Hier al een paar nachten slecht slapen. Vanalles spookt er door me hoofd of heb het te warm of lig niet lekker. Kwaaltjes heb ik ook. Rugpijn, moe, waggelen, etc. Ik merk ook dat ik meer stink onder de oksels. En ja ik douche en was me wel elke dag. Hier ietsje meer dan 9 kilo aangekomen. Door de suiker komt er niet veel meer bij. Ik mag niet klagen.
We mogen allemaal zeuren en klagen. Zwanger zijn is voor de meeste zwaar in het 1ste en 3de trimester. En ik denk ook dat dit mede een reden is dat we hier zijn gaan praten. Mannen, Pamela mannen kunnen niet begrijpen wat wij voelen. En oei wat is dat moeilijk. Niet alleen voor ons, maar ook voor hun. Hier is net de Bom gebarsten. Meneer lag weer op bed. Zl was beneden, smeert alles met banaan onder, pak ik dit af. Is het krijsen. Ik ga het eten afgieten en door de afleiding verbrand ik mijn vinger. Dan knapt er iets, zeker nu ik zwanger ben. Heb Zl toen in tranen boven op bed gezet bij ml. Is ml boos op mij....zl mag zeuren want hij is klein, maar ik ben een grote meid. Hallo, ik ben 35 wkn zwanger! Nee, maar die smoes mag ik niet steeds gebruiken. Ik hoef de verdere situatie niet meer uit te leggen. Geef hem nu heel veel ruimte, maar praten over allerlei dingen is in zijn ogen nu al zeuren. Ik ben benieuwd hoe vandaag eindigd, want ben er even helemaal klaar mee. Het is natuurlijk nu een combi, maar wel een hele vervelende combi.
Hier ook zo'n rotnacht gehad. Vriend kwam pas rond twaalven naar bed en als hij dan in bed stapt ben ik klaarwakker.. Dus tot half twee wakker gelegen en rugpijn en oncomfortabel etc. Ben ook al een paar dagen extreem emotioneel.. Pff Ik ben aan het aftellen, nog 16 dagen tot mijn verlof! Zijn niet allemaal werkdagen, maar heb het eigenlijk gehad met werken.. Sterkte vandaag Pamela!
Mannen...pffff haha!Die van mij is ook verkouden dus snurkt de hele nacht!!Grrrr Heb net de dokter gebeld,en een afspraak gemaakt voor over een uurtje.Ik hoest al 2 weken en heb het idee dat ik ook wat piep. Wil het ook over het slapen hebben...misschien is er wel iets onschuldigs voor.
Julia, lekker verlof in het vooruitzicht. Anieska, hopelijk valt het mee. Net terug van de vk. De kleine is ingedaald. Hier heb ik niks van gemerkt, bij zl heb ik het toen duidelijk gemerkt. Verder alles goed. Op ons verzoek gaan we een x praten in het ziekenhuis. Even alles met de gyn doorspreken. Ook dat we niet tot de 40 wkn willen.
Fijn schmidt dat de kleine al ingedaald is! Ik zou met een groter ook niet graag tot 40 weken willen lopen! Hier verwachten ze juist een kleiner kindje alhoewel de andere ook niet echt klein waren!
Sterkte vandaag Pamela, En idd hier kunnen we ons hart luchten, begrijpen elkaar allemaal hihi. Mannen zien de dingen net wat anders of zien niet in waar we ons toch zo druk om maken.. Verschil moet er zijn! Vannacht wel goed geslapen, vriend heeft zoonlief naar school gebracht dus ook even lekker kunnen uitslapen vandaag. Even wat stoffen en zuigen hier en de was aan de kant, gezien ik het weekend niet thuis ben. Fijn weekend alvast dames
Hey allemaal, FF bij de dokter geweest, en ben er toch blij om...heb een lichte bronchitis, dus iets gekregen voor het hoesten, en ook iets gekregen voor het slapen!Ben benieuwd!
