@noralie heb het niet allemaal meegekregen maar in ieder geval heel fijn zo.n goede uitslag! @ anieska inderdaad geen zorgen maken! Voel deze baby ook minder dan de eerste. En wat de andere ook zeggen pas als het voor jou veranderd moet je je zorgen gaan maken. Hier afgelopen nachten heerlijk geslapen!! Alleen dochter is elke ochtend tegen 6en wakker dus dat is minder maar blijven altijd wel nog eventjes in bed liggen. Ik heb alle sint cadeautjes al in huis!! Heerlijk om daar van af te zijn 😃 dochter krijgt met opzet niet al te veel cadeau.s meg kerst ook al cadeaus en wil haar niet aanleren dat ze bergen cadeaus krijgt. Vieren het ook gewoon.lekker met zn 3en thuis!! De 30ste kom de goedheilig man himself wel bij mn ouders op bezoek en krijgen de kindjes ook 2 / 3 kleinigheidje Hoe doen jullie het?
Wij hebben de kado's al lang in huis. Gekocht bij de garage sale. Misschien nog 1 of 2 kleine schoenkadootjes.
Daarstraks in de kringloopwinkel nog een nieuw spel van Mega Mindy en 2 mooie puzzels van Nijntje gevonden, dat ligt alvast klaar Schoenkadootjes zijn hier meestal echt een kleine dingetje + speculaas + chocolade ventje, maar nu is het een nieuw badpak (dochter) en pyjama (zoon) + lekkers omdat ze dit dan kunnen meenemen naar Landal eind november. Als de Sint dit past op 6dec brengt, is het al te laat ... In Landal mogen ze trouwens ook een schoentje zetten én gaan we de pieten langs laten komen in de bungalow, lijkt me wel een super verrassing!! De specifieke cadeaus die ze op hun brief hebben staan (1 'grote' voor elk), moet ik nog naar op zoek. Zoon wil eigenlijk alleen een grote traptractor met schep vooraan maar dat kost véél..... En 2ehands scheelt er meestal al wat aan... Dochter vraagt strijkparels en iets van barbie, daar heb ik al wel eens een volle bak 2ehands van gekocht voor 5euro, kan ik eens in rommelen wat er 'mooi' genoeg is om van de Sint te komen. Met Kerst wordt er hier niet echt speelgoed meer gegeven, wel een dekbedovertrek van sprookjesboom, een pyjama, ... anders wordt het helemaal een grote hoop! (Meter en peter geven met nieuwjaar ook nog eens een cadeau...)
Boerderijmama, trapteactor heb je in veel prijsklasse en verschilt per winkel, maar je mooie daar betaal idd voor. Wij hopen voor zl er 1 op de kop te tikken via mp voor zijn verjaardag, maar hier moet je idd goed opletten wat je koopt.
Goedemorgen, hier is vriend vandaag vrij en dat houdt in dat ik niet naar school hoef te hobbelen! Heerlijk! De kindjes hebben vanmorgen zelf hun bed afgehaald! Dus vandaag staat hier een wasdag op het programma! Gisteren een zak met kleding voor Imre gekregen van mijn zusje! Heel veel bruikbaar spul aangezien haar zoon zo'n 3 maten groter draagt als de onze! Er zaten ook nog hydrofiel luiers en washandjes in! Nu heb ik wel genoeg en zou nog krijgen van mijn schoonzusje! Nu even ontbijten!!
Pamela, altijd fijn die giften. Ik ben er in ieder geval erg blij mee! Het lukt me bijna niet om wakker te worden. Ik heb van die nachten dat mijn buik wel 10 kilo zwaar lijkt, dat was vannacht. Wel geslapen maar heel onrustig. Dadelijk even taart halen en groumetspullen en dan nog even lekker plat voor we bezoek krijgen. Ben blij dat we alleen onze ouders uitgenodigd hebben. Ik heb er wel zin in, maar moet echt even nog een slaapje doen.
Ik ben ook blij met alles wat wij krijgen hoor! Hier wordt het spul ook altijd doorgeven aan andere! Als die er niets mee kunnen gaan ze naar het buitenland om daar nog mensen er blij mee te maken!
