Oh ik heb geen echo de 26e hoor. Maar van mij mag de tijd wel wat sneller gaan ik heb pas eind juni een echo denk ik. Ga pas over een week de verloskundige bellen.. Lijkt me ook leuk om te kunnen shoppen straks!
Alle nieuwe, welkom. Hier donderdag een echo, waarbij het bog onzeker is of ze een hartslag zien, maar de plek is nu het belangrijkste. Tips tegen misselijkheid. Bij mij helpt juist eten. Is voor iedereen anders. Ken ook mensen die doodziek zijn en er weinig tegen kunnen doen. Maar blijf wel genoeg drinken. Misschien dat gewoon cola te drinken. We zijn vandaag naar Zeeland gegaan voor het weekend, waar mijn ouders een voorseizienplek hebben. Helaas lijk zl ziek te worden, en dan is de pret dus snel over. Even duimen dat het na een nacht slapen beter gaat.
Spannende weken dus voor ons allemaal! Ik zal blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben... aftellen dus! (Nog 39 dagen ) Ik denk zelf een jongen. Ik voel me ook zo anders dan bij mijn dochtertje. Ik heb tot nu toe ook weinig klachten. Wel wat moe en wisselende stemming. Maar verder gaat het prima. Waar gaan jullie voor de babykamer?
Wij hebben de complete kamer nog van zl! Hier zullen alleen de meiden samen moeten gaan slapen en zl ook naar zolder!
Hoihoi allemaal,ook ik heb pas over ruim 2 weken mijn echo,2 juni.dan ben ik 7 weken en 1 dag.de symptonen vallen bij mij op zich wel mee,wat last van borsten en met vlagen wat misselijk.wel bij snel opstaan duizelig en steken in liezen.wat ik wel heb is het gevoel dat deze zwangerschap goed zit,bij mij vorige zwangerschap voelde het vanaf het begin toch niet goed en werd een miskraam. Net even wezen shoppen en een super leuk setje gekocht voor mezelf bij de prenatal
Hoi zwangere dames, ben je er net als mij achter gekomen dat je zwanger bent? Gefeliciteerd!! Ik kwam er gister achter 4 dgn voor mn nod. Met middag urine nog wel. Graag zou ik met jullie willen praten over de klachten en kwalen de onzekerheden en alles. En elkaar steunen en helpen. Zodat we over 9 maanden een gezellig clubje mama's kunnen zijn. Welkom!!
Ik weet nog steeds niet wanneer ik zal gaan bellen voor een echo, ik ben gewoon bang dat het mis gaat, ook omdat ik geen klachten heb dus ik heb zoiets van als het goed zit ga ik het op een gegeven moment wel merken en dan kan ik alsnog bellen. Op mijn beste vriendin na gaan we het voorlopig ook aan niemand vertellen.
Kom me ook gezellig bij je melden, vandaag positief getest 2 dagen voor nod. Dus als het goed is 25-01-2015 uitgerekend van mijn 2e kindje!
Hoi dames! Ook ik ben zwanger! Yes yes! Uitgerekende datum zal 15/01/2015 zijn! Mijn binkie word grote broer! Jullie kwaaltjes?
Hier weten ook alleen de ouders en zussen het! Verder willen wij het stil houden liefst tot 12 weken! Helaas heb ik wel al een flinke buik die mij wellicht al eerder gaat verraden! Als wij met 8 weken een goede echo hebben ga ik het denk ik wel aan mijn collega's vertellen. Alle andere keren moest ik het al eerder vertellen door bloedverlies, hopelijk wordt ons dit nu bespaard maar ben nu elke dag blij als het nog niet begonnen is.
Jeetje wat is hier veel gekletst! Wordt een gezellige boel. Alle nieuwe zwangeren van harte. Hier 28 mei intake bij de vk. Is wel wennen dat ik nu zo lang moet wachten. De vorige ronde.stond ik onder continue controoe bij de gyn. De kwaaltjes beginnen de kop nu op te steken. Moe, slecht slapen, buikpijn, misselijk bij vlagen en zo kan ik nog wel even. Maandag komt mvm dus ik ben benieuwd.
Mijn kwaaltjes; lage rugpijn elke dag, steken in de tepelhoven, komen en gaan van hoofdpijn, soort spierpijn in de onderbuik die staat op spanning is het net. Zal straks de lijst bijvullen zit nu op de iPhone en daar lukt het niet mee.
Hier kom ik steeds van die onnozele momenten tegen dat ik het beter wel kan vertellen. Net zoals vanavond gaan we met vrienden uit eten. Nu is er een grote kans dat ik ook dan weer zo misselijk ben als wat. Tja... ik wil wel gewoon mee en normaal als ik niet lekker zou zijn, zou ik echt niet mee gaan en dat weten hun ook... Misschien gaat het gewoon goed en hoef ik niks te vertellen, maar anders tja... Het enige enge aan het aan sommige mensen al vertellen, is dat ik bang ben dat straks mijn eigen ouders het viavia gaan horen en dat wil ik niet... Nu staat in de planning dat we het ze 1 juni gaan vertellen. Dat is de verjaardag van mijn man. We hebben dan de 26e al de eerste echo gehad en hebben dan iig iets in handen.
Hallo meiden, Wil ook graag met jullie meekletsen. Ik heb vandaag positief getest! Na 1,5 jaar eindelijk zwanger. Dit is onze eerste icsi terugplaatsing en het is dus meteen raak!
♡ Uitgerekend Januari 2015 ♡ Nail87 - 2e kindje - 15 Januari '15 [COLOR=DarkSlateBlue][SIZE=4][COLOR=SeaGreen][COLOR=Magenta][COLOR=DarkSlateBlue]mama Jlyn - [COLOR=SeaGreen]2e kindje - [COLOR=Magenta]25 Januari '15[/COLOR][/COLOR] [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/SIZE][/COLOR]Mamma32 - 2e kindje - 26 Januari '15 Wil je ook op de lijst? Meld dan in kleur je naam, ? kindje en uitgerekende datum! Datum van echo's zetten we er ook bij en geslacht ?/j/m.
Dag meiden. Ik kom mij ook melden Ik ben 24 jan uitgerekend. In dec een MA gehad. Lang me nog zwanger gevoeld tot eind februari. Moeilijke tijd gehad. Heb nu een gevoel van een nieuw begin en een goed gevoel over mijn zwangerschap. Vorige keer had ik dat helemaal niet al voor NOD