Ik wil idd ook even wachten tot na de eerste echo. Hoop precies over een week lid te worden. Betreffende positiebroeken. H&M haal ik juist niks meer. De band was al meteen kapot. Ik heb veel bij de babydump gehaald en heb via google speciale winkels met positiekleding gezocht. 1 hele leuke in Arnhem (weet zo de naam noet) en hier in Eindhoven een leuke. Ik draag nu zelfs correctieondergoed. Had ik toevallig net gekocht om mijn geribbelde kwabbelbuik wat weg te werken 😝. Maar zwangerschap en emoties. Vandaag hebben ze bij de vader van mijn schoonzus euthanasie gepleegd. Wist dat het vandaag of morgen zou gebeuren, maar toen ik het hoorde ging mijn emotie de vrije loop. Gelukkig is het hier weer weekend.
Schmidt sterkte ermee! Ik huil al met niks. Erg irritant. Maar is niet ergste gelukkig.. Corrigerend. Is dit wel fijn te dragen? Merkvast druk op m'n buik niet prettig vind. Thanks voor de broeken tips dames. Hoop me zeker aan te sluiten op fb van de Week
Ik heb er geen leest van. Heb hem vandaag voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben aangedaan en heb juist minder last gehad van mijn buik vandaag.
Oh die kledingtips zijn handig! Ik wil me ook wel aanmelden bij de fb groep. Ik denk even een paar dagen wachten tot ik iets verder ben.. Aan de andere kant doen die paar dagen hem het ook niet.. Ik ga je een Pb sturen wonderbaby.
Vanmorgen is moeders voor moeders geweest en de test was heel duidelijk! Toch weer fijn die bevestiging hoewel ik hem eigenlijk niet nodig heb want ben stikmisselijk en mn borsten doen zooooo zeer haha. Dus hormonaal genoeg te beleven hier
Dank je! Hier misselijk als ik wel eet, maar ook als ik niet eet Bah... Ben er ook nog eens verkouden bij, dus twijfel al of het geen griepje is... Draag nog mijn gewone kleding, maar als ik thuis ben gaat de spijkerbroek uit en de joggingbroeken aan
Hoi meiden, Mag ik meekletsen? Ik ben 6 januari uitgerekend. Na een miskraam vorig jaar november na 6 maanden eindelijk opnieuw zwanger. Super spannend allemaal en volgende week vrijdag mijn eerste echo.
Welkom Nala, dat is inderdaad een mooie test zo vroeg al! Ik heb hier vanmorgen weer getest 2 dagen na NOD, nog geen knalstreep maar zeker duidelijk en vriend gelooft het nog niet.. Haha
Wat goed Julia! Gefeliciteerd. Vorig jaar geloofde man lief het ook niet zo aangezien ik toen helemaal geen knallers had, geen enkele. En nu wil manlief al een kinderwagen kopen :s Mannen zijn soms heel vreemd hahaha.
Hoi allemaal, Ook ik meld me als januari mama. Ik ben Eef, 30 jaar en heb een prachtige dochter van 7,5 jaar. Heb 1x een miskraam gehad. Ik heb vandaag een uitwendige echo (pret-echo) gehad en het hartje klopt! Ik was zo onzeker door bloedverlies in mijn 1e week dat ik dit graag wilde. Ik ben ong 6 weken 3 dagen. Ik ben helemaal verliefd!!! Volgende week nog een echo bij de gynaecoloog vanwege een cyste in mijn baarmoeder. Iemand hier ervaring mee? Ik weet het is nog erg pril maar vroeg me af of jullie al een gevoel hebben of het een jongen of meisje gaat worden? Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen Gr eef
Hi eef! Leuk zeg en wat fijn dat het hartje klopt. Altijd spannend ik weet pas volgende week vrijdag einde van de middag of alles oke is. Weet iemand hier wat ik kan doen om mijn eten binnen te houden. Elke keer als ik wat eet komt het er keihard weer uit. Ik eet al 8-9 keer per dag innie minie beetjes maar dan nog
"Nieuwe" dames, welkom en gefeliciteerd! Eef wauw dat is mooi wat een fijne bevestiging! Nala sorry, geen idee..! Goed drinken in ieder geval! Is het al 26 mei???? pff.....wachten duurt zo lang!! Haha!
Welkom Eef! Fijn dat je het hartje al hebt zien kloppen! Ik wist niet dat je zo vroeg al een pretecho kan laten maken. Nala89, haha grappig dat je man nu al een kinderwagen wil kopen. Geen tips tegen misselijkheid helaas.. Van mij mag het ook al 26 mei zijn, laat die tijd maar lekker snel gaan de eerste weken tot er meer zekerheid is.
Iedereen 26 mei een echo hier haha. Ik 23, ik mocht vorige week al en dan elke week maar daar word ik alleen maar nerveus van omdat je dan nog zo weinig kan zien. Dus nu 23 mei dan zie je al heel wat meer, en 100% zeker een hartslag. Althans dat hopen we natuurlijk is even spannend. Na 14 juni gaan we lekker baby shoppen. En eind juli de babykamer in orde maken boy or girl super spannend. Ik denk zelf een jongen haha