Januari 2015 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Zyndi, 29 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    MamavanDaisy, het is allemaal ineens zo dichtbij he.

Joyyke, idd zoek het uit met die iPad. Nog een x wakker maken is inleveren. Vervelend van de pijnlijke buik. Hier is het ook zeer wisselend.

Mamalinda, fijn dat het allemaal zo opschiet en dat de dames zich extra voor jou uitgesloofd hebben.

Over een half uurtje de liggingsecho. Dacht gisteravond, hey hij draait naar beneden, nu ligt ie voor mijn gevoel weer anders. Zullen dadelijk zien. Moet vandaag de echo en morgen de vk alleen doen. Net nu het even spannend is, maar het is niet anders.

2. LoveLaughLive

LoveLaughLive Bekend lid

3 aug 2014
    573
    139
    43
    Vrouw
    zuid-limburg
    Dankjewel voor je bericht, dit stelt me wat gerust. over 2 weken (8dec) moet ik terug komen bij de vk, hopelijk zijn dan de verhoudingen inderdaad wat vermindert.

3. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jehh, hoofdje lag weer beneden. Hopelijk blijft dit nu zo.

Buikje gaf **** aan. Betekent boven de 40 wkn. Hij mocht niet boven de bovenste lijn uitkomen, maar dat is nu wel het geval. Stiekem ben ik hier blij mee want dan word ik tenminste gehoord (hoop ik). Rest was gemiddeld waardoor het geschatte gewicht nu 2720 is en met 40 wkn 8 pond, dat zou goed zijn, maar helaas weet ik van de vorige x dat het buikje daadwerkelijk het gewicht aangeeft en daar wordt na zo'n meting niet naar gekeken. Morgen wachten we de vk maar weer af.

4. MamavanDaisy

MamavanDaisy Fanatiek lid

28 mei 2012
    1.051
    0
    0
    huismoeder
    Dokkum
    Fijn mamalindaa, hopelijk kunnen jullie gauw weer in je eigen huisje settelen en voorbereiden op de kleine beeb.

5. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Hier momenteel even niet de puf om veel te reageren, sorry!
    Komt wel weer!

6. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Zo weer terug uit het ziekenhuis. Groeiecho was goed ze wordt nu 2025 gram geschat en zit op de P10 groeilijn. Prima dus. Alleen ze ligt echt nog in een stuit. 10 dec. hebben ze al een versie voor me gepland. Oef zag ik even niet aankomen. Mocht deze mislukken dan hebben ze nog een keer om te draaien. 9 dec nog even een controle bij de vk of ze niet al gedraaid is en anders moet ik er echt aan geloven. Want ze doen geen stuitbevallingen bij kindjes met een hartafwijking ivm te veel complicaties. Dus mochten de versies mislukken wordt het een geplande keizersnee. Dus nu enorm duimen dat ze nog uit zichzelf gaat draaien of dat de versie slaagt. Want zie enorm tegen een keizersnee op.

7. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Hey allemaal,

Mamalindaa, fijn dat het opschiet, en lief dat de vrouwtjes extra dingetjes voor je hebben gedaan!
    schmidt, fijn dat het hoofdje naar beneden lag!Is toch altijd afwachten met het gewicht!
    Pamela, rustig aan!
    Noralie, ik ga voor je duimen dat ze toch nog draait!

Hier alles zn gangetje!

8. Julia88

Julia88 Fanatiek lid

22 mrt 2014
    1.556
    0
    36
    Hier de laatste paar dagen erg druk en moe geweest. Dus is er even bij ingeschoten om actief mee te schrijven.

Mamalindaa fijn dat het opschiet!

Noralie, mooi gewicht. Maar balen dat ze nog in stuit ligt. Wat een rot idee dat ze al een versie gepland hebben staan.. Ik zal voor je duimen dat ze zelf nog draait!

Schmidt, fijn dat hij nu met z'n hoofdje naar beneden ligt. Alleen even afwachten dus wat de vk zegt over het gewicht.

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ja de gyn heeft er een hard hoofd in dat ze nog draait ze ligt namelijk al 8 weken met haar hoofd omhoog en kindjes kiezen toch hun favoriete houding met dit termijn. Volgensmij vind ze het heerlijk om tegen m'n buikslagader te liggen met d'r hoofdje zo ligt ze namelijk telkens...

10. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Dat is minder Noralie, zou toch fijner zijn als ze lekker met haar hoofdje naar beneden lag.
    En Schmidt das een flinke beeb dan hihi! Maar goed je gaf al aan dat jullie ook niet klein zijn dus zal niks afwijkends zijn toch?

