Nou... gewoon weer een bagger nacht.. haha.. Maar ik ben weer iets minder emo Vriendjelief heeft vandaag vrij gepakt... heeft lekker ontbijtje gemaakt voor mij, gaat huisje opruimen en vooral mij lekker verwennen als ik thuis kom hihi.. lief he.. Als ik geen vrij kan pakken, dan maar hij... Ik ga wel op tijd stoppen vandaag, proberen om eind van de middag een dutje te doen. Heerlijk dat we allemaal lekker kunnen klagen hier hihi
Boerderijmama, je kunt er idd wel inkopen doen, maar duurder. En afhankelijk van het park. Laatst waren we ergens en daar hadden ze bijna niks. Natuurlijk zijn er altijd nog plaatselijke supermarkten. Pamela, fijn dat je rustig aan kunt doen vandaag. Ellis, fijn dat het weer wat beter gaat. Je hebt trouwens altijd nog het recht om 2 uur minder te werken 😉. Ik heb even niet weer verder terug gelezen. Reageer eigenlijk altijd via mijn telefoon. Vanochtend even wat inkopen gedaan. Zl moest een nieuwe jas. Babybox bij de Etos gehaald. Geboortezegels, het is gelukt om deze te halen, maar wil je ze nog hebben moet je denk snel zijn. Bij de Bruna waren ze niet meer te bestellen. Hebben ook de enveloppen gehaald. Heb net ook het kaartje met naam gezien. Helemaal top. Vrijdag geef ik alles af en dan heb ik er geen omkijken meer aan. Verder alle babywas gevouwen en ingeruimd. Komende week nog de kleertjes wassen, mijn moeder strijkstok ze dan. Wat een berg spullen is het toch. Het enige wat we nu nog moeten halen zijn luiers (hier meteen maat 2 😉. Zwitsal badolie, wanneer je deze gebruikt heb je verder geen crème nodig, want deze is al lekker vettig en goed voor het huidje. Speciale zeep en een kleine pakje voeding (vorige x hadden we deze voor het bijvoeden nodig. Zo nu even lekker plat, al ga ik eerst vragen of de buren vanavond lekker pannekoeken komen eten.
Hier gelukkig weer een prima nacht gehad, kom maar op met die laatste 2 dagen werken en dan mag de tijd van mij heeeeeeel snel gaan
Hoi meiden, Vandaag is m'n koeka deken binnen gekomen die ik had besteld en ben er helemaal blij mee ook vandaag op controle geweest bij de verloskundige en alles was helemaal goed! Baby is al een stuk ingedaald en dat verklaard de steken die ik vorige week had, pijnlijke steken. Over 2 weken de groeiecho, ben zo benieuwd. Ik zal de lijst weer eens gaan zoeken
@boerderijmama: idd winkel daar heeft alles maar is best duur. Als je geen zin hebt om spullen mee te slepen zou ik daar de boodschappen doen, eventueel bij een supermarkt in een dorpje in de buurt vh park? @anieska: wat heb jij een mooi slanke dame! Onze vent woog gisteren bij bijna 32 weken al 2 kg 😣 wat een verschillen he!?
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken november: 20-11 Boerderijmama controle vk 24-11 Noralie controle vk 26-11 Pamela controle vk 26-11 LoveLaughLive groei-echo 26-11 MamavanDaisy controle vk + groei-echo Afspraken december: 01-12 Mommychar groeiecho 04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho 04-12 Starry groeiecho 09-12 Pamela liggingsecho 10-12 Pamela controle vk Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Wat een leuk dekentje starry! Vanochtend met mijn vriend naar het gemeente huis geweest, de baby erkennen, aangezien we niet getrouwd zijn. Volgend jaar lente/zomer zijn we van plan om te trouwen, omdat dat alles een stuk gemakkelijker maakt met papier werk, gezag, ipv huren willen we volgend jaar kopen etc. Zometeen even een uurtje slapen, afgelopen 2 weken ben ik alleen maar aan het nachtbraken. De kleine is zo bewegelijk, drukt continue op mijn blaas, en ik weet me geen houding te liggen. Ik lees hier dat momenteel jullie bijna allemaal hier last van hebben, echt een derde trimester kwaaltje dus. Fijne dag iedereen! Liefs!
Noralie, fijn dat het eind van werken in zicht is. Dan komt er juist nog een periode van genieten vind ik 😉. Starry, erg mooie dekentje. Lovelaughlive, dus weer een belangrijke stap gezet. Vind het persoonlijk met alles erg fijn om getrouwd te zijn. Al was dat niet de hoofdreden. Trouwen was een meisjesdroom! Het was hoe clise, de mooiste dag van mijn leven. Zo weer wakker, zl leek ook wakker maar is weer in slaap gevallen. Heerlijk!
Ik heb afgelopen nacht eens een goede nacht gehad, en dat betekend dat ik er maar 1 keer uit moest om te plassen, heerlijk gewoon want dat komt de laatste tijd niet vaak meer voor. Hier zijn wij getrouwd dus wij hoeven niets te regelen..ik riep altijd dat ik nooit wilde trouwen, zo'n onzin allemaal maar manlief wilde heel graag trouwen ivm zijn cultuur/geloof dus inmiddels alweer 5 jaar getrouwd en was het een bruiloft met alles erop en eraan Hier zo manlief ophalen van zijn werk, aangezien ik hem s'ochtends meestal naar zijn werk breng zodat ik dochterlief weer kan brengen en ophalen met de auto want met de fiets word het toch wel wat zwaar. Ik vraag me af hoe ik dat straks moet gaan doen als de baby is geboren..ik denk dat het dan word lopen, is op zich wel te doen hoor maar dan zullen we 5 a 10 minuten eerder moeten vertrekken..we zullen het zien.
