Spannende weekjes weer noralie! Sterkte met wachten! Hoe ging de punctie? Viel het je tegen? Lijkt me echt doodeng zo'n naald
Vanmorgen is de kraamzorg geweest! Wij hebben recht op 49 uur! Hier zijn de 3 kraamzorgcentra samen gegaan dus wij kunnen 1 van de 3 krijgen! Kruimel is weer lekker actief vandaag! Soms denk ik dat kruimel zich eruit probeert te werken, pffff! Ik voel dan mijn hele buik bewegen!
Mijn man vond het enger dan ik, hij zei achteraf had je gezien hoe lang die naald was? Ik zei nee... (keek naar echoscherm) ik snap wel dat het pijn deed zei hij. Heb wel sinds gisteren nu af en toe pijnlijke harde buiken die had ik hiervoor nog niet. Daar baal ik wel een beetje van
Noralie, knap van je. Heb begrepen dat harde buiken idd helaas een gevolg kunnen zijn. Hopelijk wordt het weer snel rustiger. Ik ik duim voor een zo positief mogelijke uitkomst.
Buikfoto van vandaag! Buik groeit lekker door! Ik geloof dat ik hier in de middag toch maar moet gaan liggen, ben doodmoe nu! Helaas geen tijd meer om te rusten nu! Kindjes van school halen, eten koken en dan de kids omkleden en sporten! Schmidt, hoe was het gesprek gegaan?
Hallo dames, Met mij gaat het gelukkig weer een heel stuk beter. Morgen ga ik weer beginnen.. Heel veel geslapen en geprobeerd om helemaal niks te doen.. Schmidt; hoe is het gegaan?? Muggen had ik hier ook, maar 2 weken geleden echt een stuk minder. Je krijgt van die geurdingen die je in het stopcontact moet steken, werkt erg goed! Mooie buik Pamela! Ik heb nog helemaal niks gehoord van de kraamzorg.. begint toch wel tijd te worden denk ik zo... Iemand filmtips.. vriendjelief moet werken tot 22,00 uur, dus ik ga vanaf nu bankhangen en film kijken.. fijne dag en avond dames.
Hai dames, Zo had het druk en vooral vrij moe, ik heb nu ook op mijn werk aangepast werk gekregen dus ben er blij om, kan ik het langer volhouden. Had de was gedaan en boodschappen vanochtend gehaald met zl ben helemaal kapot, nog tien weken het gaat zo snel nu! Heb trouwens bijna mijn badkamer terug ben so happy! Naam zijn we nog ook gelukkig uit! Succes met het gesprek Schmidt. Anieska nog gefeliciteerd. Julia leuk een nieuwe auto! Pamela mooi je buik! Noralie ben blij om te horen dat de echo goed was! Wat een drama daar in het onderwijs trouwens goed aangedaan om ziek te melden, gaat tenslotte om jou en baby. Ellis heerlijk en geniet van je avond. Hier zo koken met lastste beetje energie. Enjoy the evening ladies
@mommychair fijn dat je aangepast werk hebt gekregen! Badkamer is zeker fijn als je m terug hebt..zeker nu.. Lekker rustig aan nu! Koken hoef ik gelukkig niet... heeft vriendjelief al gedaan
Help, ik heb een puber!! Pffff, wat is dat toch vermoeiend! Net weer een hele discussie met haar gehad!! Soms kan ik het niet meer opbrengen!
Noralie, dat is het belangrijkste van alles. Dat de kleine het goed doet. Pamela, mooie buikfoto. Mommychar, fijn dat je aangepast werk krijgt! Ellis, fijn dat rust geholpen heeft. Hopelijk kun je er weer even tegen, zo niet, dan niet he. Dan gewoon weer voor jezelf en de kleine kiezen. Het gesprek is goed gegaan. Kort maar krachtig. Een aantal dingen gaan in ieder geval geregeld worden! En is allemaal positief voor mij. Kraampresentje heeft hier vandaag ook gebeld en heeft telefonisch een intake gehouden. Heb meteen aangegeven dat ik hoop dezelfde te krijgen als bij zl. Zit helaas alleen net na of tijdens de feestdagen. Nu ga ik leuker rustigaan doen. Ben moe. Overn staat aan, en dadelijk lekker pizza erin.
Net belde het ziekenhuis, uitslag van trisomie 13, 18 en 21 bekend! Deze is negatief... Dus ons meisje heeft geen downsyndroom waar ze in eerste instantie aan dachten. Wat een opluchting zeg!!! Andere syndromen zijn nog niet uitgesloten, maar deze komen heel erg zeldzaam voor en de echo's gegeven hier geen aanleiding toe. Dus we verwachten verder ook geen afwijkende uitslagen over 2 weken.