Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Noralie: wat lekker zeg dat je vanaf vrijdag verlof heb, moeten jullie nog veel doen voor jullie babymeisje?

Anieska: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik mag zaterdag 30 kaarsjes uitblazen ;)

2. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Hoi allemaal! Wat is er weer veel geschreven. :)

@anieska nog van harte gefeliciteerd!

@mamalindaaa mooi kamertje, ziet er gezellig!

Wassen/strijken: deze week kleertjes maatje 50/56 gewassen en gestreken + de hydrofiele handdoeken/washandjes/monddoekjes en badcapes. Ging aardig wat tijd in zitten.. Alles gewassen trouwens met Neutral, en vervolgens in de kast geurbuiltjes gehangen van zwitsal ruikt heerlijk AANRADER!!! Volgende week begin ik met de lakentjes, dekentjes, waskussenhoezen, boxkleed, knuffels etc zodat ik in de drukke december maand niks meer hoef te doen of op het laatste moment in januari.

De box zetten we begin januari op als we de kerstboom hebben afgebroken.

Vluchtkoffer: maak ik pas klaar rond week 36. Van te voren moet ik nog op zoek gaan naar een comfortable huispak en ondergoed.

Nachtrust: is momenteel echt rampzalig, continue wisselen van zij naar zij, rare dromen, veel plassen, moeilijk in slaap komen, door ieder geluid om me heen wakker worden of van getrap van de baby.

Controles/afspraken: morgen bloedprikken ziekenhuis, vrijdag de 21ste komt de kraamverzorgster op huisbezoek, dinsdag de 25ste controle vk, woensdag de 26ste groeiecho vk en savonds informatie avond in het ziekenhuis wat betreft de bevalling etc. druk programma!

Goede nachtrust iedereen, morgen weer een nieuwe week. Liefs!

3. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Helaas zijn de goede nachten weer afgelopen! Veel wakker geweest tussendoor. Lig niet meer lekker!
    Vriend heeft onverwacht vandaag vrij, komt wel goed uit dan mag hij mee boodschappen doen!
    Gistermiddag opeens weer last van de buik. Trekkerig gevoel en wat steken. Buik voelde ook zwaar aan. Had ook het idee dat hij wat lager hangt en ik vind hem al zo laag.
    Hier is nu alles gewassen, gisteren de boxkleden gewassen! Babykamer vandaag weer even opruimen aangezien mischa's nichtje daar geslapen heeft in het campingbedje het weekend!

4. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pamela, vervelend dat het slapen nu slechter gaat. De kleine zal weleens ingedaald kunnen zijn. Hopelijk op de goede manier 😉. Dan heb je weer een zorg minder.

Hier ook weer een slechte nacht. Eerst weer onrust met zl. Wilde hem instoppen om het vroege wakker worden te voorkomen, maar hij werd wakker en wanneer ik vertrok was het krijsen. Weer een uur later. Veel last van maagzuur gehad, nadat ik weer wat had genomen ging het beter, maar wel elk uur wakker en om 05.45u was zl klaarwakker. Heb hem laten liggen.

Wil vandaag vanalles doen, ben moe en erg onrustig. Ml mag deze ochtend aan zl besteden, hopelijk staat ie zo op. Ben niet boos op ml, maar heb zelf even een heel kort lontje.

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Heel begrijpelijk dat kort lontje en dan ook nog eens die vermoeidheid erbij!
    Jammer dat je zoontje nu wat slechter slaapt. Normaal wel een goede slaper?
    Volgens mij ligt de kleine nog in stuit dus laat het indalen nog maar even achterwege. Kruimel beweegt ook veel rond de liezen en dat is echt alles behalve prettig en man daardoor vaak wat moeilijk zitten!
    Oh, laat kruimel zich ajb snel spontaan nog draaien!

6. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zl is normaal een goede slaper. Nog 1 of 2 nachtjes aankijken en hij gaat weer terug in zijn slaapzak.
    Dat getrap in de liezen is zeer herkenbaar en zeker niet altijd even fijn. Heb het idee dat de kleine hier bijna heel de tijd overdwars ligt.
    Pamela, hopelijk blijven ze niet in stuit.

7. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Noralie , wat fijn dat je al bijna verlof hebt:) lijkt me ook wel raar hoor, zo lang niet werken. Maar went vast vanzelf ;)

Schmidt, ik zou je vervanger na volgende week niet meer inwerken hoor! Verlof is verlof!

Dames die slecht slapen, vervelend he? Hier ook nachten met veel draaien, toiletbezoekjes en snel wakker.

Vandaag lekker een dagje vrij!

8. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Die van mij waren ook echte slaapzakslapers! Ook heel veel moeite om dat af te leren!
    Julia, geniet van je vrije dag!
    Noralie, lekker bijna verlof!
    Vriend is nu de kindjes naar school brengen en daarna even de boodschappen doen!
    Hier is kruimel erg actief en is momenteel mijn blaas het doelwit!

9. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, geniet van je vrije dag.

Slaapzakje, het gaat op zich goed zonder slaapzak, maar nu het wat frisser wordt lijkt hij wakker te worden omdat hij te lang geen dekbedje over zich heeft vanwege het draaien en hij kruipt er zelf nog niet onder. Is en blijft lastig.

Inwerken vervanger, ik ga nu ook een duidelijke omschrijving op papier zetten. Het vervelende is, dat ik de enige ben die op school weet wat er moet gebeuren rondom het rekenen en het programma om absenten te mailen, cijfers in te voeren en te mailen is ook anders dan bij anderen. Maar goed, ik heb ook sterk de neiging om nee te zeggen wanneer ze komende week nog komen.