Fijn Anieska, hopelijk lucht het iets op! Vervelend Schmidt die stress, sta hier ook op het punt te ontploffen, lig maar ff in bed om tot mezelf te komen. Weer zo emotioneel als wat.. Ook wat meer last van mijn bekken vandaag, het voelt zo instabiel allemaal en krijg om de haverklap een harde buik. We waggelen maar door en zijn dit hopelijk snel vergeten als we onze wondertjes eindelijk in onze armen hebben
Als je je kindje in je armen hebt, ben je het allemaal weer vergeten!!! Dan verlang je op een gegeven moment soms zelfs weer naar het zwanger zijn! En als je dan weer zwanger bent.....dan denk je geeeeeetver waar ben ik weer aan begonnen?!?!?!? Daar gaan we weer met de misselijkheid, spugen, zere rug, zere bekken, vermoeide benen, vochtenkels, suikerziekte, ontstoken tandvlees, plofkop, hormonstertjes incl. huilbuien, ontploffingsgevaar, lekkende tieten, striae, maagzuur, slapeloze nachten, opvliegers, vervelende man die je nooit begrijpt en gaaaaa zo maar door Maar oh oh oh wat een geweldig mooie lieve knappe baby krijg je daar voor terug!!!
Beebiebeeb, we weten idd waarvoor we het dien. En voor iedereen die nog geen kinderen hebben komen er nog wel achter. Het hebben van je eigen kind is nog veel mooier dan je, je kunt voorstellen. Na de douche is het gelukkig snel afgezwakt. Toen werd ik ineens zo moe. Moest nog wat opruimen. Weer mega hard die buik. Nu doe ik vooral niks meer. Lekker een pepernootje eten en vroeg te bed. Hopelijk heeft iedereen een goede nacht vannacht.
Hahaha jammer dat hier geen "like" knopje zit beebiebeeb hihi anders had ik bovenstaande reactie zeker even geliked😆 Klopt ook helemaal wat je zegt! Ik mistte het zwanger zijn ook na mijn zoontje, zelfs de herinnering aan het overgeven heeft mij niet kunnen weerhouden dit nog eens mee te mogen maken. Eigenlijk mogen we ook wel in onze handjes knijpen maar het moet er af en toe even uit zodat je weer positief verder kunt en ertegenaan kunt weer zullen we maar zeggen.
Ja mijn, misschien wat gekke, berichtje is er wel eentje die ik meen. Ik heb gelukkig niet al die kwaaltjes maar het is wel hoe ik het ervaren heb. Bij de eerste zwschap ook doodziek geweest, maar toen ik dat nu weer had dacht ik he getsie bij de eerste was dat al snel over. Tot ik las in mijn dagboekje dat ik me tot min. 20 weken zwaar beroerd heb gevoeld. Uhmmm vergeten Als ik een zwangere dame zag, dacht ik altijd oohhh wat machtig prachtig mooi zo'n zwangere buik! En nu ik er zelf eentje heb, zit ie in de weg en voel ik me soms formaat zeekoe Uhmmmm vergeten En dan die bevalling.. Het viel me allemaal hartstikke mee, wat was het toch het mooiste geweldigste moment in mijn leven! Ik zou het zo nog 5x doen. ZEG IK NU! (21u-weeenstorm-knip-vacuumpomp-weeenopwekkers-weeenremmers-tig hechtingen enz enz) Nou het zal mij benieuwen of ik dat op het moment supreme ook weer zeg! Ben bang van niet Gevalletje uhmmmmm vergeten? Wat ik dus wil zeggen, lekker klagen hier, je mag je best rot voelen, over een maand of 3 weet niemand het meer hier!!!! ❤️
Om 9 uur naar de wedstrijd van de F2 gaan kijken! Team waar middelste in speelt! Ze kunnen bij gelijkspel/winst winterkampioen worden! Ook als ze niet winnen/gelijkspelen zijn het toppertjes! Ze krijgen na de wedstrijd een huifkartocht, kinderchampagne! Dochter zou komen met haar papa, ben eens benieuwd! Hier vannacht een redelijke nacht gehad, het lijkt erop dat als ik langer op blijf ik ook langer/beter slaap! Ik kijk uit na de bevalling en de tijd erna met onze nieuw gezinslid! Ik ga zeker weten het zwanger zijn missen maar niet de kwaaltjes! Ik probeer zoveel mogelijk te genieten aangezien het hier echt de laatste zwangerschap is!
