Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Bezoek naar huis, net nog samen wat gegeten!
    Zo met de voeten hoog!

2. boerderijmama

boerderijmama Bekend lid

6 jun 2011
    926
    46
    28
    NULL
    België
    Weer heel wat geschreven dames (ik ga het na een paar daagjes weg volgende week niet meer kunnen bijhouden geloof ik ;) ) !

Mamalindaa; neem de hulp van je moeder en zus maar aan, dan heb je er inderdaad wel controle over en toch sta je niet alleen voor de hele boel! Hopelijk vliegt de tijd wat sneller deze weken, zodat je snel terug thuis bent... Kan de Sint eventueel niet bij jouw ouders langskomen voor de dochter?

Daarstraks met mijn armen vol wasgoed pardoes voorover gevallen (over speelgoed van de kinderen dat op de grond lag) :$ was wel schrikken!! Gelukkig had ik echt letterlijk mijn armen vol en heeft dat de val wel gebroken ter hoogte van mijn buik. Schenen, knieën en handpalmen wel geschaafd, auw! Ben toch even gaan zitten om te voelen hoe de beeb het deed, maar die begon gelukkig snel te stampen :).

ivm kamertemp: nooit extra aandacht aan gegeven, eventueel extra deken of dikke/dunne slaapzak naargelang de temperatuur van het kindje. Zoonlief is hier een echte zweter, dochter heeft het sneller koud. Dus kinderen zelf zijn ook echt verschillend... Zoon heeft altijd ingebakerd geslapen, wat ook warm is, dus dan moet je niet veel meer aantrekken!
    Voor deze baby heb ik alvast een nieuwe inbakerdoek (swaddle me) meegebracht, de velcro van de vorige was niet meer ideaal (en die blijft dan als reserve dienen). Echt een aanrader!!!!

3. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Oei boerderijmama, kijk maar uit. Ik had een poos geleden dat ik het bed aan het opmaken was en aan het voeteneinde stond om het hoeslaken om het dekbed te krijgen en toen gleed ik over iets uit, raakte bijna met mijn buik de rand van mijn bed. Schrok er wel ff van, stel voor..

Hier ook weekend eindelijk, heb via marktplaats een wiegje kunnen scoren. Ben de bekleding ervan aan het wassen en dan kan ik die ook van het lijstje strepen. Heb echt alles klaar nu geloof ik, heerlijk. Volgende week de box ophalen, die krijg ik van een vriend en past perfect in mn interieur hihi, ook niet onbelangrijk toch.

Fijn weekend dames

4. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Oh nee he, wat schrikken boerderijmama! Vervelend van alle schaafwonden, maar gelukkig begon de baby snel te schoppen!

Leuk Joyyke, een wiegje en een box die bij je interieur past. Wij hebben er ook 1 in de kleur van onze meubels.. Haha.

5. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Boerderijmama, dat zal even schrikken zijn geweest. Ben ook best bang om te vallen, zeker met al dat speelgoed. Wat ik ook eng vind is met zl de trap af. Ik ga eerst en draai om, maar heb zo al eens een kleine misstap gemaakt.

Inbakeren, bij zl heb ik dit tot 2x toe geprobeerd, maar vind dit echt niks. Eerst thuis heb ik het na een uur al opgegeven. Hij had pijn (later bleek dus reflux en krampen) en hij kon daardoor niet meer lekker op zijn vingers sabbelen. In het ziekhuis raadde ze het ook aan. 1 nacht ging goed, daarna was het een ramp. Hier lekker een slaapzak, of het moet een erg onrustige slaper worden dan overweeg ik het weer.

Joyyke, fijn dat je een wiegje hebt en eerdaags ook een box,

Hier helaas weer vroeg dag. Heb al een blok geslapen. Lag niet meer helemaal lekker maar had nog goed kunnen slapen. Zl wakker en ml niet eruit willen. Hij zo, ik ben gister geweest. Ja, je was al op duh...heb maar niet aangehaald dat hij daarna vrij snel voor uren terug zijn bed in is gekropen.
    Gister aan het einde van de middag ben ik even geknapt. Ml zit er duidelijk door en raakt in een negatieve spiraal. Logisch, hij wil werken, maar zelfs op gesprek mogen komen zit er niet bij. Dus ik snap het wel. Moet alleen zien te voorkomen dat ik me mee laat trekken, maar heb er steeds meer moeite mee. Gister ben ik maar even naar mijn ouders gegaan dat hielp.

6. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier gaan de nachten weer pet, veel wakker doordat ik echt niet meer weet hoe te liggen. Op de linkerkant doen mijn ribben zeer, op mijn rug doet mijn rug zeer!
    Boerderijmama, gelukkig ben je niet echt op je buik gevallen! Voorzichtig hoor!
    Box, niet in de stijl van onze inrichting maar ik ga niet zeuren wij hebben hem gekregen!
    Schmidt, herken het zo wat betreft werkeloos zijn van je man! Die van mij voelde zich ook zo in de periode dat hij werkeloos was! Dat was een moeilijke situatie en heeft hier dik een jaar geduurd voordat hij weer werk had! Wij zijn sowieso niet gemaakt om zo lang bij elkaar te zijn, haha!
    Ik ga zoonlief eens van een boterham voorzien!

7. MiekieLief

MiekieLief Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.171
    0
    36
    ♡
    ☆
    Goede morgen! Het is veel te vroeg voor me. :( zal straks alleen maar erger worden als de kleine er is.
    Wij gaan vandaag dagje dierentuin doen. Vriend heeft daar fotografie les en ik ga door het park slenteren en niksen. Ik ben benieuwd of ik mezelf wel zolang kan vermaken.
    Baby is de laatste dagen heel actief. Met pijnlijke karatetrappen.
    Gister overstroming van tranen en hormonen gehad. Gelukkig voel ik me nu veel beter.

8. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Miekelief, fijn dat jij he daardoor nu wat beter voelt. Heerlijk hormonen (blijf het zeggen hihi)

Pamela, vervelend van de slechte nachten. Vervelend dat jullie het ook hebben moeten meemaken, werkeloos zijn. Het allergrootste probleem is dat ml zzp'er was dus nu geen enkel recht heeft.

Ml is op. Ga zonlicht nog maar even een half uurtje liggen.

9. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier gelukkig niet zo'n last van hormonen! Alhoewel ik dinsdagavond het een beetje te kwaad kreeg toen ik 2 kinderen mee moest nemen om de oudste te gaan halen en ze daarna allemaal onder de douche moest doen! Vl ging lekker trainen!
    Gelukkig werkt Vl nu al weer bijna 1 jaar! Ik hoop dit ook niet meer mee te maken! Het beïnvloedt ook heel erg je relatie!
    Hier ook een druk kindje al dagen! Soms vind ik de bewegingen niet meer zo fijn en vooral het geprik in mijn liezen niet!

10. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    De kleine is hier ook hyper. Zit ook regelmatig klem.

11. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Hallo dames!

Heerlijk Schmidt, eindelijk t verdiende verlof!
    Mamalindaa, neem de hulp idd maar aan.. fijn!
    Lang leve de hormonen he miekielief hihi...

Gisteren een heerlijk dagje gehad.. eindelijk een babyfoon gekocht.. en voor de rest genoten van de dag met ons 2, geborreld met vrienden.. helaas wel de hele nacht slecht geslapen omdat ik ontzettend misselijk was.. geen idee hoe dat kon.. nu aan t babysitten �� ze slaapt heerlijk in t bedje van grummel!
    Vl is werken al vanaf half 6, maar dan wel tegen 13,00 uur thuis.. dus kunnen we er n gezellig middagje van maken!

Fijne zondag dames!

12. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Oh.. en hier ook n kleine kungfu panda in de buik!

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Goedemorgen!

Zo ik heb eens even lekker uitgeslapen zeg!!! Ik had gisterenavond een feestje en mijn dochtertje was uit logeren. Het feestje was erg leuk en heb het zo waar tot 2u!! uitgehouden! En lekker tot 11u geslapen, ooooooh wat is dat lekker zeg! Door mijn dochter ben ik er eigenlijk altijd op tijd uit en áls ik dan kan uitslapen, dan ben ik alsnog vroeg wakker door mijn ritme of anders wel door de ongemakkelijkheden van de zwangerschap :)
    Ik kan er weer even tegen!

Zo lekker even douchen en mijn dochtertje ophalen. Lekker weer knuffelen! Fijne zondag allemaal!

14. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen allen:)

Schmidt, heerlijk je verlof, geniet ervan!
    Mamalindaa, snap dat je alles zelf wilt doen maar probeer toch de hulp aan te nemen die je geboden wordt!
    Miekielief, hormonen, wat moet ervan zeggen hihi pfff...
    Beebiebeeb, lekker dat hebt uitgeslapen, heerlijk!

Hier gaat alles zn gangetje, net heerlijk een stuk gewandeld, de jongens de bal mee, en voetballen maar!
    Heb vanmorgen ook lekker tot 9.00 geslapen,heerlijk!Wel vaak eruit vannacht maar goed...
    Mijn meissie is juist helemaal niet druk, ik voel haar wel dagelijks maar echt niet zoveel als jullie omschrijven, maak me er soms wel wat druk over hoor!Ook geen last van pijnlijke schoppen/karatebewegingen..

Mijn tante is afgelopen donderdag overleden aan de gevolgen van kanker..dinsdag is de begrafenis, zie er zoooo tegenop.Normaal ben ik eigenlijk niet zo emo, maar nu door de hormonen wel, en ben zo bang dat ik alleen maar kan huilen.

Meiden hebben jullie ook last van afscheiding, slijmverlies?
    Heb dat sinds ik zwanger ben altijd wel, maar vanmorgen echt een heel stuk verloren,ieh!
    Zat te denken, zal toch niet iets van slijmprop zijn?
    Verder voelt mijn buik ook niet helemaal top, beetje gevoelig maar ik denk zelf weer aan een blaasontsteking...maar even in de gaten houden.
    Mijn vriend gaat zo eindelijk de plank boven de commode ophangen:) joepie!

15. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier ook met momenten veel afscheiding, lijkt soms wat slijmerig. Lekkere praat hè! Mocht je nu al gedeeltelijk de slijmprop verliezen is dat helemaal niet erg, ze zeggen dat het weer bij groeit.

16. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Vriend is net vertrokken naar het voetbalveld en wij gaan zo naar Sinterklaas!

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

Hier gisteren 30 kaarsjes uitgeblazen ;) we hebben het klein gevierd want ik had er niet zo'n behoefte aan momenteel, al die rommel achteraf. Ben wel lekker verwend met voornamelijk geld om na m'n zwangerschap te kunnen gaan shoppen. Straks met manlief en dochter even naar de stad en mag ik een horloge uitzoeken voor m'n verjaardag, manlief durft niet zelf iets uit te zoeken omdat onze smaak totaal anders is wat betreft daarin, hij heeft al zo vaak iets om moeten ruilen omdat ik het niet mooi vond. Ook nog even naar de Prenatal om een piekstok te kopen voor de wieg dan is die helemaal klaar en kan die alvast naar onze slaapkamer. De gordijnen zijn heel mooi geworden en ben er erg blij mee, alleen jammer dat ik toch geen verduisterende gordijnen zijn ze laten wel iets van licht door. Volgende week wil ik beginnen met het wassen van de kleertjes en dan is alles gewassen en moeten we alleen de laatste dingen aanschaffen.

18. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Starry, nog gefeliciteerd met je 30ste verjaardag!

Anieska, allereerst gecondoleerd met je tante. Heerlijk dat je met de jongens buiten bent geweest. Slijm verlies heb ik dagelijks. Ene keer meer dan de ander maar niet ineens extreem veel. Bij zl heb ik ook, zover ik weet, nooit een slijmprop verloren.

19. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Anieska, lekker laten gaan die tranen joh, kan jou het schelen! Gecondoleerd iig.. Ik zou me over die tranen niet druk maken hoor, ik zou er eerder van staan te kijken als iemand jouw tranen raar zou vinden!
    Hier ook veel afscheiding hoor, vind het echt goor, maarja wat doe je eraan.. Veel verschonen maar. Slijmprop kun je al wel vroeg verliezen, maar naar mijn weten hoeft dat helemaal niks te betekenen en is het niet erg..

Starry nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Als je echt meer verduitering wilt, kun je misschien nog een rolgordijntje ophangen? Dat hebben wij hier ook nog extra.

20. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net ook lekker even het bos in geweest en op een open vlakte lekker in de zon gezeten. Ondertussen werd ik lekker helemaal ingezand Dior zl

Deel Deze Pagina