Ik heb knuffels nooit eerst gewassen (echte mama) na veel vuldig gebruik wel en heb ze gewoon los in de was machine gedaan. 30 graden. Kunt ze ook altijd in een kussensloop doen. Zo, wij hebben zo ongeveer alles voor de kleine. Net na het halen van schoenkadootjes zijn we nog even bij de babydp geweest. Plankje voor achter de kinderwagen gehaald, setje nieuwe hydrofiele luiers. Hebben ze in overvloed, maar kunnen de echt vieze als poetsdoek gebruikt worden. Extra hoes voor over de maxicosi en een flesje. Ondanks de bv toch verstandig om in huis te hebben. Bij zl Moesten we nl al snel gaan bijvoeden.
Wij hebben tut knuffels wel gewassen. Gewone niet. Hier een heerlijke nacht gehad. Laatste dagen slaap ik gelukkig weer wat beter.
Goedeavond!! Hier een ziek meisje! Heeft heel de middag liggen slapen en heeft de hele intocht gemist.... wel net nog haar schoentjes gezet! Gaf ons dan wel weer mooi de gelegenheid lekker door te gaan boven! Lekker opgeschoten..! Mooi hoekje gemaakt bij ons op de kamer
Hier geslapen tot 8 uur, heerlijk! Anieska, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! Gisteren was ik uitgerekend van zoonlief 6 jaar geleden! Vrijdag wordt hij al weer 6 jaar! Kleine mannetjes worden groot! Morgen de grote boodschappen halen! Dat moet wel weer lukken aangezien ik niet meer zo'n last heb van mijn buik!
Mamalinda, beterschap met jullie kleine meid. Hopelijk gaat het vandaag al beter. Anieska, gefeliciteerd! Pamela, fijn van de goede nacht. Hier was het wat minder. Gisteravond naar een verjaardag geweest. Om 22.00u waren we alweer thuis. Het was er op een gegeven noment erg druk, wat voor mij teveel was. Om 23.00u lag ik erin (laat voor mij). Om 05.00u was zl al wakker. Normaal reageer ik er niet op, maar hij was ons zielig aan het roepen (mama, betekent mama en papa en veel meer zegt ie niet). Eenmaal boven bleek hij flink koud te zijn, heeft op zijn deken liggen slapen. Dus toch maar bij ons in bed opgewarmd. Vond hij wel erg gezellig. Om 0.600u zaten we beneden, ben zelf vrij snel weer even plat gegaan.
Balen schmidt van zo'n nacht! Hopelijk komende nacht weer beter en vandaag maar lekker rustig aandoen! Kruimel was vannacht en vanmorgen wel erg rustig maar is nu weer lekker aanwezig! Die heeft geloof ik ook bijgeslapen!
Goedemorgen meiden, Ik heb de laatste tijd niet veel mee geschreven en gelezen want ik was niet vaak op ZP, druk met van alles en nog wat en soms gewoon te moe om hier dan nog even te kijken en te reageren. Mijn excuses.. MamaLindaaa: wat een knus hoekje voor de baby. Pamela: ik was van mijn dochter 6 jaar geleden op 21-11 uitgerekend (1dag voor mijn verjaardag) maar ze kwam al op 15-10.. Vandaag mijn 32 weken dansje en als ik denk wat ik allemaal nog nodig heb krijg ik kriebels in de zin van komt het allemaal wel optijd af, nu komt de baby eerst bij ons op de kamer maar wil gewoon graag alles af hebben, kennen jullie dat ook. Ik had een tijdje terug een ledikant deken bij de babydump gekocht van het merk Jollein maar nadat ik hem heb gewassen vond ik hem helemaal niet meer zo mooi en zacht (ik heb wel nu het ledikantje ermee opgemaakt) maar gisteren toch een Koeka deken besteld een rip uit mijn lijf maar ik weet van een vriendin dat deze mooi blijft na het wassen. Ik moet alleen de kleertjes nog wassen en strijken en dan ligt alles schoon in de commode met een lekker Zwitzalf zeepje. Ik hoop dat ze deze week bellen van de Kwantum dat de gordijnen klaar zijn, ben zo benieuwd hoe het zal staan.