Ik heb geen idee wat beeb hier weegt, kijken ze niet naar. Buik is gemeten en zit nu op 30 cm, madame ligt al ingedaald zoals ik al dacht. Voelde haar gisterochtend echt al helemaal onderin en dat had ik nog niet eerder gehad.

Alles verder goedgekeurd gelukkig, over 4 weken doen ze de pas de liggingsecho hoorde ik vandaag. Vorige x zei ze over 2 weken maarja maakt ook niet uit

11. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Noralie, ik hoop voor je dat ze zich nog draait! Hier is kruimel nog gedraaid!
    Mamalinda, fijn dat het al zo opschiet en jullie bijna naar huis kunnen!
    Uhhh, voor de rest ben ik het weer kwijt!
    Hier hopen een aantal zaken zich momenteel op en dat kost mij energie die ik niet heb! Hopelijk wordt het volgende week rustiger!

12. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Noralie, dat is niet leuk om te horen dat de kleine in stuit ligt. Wel goed dat ze geen risico's willen nemen. Hopelijk gebeurt er een wonder en draait de kleine nog.

Joyyke, fijn dat je goed gekeurd bent. De liggingsecho gebeurt hier normaal ook rond de 35/36 wkn. Ik ben vandaag 34 wkn en 5 dgn.

Pamela, denk aan jezelf al is het nu even moeilijk. Hopelijk wordt het snel wat rustiger.

Ik had net een erg hoge hartslag. Werd achtervolgd door een malloot op de fiets. Ik kwam met de auto van rechts en had voorrang, maar hij meende wat anders. Ik ben nooit niet zo bang, maar wel nu ik hoog zwanger ben. En helaas spelen veel mensen tegenwoordig voor eigen rechtertje. Ml was nog niet thuis, dus ben toch maar even naar de tegenoverburen gegaan om rustig te worden. En eenmaal thuis heb ik mijn hockeystick langs de deur gezet.

Joykke, het is idd trouwens helemaal niet gek dat ie zover voor loopt. Zijn hier idd bekent mee. De vk heeft eerder gezegd dat het buikje niet boven de bovenste lijn uit mocht komen. We horen het morgen wel. Zal misschien weer een suikertest moeten doen, of een x naar het ziekenhuis, maar daar willen we toch nog een x in gesprek.

Zo, ben erg moe. Nu hopen op een nacht zonder kramp.

13. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Noralie, even een hart onder de riem. Mijn dochter lag toentertijd ook echt al heel vroeg altijd elke keer lekker met haar hoofd naar boven, en met 35 weken moest ik ook naar het ziekenhuis voor een versie. Nog even een echo van te voren en mevrouw bleek ineens gedraaid!!! En ook gewoon niks van gemerkt!! Echt heel vreemd vond ik het, maar niet onmogelijk dus!!

14. MamaLindaaa

MamaLindaaa Actief lid

27 jan 2011
    163
    0
    16
    NULL
    NULL
    Noralie hoop dat de baby nog draait of dat de versie lukt.

en bedankt alle ben ook blij dat het allemaal zo snel gaat.

Bij de vk was alles goed. Baby lag mooi in hoofdligging en was al beetje ingedaald. Lag bewegend in het bekken zoals de vk het noemde.
    Ben zelf 2 kilo afgevallen..want natuurlijk aan mn dieet te wijte is. ben ik eigenlijk wel.blij mee want ben ik ipv 14 nog maar 12 kilo aangekomen 😆

Merk sinds vandaag dat ik echt loop te waggelen en steken in mn lies... nog 9 weken!!

Fijne avond en.welterusten

15. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

6 mrt 2011
    4.672
    591
    113
    Groningen
    Hier ook nog zo'n 8,5 week! Of misschien wel 9,5.....of 10 ;)

Ik kijk inmiddels ook echt uit naar mijn verlof. Nog 2 weken werken...en ik bedacht me vanavond dat dat nog maar 7,5 dagen zijn!
    Jippieeeee, aftellennnnnnnnn!!!

16. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Wel goed dat er dan naar gekeken wordt Schmidt, en hè wat een mafkees die je achtervolgt heeft! Iedereen weet toch dat rechts voorrang heeft:( Lees zoveel dingen over mensen die opeens agressief worden, jeetje..

