Wat een goed nieuws noralie! Fijn dat het met de rest ook goed gaat, het wordt allemaal wel wat zwaarder hè. Ik voel me vanavond niet zo lekker, kriebelige benen, baby beweegt zoveel al 2 dagen dat ik er gewoon misselijk van wordt. Ze lijkt ook wel een groeispurt te hebben, voetjes duwen opeens onder me ribben. Ben echt eens benieuwd of ik de 40 weken haal, denk soms wel eens dat ze zich eerder gaat melden. Ga maar weer eens proberen te slapen, morgenvroeg eruit voor zoonlief..
Beterschap Joyyke! Ik merk ook dat de baby af en toe super veel beweegt en ook dat die groter wordt inderdaad. Hier een verschrikkelijk slechte nacht gehad.. Poh ben zo moe. Maar helaas nog naar het werk zo.
Goedemorgen dames, Zo was ik helemaal uitgerust en zo heb ik vannacht weer geen oog dicht gedaan. Grummel hele nacht actief... En tot overmaat van ramp! Loopt de afvoer van de douche niet door.. grrr... Gelukkig lieve overburen.. mag daar dadelijk douchen... Vriendjelief moest ook naar het werk, dus na zijn werk gaat hij het maken (Hoop ik)...
Tja dames die laatste loodjes! Hier is de kruimel wat minder actief geweest of ik heb er lekker doorheen geslapen! Ik slaap nu gelukkig weer eens de nachten door, buiten de plaspauze! Heerlijk! Dat plaatsgebrek in de buik begin ik nu ook te merken. De bewegingen worden toch anders. Nog altijd niks tegen de ribben of zou dat komen door de stuitligging?! Vriend moest om 7 uur beginnen en is al rond 13 uur thuis vandaag! Heerlijk op de halve schooldag van de kinderen! Oh ja, vandaag het 31 weken waggeltje!
Balen ellis van de afvoer! Gelukkig mag je bij de buurtjes douchen! Julia, balen dat je een slechte nacht hebt gehad! Overdag maar even gaan liggen dan! Werk ze meid!
Hier zitten de kindjes klaar voor het Sinterklaasjournaal! Gisteren niet kunnen zien omdat ze moesten trainen! Alhoewel de oudste niet meer geloven gaan ze er nog heerlijk in op! De middelste twijfelt volgens mij nog of het wel echt is of niet. Terwijl ze vorig jaar zelf kwam vragen of hij wel bestond! Toch heerlijk dat ze er zo in op gaan!
Ellis en Julia, niet fijn slecht slapen. Julia, balen van de afvoer. Joyyke, idd ze krijgen echt steeds Minder ruimte. Buik gaat vaak als een gek tekeer. Niet altijd even prettig, maar wil er aan de andere kant echt van genieten, want dat ga je echt missen. En hier is het als het goed is de laatste keer. Hier op zich een goede nacht gehad. Nog wel wat hoofdpijn, maar komt goed. Kijken wie vandaag wat gaat poetsen, want wil alles voor morgen wanneer ml jarig is netjes hebben
Ja idd ik wil er ook nog van genieten van kan me herinneren van mijn zoon dat ik doe schoppen echt mistte! Vannacht een verschrikkelijke nacht gehad! Zoonlief zo naar school en dan nog even wat bijslapen, gelukkig vrij want heb gisteren weer late dienst gehad. Idd die laatste loodjes, hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen. Fijne dag dames!
Goedemorgen dames! Joykke wat vervelend dat je er misselijk van bent. Hier vooral dan benauwd , beeb heeft echt een voorkeur plek... steekt dan ook echt zo mooi uit... Julia , das wel balen zeg... gelukkig lieve buurtjes maar fijn is anders lijkt me. Hier weer iets beter geslapen dan nacht ervoor maar nog veel wakker vd bekkenpijn. Nu vooral aan voorkant last en het gevoel alsof ik 2 dagen lang in een split heb gezeten. Eind van de middag weer fysio hopelijk daar weer iets beter van. Hier ook beeb erg actief en idd soms vervelend maar ook herkenbaar dat dat strx een gemis wordt.... al denk ik eerder dat dat gemis dit x stuk minder zal zijn door de bekkenklachten. Ik hoop ook echt dat het een stuk beter gaat worden komende weken want met deze pijn en geen eens goed kunnen liggen zie ik mezelf nou niet echt een baby uitpersen..... Lees hier ook veel verschillende ervaringen over dus zal he t maar gewoon moeten afwachten.