Boerderijmama, zeker de meeste boodschappen zelf meenemen of naar een supermarkt in de buurt gaan. Toevallig een paar weken terug bij landal in zo'n winkel geweest en alles was bijna de helft duurder. Veel plezier! Leuk de oudere kindjes die je buik knuffelen of ertegen praten. Wat lief! Fijn Noralie, al bijna verlof! Starry wat een leuk dekentje! Hier wel goed geslapen, gaat weer redelijk de laatste tijd. En voor elkaar gekregen op het werk om 4 weken vakantie achter mijn verlof aan te plakken heerlijk! Dadelijk weer op controle bij de vk.
Die dekentjes zijn erg mooi! Schoonzus is een dekentje voor ons aan het maken in de kleuren van de baby Kamer. Maandag hoorde we bij de controle en de groeiecho dat ons kleintje minder goed is gaan groeien. Ze zit nu onder de perfecte groeilijn. Als dat over 2 weken nog meer naar beneden gaat dan is dat geen goed teken. Ik maak me daar best wel zorgen om. Vooral ook doordat ze zeggen dat je met suiker juist grotere kindjes kan krijgen. Ik hoop dat ze een groei spurt maakt en bewijst dat ze hartstikke gezond is en groeit. Volgende week een extra controle..dit is meer voor mijn geruststelling. Dan gaan ze alleen bloeddruk meten, kletsen over hoe het gaat en kindje bewonderen via de echo. Maar geen groeiecho. Die is een week erna. Erg fijn dat ik extra goed in de gaten gehouden word. Maandag avond ook last van 1 plek op mijn bovenbuik. Verloskundige gebeld. Omdat ik geen andere klachten heb en vooral zeer doet als iemand erop drukt gaf hij aan dat het een beurse plek is omdat de baby daar veel heeft geschopt. Gelukkig. Gister nog erg van slag van alles. Merk dat het wel impact op me heeft. Ik ben zo snel moe. Vandaag alleen met werk naar tuibland geweest en vanaf nu lekker rustig aan doen. Ik heb spulletjes besteld bij baby dump. Hopelijk komt dat morgen binnen. Boxmatras, boxkleed, matrasovertrek en 2 reserve tutknuffels van happy horse konijn
Starry, fijn dat je beter geslapen hebt. Slim om ervoor te zorgen dat je een auto hebt. Het wordt inderdaad een hele omslag als dadelijk de baby er is. Julia, fijn dat jij ook beter geslapen hebt. Doet een mens goed. Fijn dat je 4 weken achter je verlof kan plakken. Ik heb deze luxe ook. Heerlijk! Miekelief, wat een vervelend bericht dat de kleine een groeiachterstand heeft. Wordt er niet meer rust geadviseerd? Kan me dit zo voorstellen (hoorde dat een collega dit moest). Hopelijk krijgt de kleine weer een groeispurt, maar je bent in goede handen en je bent natuurlijk alweer wat verder in de zwangerschap. Goed dat je van de week aan de bel het getrokken, ik zeg altijd, vertrouw je het niet, bellen. Liever een keer teveel dan te weinig. Ennum dat inhouden van plassen is een bekent probleem, heb ik ook last van. Het is niet anders en probeer erom te lachen, maar toch. Nou zl slaapt nog steeds. Even de keuken opruimen, zodat ik straks lekker de ruimte heb voor de pannenkoeken. Mjammie!
Dat hadden wij met de echo van 28 weken, ineens op de onderste groeilijn. Terwijl ze altijd precies op de midellijn zat. 3,5 week later was ze 700 gram aangekomen dus een enorme groeispurt gemaakt zodat ze nu nét iets onder de midellijn zit. Ze kunnen dus ineens gaan groeien, maakte me ook wel zorgen. Ben benieuwd hoeveel ze volgende week is gegroeid, maar een hele grote baby zullen wij niet krijgen max. 3000 gram schatten ze haar nu bij 40wk.
Bah miekielief, dat is idd wel schrikken en ik zou er ook ongerust over zijn! Hopelijk groeit ze nu wat extra!
Miekelief, he bah wat vervelend.Gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden.Weet je ook het gewicht wat jullie kleintje woog? Noralie, ook ons kindje wordt met 39 weken ongeveer drie kilo geschat, of iets daaronder.(met 39 weken wordt ze gehaald vandaar dat ze kijken naar 39 weken)Maar goed wij zijn ook niet groot, dus had zelf ook wel zoiets geschat.
Ik had het er gisteren trouwens met de vk over dat ik hoopte dat ze zou blijven zitten tot de geplande keizersnee(bij 39,1 weken) en zij vertelde dat het statistisch bewezen is dat elk volgend kind drie dagen later komt dan het kind daarvoor.De jongste is met 41 geboren dus scheelt dan weer dat ze met 39 weken gehaald wordt,hihi. Is dit bij jullie ook zo?Voor degene met al meerdere kinderen?