Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ik had de vorige keer pas bij 22 weken zwangerschapskleding aan. Niet alle broeken zaten toen nog lekker hoor maar twee wel en verder droeg ik veel elastische rokjes en jurkjes. Ik vond die band van de positiebroeken daarvoor ook nog niet fijn zitten dus het was even behelpen.

O, o, Schmidt! Je bent ontmaskerd! Lijkt me lastig als je het niet geheim kunt houden omdat ze het gewoon zien. Hoe heb je gereageerd?
    Mijn broer zei trouwens vanmorgen 'ben je alweer zo moe?' (ik was steeds aan het gapen). Gelukkig verbond hij er verder geen zwangerschapsconclusie aan haha.:cool:

Morgen komt MvM langs! Hopelijk een mooie test!!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het was gelukkig een collega die binnen een andere afdeling werkzaam is en het is geen roddeltante, dus het ssssssttt gezegd, het is nog veel te vroeg.

Ik weet niet precies wanneer ik de eerste x positiekleding aan had. denk 15 wkn. Ik ben dan ook vrij groot en grof gebouwd (niet dik)

3. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Mamellen, inderdaad al een heel mooi buikje!

Schmidt dat is wel even schrikken!

4. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Bij de zwangerschap van mijn dochter paste ik haast al mijn kleding nog ;) zelf mijn jeans wel met de knoop open maar met een riem niemand die het zag (was totaal 15 kilo aangekomen) nu heb ik altijd wel een buikje gehad dus ben echt benieuwd hoe het deze keer zal gaan verlopen en/of ik positiekleding moet gaan kopen..

5. Mamma32

Mamma32 Bekend lid

12 feb 2014
    758
    0
    0
    Werk part-time
    Gelderland
    Ik meld mij hier heel voorzichtig.
    Had vanmiddag een lichte plus op de kruidvat test 4 dgn voor NOD.
    Ben als alles goed gaat 26 januari uitgerekend.

6. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf het moment dat ik zwanger ben heb ik altijd last van me darmen,dus snel een buik,en nu heb ik van mezelf ook al wel een buikje hoor,maar nu is het dus erger en serieus ik ben echt niet van het overdrijven maar je zou kunnen zeggen dat ik al wat maanden zwanger ben,en dat is dus best lastig als je het verborgen wil houden:)ik draag nu dus al positiekleding simpelweg omdat het nu lekkerder zit en ik niks op mijn buik kan hebben.daalijk schoenen kopen met de oudste en gelijk even kijken voor een positie joggingsbroek ppfff

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gefeliciteerd mama32!

Wel rot om te verbergen al die buikjes..
    Dat gevoel van op je buik drukken herken ik wel. Mijn broeksknoop zit precies bij mijn baarmoeder voor mijn gevoel en als ik zit, drukt dat heel naar. Maar ik denk dat ik hier voorlopig nog geen zwangerschapskleding hoef te kopen..

8. violetta

violetta Niet meer actief

Houdt zij positiebroek ook beetje de buik verborgen voor omgeving? Beetje corrigerend of niet? Ik heb ok buikje van mezelf. Maar is nu echt anders en ronder.. Ik twijfel omdat nog zo vroeg is mar ik kan inderdaad ook geen knoop op m'n buik verdragen thuis loop in jogging en trainingsbroeken maar die doe ik voor onder m'n buik want die druk kan ik ook niet hebben erop ;). Maar m'n buikpijn gelukkig stukken minder met vorige week. Nu gevoelig als druk ben geweest en veel getikt of gebukt heb.
    Even vraagje aan dames die al broeken hebben welke metken/welke winkels raden jullie aan voor positiespijkerbroeken? En verander je maat ook veel of komt meeste omvang toch bij je buik? Of is dit ook per persoon anders?
    Daarnaast nog vraagje over een goede bh. Heb ergens gelezen dat ze speciale voor vrouwen hebben die wat meerekken zodat je tijdje met zelfde kunt doen? Welke winkels hebben die fijne? Ik heb wel flinke boezem (f) maar m'n huidige bh is krap dus irriteerd ok halverwege de dag :) haha het is wat. Maar vraag liever jullie mening dan dat verkoper me van alles aansmeert ;)