Goedemorgen allemaal, Fijn Noralie dat je een goede uitslag hebt gekregen! Julia, balen zeg..komt altijd als het niet uitkomt! @bewegen baby, ik lees hier dat jullie de baby zoveel vaak, en hard voelen?ik heb dit helemaal niet.Ik voel haar wel maar niet hele dagen of nachten door.Nooit s nachts eigenlijk(hopelijk blijft dat straks zo,hihi)ik voel haar ook echt alleen maar onderin, nog nooit anders gevoeld, zal dus nog wel in stuit liggen, en komen door de voorliggende placenta...Het meeste voel ik haar s avonds maar niet hard ofzo, moet ik me zorgen gaan maken???
Nee hoor anieska, pas als voor jou de bewegingen van de beeb ineens een stuk minder zijn of je een dag niks voelt en ook geen reactie krijgt bij t uitlokken van beweging zou ik contact opnemen met vk. Hier ook nog wel eens een soort van rustdag tussen Door. .. schrik ik iedere keer wel even ma vaak na wat porren is beeb weer d u idelijk aanwezig. En ga ik dan naar bed dan wordt ie vaak weer lekker druk!
Hier ook placenta aan de buikzijde waardoor ik de baby aan de linkerkant minder voel als rechts. Ondanks de stuitligging voel ik nog altijd het meest bovenin! Onderin ook wel maar zachter. Hier is de baby ook wel eens een dagje minder actief maar dit gaat al de hele zwangerachap zo. Ik maak mij er niet zo'n zorgen over omdat ik het herken.
Geen zorgen maken. Ik voel de kleine zowel onderin als bovenin. En ik voel hem veel meer dan zl, bij hem lag de placenta voor. Ineens veel minder voelen is een ander verhaal.
Nee zorgen maken is zeker niet nodig, elk kindje en elke zwangerschap is anders he. Mijn zoon bewoog bij lange na niet zoveel als deze kleine meid! Dus daar zit al een verschil, en het karakter natuurlijk ook nog eens. Ik heb de placenta aan de achterkant dus voel echt alles aan de voorkant, was altijd een voordeel want voelde haar al vanaf week of 12 maar nu mag het soms wel wat minder hihi. Mijn bekken beginnen ook wel op te spelen maar gelukkig nog niet zo erg dat ik er veel last van heb, lijkt me ook heel vervelend en zou dan ook wat meer gespannen zijn voor de bevalling want je moet nog heel wat.. Ach er zijn ons al zovelen voorgegaan, moet wel goedkomen!
Noralie, gewéldig nieuws!!! Fijn dat ze je zo snel op de hoogte brengen, ook al zijn alle resultaten nog niet binnen, maar nu zijn de meest voorkomende afwijkingen toch al afgewend, super! Hier enorm veel beweging, de hele dag (en nacht) door, maar ik herinner me niet dat dat bij mijn dochter ook zo was. Dus elke keer is anders, zoals al gezegd; als je zelf geen abnormale verschillen merkt, geen zorgen maken! Zit ook wat hoger hier sinds enkele dagen, echt zo onderkant ribben, dat wordt dus wat minder comfortabel... Maar ik geniet nog steeds van elk stampje ! (als ik erover nadenk dat dit misschien de laatste zwangerschap is, word ik helemaal melancholisch om dat gevoel toch maar te kunnen bewaren... ) Ik ben ook de sintcadeaus al wat aan het verzamelen, stelt me ook wat gerust. Schoencadeautjes voor zaterdag (na de intocht), liggen ook al klaar. Hier ook geen Sint-Maarten hoor, 11 nov is in BE een nationale feestdag (wapenstilstand) vandaar vakantie en 10 nov werd een 'brugdag' vrij gehouden op school ! Gisteren goed geshopt bij babydump, badje - extra waskussen (voor boven) en wat textielgoed (washand, slabbertjes, overtrekken, ...) waarvoor broer en zus de kleuren konden kiezen . Geschenkdoos was erg leuk en praktisch, ook bon voor shopper had ik afgeprint! Nog een lekkere pannenkoek bij Hema en iedereen tevreden Na zo'n dagje zijn mijn benen wel rusteloos, pfff! Gelukkig nog geen last van harde buiken. Dadelijk de voorlaatste zwemles van dochterlief, volgende reeks heb ik ze niet meer ingeschreven (januari ). Volgend jaar september kan ze dan verder, tesamen met broer die dan begint. Ik zal blij zijn dat dat even afgelopen is!!
Werkdag weer overleefd hihi.. Druk dagje boerderijmama... Morgen weer om half 7 de trein naar Amersfoort, dus hoop dat ik beter slaap en wat meer uurtjes maak Ik ga koken en vriendjelief gaat onze nieuwe auto ophalen Fijne avond dames!
Wij zijn vanmiddag lekker bij de kapster geweest (lees: mijn zusje)! Daarnet gegeten en nu klaar voor het Sinterklaasjournaal! Ik zal blij zijn als ze er dadelijk in liggen! Ze hebben wat energie gevreten vandaag en dat heb ik momenteel niet!