Pamela, veel plezier vandaag. Beebiebeeb. Ik zou dit (ook nu zeg ik het) heel vaak over willen doen. Het is even balen wanneer je even ergens flink last van hebt of hebt gehad, maar dat vergeet je weer zo snel. Meeste tijd is het genieten. En idd de bevalling viel mij alles mee en was uiteindelijk ook het mooiste moment van mijn leven. Zie hier dan ook echt niet tegenop. Hier vrij goede nacht gehad en wat uit mogen/kunnen slapen.
❤️Januari 2015 mama's ❤️ 02-1 MiekieLief, 1e kindje 03-1 Schmidt, 2e kindje 03-1 Michieltje, 1e kindje 07-1 Ellis2014, 1e kindje 08-1 Noralie87, 1e kindje 11-1 Starry, 2e kindje 11-1 Katharina, 1e kindje 12-1 Mamatje 89, 2e kindje 14-1 Pamela1203, 4e kindje 15-1 Nail87, 2e kindje 15-1 MamavanDaisy, 3e kindje 15-1 Joy86, 2e kindje 18-1 Love2Live, 1e kindje 20-1 Mommychar, 2e kindje 20-1 Boerderijmama, 3e kindje 21-1 Lusvi, 1e kindje 22-1 Julia88, 1e kindje 24-1 Joyyke, 2e kindje 25-1 BeebieBeeb, 2e kindje 26-1 LoveLaughLive, 1e kindje 27-1 Anieska, 3e kindje 29-1 MamaLindaaa, 2e kindje Afspraken december: 01-12 Mommychar groeiecho 04-12 Beebiebeeb controle vk + groeiecho 04-12 Starry groeiecho 09-12 Pamela liggingsecho 10-12 Pamela controle vk Afspraken januari: Totaal: ❤️ Jongen (10) ❤️ Meisje (7) ❤️ Verrassing/Weten we nog niet (5) Moeten er nog afspraken bij gezet worden meiden?
Ik ben niet zo heel goed om de lijst bij te houden hij stond aardig wat pagina's terug.. Heb ook wat pagina's terug gelezen want jullie kletsen zoveel Zijn inmiddels alle babykamers klaar? Alle kleertjes ect. Gewassen en de eventuele vluchtkoffer gepakt? Mijn antwoord(en) zijn nee.. - babykamer is wel zo goed als af op wat dingen na, verwarming, een nachtlampje, een vloerkleedje, een kapstokje of iets van knoppen, een stoel en een piekstok + sluier voor het ledikantje maar dat kan eventueel ook allemaal na de bevalling worden aangeschaft want ons mannetje komt toch eerst bij ons op de kamer. Vandaag gaan we nog even naar de baby dump voor nog wat spullen die op m'n lijstje staan die we wel voor de geboorte nodig hebben. - kleertjes grotendeels is alles gewassen maar het moet alleen nog gestreken worden, ik denk dat ik daar morgen aan ga beginnen.. - vluchtkoffer zal ik deze week of volgende week maar eens gaan klaarzetten maar twijfel opeens of ik toch niet thuis wil bevallen ik geloof dat je dat tot op het laatste moment zelf mag beslissen? Weet iemand wat een bevalling kost in het ziekenhuis zonder medische indicatie? Morgen 34 weken, het begint toch wel op te schieten en dat te bedenken dat dochter met 34+5 is gekomen krijg ik het toch wel zenuwachtig...
Vandaag 35.1. Ik vind het wel spannend. Sinds gister wat last van mijn vagina. Merk echt dat mijn lichaam zich aan het voorbereiden is. Ik hoop dat ik voor het bevallen wat beter slaap. Ik slaap nu al in periodes slecht. Morgen gaan we alles afmaken vd baby Kamer. Dan mag hij/zij echt komen. Ik zal dan een foto posten. Als dat lukt.