Ik moet komend weekend nog 2 middagdiensten werken, eentje tot 23u en een tot 21:30u. Daarna heb ik verder geen diensten meer ingepland staan maar kan nog gevraagd worden tot 13 december, dan begint officieel mijn verlof. Heerlijk, de verloskundige vond het nog knap dat ik het tot 34 weken vol heb gehouden, gezien de pittige doelgroep en ook fysiek wel. Kijk ontzettend uit naar rust..

Vanavond weer emo, zoonlief gaat over alles in discussie. Ik ren van Hot naar her om alles geregeld te krijgen, zwemles en fysio noem maar op. Had het even niet meer en heb ff een potje zitten snotteren op de wc.. kwam mijn vriend de wc op pff, die zal ook wel gedacht hebben hihi. Hij heeft wel het koken van me overgenomen gelukkig dus kon ik even tot mezelf komen.

Het begint allemaal wat zwaarder te worden, begin ook echt af te tellen hoewel ik met momenten ook nog wel echt geniet.

Binnenkort hebben we allemaal ons kleine baby'tje in onze armen💟

17. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mamalindaa, fijn dat de kleine het goed maakt.

Beebiebeeb, lekker hoor dat het einde in zicht komt.

Joyyke, idd knap dat je het zo volhoud. Soms is het nu allemaal gewoon teveel. Je energie is gewoon beperkt. Hopelijk heeft het snotteren opgelucht.

Hier gelukkig een stuk beter geslapen. Kon ik een keer blijven liggen, lag ik niet meer fijn. Merk dat ik in de ochtend erg stijf ben. Raar hoor 😜. Denk dadelijk al even voor vanavond koken. Einde van de ochtend vk en later vanmiddag Sinterklaas op mijn werk met zl en ml. Verlof of niet 😉, vind het veel te leuk dat zl naar Sinterklaas kan.

18. Joy1986

Joy1986 Actief lid

19 jun 2014
    225
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames. Paar dagen niet mee gelezen ivm thermae en Veel gewerkt dus ga ook niet op alles reageren. .

Pamela, fijn dat de kleine gedraaid is. Voor de mama's met kindjes in stuit: de kleine kan zich tot op het laatste moment nog draaien!

Mamalindaa:echt heel fijn dat het opschiet. Nog ff en dan kun je je huis weer in, heerlijk!

@werken:zelf je grenzen aangeven. Maar is soms lastig en het is ook maar net wat je zelf wil. Ik heb bewust gekozen om met 3 wkn te stoppen ivm al een dreumes die rond rent en een grote baby in de buik.

@kwaaltjes:pijn in benen in bed herken ik niet. Wel Het waggelen en pijn in rug en heupen. Vandaag erg misselijk en zelf gebraakt 😐

Nog even doorzetten. .. en dat getrappel ga ik echt wel missen. Zo meteen met vriendinnen naar speeltuin, ff lekker bijkletsen. Morgen laatste werkdag! En dag van keizersnede staat ook al gepland 😊

19. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Goedemorgen,

Mamalindaa, hmm afvallen is voor mij ook niet verkeerd hihi, scheelt straks weer!Ben al 15 kilo aangekomen, zal ondertussen wel meer zijn...durf niet meer op de weegschaal ;)

@Joy1986, hoe was de thermea?vast genieten?
    Ik ben erg benieuwd naar de datum van je keizersnee, of ga je dat hier niet delen?Doen ze het bij jou ook (pas) na 39 weken?

Hier weer een beroerde nacht, ik weet het soms niet meer hoor!Lag om 22.15, kon niet slapen uituindelijk in slaap gevallen, en om 0.15 klaar wakker, vanaf toen elk uur gezien.Tegen 5.00 in slaap gevallen, en dan gaat de wekker....Ik wil niet klagen en zeuren maar weet niet hoelang ik dit nog trek!Ik merk dat ik om alles, echt om alles aan het huilen ben...is natuurlijk vermoeidheid in combi met de hormonen.Mijn vriend werkt enorm veel , zo ook weer het hele weekend...maar hij is lekker wel dinsdag vrij!De jongens gaan dan overblijven en wij een dagje baby shoppen!

Sorry voor mijn geklaag:(

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

29 jan 2008
    2.615
    24
    38
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Gewoon klagen hier dames, wij begrijpen elkaar! Ik merk soms dat vriend mij niet altijd begrijpt!
    Hier een redelijke nacht gehad en om 6 uur uit bed gegaan!
    Vandaag zou mijn lieve papa jarig zijn! Straks naar het kerkhof met z'n alle en dan bij mijn moeder en haar vriend eten!

Deel Deze Pagina