- vluchtkoffer: nog niet aan gedacht, doe ik pas enkele weken op voorhand... heb een nieuw huispak gekocht als pyjama en om makkelijk bv te kunnen geven in ziekenhuis (ik blijf er 4-tal dagen na bevalling), andere bv-pyjama's draag ik nu al als zwangerschapspyjama's dus kan ik nog niet inpakken... - ook koffertje van baby wordt pas tegen het einde klaargezet (of ik moest een acute aanval van nestdrang krijgen ) - babykleertjes: zijn op 12w al een keer gewassen om de zoldergeur eraf te krijgen, nu pas binnen enkele weken een definitieve keer opnieuw. - maatje 50/56: ik heb wel wat omdat ik dat nog van broer en zus heb, allemaal uniseks en heb nieuwe overslagrompers gekocht. zijn altijd genoeg van nodig vind ik... - thuisblijfmama: hier ook !! maar natuurlijk ook wel werk genoeg op de boerderij... als kinderen hier allemaal terug groter zijn, ga ik misschien terug wat uurtjes in het onderwijs werken (ben vakleerkracht Frans, godsdienst, algemene vakken) Maar nu geniet ik van de TIJD die je hebt als je niet moet gaan werken, voor je huishouden en kinderen (en manlief ). - babyspulletjes: net nog 2 jumbodozen eerste pampers (in promo!) gekocht en daarmee alles in huis voor de baby, alles moet nog wel gewassen worden (wieg- en boxbekleding, lakentjes, ..........) maar nog tijd genoeg ! Box ook pas zetten en 'aankleden' na verwijderen kerstboom denk ik... - bv zeker opnieuw, maar als het niet moest lukken en om eens afgekolfde melk te kunnen geven heb ik al nieuwe tommee tippee flesjes gekocht. @mamalindaa: zo'n gezellig babyhoekje!! ik wil ook zo'n schommelstoel voor in de babykamer, maar ga gewoon bv op ons bed geven (baby komt naast ons te slapen) dus heb hem eigenlijk niet 'nodig'... en onze wieg lijkt wat op de jouwe!! Die komt in onze woonkamer te staan voor de slaapjes overdag.
Heb de schommelstoel eigenlijk ook niet nodig hihi zou wss ook gewoon in bed voeden lekker warm ook! Maar vind het gewoon zo gezellig staan 😊 ben helemaal blij met mn hoekje!! de baby slaapt beneden in de oude kinderwagenbak die zet ik in de box . Van mn oude kinderwagen is het onderstel kapot gegaan maar de bak heb ik er nog van Moeders met jarige ... (alvast/nog) gefeliciteerd!! Fijne zondag!
Mooi hoekje Mamalindaa! Poeh dat was een kort nachtje Schmidt! Beterschap voor alle zieke kindjes. Beebiebeeb, herkenbaar. Ik moet ook nog 4 weken werken en ben echt aan het aftellen! Hier ga ik alle knuffels wel wassen. Maar ga pas beginnen met wassen in mijn verlof. Anders is het denk ik zo weer muf allemaal. Gebruiken jullie nog speciaal wasmiddel? Ik wilde gewoon de normale Ariël gebruiken voor alle babykleertjes en lakentjes etc. Zonder wasverzachter..
Ik ben nu aan het wassen. Met mijn eigen wasmiddel. Mocht de kleine toch allergisch is dan zijn de kleertjes zo weer gewassen.
Hey allemaal, @bedankt voor de felicitaties!Vandaag rustig leuk dagje gehad, we zijn met vrienden naar ballorig geweest, de kinderen lekker spelen en wij kletsen..hihi!Mijn moeder is net nog even een gebakje komen eten. @mamlindaa, leuk hoekje zeg!Wij hebben ook een schommelstoel(hadden we nog van de jongste) maar past helaas niet op de babykamer @Beebiebeeb, joepie 30 weken alweer! Hier de laatste dagen ook wat misselijk, dacht eerst dat het van het (sint maarten) snoep(en) kwam maar nu ik erop let ben ik nog steeds misselijk, niet spugen maar weeeig in de maag zeg maar. Zometeen ff nieuwe buren kijken, ben benieuwd, wordt vast spannend!
Hier breekt morgen m'n laatste werkweek aan, wat zal dat gek zijn zeg om vrijdag naar huis te gaan en dan 19 weken er niet te komen om te werken...
Voeden, hier ook geen stoel op de babykamer. Lekker warm in bed 😉 (hebben trouwens ook geen plek voor een stoel. Mijn geheugen is een zeef. Even verder lezen waarop mss nog een reactie.
Anieska, fijn dat het een geslaagde dag was. Vervelend dat je zo misselijk bent. Noralie, fijn dat het verlof in beeld komt. Idd een vreemde gedachten zolang niet te werken. Baal er enerzijds van dat ik niet op een normale manier met verlof kan. Anderzijds, is het goed zo. Weet dat dit het beste is. Baal wel dat ik nog niks gehoord heb over een eventuele vervangster (zijn wel al gesprekken geweest). Moet deze nl nog inwerken, maar na volgende week weet ik niet of ik dat nog doe. Dan heb ik officieel verlof. Hier een rustig dagje gehad. Heb wel al even last van menstruatie achtige pijnen. Ach ja, als dat alles is.