Zo, ondertussen al veel was gevouwen (ben weer bij) daarbij zaten ook de hydrofiele luiers, hebben we in de kookwas gehad, en heb degene met wat vlekjes weggelegd als poetsdoek.

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zeker, kijk er zoooo naar uit!

Half december wordt de box geleverd en de lamp en nog wat kleine spulletjes, dus dan kunnen we dat nog in elkaar zetten voordat ze komt. Dan is het echt helemaal klaar hier voor haar komst!

11. Jo5

Jo5 Niet meer actief

Heb de suikertest gehad en heb t niet; gewoon een grote beeb!

Ik bikkel gewoon nog door tot 36 weken met werken; moet nog even niet denken aan verlof blehh. Afgelopen week nog een bootcamp gedaan voel me topfit. Ok, de kwaaltjes zijn er wel, maar die horen er bij. Ik sport nog wekelijks en draai nog volle uren op mn werk dus voel me gezegend.

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Jeetje Jo5, ruilen??? Wat een geluk dat je je nog zo goed voelt!!!
    Ik zou graag willen ruilen, ik kan het maar niet accepteren dat ik soms een stapje terug moet doen ;) Fijn dat je geen suiker hebt!

Vanmorgen voelde ik me weer eens zwaar beroerd ineens. Heb fijn boven de wc gehangen om alles eruit te gooien, om onderwijl ook nog eens in mijn broek te piesen ;) lang leve de bekkenbodemspieroefeningen zullen we maar zeggen. ;) Bah!
    Heb maar weer eens een potje gehuild en mij fijn laten troosten door mijn moedertje :) Ik zat er effe doorheen...

Is het al Januari????????????????????

13. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jo5, wat fijn dat je geen suiker hebt en jij je zo goed voelt. Zou ook wel willen ruilen! Geniet er lekker van en ik hoop dat je inderdaad lekker pas met de 4 weken met verlof kan. Scheelt weer 2 weken voor wanneer de baby er is.

Beebiebeeb. Balen dat je ineens zo beroerd werd. En dat plassen in de broek ken ik wel, had ik afgelopen zaterdag ook. Had net schone kleren aan. Komt niet vaak voor, maar heel af en toe als ik moet niezen. Soms moet je even lekker je emotie laten gaan.

Zelf heb ik net 3 uurtjes geslapen. Heerlijk. Zl slaapt al bijna 4 uur. Het is de bedoeling zo bij een neef op bezoek te gaan dus hopelijk wordt hij snel wakker. Heb trouwens de eerste opzet voor ons geboortekaartje opgestuurd gekregen. In 1 woord wauw. Zo mooi!

14. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Leuk he, het geboortekaartje zien, ik zwijmel er ook nog steeds bij weg... ;)

15. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Fijn dat je geen suiker hebt Jo5! En super om nog zo fit te zijn!

Ik ben op zich nog wel fit alleen heb fysiek zwaar werk waardoor ik harde buiken en rugpijn krijg. Dus helaas niet tot de 36 weken doorwerken.

Leuk de opzet van het geboortekaartje! Ik moet er nog mee aan de slag, maar dat doe ik in mijn verlof denk ik.

16. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb nu het hele kaartje. Ben helemaal happy. Nu nog een mooie tekst. Hij wil alles klaarzetten en alleen de datum + gewicht hoeven in te vullen. Deze hoeven we na de geboorte alleen maar te Appen en de kaarten worden verstuurd.

Ook belde ze net van mijn werk. Ze hadden een vervanger gevonden maar had al een andere baan. Nu gaan ze nog 2 gesprekken voeren. Ze vroeg of ik vrijdag kon om deze (wanneer alles rond komt) in te werken. En ze vroeg of maandag mss ondanks mijn verlof toch ook een optie was. Heb gezegd dat ik sowieso vrijdag kom, al is het om mijn werkomschrijving te kunnen afronden voor wanneer ik mijn vervanger niet zie en alles toch via papier kan overdragen. Maar maandag is geen optie.

17. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Handig van de kaartjes Schmidt!
    Maar weer lekker van je werk zeg:S dat is hun probleem.. Dan hadden ze maar eerder vervang moeten zoeken.. Jij hebt gewoon verlof!

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Julia, had net een reactie terug en ze was blij dat ik bereid was om op vrijdag nog te komen. En moet nu vooral aan mijzelf denken, dus gelukkig is de laatste reactie weer goed. Wil met een goed gevoel met verlof.

19. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Gelukkig! Ja je moet ook met een fijn gevoel met verlof gaan inderdaad!

20. MommyChar

MommyChar Actief lid

14 jul 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Haiii dames,

Zo jullie zijn druk geweest weer met schrijven.

Even gelezen was heel veel weer.

Mamalinda dacht ik, mooi hoekje zag ik voorbij komen!
    Jo5 goed dat je geen suikers hebt!
    Anieska nog gefeliciteerd!
    Beebiebeeb wat vervelend dat jij je zo voelde.
    Schmidt rare situatie weer, maar blij dat je gerust met verlof kan na vrijdag.
    Noralie heerlijk verlof straks, ik ga door tot de 36 weken kan het nu langer volhouden met het aangepaste werk, dus dat is mooi!

Heb nu ook zo een wildernis in mijn hoofd dat ik straks niet op tijd klaar ben, maar kont wel goed, het meeste hebben we al. Vluchtkoffer en gewassen nog niet gedaan begin ik over een paar weken mee.

Fijne avond ladies en op een goede nachtrust!!

Deel Deze Pagina