Goedemorgen, @kadootjes, wij vieren sinterklaas samen met mijn moeder en broertje, gaan dan gourmetten.Wij trekken lootjes..en voor de kids kadootjes(rijmt ook nog,haha)Maar aangezien ze net jarig zijn(geweest)doen we niet al te gek, vind het wel prima! @kerst vieren wij niet met kadootjes, meestal 1 dag bij mijn schoonfamilie, en 1 dag met mijn familie.We zien wel ff. @oud en nieuw weet ik ook nog niet, meestal vieren we het samen met vrienden, maar aangezien mijn vriendin dan ook hoog zwanger is, denk ik dat we gewoon lekker thuis blijven! @30 weken echo/groeiecho heb ik dinsdag zin in!Hebben jullie die al gehad, en is er een schatting gemaakt van het gewicht/lengte? Zit ook wel erschil in, mijn vriendin was 29 weken 3 dagen en haar baby woog al 1800 gram!Ze loopt dan ook 2 weken voor, maar nou zijn zij beide ook erg groot. Ben zo benieuwd naar ons meissie... @Shoppen, ga even met een andere vriendin letters shoppen voor de naam van ons meissie voor op de muur van de kinderkamer. Die gaat zij beplakken en versieren...ben benieuwd! Ga maar ff snel met de hond wandelen, heb om 9.45 afgesproken...
Die schattingen met gewicht vind ik raar. Onze kleine heeft een normale curve hoofd en buik. Maar de benen lopen ongeveer 1,5 week voor. (Lange vriend) daardoor word de baby iets zwaarder berekend. Wij hebben elke keer een groeiecho. Alles word elke X gemeten omdat ik suiker heb. Ik had altijd al controle met echo meten ze standaard alles op. Dat vind ik wel fijn. Maandag moeten we weer. Ik heb er wel zin in..vorige x verliep niet leuk met de gyn die we niet kende. Nu naar onze eigen. Sint doen wij met vriends familie. Dat is standaard. Kerst doen we nooit met kadoos. Vannacht eindelijk weer eens lekker geslapen.
Ik was hier op zoek naar kadobonnen voor mini golf! Niet gevonden maar wel meteen de la en kast (bovenste) opgeruimd! Uiteraard de bonnen niet gevonden!
Hier geen groeiecho's! Wel een liggingsecho op 9-12! Als kruimel in stuit blijft liggen zullen er nog wel echo's volgen denk ik zo!
Groeiecho, ze meten idd alles op. Beentje liepen hier de laatste keer ook voor en het buikje dan flink. Het hoofdje was helaas niet meer meetbaar, want ben erg benieuwd naar het geschatte gewicht. Kerst/oud en nieuw, hiervoor naken we weinig plannen. Kan is aannemelijk dat de kleine eerder komt, dus mss al voor kerst. Zl, krijgt nog wel een kleinigheidje (wil ml graag). Hier vanochtend een leuke verassing (ahum)). Allemaal gerommel bij de buren, kijk ik uit het raam, zie ik een mega grote vogel valeire (of hoe ik het schrijf). Ruim 2m lang en komt iets boven de schutting uit (staat aan onze kant). Ze moeten het zelf weten, maar ik weet ook dat er veel muizen op af komen. Daarbij komt dat we al overlast hebben van 2 onopgevoede honden die bijna heel de dag in een bens zitten. Steffords die je dus eigenlijk goed moet opvoeden. Die blaffen, niet normaal. Pff, sorry, word er gewoon niet zo happy van. Wanneer we er last van krijgen dan gaan we toch eens een hartig woordje met ze praten.