9. poedie

poedie Actief lid

8 jul 2013
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee ik vind niet dat zo'n broek het verbergt hoor,het accentueert juist,vandaar dat ik altijd iets wijds erop aan heb.zelf koop ik mijn broeken meestal bij de h&m die zijn nog betaalbaar vind ik.soms ook bij prenatal,als ik echt een hele leuke zie:)inprincipe heb je dezelfde maat als je gewone kleren

10. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe dames Van harte gefeliciteerd! Het wordt al gezellig druk!
    Heb niet zo veel te melden vandaar even stilte ;).
    @positiekleding, bij de eerste ben ik een spijkerbroek gaan dragen vanaf week 12. Heb daarin geleefd (van de h&m). Ik paste nog wel m'n normale kleding maar zat niet zo lekker meer.
    @buikje, nog niets te zien. Ben benieuwd of t sneller komt dan bij de eerste.
    @bh's, mijn borsten waren de vorige keer ook enorm gegroeid. Ik heb toen tussen door bh's gekocht bij speciaalzaak, oa van prima Donna. Wilde wel goede hebben gezien de omvang. Meerekkende was geen optie, kan ook al jaren geen hunkemoller aan helaas. Op het laatst een voedingsbh van mammae. Erg fijn.

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier gaat de buik in de avond wel in de weg zitten. Borsten zijn nog niet gegroeid helaas, heb maar een kleine A cup!

12. MamEllen

MamEllen Actief lid

18 sep 2013
    148
    0
    0
    Pamela wat een succes met je rooster, dat zal wel even afzien worden!

Violetta, ligt eraan wat voor broek je koopt, ik heb wat broeken met zo'n band eraan, dat accentueert wel wat meer, maar met een wat langer en wijder shirt is er niets van te zien. ik heb ook wel wat "underbelly" die zitten ook lekker maar accentueert ook, maar ik vind iets minder!

ik koop mijn positiemode online bij sonneschijn of ikkenmijnkind lekker goedkoop! (sorry voor de reclame, weet niet of het mag!)

Bh's heb zelf ook f vorige zwangerschap gegroeid naar g cup en ik heb 2 meegroeiende voor tijdens zwangerschap, voor nade tijd, voor borstvoeding heb ik freya en mammae.

Schmidt oeps....Haha! Dat is ook wat! Dat ze het ook durft te vragen! Voordat ik dat had gedurft...

Weet niet meer wie het vroeg, maar ja de positiebroek is aan :) zit veel lekkerder! :D

13. violetta

Thanx voor info mamellen

14. wonderbaby2

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    nieuwe zwangere dames gefeliciteerd :-D
    bij mij valt de symptomen ook mee gelukkig, niet misselijk en borsten
    zijn iets gevoelig maar meer ook niet, af en toe met lang staan voel
    ik mijn banden maar dat is een goed teken haha

verder wou ik nog ff melden dat de geheime Facebook site januari mama's
    een succes is en heel gezellig, dus meiden die graag lid willen worden
    stuur mij op zp een prive bericht dan voeg ik jullie toe niemand in je vriendenlijst
    kan 100% niks zien ook niet dat je je hebt aangemeld!!! maar dat kan je
    aan de meiden hier vragen die ook daar zitten ;)

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Wij kunnen idd nog wat meiden gebruiken, het is heel gezellig en niemand ziet er iets van!

16. violetta

Ik wacht toch graag eerst m'n echo af. Nog angstig gevoel niet goed zit en niet te hard van stapel moet lopen. Als wornsdagochtend alles goed is pb ik en kom ik gezellig mee kletsen

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik vind dit wel een goed streven. Hier alleen nog 1,5 week wachten op mijn echo...

18. Vinexkindje

Vinexkindje Fanatiek lid

2 jul 2012
    2.269
    1.099
    113
    Ik heb je een pb gestuurd, wonderbaby! Was het alweer vergeten.

Oefff, misselijkheid neemt echt met de dag toe. Vandaag alleen smiddags paar uurtjes niet misselijk geweest maar vanmorgen en nu vanavond weer lekker aan de gang. Ik probeer het maar als een goed teken te zien maar fijn is het niet. Bleh!!

19. Missmystique

Missmystique Niet meer actief

Oh ja hoor ik wil wel in de groep! Heb een pb gestuurd.

20. wonderbaby2

10 apr 2014
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    gezellig meiden, en meiden die willen wachten jullie zijn altijd welkom
    als jullie de echo hebben gehad ;)

Deel Deze Pagina