk te moeten lopen.
    Vriend moet werken tot 18.30 uur dus daarna maar even de boodschappen halen! Nu nog even iets bedenken voor straks te eten en nog snel gaan halen!
    Einde klaagzang!

10. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Ik had urine moeten brengen om te testen voor blaasontsteking... net gebeld, dat was het gelukkig niet :)

Denk aan jezelf Pamela! Gaat het niet, dan gaat het niet.

11. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ellis, fijn dat de Urine goed is en de rest. Ik heb ook veel last van mijn blaas maar ook hier zit de kleine al flink laag. Het klinkt stom, maar in het onderwijs houdt bijna niemand het vol tot 4 wkn van te voren. Ook jij aan jezelf denken. Je lichaam geeft dit niet voor niks aan en de vk zegt niet voor niks dat je met 6 wkn moet. Autistische kinderen kinnen zo lief zijn he.

Pamela, denk echt aan jezelf. Zoveel pijn is niet normaal en je werkt niet voor niks al heel lang niet meer. Ik snap dat er veel moet gebeuren en er zit ook nedteldrabg tussen, maar echt sommige dingen kunnen wachten of minderen. Ik wil hier ook steeds stofzuigen en dan denk ik, nee, daar krijg ik last van. Mss morgen wanneer het iets beter gaat en anders mag ml dat doen.

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jaaa weekend dames!!!
    Ik ben elke week steeds blijer dat de werkweek weer voorbij is :) ik heb, buiten dat mijn lijf het steeds minder leuk vindt, ook gewoon geen zin meer :) geen uitdaging ofzo.
    Ik ga ook lekker met 6 weken met verlof. Sowieso van te voren al beslist, want ik heb ook een lichamelijk zwaar beroep. En ik vind het heerlijk, ik kan niet wachten :D

Mijn meisje ligt zo waar al lekker in bed en manlief is weg vanavond. Lekker een heeele lange avond voor mijzelf! Theetje erbij, komt er nog wat leuks op tv vanavond? ;) fijn weekend allemaal iig!

13. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Ik heb juist het hele weekend dienst haha. Op zich niet heel vervelend alhoewel ik begin te merken dat de avonddiensten wat zwaarder worden. Laatste maandje bedenk ik me dan maar.

Ik had vandaag met zoonlief uit school halen ook een zeer gevoelige buik, liep net als een oud vrouwtje pff. Zouden dit al indalingsweeën kunnen zijn? Het voelt als menstruatiepijn en het zat vooral linksonder.. kan mij echt niet meer herinneren of ik dit bij mijn zoontje ook had.

Verder lekker genieten van de avond zo goede tijden en the voice kijken. Prettige avond dames!

14. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Joykke, dat is zeker niet uitgesloten. Wel rustig aan he.

Beebiebeeb, jaja het echte aftellen is begonnen. Verstandig om sowieso 6 wkn van te voren te nemen. Wat ik daar ook nog een voordeel van vind dat ziek zijn niet meteen gevolgen heeft anders moet je plots toch eerder met verlof. Geniet van je rustige avond.

Vandaag heeft het UWV gebelt, net toen ik een boodschap aan het doen was. Ml heeft ze gesproken. Ja wat is er. Ja, ze is zwanger. Ja en wat zijn de klachten. Mja ze is zwanger, heeft een lijstje opgenoemd en ook gezegd dat ik volledig de ziektewet in ga. Dit is gewoon goedgekeurd, maar weet dat ze veel begrip voor zwangerschappen hebben.

Zo een beetje was vouwen, douche en VI kijken.

15. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    schmidt, goed dat er vanuit de VK begrip voor jou is, je leidinggevende snapt er duidelijk niks van, wat een gedoe!! hopelijk krijg je snel toch de vergoeding voor de rekenlessen, dat kan toch niet achtergehouden worden?!?

hier nog een extra kwaaltje bij: spatader in mijn lies, auw!! bij de vorige 2 nooit last van gehad en nu, jawel... Ik neem alvast wat pilletjes (had ik al voorgeschreven van gyn maar was ermee gestopt), kan ik volgende week bij huisarts eens navragen als ik voor kinkhoest-vaccin ga.

heb een alternatief geboortekaartje gevonden dat toch 90euro goedkoper is in totaal! ben er helemaal happy mee, vind het zelfs nog toffer dan het eerste dat ik gekozen had, manlief gelukkig ook akkoord :)
    zal volgende keer eens de voorbeeldfoto posten, moet hem nog even opslaan.

100potjes gelei voor de gasten zijn ook gemaakt, nog wat extra grote potten voor onszelf en als kerstcadeautjes want had nog appel'sap' over. En er zit nóg in de diepvries ;)

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boerderijmama, auw een spatader. Lijkt me echt alles behalve fijn. Helaas hebben veel vrouwen hier last van. Fijn dat je een stuk goedkoper kaartje heb kunnen vinden. 90,- is wen hoop geld.

Hier had zl weer een nachtmerrie. Eenmaal bij ons op de kamer werd hij na even rustig, en toen begin het.... Boeven. Hij lag in een campingbedje, maar heeft mij langer wakker gehouden. Ml heeft hier niks van meegekregen. Wilde zl weer in zijn eigen bed leggen, maar dat kon ik niet alleen. Pfff, al met al een rot nacht.

17. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Oh balen schmidt zo'n nacht!
    Hier sinds tijden weer eens een goede nacht! Om 4 uur eruit voor te plassen en een paracetamol en daarna geslapen tot bijna 7 uur! Zou het nu langzaam beter gaan?! Ik hoop het zo.
    Hier aankleden en dan op naar 2 wedstrijden van de meiden daarna naar huis douchen en omkleden en naar een verjaardag!

18. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

@schmidt, vervelend zo'n nacht!Misschien kun je vanmiddag nog een uurtje plat?

@boerderijmama, spatader lijkt me niet fijn!Maar wel fijn dat je goedkopere kaartjes hebt gevonden!

@joykke, rustig aan doen!

@Beebiebeeb, lekker genoten van je avondje?Heerlijk is dat he?

@hier vandaag maar even aan de poets voor het feest van de jongens morgen!Heb gebak bij de hema besteld, haalt mams ff op omdat ik geen auto heb vandaag!
    Het kinderfeestje was zeer geslaagd, was erg leuk!Eerst 10 stuiterende jongetjes, maar eenmaal aan het spelen ging het super, er is geen ruzie, of er zijn geen tranen geweest!We hebben echt genoten, en wat een kadootjes zeg....Luca is echt flink verwend!
    Fijne dag allemaal

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Nou gisteren ben ik om half 9 in slaap gevallen op de bank, om om half 11 kotsmisselijk wakker te worden. Gelijk mijn bed in gedoken, om daar nog een paar uur misselijk te liggen zijn. :( en vanmorgen bij het opstaan nog steeds, maar nu na wat eten gaat het wel weer. Wat een heerlijke avond heb ik gehad zeg ;) ach volgende keer beter hihi

Ohh en ik ben nog steeds zo verkouden!! Bah ik snotter me een ongeluk! Word er gek van!

Anieska, fijne dag morgen!

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, wel lekker weer om nu buiten te sporten voor de kids.

Anieska, fijn dat het een geslaagd feest was. Succes met de vb voor morgen en alvast veel plezier.

Beebiebeeb, niet leuk dat je je zo beroerd gevoeld heb. Beterschap met al het gesnotter.

Net wat kleine boodschapjes gedaan, wandelend, en daar lekker wat koffie gedronken. Zl viel op de terugweg al in slaap. Krijg je na zo'n nacht. Ik ga daarom nu ook maar even plat. Maar wilde nog even delen dat we eruit zijn. We hebben een naam!!!

Deel Deze Pagina