Goedemorgen nog even, Noralie wat een goed nieuws! Julia oh balen hé, werd er ook gek van. Anieska gezellie de hort op. Mijn mams en zusje wilde gister naar de Ikea dus was mijn dagje daarmee gevuld, was wel helemaal op toen ik thuiskwam. Hier wel een goede nacht gehad. Hier doen wij niet echt aan Sinterklaas, weet ook nog niet of zl er iets van snapt, vorig jaar gevierd bij schoonmoeder omdat zij ons had uitgenodigd. Nou ik ga maar eens stofzuigen en dweilen, Fijne dag dames
Hoi meiden, Hier weer controle gehad, alles was goed met de kleine! Heb wel die gemene prik in mijn bil gehad want meisje is net als zoonlief rhesus positief! Suiker en ijzer waren allemaal goed dus laat gaan Buik liep vorige keer nog voor op groei, nu mooi gelijk met de curve. Foldertjes meegekregen over de bevalling en weeën herkennen, begint echt dichtbij te komen zo! Over 2 weken op 27 november de volgende controle en met 34 weken de liggingsecho, ze leek nu mooi met het hoofdje naar beneden te liggen Ga weer eens verder met mn goulash, straks lekker smullen
Wij doen hier ook niet aan Sinterklaas. Volgend jaar wel denk ik met die kleine erbij dan. Kerst is altijd standaard eten bij ouders en schoonouders. Oud en nieuw lekker thuis op de bank, nu feesten met 37 weken zwangerschap wordt toch niet wat! Wel lekker verlof in ieder geval Fijn alle goede controles verder! Ik ben rhesus C negatief en daarvoor bloed geprikt, maar niks meer over gehoord verder dus zal wel goed zijn! Al is daar toch geen prik voor. En nu ben ik heel moe, na een ochtend werken. Maar wil echt niet dutten op de bank.. Voel me zo lui dan.. Er staat nog een volle wasmand op me te wachten helaas..
Vandaag soort van afscheid genomen van mijn bewoners op werk. Volgende week gaat het verlof pas in, maar zie de meeste voor die tijd niet meer. Bewoner liet met trots zien dat ze iets aan het breien is voor de baby. Zo lief. Morgen 33 weken. Gek idee dat de kleine over 7 weken er al kan zijn. Dat klinkt heel snel. Maandag controle. Maar merk dat ik het elke keer wel spannend vind. Is de baby nog op curve of is die kleiner/groter. Is de bloeddruk goed. Etc. Het geeft me altijd wel wat spanning. Ik merk dat de kleine groeit. De trappen zijn pijnlijk. De buik word groter.
Nog max 10+6 hier! Ik ga er maar even vanuit dat de kleine langer blijft zitten! Scheelt een hoop teleurstelling als die pas na de 40 weken komt! Ik leefde bij Imre zo toe naar die 40 weken en toen duurde het nog 6 dagen voordat hij kwam. Dat wil ik mij nu besparen! Van mij mag de tijd wel iets sneller gaan hoor. Deze zwangerschap voelt zoveel zwaarder als de andere 3! Al probeer ik er echt van te genieten omdat ik weet dat dit laatste keer is! Kind heeft gesport, lekker gedoucht en ligt nu lekker in bed! Vriend heeft een oefenwedstrijd en mama gaat zo languit op de bank!
Ohh miekielief, komt lekker dichtbij zo! Heeerlijk dat verlof meid, je kan niet wachten zeker? Lekker doen en laten waar je zin in hebt! Nou geniet er van, want dit verlof komt nooit meer terug! Nu heb je écht je handen nog vrij zegmaar maar je babytje doet het iig goed, dus schouderklopje voor jou he! Je zorgt er goed voor dat blijkt wel Julia, je bent niet lui hoor als je minder doet in huis. Je bent zwanger en dan mag je af en toe je rust pakken. Die wasmand loopt niet weg, die staat er een uurtje later ook nog!! Joyyke, fijn dat alles goed was! Baby heeft het naar zijn zin dus Hier vandaag ook bij de gyn geweest en mijn kindje doet het ook super! De groei is heel gemiddeld ondanks de suiker, dus als het zo goed blijft gaan, mag ik misschien weer naar de verloskundige terug ipv dat ik medisch ben! Baby ligt alleen wel dwars! Gelukkig kan het nog alle kanten op, maar had liever gehoord dat het al goed ligt Ik ben benieuwd of ik nog een liggingsecho krijg! Hopelijk voelen ze tegen die tijd meteen dat het goed ligt en hoeft er niet ge-echoot te worden!
De liggingsecho is geloof ik standaard tegenwoordig. Julia, hier staat ook een wasmand met strijk maar die is morgen aan de beurt! Je hoeft niet alles op 1 dag te doen!